Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja iedereen is druk aan het werk denk ik....:D

2. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey !

Ik ben gisteren een dagje niet op het forum geweest en vandaag ook niet(ja ik was idd hard aan het werk;))..Wat een gezellig kletsgroepje is dit aan het worden..leuk!!

@Kiekske..heb veen je verhaal gelezen..jeejte..wat een dag...kan me voorstellen dat deze heel vermoeiend was maar het was het iig waard!Wat een goede '" uitslag"de volgende dag..spannend de komende 2 weken..ow ik zal voor jullie duimen!!

@Kayleigh wat een gedoe met je opleiding zeg..Ik heb dat gelukkig als werkbegeleidster nog niet meegemaakt zo''n situatie. Ik hoop voor je dat je Woensdag een heeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag hebt..met hopelijk iets te vieren:D

@Kooten..dagt pendelen heb ik ook bij iemand laten doen, die reageerde echt binnen een half uur..volgens haar heb ik in maart een positieve test in handen..ik ben benieuwd:)Ik had ook nog iemand anders laten pendelen..en die pendel zei dat ik op dat moment zwanger was..terwijl ik op dag 3 van mijn menstruatie zat..eeeeeeeh ja..Het is leuk, maar zie het ook echt gewoon als "leuk"ga je er niet op vastpinnen.ik heb ok meerdere gevraagd om te pendelen, maar krijg geen reacties terug..Jammer..

@Paparo..Fijn dat het met je meisje weer stukken beter gaat, migraine heb ik soms ook last van...verre van prettig..

@All Ik had gisteren ef een dipdagje..nee geen positieve diopstick haha een dipdag..Voelde me beetje eenzaam.Ik kom nl oorspronkelijk niet uit Limburg, ik km uit Groningen.Woon hier nu al zo'n jaar of 8, maar is mis Groningen en vooral mijn familie en de overgebeleven vrienden heel erg.Vooral nu mijn hubbie in barcelona zit..maar vannacht komt hij weer thuis gelukkig:) Wat betreft die vriendin..ja ik verwacht misschien teveel van een vriendschap ik weet het niet, maar ik vind het belangrik om je afspraken na te komen, eerlijk te zijn en altijd er voor elkaar te zijn zowel in de goede als minder goede tijden..Ze had dit keer(zde doiet dat vaker op het laatste moment) omdat ze op stap was geweest en ene kater had.Ze heeft ook een heel ander leven als ik..woont thuis, heeft geen vriend(momenteel) ja ik weet het niet een heel ander leven..gaar nog graag stappen en feesten..Ik heb op een nette manier gezegd hoe teleurgesteld ik in haar was (niet alleen dit keer)...

Ik ben vrij verlegen en maak niet makkelijk contacten..vind het dan ook jammer dat ik hier niet echt vrienden heb gevonden...Hopelijk vind ik die nog;)

Verder ben ik vandaag begonnen met de eerste ovutest..vandaag maar 1 streepje..Morgen maar weer testen...misschien dan wel een tweede streepje..en dat komt dan goed uit want mijn hubbie komt vannacht weer terug!:D

Ik ben nog steeds bezig met mijn fotoboek haha wat een werk!!Ga nu weer even ene paar bladzijden doen..Fijne avond allemaal!!

Groetjes Liz

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Fijn dat hij vanavond thuis komt!!

Ik ben met een fotoboek bezig van onze vakantie 2010 naar Gambia... Moet dat nog steeds doen.. Echt erg...

Waarvoor ben je van Groningen naar Limburg gekomen.. Dat is letterlijk van boven naar onder in het land...

En ja van mijn werk word ik zo moe... Telkens trubbels is ook gewoon een te grote organisatie...

4. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal,

@Liz, ik denk niet dat jij rare verwachtingen hebt van vriendinnen, tenminste niet in mijn opzicht, want zo denk ik er ook over.

