Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ga wil aanstaande zondag even onder de zonnenbank samen met een vriendin, maar als het goed is vind overmorgen mijn innestelling plaats. Hahahaha dan ga ik even van het goede uit :) zou dat dan zondag kwaad kunnen de zonnebank. Ja sorry hoor vraag me echt vreemde dingen af....

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Hier ben ik weer. En als je ff niet hier bent geweest staat er weer een hele hoop geschreven...haha...wat gezellig hier.
    En liz...het werkt idd verslavend...hihi.
    Vind het erg gezellig.

Lia, Wat fijn dat jullie een kinderwagen krijgen. Altijd fijn. mijn moeder heeft dat ook altijd gezegd dus als het zover is bij ons krijgen wij er ook 1 van mijn moeder. En wat vervelend dat je schoonouders soms zo lastig zijn. Die van mij zijn erg lief en heb helemaal geen klagen ( gelukkig ). Haha...die vriend van jou...maar goed dat ze dat niet heeft gehoord :D En bij jou beginnen idd de zwangerschapskwaaltjes al. maar opzich valt het wel mee toch? Dat van je banden kan wel heel vervelend zijn. Dat heb ik meer mensen horen zeggen... En die verzekering die jullie hebben is toch niks mis mee? Met de basisverzekering kan je veel. Ik moet zeggen dat ik wel best veel verzekerd ben alleen dat kost ook wel een stuk meer. Maar stel dat je echt zoiets hebt van...het lijkt ons toch iets te weinig kun je altijd nog wisselen...maar basis is ook prima. Daar hoeft verder niemand zich mee te bemoeien toch? Vooral je schoonouders niet. Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen.

Liz, wat leuk verloskunde.. jammer dat je die niet hebt afgemaakt. Maar het positieve eraan is dat je je huidige man hebt leren kennen..wel leuk :) En dat van je ovutest....officieel zeggen ze dat een licht streepje niks is. Ik heb 1x een heel duidelijke streep gehad en daarna nooit meer. Wel lichte streepjes maar dat bleek ook dat de LH piek hoog zat dus dat kon ik wel gewoon mee tellen. Dus als je streepje donkerder word ( de dagen hierna ) weet je dat de LH piek eraan zit te komen. Ik zou zeggen...gewoon flink aan de bak....hihi...Werk ze nu!

Kiekske, wat fijn dat je embryo in je buikkie zit. Nu hopen dat ie blijft zitten. Hopelijk krijg je er niet te veel last van. Wel een eigenwijze idd dat ie er niet meteen in wil...hihi. Maar gelukkig zit ie nu wel en hopelijk blijft ie 9 maanden zitten.

Kooten, je hebt al antwoord gekregen van Kayleigh zie ik. Ik ga meestal uit van 2 weken maar wat Kayleigh zegt klopt. Wat betreft de zonnebank....tuurlijk is dat niet goed voor een ongeboren vruchtje, maar ik denk dat jij je nog geen zorgen hoeft te maken. Je gaat niet dagelijks onder de zonnebank en ik denk dat je zondag nog geen innesteling hebt...ook roken en alcohol is slecht en sommige meiden stoppen hier ook pas mee op het moment dat ze een positieve zwangerschapstest in handen hebben. Gelukkig zal ik hier geen last van hebben want ik rook niet en drink ook geen alcohol. Je kunt gerust onder de zonnebank denk ik. Meer meiden die het met me eens zijn...anders hoor ik het ook wel...hihi.

Kayleigh, hoe was het vandaag op school? Al sollicitaties de deur uitgedaan?

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ kooten, voor zover ik weet kan het alleen tijdens de zwangerschap kwaad... Als je regelmatig gaat mag je na 14 weken wel weer naar sauna of zonnebank... Tijdens de zwangerschap kun je alleen een zonnemasker krijgen (pigmentvlekken in het gezicht) door de zon of zonnebank...

@ Ikke, school was vooral slaap verwekkend. Zit in een BBL klas met allemaal volwassenen, maar sommige kennen zelfs de basis principe van biologie niet en blijven door zeuren over één ding! Sollicitaties zijn de deur uit, nu afwachten hoe of wat.

4. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Hoihoi dames, sorry ben een paar daagjes niet geweest :( ben beetje ziek geweest. Ik denk van het heel de dag in de kou lopen in de efteling afgelopen zaterdag. Maar weer helemaal op de been.

@kiekske, echt super spannend zeg! Neem maar lekker je rust en zorg goed voor jezelf.

Gister heb ik een ovu testje gedaan. Geen streepje, maar om eerlijk te zijn heb ik te vroeg getest. Maar wilde voor de zekerheid toch even testen. Vandaag maar weer doen, en hopelijk een streep!! Op naar de klus...

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kayleigh, ik kan me voorstellen dat je als jong iemand niet graag tussen allemaal volwassenen zit. Die zijn toch anders he. Ik heb ook in een BBL klas gezeten maar hadden bijna geen ouderen er tussen zitten..

