Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikke, nee ik wil ook geen teleurstelling maar je je bent soms zo nieuwsgierig! Haha ik kijk wel hoelang ik het uit hou, hahaha, duurt nog een week mijn nod dus heb nog even de tijd. Stom is dat he de dagen kruipen dan voorbij. En dan lees ik wel eens dat sommige een ovulatietest doen en als ze dan voor een nod een smiley hebben is de kans ook groter dat je zwanger bent. Maar ja je moet die test gebruiken waar ze voor bedoeld zijn.........maar ja als je het zooooooooooooooooooo graag wilt dan pak je elke strohalm aan :) En ook al is dit 'pas' ronde 3 het kan voor mij niet snel genoeg komen.

2. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Pffff nou even flink wat bij moeten lezen.

Even een ego berichtje van mij, wil graag iedereen even persoonlijk aankaarten maar heb er even de puf niet voor.
    Even als eerste het slechtste nieuws, een van mijn ouders gaat huismoeder worden.
    Dit betekend dus dat ik 2 kinderen en dus ook niet onbelangrijk een lading inkomen ga missen.
    Het gaat pas in vanaf april dus heb nog even om nieuwe kindjes te werven, maar ga vooral de kindjes heel erg missen natuurlijk.
    Nu het slechtere nieuws wat gelukkig weer gedeeltelijk opgelost is.
    1 van mijn kindjes die er elke dag is, is van poolse afkomst en zijn moeder is laatst ontslagen van haar werk en geopereerd.
    Nu had ze met de kerst weer werk en was alles dus in orde.
    Alleen kreeg ik eergister ineens een telefoontje dat de opvang van het manneke per gister afgelopen was.
    Dit kreeg ik te horen van een collega gastouder die ook pools spreekt, en ze had het nagekeken en er stond geen uitwerkperiode dus konden ze het gewoon per direct ontbinden :$.
    Ik was even behoorlijk van mijn stuk en zat al meteen te denken dat ik zou moeten stoppen met de opvang en geen geld meet zou hebben enz enz.
    Dus meteen (na een potje janken van de stres) het gastouderbureau gebeld en gevraagd hoe het nu zat.
    Nu bleek dus dat er gewoon een opzegtermijn van 2 maanden is en dat de andere gastouder het dus verkeerd had doorgegeven aan de poolse ouders.
    Nu net het bureau weer aan de lijn gehad en ze hebben inmiddels via een andere tolk contact gehad met de ouders.
    En de ouders wisten helemaal niet dat ze ondanks ontslag toch nog 3 maanden recht hadden op kinderopvangtoeslag en de opvang dus tocg gewoon door konden laten gaan en ondertussen werk zoeken.
    Ze dachten dat als ze het doorlieten lopen ze alles terug zouden moeten betalen (dit had de gastouder dus niet uitgelegd) en dus in de schulden zouden komen.
    Nu zijn ze heeeeel erg teverden met de opvang en willen ze me niet kwijt dus nu gaan we binnenkort met onpartijdige tolk en buerau even rond de tafel zitten.
    Om even te bespreken hoe we het nu gaan aanpakken en hoe dus nu verder.
    Dus na een dag en nacht stres is er dus eigenlijk niks aan de hand pffffffff :).
    Sorrie voor het lange verhaal!
    Nu het goede nieuws, ik heb een echte hele duidelijke zwangerschapsverschijnsel, namelijk mn t**ten doen gruwelijk pijn hahaha.
    Sorrie voor de info maar ben er zo blij mee, je word er echt zo onzeker van als je bijna nergens last van hebt!
    Ik heb ook vandaag bezoek van de mevrouw van moeders voor moeders gehad.
    Een dikke knaltest en een uurtje babbelen later ben ik een 2tal leuke boekjes, een mooie ketting, blauwe flessen en een opvangbeker rijker :D.
    De test was nog niet eens volgelopen of er stond al een positieve teststreep hahaha ben een hcg toppertje :cool:.

nou voor iedereen even heel veel succes met alles!!!! xxx

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kooten, ik snap wat je bedoeld ;) Ik zou ook heel erg ongeduldig zijn maar met mijn cyclus vind ik het niet meer leuk om te testen...haha...En ik snap dat het niet snel genoeg kan gaan...en ronde 3 is niet zo lang maar wel fijn als je deze ronde zwanger mag zijn :D