@Kayleigh, meid wat een ellende met je werk, hoop dat je snel een leuke baan hebt gevonden waardoor je je opleiding kan afmaken en ook nog een leukere begeleidster hebt. Ennuh... woensdag taart bij de positieve test;)

@Kiekske, heel veel succes met de terugplaatsing morgen.

@Ikke, snap wel dat je voor de 25e geen menstruatie wilt, zou geweldig zijn als ze je straks meer duidelijkheid kunnen geven wb die onregelmatige en lange cyclussen.

@Kooten, dat zou best wel eens je ei geweest kunnen zijn, want die steken heb ik ook altijd net boven mijn heup.

@Siesi, de winterefteling is echt leuk ja, vind de sfeer nog fijner als in de zomer.

@Paparo, mijn kids zijn 7(febr '04), 6(aug '05), 3(apr '08) en 1(okt '10).

Ons lijstje:

Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje
    Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje NOD 16 feb
    Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje Hopelijk 31 jan posi test
    Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje NOD 2 febr
    Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje
    Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 27/28 jan
    Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje
    Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (6w2d)!
    Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan

Even ons lijstje aangevuld!

@hier: alles oké, vanmorgen mezelf verslapen, dus kids snel snel klaar maken voor school en zo is de dag al erg gehaast begonnen, nu aardig moe, dus zo lekker mijn bedje in.

Groetjes Jeetje

5. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Dag dames,

@Liz, lijkt me inderdaad verschrikkelijk om al je familie en vrienden niet in de buurt te hebben. Het nadeel is dat je op deze leeftijd minder snel contacten maakt. Dat gaat makkelijker op school enz. Als je straks kindjes hebt gaat het ook makkelijker.... via peuterspeelzaal, opvang, zwangerschapsym enz....

@Kayleigh, Hopen op een positieve test woensdag!!! Grappig inderdaad die pendels.... ik ga ook eens kijken!!!!

@Kiekske, Succes met de terugplaatsing morgen. Ik ben heel benieuwd! Probeer je maar zoveel mogelijk te ontspannen.... voor zover dat gaat natuurlijk!!!

@Ikke, Bij mij is het nog nooit regelmatig geweest. Voordat ik vroeger de pil ging slikken niet, misschien 3 jaar met enige regelmaat, en ook niet sinds ik daar 5 jaar geleden mee gestopt ben...... Nu sinds korte tijd eigenlijk redelijk regelmatig ... dan wel een lange cyclus, maar de laatste maanden wel rond de 35 dagen!

@Kooten, die steek zou inderdaad een eisprong kunnen zijn!

@Siesi weet jij wanneer jou NOD ongeveer is?

@Jeetje, Leuke leeftijden.... zitten nog allemaal redelijk bij elkaar.... lijkt me ook weleens druk ... haha

@ Lia, hoe gaat het met je? Nog heel misselijk!

Ons lijstje:

Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje NOD 16 feb
    Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (6w2d)!

Even ons lijstje aangevuld!

En nu ga ik lekker slapen. Morgen weer werken. Ik vind het nu alleen zo donker 's ochtends dat ik echt moeite heb met opstaan. Heb ook geen zin om te werken... bah!!!

Liefs

6. Infantem Amor

Lia hoe gaat het met de zwangerschap?
    Waar heb jij op school gezeten... Je komt mij zo bekend voor...
    Jou vriend ken ik volgens mij sowieso... Weet niet of ik zijn naam hier mag zeggen... ;)

7. Infantem Amor

Gelukkig word het weer steeds lichter, maar inderdaad een nadeel met wakker worden dat donkere weer... Moet morgen weer naar school blergh...

Dat hoop ik ook... Die pendels zijn wel lachen, als je, je er maar niet op vast pint...

8. Infantem Amor

Ons lijstje:

Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje NOD 16 feb
    Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (6w3d)!

9. Infantem Amor

Ik ben ook slapen... Heb last van maagzuur en word misselijk van de alles reiniger... Mijn man is zijn verzameling beelden schoon aan het maken en die geur is op een of andere manier zo doordringend nu...