Siesi, oh spannend zeg wanneer je ei springt...het zou kunnen dat je ei vroeg was maar er is dus nog niks te zien...nu elke dag ff testen om te zien of er wel iets komt. En niet te veel drinken van te voren he...anders geeft ie een negatief beeld.

6. Infantem Amor

De jongste is 20 en de oudste is 58jaar en meer en deel zit tussen de 45 en 55 jaar... Dacht dat zij toch wel het verschil wisten tussen verschijnselen van een virus of bacterie?! Ach ja komt goed...

Mijn ongi blijft voor nu nog steeds weg...

7. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kiekske, ohhh een excellent embryo.... dat moet bijna wel goed komen, we gaan duimen totdat ze heel veel pijn doen!

Kayleigh, dat is inderdaad vermoeiend zo'n klas, lijkt wel of ze uit een vorige eeuw komen hè?! Ik heb dat ok gehad, deed ook volwassen onderwijs. En wat lees ik nu, nog geen menstruatie... dat gaat goed! Over 9 maanden maar weer dan, ik duim voor een positieve test!

Lia, wat leuk dat je een kinderwagen krijgt van je schoonouders, als je echt mag kiezen dan zou ik voor een buggaboo gaan, die zijn echt super fijn! Het is hier inderdaad super gezellig met 4 kids, ik ben natuurlijk niet anders gewend, dus echt druk vind ik het niet. Vaak komen er ook nog kids spelen en dan heb ik er ooit 6 of 7, gezellig!

Kooten, niet te druk om maken om 1 keertje, in principe zit zo'n vruchtje goed beschermd in je baarmoeder, maar natuurlijk niet 3x per week.

Liz, je moet veel werken deze week en dan ook nog flink klussen ;). Fijn dat je mannetje weer thuis is. Snap dat je je familie en vrienden in Groningen nog vaak mist, heb 5 jaar in Amersfoort gewoond en wij zijn terug naar Brabant gekomen omdat ik ontzettende heimwee had.

ikke, ongelooflijk hè hoeveel er geschreven wordt, ben nu anderhalve dag niet geweest en moet gewoon dik 2 pagina's bijlezen... pfff!!! Maar wel super gezellig!:D

Hier alles oké! Vandaag mijn nieuwe gadget binnen, een fotocamera met superzoom en veel leuke extra's, zodat ik eindelijk echt mooie foto's kan gaan maken. Natuurlijk zijn ze al leuk als de kids erop staan, maar een beetje kwaliteit is ook wel leuk, kan ik een mooie grote canvas laten maken voor boven de bank! Nu nog eerst een mooie foto maken... dus ben nu al een beetje aan het uitproberen.

Groetjes Jacky

8. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jacky, ik maak me er ook niet zo druk over maar vraag me dat soort dingen gewoon af.......maar dan ga ik lekker zonnen zondag!
    Er wordt hier inderdaad veel gekletst....lekker gezellig. Vandaag cyclusdag 23........spannend!!! Volgende week maar eens testen!

9. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Even snel iets met jullie delen voordat ik de computer uitzet, onze jongste dochter Rivka heeft vanavond haar eerste losse stapjes gezet!!! Ons meisje wordt echt groot nu, baby is er bijna af!

10. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wheoeoeoeoeooeooeoeoeoeoeoeoe hoera voor Rivka!!!! Leuk is dat he Jacky! Jij super trots.......hahaha geniet er lekker van!

11. Infantem Amor

Jacky, GAAAAF!!!
    Kleine kindjes worden groot!!!

En ja soms lijkt het net of ze uit de middeleeuwen komen... Ze zijn echt super lief, maar jemig wat weten ze dan weinig...
    De meeste snappen ook nog eens niks van de pc, dus als een van de 3 jongste kan je dan alles uit leggen...

12. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    a

ik heb ook bbl gedaan, en was met mijn toemalige leeftijd van 25 jaar echt één van de jongste......erg vermoeiend!!!

Nog steeds geen ongesteldheid??? Al symptomen??? Wanneer ga je testen?:p

13. Infantem Amor

Me oma is nog niet op bezoek ;)
    En heb ook nog geen symptomen dat ze snel zal komen..
    Maar you never know...

Ik wil eind deze week testen... Ben bang weer teleurgesteld te worden door me eigen lichaam...

En ja soms is dat mateloos irritant een van de jongste te zijn... Voor de jongste is het helemaal lastig, dat is een jongen van net 20 jaar... En meer dan de helft is oud genoeg om onze moeder te kunnen zijn...

14. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Even niet geweest.... weeeeer migraine gehad... Ik snap er niks van.... ineens in alle hevigheid terug terwijl ik dit sinds mijn puberteit niet zo erg heb gehad. De afgelopen anderhalf jaar heel af en toe een lichte aanval.... en nu twee grote in een paar dagen tijd...pfff... Heb ondertussen wel medicijnen van de huisarts gekregen, want ik ben er echt een beetje bang van geworden. Ik vind het zoooo vreselijk!!!!
    Met mijn kleine moppie gaat alles uitstekend..... t wondje geneest heel mooi!!!! En gelukkig dit vrolijke zonnestraaltje elke dag door mijn huis heen danst.... dan vergeet je even je KOPzorgen!!!