Lia, wat fijn dat je boobies pijn doen...hahaha...nou ja fijn...het lijkt me vervelend maar je weet in ieder geval dat je zwanger bent. Ook door de test van MVM natuurlijk...hihi. Vind het zo grappig hoe je dat schrijft... En wat moet jij veel stress hebben gehad zeg. Ik hoop dat je snel nieuwe kindjes kunt werven en gelukkig is dat met dat poolse kindje nog allemaal goed gekomen. Hopelijk vind die moeder snel werk zodat dat kindje bij jou kan blijven...dan hoef je in ieder geval niet alle kindjes te missen. Mij lijkt dat ook wel heel leuk om gastouder te zijn. Soms weet ik echt niet wat ik wil. Ik wil gewoon wat anders en kinderen/baby's lijkt me echt geweldig. Maar weet niet of dat zou kunnen met ander werk erbij...ik hoop gewoon snel zwanger te zijn en dan krijg ik ook een andere baan...dan kan ik daarna ouderschapsverlof opnemen als ik na 9 maanden ben bevallen en werk ik ook weer een dag minder...haha...Komt goed hoop ik.

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey!

Ik ben weer terug van mijn dagje naar vriendin..was gezellig..

@Ikke.. Ik kanme goed voorstellen dat je gaargh wat anders wil qua werk..lijkt me wel heel uitdagend werk, maar ook zwaar.Ik wil eigenlijk ook graag iets anders..ben t nu beetje zat, maar komt ook dat er veel personeelstekort is..Maar op zich is de thuiszorg heel leuk hoor!!Ik mis alleen bepaalde uitdagingen...Maar ja ik durf door mijn faalangst niks anders te agan doen..grr zo frustrerend soms...Ik heb de oplossing..kom maar bij ons werken:)Hebben wij minder personeelstekort, jij een andere baan en je kunt elke dag samen met een collega van mij komen die woont bij jou in de buurt hihi;)(grapje)Ik hoop ook dat je gauiw zwanger raakt, is zo frustrerend he als je iets heel erg graag wil maar het lukt niet..Ik ben vandaag nog twee keer door je woonplaats gereden trouwens..
    Ja ik denk idd ook niet dat het echt jaloezie is..idd meer het verlangen va ik wil dit ook zo graag!!Een kindje van ons samen...
    Ik kan het ook niet bijzonder goed vinden met mijn schoonzus helaas..al vanaf het begin klikt het gewoon niet..dus kan van die vervelende omerkingen van haar ook niet goed hebben..

@Lia..jeetje kan me voorstellen dat dat wel stress oplevert inderdaad, maar gelukkig is dat met dat poolse kindje iig eerst even opgelost.Hopelijk komen er gauw nog andere kindjes bij..
    Wat super dat je last hebt van je borsten..ja ja je bent echt zo zwanger als zwanger maar kan zijn:)
    Super ook dat je hcg zo hoog is en dat je mee kunt doen voor moeders voor moeders..:)

@Kooten...ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten, ik heb eigenlijk nog nooit geen aanleiding gehad qua dingen die ik voelde ofzo dat ikmisschien zwanger zou zijn..Dus als ik dat zou voelen dan denk ik toch dat ik te ongeduldig zou zijn:)

@Kayleigh..oeeh super dat je nog steeds geen menstruatie hebt..spannendddddddddd..

Ik ga nog even een poging doen om verder te gaan met mijn fotoboek, morgen nog een vrij dagje, maar moet veel poetsen, de was doen, nog ef naar de stad om iets te ruilen...heb zin in een lui dagje maar zit er niet in haha

Hebben jullie er weleens over nagedacht wat jullie zouden doen als je niet zwanger zou (kunnen) raken?Ik weet eigenlijk niet of ik voor adoptie zou gaan, ik wil eigenlijk gewoon een kindje van ons samen..Weet wel dat mijn wereldje behoorlijk zou instorten dan..Ik weet ook gewoon niet of alles goed is bij mij..of ik geen pcos heb of wat dan ook..is gewoon ook omdat het bij ons in de familie allemaal zo moeilijk gaat, maar ja we zijn nog geen jaar bezig nu bijna 10 maanden, is het dan niet een beetje vroeg om naar de huisarts te gaan??

