Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey kletskousen!!!:D

Vandaag ben ik een lekker dagje vrij. Dadelijk even boodschappen doen, en vanmiddag naar een vriendin in Helden;)

@Kiekske..spannend, spannen, spannend...Ik vind je onderschrift wel helemaal geweldig..Leuke woordspeling..En ja hoop zeker dat embryootje blijft ziteen!!Ik duim iig mee voor jullie!Bedankt ook voor het Smep programma hier neer te zetten, ik kende het nog niet..ik zal me er aan proberen te gana houden..

@Jacky wat leuk dat je kleine meiske haar eerste stapjes heeft gezet:)Wat gaat dat snel he? Goed gedaan Rivka!!laat mamma en pappa maar flink achter je aan moeten rennen over een tijdje;)

@paparo..haha ja ze zeggen het he dat het er makkelijker in gaat dan eruit...maarre als het erin gaat, hoop ik eigenlijk ook dat het 9 maandenblijft zitten..en ik heb er veeeeeeeeel moiete voor over om het er dan weer uit te krijgen hoor:)Vervelend die migraine ik heb er helaas ook soms last van..Hoop dat de medicatie je goed gaat helpen..Heb je betablokkers gekregen?

@Kayleigh..joh als ik overtijd was zou ik gelijk testen..ik ben ongeduldig hihi..maar idd die teleurstelling ken ik ook..dat is niet fijn.ik heb eens gehad toen was ik 2 dagen overtijd..ikke testen..negatief..dag zelf werd ik nog ongesteld grrrrrrr. Enne ja er zijn veel BBLérs die wat ouder zijn haha..Ik heb nu een jonge BBLér die ik begeleid, nou ja 33..nog jong genoeg hihihi maar idd oudere dames kunnen ook zeer gezellig zijn!Alleen soms hebben ze iets meer uitleg nodig..is niet erg..die komen er ook wel!!;)

@kooten..Nog een weekje geduld dan kun je testen..test je al voor je ongesteldheid of wacht je eerst ef af.
    Lekker gezond gisteren??Ik mis het zonnetje...laat de echte zon maar weer komen:)

@Lia..hoe gaat het met mom2be??;)Hoop dat alles goed gaat..

@Ikke..ook een lekker dagje vrij??Ikke ook, moet je het weekend ook werken?Ik heb deze week 5 dagen dat ik moet werken waarvan 4 avonddiensten grrr..Heb liever dagdiensten maar ja..Ik werk op papier maar 28 uur(ze geven geen grotere contracten in de thuiszorg) maar in praktijk werk ik zó'n 35 per week..

Dames..volgens mij werken de ovutesten...ik heb vandaag twee duidelijke strepen...dus ga het het Smepprogramma volgen..vanmorgen voor de zekerheid alvast even geklust..'s morgens heb ik daar meestal niet zoveel zin in, maar manlief was vannacht egr laat thuis, had dartwedstrijd en ik was al in diepe slaap..ja je moet er wat voor over hebben he..
    Jeroen was net op tijd op zijn werk..1 min wel te verstaan hihih...Had zijn baas gevraagd wat ben je laat..."ja heb me verslapen"...dus zo noemt hij dat;)

Groetjes Liz

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ikke: Jeetje, dat jullie dat een half jaar hebben volgehouden!!! Stelletje konijnen ;):D
    Als er geen menstruatie doorzet, mag ik de 30e een bloestest doen en vanaf 1 feb een urinetest. Het schijnt dat de 2v€5 testen van het Kruidvat al eerder kunnen, maar ik ga even afwachten hoe ik me voel enzo. Wordt een lange wachtperiode....pff...

Liz: Haha, succes met SMEP-pen... Hoop dat je mannetje het ook wil proberen, want het is nogal wat...!!

Geniet van jullie vrije dag meiden!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz, Lekker he zo'n vrije dag. Ik moet het weekend ook weer werken. Heb vorig weekend ook gewerkt. Deze week heb ik 6 dagen waarvan ook 4 avonddiensten. En ook ik werk 28 uur. De vorige maanden een stuk meer maar nu hebben we geen personeelstekort meer dus het wordt opzich wel goed verdeeld...de uren dan...alhoewel ik deze week 6 dagen moet werken en volgende week maar 1...ook wel eens lekker..haha... Ja je ovutesten werken dus...hihi..super goed zeg..dus flink aan de bak. Grappig dat je mannetje dat verslapen noemt..maar om nu te zeggen ik moest nog ff aan de bak..is ook alweer zoiets..hihi.