Tot morgen...

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Hier ben ik weer. Ik moet zo ook weer gaan werken dus ik dacht...nog f snel een kijkje nemen hier.

Liz, het is echt een heel eind idd als je van Groningen naar hier komt wonen en het zal niet altijd even makkelijk zijn. En goed dat je het toch uitspreekt naar je vriendin. Ik heb dat ook meegemaakt met een vriendin. 8 jaar lang beste vriendinnen en op een gegeven moment ( na zolang dingen niet nakomen en af en toe niks laten horen ) was ik het zat. Nu al 3 jaar geen contact meer.
    Succes nog met je fotoboek :)
    Fijn dat je mannetje weer terug is gekomen vannacht. En nu lekker samen zijn en klussen als je ei komt...hihi..

Paparo, jij hebt dus ook al zo'n onregelmatige cyclussen? Niet fijn he. Maar 35 dagen is opzich nog te doen. Het is niet ideaal maar je weet wel ongeveer wanneer je menstruatie moet komen.

Jeetje, de dag vandaag niet zo gehaast begonnen? Dat is wel vervelend he als je je verslaapt. Ik heb dat bijna nooit maar als ik dat heb....pff...als ik dan ook nog 4 kids eruit moest halen...dat is dan op dat moment idd een gehaast lijkt me zo. Maar het is allemaal goed gekomen toch?

Kayleigh : Hoe gaat het met je? Nog geen menstruatie? maar wel andere symptomen die kunnen duiden op iets anders :D Ik hoop het zo voor je meid...wij wachten met je mee.
    Is veel werk he zo'n fotoboek. ondertussen heb ik er zoveel gemaakt dat ik er wel handigheid in heb gekregen. Ik schrijf van tevoren op welke foto's ik wil gebruiken en dan ga ik een fotoboek maken.

Kiekske : Heeeeeeeeeeel veel succes vandaag met de terugplaatsing!!! Ben erg benieuwd hoe je het vond gaan. Als je weer terug bent laat je dan iets horen als het kan?

Kooten, heb je al laten pendelen?

Fijne dag allemaal vandaag!

11. Infantem Amor

#231 Infantem Amor, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2012
    @ kiekske, toitoitoi vandaag..

@ ikke, ja ik heb ook wel geselecteerd welke foto's ik wil gebruiken, maar heb een plak album met ruim 400 foto's!! Wil dat van de bruiloft ook nog... Vind dat toch wel leuk zo lang het nog kan... Kan ik mijn kinders straks laten zien hoe het bij papa en mama nog was ;)
    Heb nu een kleine selectie trouwfoto's in een digitaal uit gewerkt boekje, zodat we die mee kunnen nemen... Ik heb eigenlijk niet super veel signalen dat ik ongi word... Wel een beetje misselijk en super goede reuk... Maar ja dat wil ook niks zeggen... Denk dat ik morgen ongi word..

@ jeetje, vandaag op tijd?

@ Liz, ik snap echt volkomen dat je er iets van zegt... Ik heb 7 november met pijn in mijn hart na 20 jaar mijn voormalig beste vriendin de deur gewezen. Zij liet me 2 weken voor mijn bruiloft niks meer horen omdat een gezamelijke vriendin niet had uitgenodigd... Ze vond haar belangrijker dan mij als beste vriendin en dit was niet de eerste keer, was het zo beu... Dus snap je helemaal...

12. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Hoooooooi allemaal,

@Jeetje, ooooh wat een gezellig gezin lijkt me dat bij jullie! maar wel vermoeiend zeg, als ik hier alle 4 de kids heb dan ben ik op aan het einde van de dag. En die gaan weer naar huis aan het einde van de dag hahaha. dus respect voor jouw meid! Oh en ik had me gister ook bijna verslapen ;)

@kiekske, heeeeeeel veel succes vandaag en ik duim voor je dat je straks ook zwanger bent!