Gr liz

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Liz, dat faalangst stukje is heel herkenbaar en het weinige uitdaging in de thuiszorg ook!!

@ Lia, wat vervelend al die onduidelijkheid... Gelukkig komt een deel weer goed... En kindje gaan missen is altijd moeilijk...

Was vergeten te zeggen dat ik om de week op maandag en dinsdag ook gastouder ben alleen dan van tieners... ;) Al zo'n 7 jaar...

Enne nog steeds geen ongi hier...
    Ben moe, dus ga maar eens slapen, morgen een dubbele dienst...

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Liz: als jij naar de huisarts wilt, moet je hem gewoon bellen. Er zijn toch best wel wat huisartsen die je eerder laten komen hoor. Ik heb mbt mezelf ook ooit mijn zorgen aangegeven (toen waren we nog niet eens bezig). Ik had altijd vanaf mijn eisprong bloedverlies/ bruinverlies tot aan mijn menstruatie. Ik mocht meteen laten kijken.
    Als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt, moet je gewoon aan de bel trekken. Desnoods dik je het een beetje aan ;)
    Misschien kan hij ook alvast een zaadtest doen. Huisartsen doen dat wel (misschien niet allemaal), maar ze zijn wel minder uitgebreid dan in het zkh. Maar de basis weet je dan iig.

Nadenken over 'hoe nu verder' wanneer een zwangerschap niet lukt, heb ik zeker wel gedaan en doe ik nog wel. Ik krijg dan gruwelijk op m'n kop van m'n man, want zo mag ik niet denken!!
    Maar meis, maak je aub nog geen zorgen, ze kunnen tegenwoordig zo veel! Het gaat echt goedkomen, desnoods met hulp vanuit een zkh.

@ Lia: wat een klotesituatie! Succes ermee, ik hoop dat het gastouderbureau nog kindjes op de lijst heeft staan...

7. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Ik kom even snel langs om te zeggen dat ik jullie niet vergeten ben. Ik was even beter, maar nu weer ziek :( Flinke griep...
    Hopelijk ben ik beter wanneer mijn ei springt...

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Beterschap Siesi!!!!!!!!

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

liz, ik vind de thuiszorg echt 3x niks om te werken. Ik heb daar stage gehad en ik vond het toen echt zo verschrikkelijk...de mensen waar je komt zijn meestal wel leuk maar het is echt niks voor mij..Mijn zusje vind het daarentegen wel weer echt ontzettend leuk...ze werkt daar ook maar maar gaat als het goed is binnenkort werken in het verplegend team...
    Over het feit als wij geen kinderen kunnen krijgen...daar hebben we het ook wel eens over gehad en dan wordt het hoogstwaarschijnlijk adoptie...of als het echt aan 1 van ons ligt...een zaaddonor of eicel donatie ofzo??? Maar eerst maar eens afwachten hoe nu verder...wij hopen gewoon kinderen te krijgen van onszelf...
    Je hebt 2x door mijn woonplaats gereden???????? En dan kom je niet eventjes op de koffie??? Haha... Had ff getypt hier en als ik het gezien had was maar ff aangekomen...
    Ow kan me zo voorstellen als je verschrikkelijke schoonfamilie hebt ( ik heb tijdens mijn relaties geen schoonbroers/zussen meegemaakt die echt in beeld zijn....mijn schoonbroer nu woont in een instelling...hij is gehandicapt ) Heb wel voortrekkende schoonouders gehad...die van nu zijn echt ontzettend lief en aardig..

Kayleigh wat leuk dat je ook gastouder bent...ik zou dat ook echt wel willen...ik denk dat ik nog maar eens het internet af ga struinen voor iets anders....maar van de ene kant zit ik hier ook wel goed met mijn salaris...ergens anders zal ik echt niet meer gaan verdienen want dit verdient echt wel goed...:D En echt geweldig dat je nog niet ongesteld bent...houden zo :)

Kiekske, ik kan me voorstellen dat je man niks over adoptie wil horen maar bij jullie gaat het gewoon lukken! Ik hoop dat het nu al is gelukt!