Kiekske, ja ik weet ook niet hoe ik het heb volgehouden. Ik moet zeggen dat het nu niet meer zo om de dag is hoor...wordt er een beetje moedeloos van. Nu elke 3-4 dagen..af en toe nog om de dag..ligt ook aan ons werkpatroon. Het voelt wel als een verplichting om te klussen maar wij hebben veel over voor zo'n klein wondertje....meestal was het toch nog wel heel leuk hoor om te klussen, maar soms moest het ook gewoon ff snel...hihi..
    Ook spannend van die testen zeg..nu hopen dat er geen menstruatie op treed. ik heb ook wel eens die testen van kruidvat gekocht maar bij mij blijven ze altijd wit. Nu heb ik andere maar ook die blijven wit...ik hoor wel regelmatig dat die kruidvat testen 2 voor 5 euro soms een streep geeft terwijl je niet zwanger bent...hier heb ik nooit geen last van gehad maar het is maar dat je het weet...ik bestel ze op internet via zwanger en kids...stuk goedkopere testen en daar bestel ik ook de ovutesten...

Dus iedereen die ovutesten en zwangerschapstesten nodig heeft...zie website zwanger en kids...scheelt een hele hoop geld moet ik zeggen..

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahahah, verslapen. Tsja...het is maar net hoe je het noemt!!!

Ikke; bij mij zal de bloedtest toch het duidelijkst zijn, of misschien mijn lijf zelf wel. Het is iig erg spannend.... We wachten maar (ongeduldig) af...

Om de 3 tot 4 dagen zou ook goed moeten zijn, gezien de zaadcellen normaliter toch lang in leven kunnen blijven. Wat zitten we toch allemaal in een kwetsbare periode hè? Een periode waarin je tussen hoop, onzekerheid, geluk, verdriet, enz heen en weer gegooid wordt. Ofwel: de emotionele achtbaan. Geef mij maar Joris en de Draak of de python!!!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske, ja daarom, vind het ook wel goed zo...Wat je zegt is idd waar..je hoop vanalles, je wordt teleurgesteld en je weet niet waar je van opaan kunt...ik hoop dat deze week snel voorbij gaat en dat we nu duidelijk krijgen de 25e hoe nu verder. Ik ben ook echt benieuwd hoe het jou zal vergaan deze bijna 2 weken...
    Spannend allemaal zeg...

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ikke: ja, wachten op de uitslagen bij de Gyn is ook spannend. Welke onderzoeken hebben jullie allemaal gehad? Lopen jullie bij het MMC?

7. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Kiekske,

Ja het wordt nu spannend, voel qua borsten of misselijkheid niet zoveel. Heb wel een wat opgeblazen buik en mijn stoelgang is ook niet echt wat het geweest is. Ongeveer vandaag zou de innesteling plaats moeten vinden. Voel me al de hele dag niet lekker, het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Zal me niks verbazen als ik straks een beetje bloed ga zien door de innesteling. En heb het ook steeds warm. Weet nog niet wanneer ik ga testen misschien voor de 27ste wel een paar dagen met de kruidvat 2 voor 5. Misschien woensdag. Tel de dagen af. Maar goed nog even geduld. Ga zo maar boodschappen doen in dit zeikweer, het stopt gewoon niet met regenen!!!

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske, wij gaan naar het catharina ziekenhuis. Wij hebben bij de huisarts al 1x zaadonderzoek laten doen bij mijn vriend en beide zijn we getest op chlamydia maar dit was negatief. Wisten we eigenlijk wel al... En in het ziekenhuis heb ik een echo gehad en voor 3 dingen bloed moeten laten prikken. Vriendlief heeft zijn zaadjes opnieuw in moeten leveren voor onderzoek dus ben erg benieuwd wat eruit zal komen.

Kooten, spannend zeg...misschien ben je wel bijna zwanger zeg...ik hoop het zo voor je... Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt. Hopelijk ben je gauw weer fit. Het blijft idd flink regenen. hier ook al. Is nog niet echt droog geweest. Succes met boodschappen doen. Ik ga zometeen de was ff bijwerken..

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Kooten: Spannend!!! Moeilijk hè, dat afwachten...??!!