@paparo, ik kom ook zooooo moeilijk uit bed met dit weer, tis dan nog zo lekker warm in mn bedje en zoooo koud daarbuiten hahaha.

@liz, een vriendin van mij heeft precies hetzellfde als jou alleen dan in de andere richting. Zij is van brabant naar Enschede verhuist en mist brabant ontzettend. Ze heeft inmiddels wel een kookclubje waar ze regelmatig mee afspreekt en ik ga er regelmatig heen om gezellig even bij te kletsen.
    En als je je heel eenzaam voelt dan stuur me maar een prive berichtje en dan spreken we gewoon een keer af, lijkt me hardstikke gezellig! Gaan we gewoon met de hondjes wandelen ofzo ;).

@kooten, Ik vind dat pendelen ook wel interessant, zou het nu alleen niet durven. bang dat ze zeggen dat het niet goed zou gaan met ons kleintje ofzo :(.

@Kayleigh, Ik heb op school gezeten bij het varendonck college op de mavo nog. oh en wil best zeggen hoe mijn vriend heet hij heet Dennis. Al enig idee waar je me van kent? Lijkt me wel grappig om hier dan een oude bekende tegen te komen hahaha.

En even voor allemaal een udate-je over mezelf. het gaat eigenlijk hardtikke goed, merk veel van mn banden vooral als ik net wat te druk heb gedaan. Oh en als ik verkeerd gestaan of gezeten heb veel last van mn heupen en onderbuik vooral op het einde van de dag. Maar voornamelijk MOE! Voor de rest eigenlijk niet echt meer misselijk geweest en slaap inmiddels ook een stuk rustiger. Hebben gister te horen gekregen van de schoonouders of we het goed vonden dat we een nieuwe kinderwagen van hun kregen.... euhm JAAAAAA hahaha. Heb alleen geen idee welke :( ben altijd fan geweest van de quinny's, heb er nu ook 1 voor de opvang. Oh ja alleen schoonmoeders deed een beetje moeilijk over dat die wagen dan waarschijnlijk ook ooit voor de opvang gebruikt gaat worden. Ja sorrie maar dat is nu eenmaal de situatie hier in huis en heb geen plek voor 2 kinderwagens. Vond ze niet zo leuk maarja heeft ze pech gehad! Die vrouw kan ooit zo vreemd reageren (heel lang moeite mee gehad) gelukkig sta ik er voortaan boven. Ook begon ze gister een hele tirade over of onze zorgverzekering wel goed was en of ik alles wel nagekeken had en dat anders alles heel duur was en hoezo hadden we alleen de basis, dat was toch niet goed genoeg en waarom we dat dan niet wijzigen :x pffffff. Even uitgelegt dat basis meer dan goed was en dat we niks extras nodig hadden maarja hebben der maar ff uit laten razen. Ik keek mn vriend daarna beetje hopeloos aan zegt ie met een knipoog en een gekke bek "JAWOHL" ik denk ik pies me zo in mn broek op die bank hahaha. gelukkig had schoonmoeders dat niet gehoord :p.
    Ok nou ben ik weer klaar, sorrie voor het lange bericht, als ik eenmaal aan het typen ben kan ik moeilijk ophouden hahahaha.

13. Infantem Amor

Vervelend van je schoonmoeder... Mijn schoonouders bemoeien zich ook te veel met ons leven.. Sta daar gelukkig nu na 7 jaar ook boven..

Wel fijn als je een kinderwagen krijgt... En die verzekering je weet zelf toch wel wat je doet en je hebt nog 7,5 maand om te kijken hoe of wat!!

Ik heb ook op Varendonck gezeten toen de beatrixlaan er nog was en later op de hoofdlocatie... Dennis is de ex van een oud vriendin van mij ;) herkende hem meteen op jou foto... Jij komt mij ook heel bekend voor... Misschien van school of van de ex van mijn man die woont ook in Someren en is ook van onze leeftijd...

14. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey dames,

beetje druk druk vandaag,heb wel even bijgelezen..Zo even met Senna wandelen, dan was opvouwen, opdrachten nakijken van mijn leerling en dan avonddienst er achteraan.Moren heb ik een korte avonddienst..dus morgen weer meer tijd om te reageren;):D

Alleen ef voor kiekse:)... Veeeel succes vandaag!!Lijkt me wel een heel speciaal moment...wie weet heb je over twee weken wel een pos. test in je handen en worden jullie pappa en mamma...
    We lezen wel hoe het is gegaan, probeer je zoveel mogelijk te ontspannen.Mijn nicht heeft drie keer een terugplaatsing gehad..de eerste keer vond ze niet zo fijn, maar de tweed een derde keer viel het hara genoeg mee..ze zei toen meer te kunnen ontspannen..

Groetjes liz

15. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey,

Ik kan het niet laten...ik wilde toch nog even reageren vandaag voordat ik ga werken.moet ook zeggen dat ik eerder klaar ben met wat ik allemaal wilde doen dan verwacht..dus toch ef reageren hier:)Werkt beetje "verslavend"is gewoon leuk!;)

@ kayleigh..Nog 1 dagje..spannend, je hebt wel veel zwangerschaptekenen..maar ja helaas kan je lichaam je ook heel goed voor de gek houden al hoop ik natuurlijk dat al die kwaaltjes niet voor niks zin en je morgen mag komen mededelen dat jullie pappa en mamma worden!:)Trouwens zo te lezen ben ik helaas niet de enige waarbij vrienschappen niet helemaal lopen zoals het zou moeten...rot zeg dat ze dat voor je bruiloft zo heeft gedaan..:(

@Lia, Wat fijn dat je een kinderwagen krijgt!!Lief van hun..Ach ja..je schoonouders heb je niet voor het uitkiezen he?Die krijg je er gewoon bij, al moet ik zeggen dat ik het gelukkig wel heel goed kan vinden met mijn schoon ouders, helaas is mijn schoonmam 6 jaar geleden al overleden..Wat betreft die verzekering..jullie zullen toch echt zelf wel weten dat dit voldoende is..jullie zijn oud en wijs genoeg om daar zelf over te oordelen en de beslissing te maken..ach..niks van aantrekken;)Zo te lezen krijg je al echt zwangerschapsongemakjes...je moet er wat voor over hebben..t is voor een goed doel he??:)
    Wat lief van je dat je wel een keer of misschien vaker met de hondjes wilt wandelen;).Echt leuk..lijkt mij gezellig!We kennen elkaar dan nog wel niet zo goed, maar dat komt vanzelf..Senna is het er in iedergeval al mee eens..die kan het met alle honden heel goed vinden:)

@Kiekske..thinking of you...Misschien heb je de terugplaatsing al wel gehad..:)Hopelijk is het meegevallen..

@Ikke.. ja ben inderdaad erg blij dat mijn manneke weer thuis is...vannacht om kwart voor 3 ging mijn telefoon...of ik aub de duer wel open wilde maken..hij had het zo koud haha..Ja moet je maar een sleutel meenemen he;) Jups..ik hoop dat mijn ei snel komt..Vandaag weer getest met dipstick(12 u is je LH piek het hoogst alsdus beschrijving) en ik had vandaag een lichte 2e streep..dat betekent klussen toch??Pff en dat vanavond na mijn drukke avonddienst hihi.Wat lekker trouwens dat je volgende week maar 1 dagje hoeft te werken..Ik heb deze week ook 5 dagen werken waarvan 4 avonddiensten en weekend..ach ja we denken maar aan de ORT die we goed kunnen gebruiken voor als er wle een kindje mag komen of voor onze ries naar Zuid - Afrika. Fotoboek is nog steeds niet af..haha ben al wel op pagina 78..dus bijnaaaaa