Siesi heel veel beterschap meid! Ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent..

10. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Siesi, beterschap meid, hopelijk op tijd beter voor dat je ei springt, hahaha want je moet wel flink kunnen klussen.
    Ik ben vanmorgen met mega hoofdpijn opgestaan en mijn hele kop zit onder de pukkels!!!!! Echt heel charmant, als ik wist dat het allemaal van een aankomende zwangerschap is dan heb ik het er wel voor over. Het ziet er echt niet uit. Gisteren ook de hele tijd steekjes bij mijn heup bot aan de linker kant. Spannend, ga nu maar even lekker naar de stad kado kopen voor verjaardag van een vriendin!

11. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    O ja en ontzettend veel spierpijn in beide benen. Heel gek heb gister niks bijzonders gedaan.

12. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Goedemiddag!!

@Kiekske..bedankt voor je berichtje...ik moet inderdaad gewoon positief blijven i know..maar soms heb je ef zon dipmomentje...En inderdaad het kan ook altijd nog met hulp van het ziekenhuis...ik moet gewoon geduld hebben...maar ja..is soms lastig;)Gisteren nog even saampjes over gehad..we hebben afgesproken dat we naar de huisarts gaan als we een jaar bezig zijn..dus dat zou in april zijn.. Hoe voel je je??Wees lief voor je embryootje he??:D

@Siesi..aaaaaah bah alweer griep heel erg veel beterschap..hoop dat je gauw weer opknapt!

@Kayleigh.. jeej nog steeds niet ongesteld...haha zo raar eigenlijk we kennen elkaar niet eens echt en toch leef ik met jullie allemaal mee..:) En idd..op zich is er in de thuiszorg wel uitdaging... maar je moet m wel zoeken..hihi. Ik vind het dan bv weer niks om in een verpleegtehuis te werken..somatiek gaat nog, maar pg is echt helemaal niks voor mij:)

@Kooten..ojeeeeee onder de pukkels??Mzzz volgens mij zijn je hormonen toch flink aan de slag bij jou!!;)Hopelijk is het allemaal voor het goede doel:)

@Ikke Haha wat vond je zo verschrikkelik aan de thuiszorg?Ik vind de thuiszorg op zich heel erg leuk om in te werken. Mis er aleen uitdagingen nu.Komt denk ik ook omdat ik nu als verzorgende ig werk terwijl ik verpleegkundige ben. Maar vanwege mijn faalansgt durft ikke niks anders:( Wel gaan ze nu binnen onze stichting een pilot opzetten..ze willen een soort van evverschap gaan invoeren maar dan in de wijk.Dus dan zou je als verpleegkunidge een aantal collegas onder je hebben staan en zowel de zorg als alles omtrent de collegas(roosteren, functioneringsgesprekken, sollicitaties etc ect) coordineren..
    Dat lijkt me gewoon heel erg leuk, dus hoop daarvoor in aanmekring te komen als het zover is..Volgens mij huidige leidinggevende zou ik daar perfect voor zijn zoals zij het zei..Maar ja vanaf Maart krijgen we een andere leidinggevende.
    Ik zou eigenlijk heeeeeeeeel graag op een consultatiebureau willen werken, of meer begeleiding geven aan mensen met bv autisme etc.Maar ja ik heb nu een vast contract...en in deze tijd geef ik die iig die liever niet op..
    Jups..ben er twee keer doorheen gereden..op weg naar mijn vriendin in Helden...heb aan je gedacht toen ik er doorheen reed...ja je had idd op zn minste even kunnen komen zwaaien;):)

Dames we hebben gisterenmorgen en gisteravond gekllust(hubbie lag al op de bank te slapen, maakt nu in januari lange dagen met de jaarafsluitig), maar goed gesprekje gehad gisteren,omdat ik het gevoel had dat ik het meer wilde als hij.Maar dat is absoluut niet zo..hij zegt het natuurlijk ook heel erg graag te willen, maar moeite hebben met het moeten (welke man heeft dat nou?? haha) ....toen ik vertelde dat ik twee streepjes had was ie ineens wakker;)
    Maar vandaag heb ik weer twee duidelijke strepen..nog duidelijker dan gisteren...dus vanavond het beste maar weer klussen dnek ik??