@Ikke: Aha, het Catharina. Anders had ik je dat ook aangeraden :)
    Het MMC is namelijk een transport ZKH, dus manlief moet na de punctie met de eitjes op weg naar het catharina. Geen fijn idee vonden wij. Daarnaast ben ik sowieso klaar met het MMC. Beide zijn we behoorlijk pissig op ze daar. Alleen voor de follikelmetingen laat ik mijn gezicht daar nog zien, maar dat is ook op de fijne afdeling.
    Maar goed, jullie weten nog helemaal niet of en in welk traject je gaat komen, ik hoop een veel eenvoudiger traject dan dat van ons iig!! Maar het catharina is iig een fijn zkh. Dat was eigenlijk wat ik wilde zeggen ;)

10. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Liz, succes met SMEP-en!

Kiekske, denk dat het een goed teken is dat je die steekjes voelt, die embryo is een lekker plekje aan het zoeken in je baarmoederwand.

Ikke, spannend met die onderzoeken, volgende week moet je naar de gyn terug toch? Hopelijk krijgen jullie meer duidelijkheid.
    Kayleigh, spannend, dat ze maar wegblijven... duim duim duim...
    Ik vond het super gezellig met die oudere dames, was zelf 18 en de oudste was 56... maar inderdaad wat jij vanzelfsprekend vindt, is voor hen abracadabra.

Paparo, hoop dat je snel opknapt, rot zeg dat die migraine zo heftig terug is nu. Fijn dat het wondje van je meisje zo goed geneest.

Kooten, hoop echt voor je dat je een innesteling hebt, heb me daar eigenlijk nooit echt bezig mee gehouden... volgens mij bij vorige zwangerschappen ook nog nooit last gehad van wat bloedverlies bij een innesteling.

Pas vroeg iemand van jullie of ik snel zwanger was, weet niet meer wie.
    Maar ja... ik was bijna altijd de eerste ronde zwanger, maar altijd liep onze 1e versie uit op een miskraam. Bij Isis(de oudste) was ik zo bezig met zwanger worden dat het na de miskraam 9 maanden duurde voordat ik weer zwanger was. Daarna altijd 1e ronde raak.
    Op een rijtje gezet was het zo:
    1e ronde raak: na 10,5 wk --> miskraam
    9e ronde raak: 42 wk later --> dochter 1
    1e ronde raak: na 6,5 wk --> miskraam
    1e ronde raak: na 41 wk --> zoon
    1e ronde raak: na 5,5 wk --> miskraam
    1e ronde raak: na 41 wk --> dochter 2
    1e ronde raak: na 4,5 wk --> miskraam
    1e ronde raak: na 38,5 wk --> dochter 3

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske, Ik vind het Catharina ziekenhuis ook wel fijn. Ik mocht zelf kiezen waar ik heen wilde dus heb daarvoor gekozen en ben er echt wel blij mee. Het MMC ken ik niet. Wel rij ik daar altijd voorbij dacht ik. wel vervelend dat je man alles moet transporteren. Heel omslachtig zeg... Ik ben wel benieuwd wat wij moeten ondergaan idd...

Jeetje, dan heb jij echt heel wat te verduren gehad met je miskramen. Ben je nu ook nog met de 1 ronde bezig dan? Of ben je nu al verder? Ik moet woensdag terug naar het ziekenhuis.... komt steeds dichterbij..

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jeetje: heftig hoor, hoe het bij jullie allemaal is gegaan. Iedere keer een miskraam er tussen, pfoe, iedere keer die klap. Ik hoop dat het voor jullie snel weer raak mag zijn!

Ik heb ook pijn in mijn liezen, maar ik heb dat iedere maand. Daarom maak ik me ook zorgen eigenlijk. Er is niks anders dan anders. Aan de andere kant kan dat natuurlijk ook niet, want het is nog zo vroeg. We hopen maar heel erg hard verder...!!

Ikke: wie weet valt het reuze mee. Het is de onzekerheid die het wachten nu moeilijk maakt. Bij ons was het snel duidelijk dat het op de natuurlijke weg nooit ging lukken, maar dan kom je nog in het 'hoe nu verder' stuk. En in dat stuk hebben ze een fout gemaakt bij ons. Maar goed, uiteindelijk is alles goed gekomen en we zijn erg blij dat we in Gent zitten. En ook bij jullie gaat alles goed komen!!

13. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jacky, ik focus mij ook niet zo op het bloed weet dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Maar voel me echt belabberd! Echt dat ongesteldheids gevoel en het ontzettend warm hebben. Herkent iemand dat van een vorige zwangerschap??? Zo boodschappen zijn binnen, nou even helemaal niks doen, haha.

14. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey!