@Paparo..ik heb dat ook altijd dat ik moeilij op kan staan als het nog zo lang donker is..Laat het voorjaar en de zomer maar weer komen!!:) Hoe is t met je meiske??En inderdaad die contacten maken op latere leeftijd is een stuk lastiger.En vooral ook als je niet Limburgs bent en dus geen dialect praat..en ook nogeens erg verlegen bent haha.maar ja idd als je kinderen hebt en je brengt ze naar de peuterspeelzaal, school etc dan leer je nieuwe mensen kennen..Hoop dat ik gauw nieuwe mensen kan gaan leren kennen..te beginnen met zwangerschapsgym ofzo;)

@jeetje..Ik heb daar toch wel respect voor hoor..het zal soms best wel druk zijn..Ik heb nu soms al moiete met het uitlaten van Senna 's morgens met mijn slaperig hoofd hihi..en dan verslapen en 4 kinderen klaarmaken..maar wel heerlijk zo'n groot gezin..en ik denk dat het gauw went;) Leuke leeftijden ook...

@ kooten en heb je al laten pendelen??Is echt wel grappig om te laten doen, maar zoals de andere ook zeggen, pin je er niet teveel op vast..Zegt iemand die stiekum heel erg hoopt dat diegene die voor haar heeft gependeld het helemaal bij het juiste eind heeft!!;)

@All..Ik heb 10 jaar geleden een jaartje verloskunde gestudeerd in Kerkrade(zit nu in maastricht). De opleiding zat toen nog niet in groningen en ik wilde het zo graag.ik was door alle rondes en testen heen gekomen en heb toen de beslissing genomen om danmaar in Heerlen op kamers te gaan wonen.IK had heeeeeeel erg heimwee en ben helaas na wel mijn propadeuse te hebben gehaald moeten stoppen.In die tijd leerde ik Jeroen kennen. Jeroen is een echte Limburger en nu 9 jaar later zijn we gelukkig getrouwd en hopen gauw papa en mamma te woreden..Kortom..de liefde heeft me naar het verre Zuiden gehaald.Maar dat wil niet zeggen dat het altijd makkelijk is en ik mijn vrienden en familie heel erg mis..

Dames..ik ga aan het werk..Dat lichte tweede streepje van mkijn ovutest betekent toch dat het LH hoger is..nu het beste om vanaf nu elke dag te klussen??

Groetjes Liz

16. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haaaaaaaaaaaaaai,

Heb nog niet laten pendelen, vind het allemaal nogal onduidelijk en kan er niet echt achter komen wanneer iedereen pendeld. Kijk nog wel even, komt wel een keer. Vandaag lekker gepoetst, ben kapot ben blij dat ik even zit. He meiden zou je iets voelen van het innestelen???? En als je ei is gesprongen hoeveel dagen duurt het dan voordat het zich begint in te nestelen???

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ff snel:
    Terug uit gent met een 8-cellig embryo in mij met de naam Excellent!!! Het was/is een super embryo. Nu hopen dat hij een lekker plekje gaat zoeken in mijn baarmoeder. Het innestelen zou aankomend weekend moeten gebeuren, spannend!
    Het is wel een koppige, ze hebben 2 pogingen moeten doen, maar goed, hij zit er nu. Dat is het belangrijkst. En nu....nu is het weer afwachten...

Vandaag hou ik me even rustig, de spanning is eruit en de vermoeidheid komt hard binnen. Morgen ben ik vrij. Dan lees ik alles bij en ben ik weer helemaal van de partij!!

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal en tot morgen!!!

18. Infantem Amor

Ongeveer de 6de dag na je ei sprong... Bijvoorbeeld je hebt afgelopen 3 jan de eisprong gehad dan heb je 9 jan eventueel een innesteling...

19. Infantem Amor

He vrouwke,
    Rust maar lekker even uit..
    Wij duimen vanuit hier met je mee..

20. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL

Hey Meisje!

Wat goed om te horen dat het zón mooie embryo is! Nou maar hopen dat hij zijn plekje vindt. Rust maar lekker uit! Ik duim in ieder geval voor je!

Deel Deze Pagina