Vandaag lekker vrije dag..vanavond TVOH kijken..kijken jullie ook??Ik hoop dat Iris of Chris wint.eerlijk gezegd vind ik die paul echt behoorlijk irritant..:)

Groetjes Liz

13. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Liz,

Ja mijn hormonen zijn flink bezig, hopelijk voor het goede doel.
    Je kan denk ik het beste vanavond en morgen ook nog even flink klussen. Ik ken jou gevoel wel dat je soms het idee hebt dat jij het meer wilt dan je man/vriend, ik heb dat ook een tijdje gehad maar dat is niet zo alleen heeft die van mij ook moeite met het moeten......idd welke man heeft dat nou. Hebben wij weer, hij wil niet gezien worden als dekhengst. Maar goed als ik een smiley heb dan doet hij wel zijn best.
    Ik hoop eigelijk dat Iris wint vanavond, maar Charly had moeten winnen maar ja dat gaat nu niet meer. In ieder geval niet Paul, kan die kop niet zien gewoon met zijn aanstellerige gedoe en zijn stomme opmerkingen. Ga ook altijd iets anders doen als hij optreed....hahha laten we het beste hopen vanavond.

14. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    hej!!

Okay dan hoop ik dat ik mijn man vandaag en morgen ook nog kan verleiden haha..ben wel blij te lezen dat mijn man niet de enige is die niet altijd zin heeft:) Ik weet niet wat het is..maar ik heb er helemaal geen moeite mee, terwijl ik juist altijd de gene was die soms geen zin had..Wel lief van je man dat hij zijn best doet als je een smiley hebt:)

Ja ik vond eigenlijk ook dat Charly ahd moeten winnen, maar ja helaas..Wouter en Niels vond ik trouwens ook goed..maar als ik dan oet kiezen van de overgebleven dan toch Iris vind ik echt een hele mooie stem hebben..Chris trouwens ook al.maar idd die paul ieeeeeeeeeeeeuw irritante man..Krijg ook altijd de kriebels.kan me eigenlijk niet voorstellen dat er blijkbaar zoveel mensen in nederland hem wel helemaal geweldig vinden. Ik zou het niet fair vinden als hij vanavond zou gaan winnen..

Gr liz

15. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee dan kunnen ze die voice wel opdoeken want the voice heeft hij totaal niet. hahaha
    En nee je bent echt niet de enige met z'on man. Ik zelf heb er ook nooit zoveel problemen mee en zeker niet als je kijkt wat het doel is. Wouter vond ik trouwens ook fantastisch echt onterecht dat hij het heeft moeten afleggen tegen die griebus. Maar laat Iris maar winnen dat zou terecht zijn, en kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die die paul zo geweldig vinden. We zullen het zien vanavond.

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Zojuist minder goed nieuws gekregen: ze hebben geen embryootjes meer in kunnen vriezen. Erg jammer... Aan de ene kant klote, aan de andere kant...als ze niet van goede kwaliteit zijn, gaat een zwangerschap sowieso niet lukken. Mochten we nu een 2e poging nodig hebben, dan moet ik dus weer het gehele traject doorlopen. Maar ze weten nu wel hoe ik op alles reageer en zo kunnen we een betere poging tot stand laten komen.

Maar...we hopen natuurlijk dat zijne excellentie een plekje gevonden heeft. Voelde vandaag wel echt vanalles: steekjes in baarmoeder, mijn liezen zijn erg aanwezig, m'n (.) (.) branden en zijn pijnlijk. Vanmiddag tijdens de lunch werd ik ineens doodmoe en misselijk. Echt erg vreemd. Ik hoop dat het allemaal positief is en dat mijn lijf niet weer iets anders verzint om me voor de gek te houden...

@ Kooten: ik hoop zo dat al je 'kwaaltjes' positief zijn!!!!

@ Kayleigh: nog nieuws?

Ga nu maar eens lekker in mijn joggingpakkie rondhangen. Fijne avond allemaal!!

17. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hoi!