Zo weer terug van het boodschappen doen en even bezoekje gebracht aan mijn petekindje...even geknuffeld...Wat wordt het kleine meiske al groot, 9 maandne is ze alweer..:) Vind het heerlijk om met haar te knuffelen, maar soms voelt het ook niet zo fijn..vooral omdat mijn schoonzus steeds maar vraagt wanneer ze nou eens een neefje of nihtje krijgt..:x Is dat een normaal gevoel dat ik het soms moeilijk vind, of ben ik gewoon jaloers??:)Herkent iemand dat gevoel?

@Ikke..oeh Woensdag weer naar het ziekenhuis..spannend, gaat snel nu..Kun je zo'n zaadonderzoek gewoon bij de huisarts laten doen??Bij ons is er helaas wel een groot personeelstekort waardoor ik met mijn 28 uur op papier toch veel moet terugkomen..Maar ja hopelijk wordt het binnenkort weer wat beter..
    Maar jeetje hebben jullie het echt zo lang zo vaak gedaan??pff respect haha;) Het is wel fijn, maar dat "moeten"vind ik niet prettig..

@Kiekske..ik heb helaas minder goede ervaringen met het Catharina zkh, maar geen ervaring met gyneacologie..Heb daar zelf de duale opleiding gedaan, heb paar maanden geweerkt op cardiologie...Ik vond het echt nummertjeswerk, weinig sociale aspecten bij de zorg...en collega's die niet bepaald professioneel waren naar mijn idee(qua roddelen dan over andere collega's en clienten)..Maar ja ik heb dan wel een minder leuke ervaring daar..het ziekenhuis kan natuurlijk wel goed zijn!;)
    Ja dat smeppen is wel vaak haha..maar ja...mijn hubbie wil heel graag een kindje, maar hjij geeft aan het moeilijk te vinden om het op commando te doen...Al maakte hij mij vanmorgen wel zelf wakker.Ik heb me voorgenomen om niet te geforceerd te gaan klussen..Ik ben bang dat we dan alleen nog maar sex hebben om maar zwanger te raken.natuurlijk is dat wat we heel erg graag willen, maar het moet ook fijn blijven..

@Kooten..Oeh hopelijk is het de innesteling..zou super zijn!Wachten duurt dan lang he??

@Jacky..Wow jij hebt ook al heel wat meegemaakt wat betreft mk..lijkt me wel heel zwaar geweest..maar wel gauw zwanger steeds zeg!

Ik weet niet wie dat schreef..maar idd we zitten echt in een hele kwetsbare periode..je wilt zooo graag, en dan weer teleurstelling..Ze zeggen ook je moet er niet teveel mee bezig zijn..maar hoe doe je dat als je iets heel erg graag wil?Ik heb 9 maanden lang alles een beetje op 'z'n beloop gelaten..maar dat hielp ook niet dus..er minder mee bezig zijn..
    Ben soms best beetje bang dat we helemaal geen kinderen kunnen krijgen omdat het bij ons in de familie allemaal zo moielijk is gegaan..grrrr idd emotionele achtbaan haha;)

Ga nu richting een vriendin van me. Ze is in September naar Zuid-Afrika geweest, en aangezien wij dat ook op de planning hebben staan(mits we geen pappa en mamma worden) wil ik heel graag haar fotoboek zien die nu eindelijk af is:)

Groetjes Liz

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kiekske, De onzekerheid is idd erg moeilijk maar het is bijna woensdag dus nog heel even maar. En ik hoop idd dat het goed komt. Ik weet niet wat ze bij ons zeggen maar ik denk dat we hulp nodig hebben met medicijnen. Gyn zei dat we met het zaad best zwanger zouden kunnen worden, al ligt het wel onder het gemiddelde..

Kooten, welcome back...hihi..ik hoop dat je niet ongesteld gaat worden. Nog even volhouden meid...

