Jacky, jemig dat is wel even slikken... Snap je man goed... Maar ik zou toch echt even alles moeten laten bedaren... Is wel een totaal andere draai... Hoop dat jullie alles goed op een rijtje kunnen zetten en er uit komen...
Hoi Kiekske, ja ik heb een groot hart met wel plaats voor 10 kindjes maar natuurlijk heb ik ook wel eens mijn twijfels. Ik zou graag voor een 5e gaan, maar we zijn wel met zijn tweetjes. En ik ben dan toch wel echt het gevoelsmens en hij het denkmens, hij is altijd met me meegegaan in mijn liefde voor het grote gezin, maar hij heeft wel een beetje gelijk nu. Misschien draait hij nog bij en kunnen we over een jaar of wat lachen om deze "beren op de weg" met nr 5 op de arm Paul had vandaag zijn oranje Martens weer aan, die had ik ook... helaas versleten, maar nu heb ik gele... zouden hem ook wel staan. Word zo vrolijk van hem!
Dames even een redelijk ego berichtje....was teveel om te lezen en kon het niet meer bij houden. Hier gaat het met de migraine al beter, wordt nu alleen snotverkouden. Mijn meisje is nu ook ziek...... bijna 40 koorts en ook al een keer moeten spugen vandaag.... ofwel: Wij zijn bij de ziekenboeg deze week.... BAH!!! Ik heb hier zo´n hekel aan..... maar goed.... we ploeteren door.... Hopen dat mijn meisje zich morgen weer beter voelt. Heb vandaag ook nog een uur in de tandartsstoel gezeten..... Al met al heb ik wel eens leukere weken (of twee weken) gehad, maar goed nu genoeg met het geklaag, want het moet hier wel gezellig blijven.... Kooten... hihi.... geduld is heeeeel moeilijk he!!! En Kayleigh ... ook erg spannend. Ik was er bij mijn dochter helemaal niet mee bezig..... volgens mij heb ik pas getest toen ik 5 weken zwanger was... (we waren ook op wintersport). Toen had ik overigens de test niet eens echt nodig....ik voelde het aan alles....., en ik hoor hier ook al allerlei gevoelens...... Het nare is dat ik dat afgelopen maand weer een beetje leek te hebben..., maar toch negatief.... misschien dat ons brein inderdaad voelt wat we willen voelen.... heel apart.... MAAR ik hoop natuurlijk dat dit niet zo is en dat we er een paaar zwangere dames in ons groepje bij hebben.... Jacky... heftig...maar nadenken kan geen kwaad... je bent nog steeds jong... dus wie weet anders even een pauze??? Siesie... beterschap... NIET LEUK.... hoop dat je snel opknapt... Lia.... mijn dochter zit ook bij een gastouder... heerlijk vind ik dat.Ik hou niet van het massale van een kinderdagverblijf.... Je rol is alleen af en toe heel kwetsbaar dus dat lijkt me wel heel lastig!!! FIjn dat je steeds meer voelt.... is een goed teken!!! Kiekske...... balen dat ze niks meer in kunnen vriezen....., maar we blijven natuurlijk allemaal hopen dat zijne excellentie blijft zitten!!!!! Ikke.... nog even en je hebt meer duidelijkheid.... hoop ik... Liz... ik ken je huisarts niet, maar als je een beetje een ´menselijke´ huisarts hebt zal deze wel openstaan voor je vragen... Als ik iemand vergeten ben...sorry.... heb wel alles doorgelezen en ik ben weer op de hoogte!!!! Liefs
Lieve Paparo, je hebt het volste recht te klagen... Je heb 2 heftige en misschien zelfs lichte emotionele weken gehad... Je meisje die valt, jij met de migraine, je meisje dat ziek is, jij die ziek is en naar de tandarts mag (ik heb na 60 min altijd zo'n hekel aan dat gezicht )... Enne ik ben snel met lezen en type en zelfs ik moet me er soms bij neerleggen dat ik niet overal op kan reageren omdat het te veel word... Zit hier altijd met kladblok in de aanslag met alle namen en dan schrijf ik overal steekwoorden en dan kan ik daarna verhalen type... Maar net als nu ben ik zo gaar... Zit op de bank met joggingpak, dik vest, deken en sjaal om en nog heb ik het soms koud, het andere moment heb ik het weer heet... Voelt niet als griep dat scheelt... Morgen moet ik van 7.00 tot 12.30 en van 18.00 tot 23.30 werken, dus ik ga slapen... Weltrusten...
Paparo: wat heb je een baalweken! Klaag maar lekker, zou ik ook doen! Jacky: heerlijk, dr martens! Ik vond ze zo fijn!! Je zit nu wel in een lastige situatie. Maar zoals je zegt: je doet het samen en dan moet je er ook samen achter staan. Wie weet draait hij over een paar maanden wel bij. Mannen denken gewoon anders dan wij. Hier is dat ook zo. Ik ben een dromer, fantaseer graag en denk echt met gevoel. Hubbie is een echte verstandige denker. Een van de grote verschillen tussen man en vrouw denk ik... Kayleigh: hoop dat je jezelf niet aan gaat sluiten bij de ziekenboeg! Ik heb een rotnacht gehad! Kan niet op mijn buik liggen, want dan doen mijn boobies zo zeer. Op mijn rug gaat niet lang, want dan doet mijn onderrug zeer. En op mijn zij zit of een boobie in de weg of voel ik mijn baarmoeder supergoed. Heb heel de nacht liggen draaien..! Ben dus maar vroeg opgestaan, wat de beesten overigens niet erg vonden. Heb nu een soort van menstruatiepijn. Pfoe...kan ik me daar weer zorgen om gaan maken. Lijkt me niet echt goed.... Maar goed, vandaag een leuke dag voor de boeg: met een vriendin naar selexyz,lekker boeken snuffelen en cheesecake eten bij douwe egberts, mmmm!!! Vanavond met een andere vriendin lekker uit eten. Even mijn gedachten ergens anders op richten...