@Kiekske, wat jammer dat ze geen embryos meer hebben kunnen invriezen, maar zoals je zelf ook al schrijft als ze niet van goede kwaliteit zijn dan zal een zwangerschap waarschijnlijk ook niet komen...Vervelend dat als emmy nu niet blijft zitten je het hele traject weer opnieuw moet doen..maar idd je bent positief..je weet nu wel hoe je lichaam reageert etc..
    Hopelijk blijft Emmy gewoon zitten en heb je helemaal geen volgende keer meer nodig!
    De dingen die je aangeeft klinken wel positief!:)

Groetjes liz

18. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Kiekske, wat balen om dat te horen, nu hopen dat deze hoogheid zich goed innesteld, maar zo te horen zit dat wel goed...

@ Liz, dat heb ik ook merk dat ik heel veel mee leef met een ieder...
    Is wel erg leuk ;)

Enne nog geen ongi en tekenen... Ga zondag morgen samen met manlief testen... Ben alleen zo bang voor teleurstelling...
    Mijn beste vriendin weet zeker dat ik zwanger ben en de kleine een speel maatje krijgt ;)

Ik ben nog wel online maar zal vanavond niet meer zo veel reageren, ff een bak hang momentje... Ben zo kapot... Vanmorgen heeft een zorgvrager me mierenzoeten taart en decafe koffie gegeven zodat ik me wat beter voelde, was zo misselijk...

19. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden,
    mijn man is even aan het twijfelen geslagen, we gaan even alles op een rijtje zetten en beslissen dan of we verder gaan voor een 5e. Hij ziet het momenteel niet zo zitten om voor nog meer kindjes te gaan, vooral op financieel gebied, je hoort tegenwoordig natuurlijk zoveel negatieve dingen over wat er allemaal achteruit zal gaan. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, want wil hier graag blijven kletsen en eigenlijk ook gewoon zwanger worden.

Kiekske, jammer dat de andere embryo's het niet hebben gered, maar hopelijk blijft de kleine excellentie lekker zitten waar hij/zij zit en hebben jullie over 8,5 maand een prachtige baby in jullie armen. Je kwaaltjes klinken goed:D

Liz en Kooten, nee dat menen jullie niet dat Charly had moeten winnen, die kerel heeft al zoveel kansen gehad en al zoveel bereikt, ben blij dat hij is afgevallen. En Paul vind ik geweldig, hij is een beetje zoals ik, iets extravaganter misschien;) Maar nee hij is niet the voice, ik hoop dat Iris of Chris wint, want ook Erwin heeft al zoveel bereikt en zoveel kansen gehad. We zullen het wel zien vanavond!

Kooten, die kwaaltjes klinken ook wel erg goed, volgende week test je gewoon positief.

Liz, hoe je minder met zwanger worden bezig kan zijn, eerlijk gezegd gaat dat bijna niet, als je eenmaal zwanger wilt worden, dan denk je eigenlijk altijd aan. Bij het zwanger worden van onze oudste duurde het na de mk 9 maanden. Ik werd pas weer zwanger toen ik met het regelen van ons trouwen bezig was en dus niet meer aan het zwanger worden dacht.

Lia, leuk dat je meedoet aan MvM, heb ik ook 3 keer gedaan. Is altijd fijn als je door die test weer even de bevestiging krijgt dat je echt zwanger bent. Last van je borsten is een goed teken en geloof me dat gaat nog niet voorbij:D
    Wat rot van je oppaskindjes, hoop dat je snel nieuwe kindjes erbij krijgt, al is het erg vervelend dat de kindjes die je al zo goed kent niet meer zullen komen.

Siesi, heel veel beterschap meid, hopelijk ben je rond de eisprong weer helemaal opgeknapt.

Paparo, hoe is het met je migraine, voel je je alweer wat beter?

Ikke, wat vertel je dat mooi, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en dan over een jaar of 6 naar Disney World Amerika met de kid(s).

Kayleigh, duim, duim, duim....

Groetjes Jacky

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jacky: wat een ommeslag! Heftig lijkt me. Kan jij je er ook in vinden of ga je liever toch voor nr5? Er wordt idd zoveel geroepen en je moet dan wel op een rijtje hebben of het dan ook allemaal gaat lukken.
    Maar ik vind dat je hier altijd welkom bent hoor! Gezellig juist! En ik ben wel blij met je, ben ik niet de enige die paul turner wel leuk vind :D

Share This Page