Liz, een zaadonderzoek kun je niet bij de huisarts laten doen maar wij hebben toen een verwijsbrief gekregen hiervoor en hebben het in een ander ziekenhuis af moeten geven... De uitslag hiervan hebben we van de huisarts gekregen toen dat daar eenmaal binnen was. En ja, we hebben het idd zovaak gedaan, maar ik moet jullie er wel bij zeggen dat het niet meteen vanaf de 1e dag dat ik niet meer ongesteld was was hoor...haha...en opzich heeft het "moeten" niet zo meegespeeld. Af en toe wel hoor maar opzich ging het wel..maar op een gegeven moment als het niet lukt heb je wel zoiets van...nou dat werkt toch ook niet. Dus nu gewoon lekker rustig aan...hihi..
    Ik moet zeggen op de afdeling gyneacologie zijn ze echt ontzettend aardig. Zowel de gyn als de mensen achter de balie. Ze nemen echt de tijd voor je en leggen alles goed uit vind ik. Ik heb geen klachten hierover...en hoop ze ook niet te krijgen. Wat leuk dat je het fotoboek gaat bekijken. Ik wil eigenlijk in september naar Amerika, maar goed...eerst maar eens afwachten hoe het vervolg traject eruit gaat zien en of we zwanger zullen worden. Anders ga ik echt niet naar Amerika...ik wil zo graag naar de disney studio's met allemaal die MONSTER ACHTBANEN!!!!!!!!! Joehoe!!!!! haha...maar ik hoop toch wel dat we zwanger raken en dan gaan we gewoon een keer als de kids iets groter zijn :D Wat een dromen he...

het gevoel dat jij beschrijft herken ik wel. Ik vind het ook heerlijk om met mijn petekindje te knuffelen en ik zie hem bijna elke week. Hij is nu 5 maanden...Maar dan heb ik wel zoiets van....oh ik wil dat ook...iets dat van mij/ons is... Het heeft niks met jaloers te maken denk ik zo maar met verlangen omdat je er alles aan doet om dat ook voor elkaar te krijgen. Maar ik hou mezelf maar voor dat onze kleine ukkies ook wel een keer komen....tenminste dat hoop ik echt.
    Anders stort mijn wereld echt in als een bom...

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzy, jij bent ook allang niet meer hier geweest...hoe is het met je? Al meer duidelijkheid over je cyclus en eventuele zwangerschap?
    Of ben je ook nog druk bezig met het zwanger worden?

17. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Pff moest ff heeeeeeeeeeeel wat bij lezen...

@ Liz, heb dat dus ook al paar keer gehad, testen en hup die dag of de dag erna was ik ongesteld.!! En natuurlijk is dat normaal... Dat vind ik tenminste... Hoop al zwanger te zijn als mijn beste vriendin en schoonzus gaan bevallen...!! Anders is die rollercoaster zeker groot denk ik...

@ Kiekske, Jacky en Liz, ja die komen er ook zeker en we hebben een zeer hechte band in de klas. Maar soms lach ik me echt kapot.. Zijn allemaal lieve moedertjes ;)... Zorgen goed voor ons jonkies.... En vragen veel aan ons wat betreft computers... De meeste hebben al oudere kinderen dat is soms wel weer handig... Ze zijn allemaal heel lief en we kunnen veel ervaringen delen...

@ kiekske, mijn duimen maken over uren voor je... Hoop dat "zijne excellentie" (geweldig omschreven) nu zijn of haar billen stevig op de troon nestelt en dat je dat voelt!!

@ Jacky, je jongste Rivka is ten op zichten van je andere kindjes vroeg geboren!? En heftig om je lijstje te zien...

@ Ikke, pff nog even meis dan mag je eindelijk terug naar de Gyn..

En voor nu een up-date, nog steeds geen menstruatie te bekennen... Als dit zondag nog is ga ik testen... Moet wel ontzettend veel plassen...

18. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kayleigh.......................spannend zondag!!!!! Ik duim voor je!!! Heb je ook al gevoelige borsten of aders over je borsten??? Ik voel nog niet heel veel, alleen de hele dag al een zeurend gevoel en kreeg vanmiddag een hitte aanval, terwijl ik een kou kleum ben.

19. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik voel van alles, maar ja soms bedriegt je gevoel je omdat het zo graag wil ;)

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kayleigh, kan me voorstellen dat je vanalles voelt. Ik had dat ook toen ik "over tijd" was maar goed....achteraf gezien ben ik nooit over tijd want ik weet niet hoe mijn cyclus is...haha..maar bij jou komt de waarheid nu wel heel dichtbij.

Kooten, ik kan me ook voorstellen dat jij vanalles voelt. Sommige mensen voelen al vanalles en weten gewoon dat ze zwanger zijn ook al kan een zwangerschapstest nog niks uit wijzen dus misschien is dat bij jou ook wel. En als ze dan een test doen blijkt hun gevoel te kloppen...Alleen klinkt dit heel vervelend....ik zou als ik jou was toch nog eventjes geduld hebben en pas testen op de dag dat je ongesteld moet worden of 1 dag later...dit om teleurstellingen te voorkomen want gun het je zo....alleen geen teleurstelling dan he...;) Ik duim met je mee.

Share This Page