@ Jeetje wat leuk.... losse stapjes.... snel gaat dat allemaal he??!!

@ Kiekske..... klinkt veelbelovend .... ik duim voor je mee...... probeer zoveel mogelijk vertrouwen te houden.... (makkelijker gezegd dan gedaan!!!)

@ Kooten nog even geduld!!!! Zonnebnakje lekker doen.... even genieten en ontspannen!!!

@ Kayleigh... ik vind het knap dat je nog kan wachten met testen!!!!

@ Liz..... succes met klussen hihi...... Ik kan je een ding vertellen: Erin gaat makkelijker dan eruit...hahaha..., maar dat is vast niet de eerste keer dat je die gehoord hebt!

@ Lia.... fijn te horen dat het goed met je gaat..... we blijven duimen de komende weekjes, maar zolang het goed voelt zeg ik TOP!!!

@ Siesie.... dan was ik niet de enige in de lappenmand.... beuh.... jij weer een beetje opgeknapt??? Griepje??

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kayleigh, je bent nog steeds niet ongesteld lees ik? Wow wat goed. Ik hoop echt dat je de aankomende 9 maanden niet ongesteld hoeft te worden omdat er een wonder in je buik groeit. Ik hoop het zo voor je. Vind het knap dat je nog ff wacht met testen maar ik begrijp je wel hoor. Ik hoop echt dat je eind van deze week een mooie test in handen hebt. En het lijkt me idd vermoeiend als je alles 10x uit moet leggen aan die "oudere" hihi...dan kun je het verschil zien he tussen jullie. En ik had ook wel verwacht dat ze iets slimmer zouden zijn...

Jacky, wat knap van je dochter zeg! Wow!!!!!! dan zie je hoe snel dat gaat he, hoe snel kindjes groeien. Ik zie dat ook bij mijn petekindje. Hij is in augustus geboren en je ziet ze echt steeds meer "kind" worden..haha.

Paparo, wat vervelend van je migraine. Dat is altijd zo verschrikkelijk he. Gelukkig gaat het nu al ietsjes beter. Doe rustig aan he meid.
    En wat fijn dat het wondje bij je meiske goed geneest :)
    Kooten, ik ben ook echt benieuwd hoe het bij jou zal gaan...of je ook snel een positieve test in handen zult hebben..

16. Infantem Amor

Paparo, wat vervelend van je migraine... Hoop dat snel minder word..
    Fijn dat het met je dochtertje goed gaat nu...

Ik hoop ook zeker dat er een wondertje in mijn buik groeit...
    Bij het wondertje in mijn beste vriendinneke der buik had ik het geslacht goed!! Ze kon der mondje toch niet houden...

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kayleigh, knap geraden hoor van je vriending. Ben ook wel benieuwd wat ze krijgt maar daar moeten wij nog een geruime tijd op wachten...dat geduld kan ik me nog wel opbrengen...hihi.. Ben ook benieuwd bij jou hoor..

Fijne dag iedereen!! Ik heb een dagje vrij vandaag :D Gelukkig...

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi allemaal!!

Zo, terug op aarde en bijgelezen!

Jeetje: proficiat met de eerste stapjes!!! Genieten!!

Paparo: shit hé, die migraine. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan... Gelukkig gaat het met je kleine meisje goed!!

Kayleigh: Ik heb tijdens mijn laatste opleiding ook in een groep gezeten waar ik veruit één van de jongsten was. Maar... Ook die oudere mensen kunnen heel leuk zijn hoor ;) Wij hadden een heel hechte club. Lag misschien ook aan de opleiding, want er werden nogal wat persoonlijke situaties besproken. Hoe staat het verder met je niet doorbrekende menstruatie? Hopen dat het weg blijft, duimen!!!

Liz: klusze!!!!

Kooten: voel je al rare dingen?

Hier voel ik vooral allerlei steekjes in mijn baarmoeder. Geen idee of dat positief is of niet (zijn geen bekende krampen ofzo). Helaas kan ik nu niks doen, dus probeer maar gewoon door te gaan zoals anders. Wel iets rustiger aan... Heb een lekker kruikje in mijn rug (embryootje houdt van lekker warm) en een maansteen op mijn baarmoeder liggen. Tsja...je moet toch wat hè...??!!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, hier nog het programma waar sommige stellen veel baat bij hebben:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Als je weet wanneer je eisprong is, hoef je natuurlijk niet zoveel testen te gebruiken...

Wie weet werkt het!! :D

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske, bedankt voor je "programma"...haha..bij ons werkt het niet. We klusten het 1e half jaar om de dag en nog geen zwangerschap...dus ik ga het niet proberen. Hoop dat andere er wel wat aan hebben...hihi.
    Ik hoop dat je super emmy zich goed aan het nestelen is in je baarmoeder en dat daar die steekjes vandaan komen.
    Ik duim met je mee.
    Wanneer mag je testen? OVer 10 dagen ofzo??

Deel Deze Pagina