Goedemorgen dames, Na heel wat te hebben bijgelezen ga ik nu reageren..hihi.. Kooten, ik ben zo benieuwd wat er bij jou uitkomt...nog een weekje wachten ongeveer en je weet het...spannend zeg. Liz, Ja als je naar Helden gaat, ben je heel dichtbij...haha. De volgende keer moeten we ff zwaaien naar elkaar...hihi.. En nog lekker geklust vannacht/gisteravond? Haha...zolang je 2 streepjes hebt, gewoon blijven klussen, dan heb je de meeste kansen. Wat betreft naar de HA gaan....ik ben naar de huisarts gegaan toen we bijna 4 maanden bezig waren en 2 maanden later ben ik doorgestuurd....dus als je een beetje een schappelijke huisarts hebt, kijkt ie met je mee. Het scheelt dat ik een vrouw heb die samen met een andere vrouw nog partime werkt... Ik denk dat dat mijn geluk is geweest, anders had ik nog wel ff moeten wachten denk ik zo. Over de voice.......nou hier nog eentje (of eigenlijk 2...vriendlief ook ) die Paul Turner echt heeeeeeeeeeeeelemaal te gek vinden. Oh wat is die toch ruig. Okeej...zingen is niet echt altijd even mooi maar die vent zelf...vanaf de auditie vind ik hem super...Zelf ben ik ook wel een beetje anders dan andere moet ik zeggen....altijd al geweest...nu is het wat rustiger hoor maar toen ik op de middelbare school belande...Verschillende kleuren haren ( ik was de 1e op school met paars haar...hihi ) skaten, piercings, tattoo's...en dat heeft zich nu een beetje voort gezet in ons huis...met verschillende kleuren muuren en dat soort dingen...hihi.. Heeft er van jullie iemand piercings en tattoo's of iets? Kiekske, wat erg zeg van die embryo...maar we gaan er allemaal hard voor duimen dat die super emmy blijft zitten waar die nu zit! In je baarmoeder waar ie zich lekker innesteld en de komende 8 maanden zeker blijft zitten. Wat vervelend zeg dat je niet zo goed hebt geslapen vannacht. Hopelijk slaap je aankomende nacht beter...maar je lichaam ( als je zwanger bent ) gaat zich helemaal aanpassen aan het vruchtje dus hopelijk is je lichaam dat aan het doen waardoor hij je wakker houdt Kayleigh, Nog ff en je mag testen!!! Ik hoop dat je morgen positief test...vind het zo spannend voor je...hihi.. Ook ik leef met iedereen mee hier. Ik heb het gevoel alsof we elkaar al jaren kennen maar we zijn ook zo intensief met elkaar aan het babbelen..leuk leuk Jacky, wat een teleurstelling zeg nu zo in eens. Ik snap je man ook wel dat er naar alles gekeken moet worden...ik hoop zo dat je man nog bij draait. En ik hoop ook dat je gewoon nog gezellig mee blijft kletsen. Ik zou wel enorm teleurgesteld zijn als mijn vriend nu zou zeggen om te wachten... maar met 4 kindjes is het wel anders...ik hoop echt dat jullie gewoon voor een 5e doorgaan. Mijn vriend is ook altijd van het denken...ik heb ook een tijd moeten wachten voordat hij wilde beginnen aan kinderen, maar omdat ik het zo graag wilde en hij eigenlijk ook wel heeft ie zich daar sneller bij neergelegd. En nu het niet wil lukken vind ie dat behoorlijk irritant...Elke keer baalt ie als een stekker als ik ongesteld wordt of negatief test ( soms nog meer als mij ) haha...in dat opzicht ben ik dan wel weer soms een beetje nuchter... het klinkt misschien hard maar dan denk ik...liever dat het iets langer duurt dan een kindje verliezen of dat het kindje dood wordt geboren wegens iets....ik zou echt niet tegen die teleurstelling kunnen denk ik zo...maar aan de andere kant...als je een miskraam krijgt weet je wel dat er iets mis was met het kindje...en dan heb ik liever dat het uit zichzelf verdwijnt dan een zwaar gehandicapt kindje op de wereld te zetten. ( Ik heb ook bij zwaar gehandicapten gewerkt en dat is ontzettend leuk werk, maar om nou zelf zo'n kindje te krijgen.....dat hoop ik niet ) Paparo, ik hoop dat jullie allemaal snel weer de oude zijn. Is niks he om zo ziek te zijn of je ellendig te voelen? Knap maar allemaal snel op. De tandarts zie ik maar een paar minuten per jaar....ik hoef maar 1x op controle en ik heb bijna nooit gaatjes. En als die er zijn vult hij ze meteen bij en dan ben ik nog in 5 minuten klaar....gelukkig maar.
Ikke, ja hoor... jij bent helemaal mijn type ...hier de eerste op school met roze, blauw, paars en brandweerwagenrood haar, maar toen werd ik allergisch voor haarverf, dus helaas geen haarverf meer voor mij. Tattoos heb ik 4, waarvan 1 armband met de namen van mijn 2 oudste kids, dus daar moet nog het een en ander worden bijgevuld. Weet alleen nog niet hoe of wat! Het is inderdaad wel een tegenvaller, maar goed net wat je zegt... ik heb er natuurlijk al 4, waar ik heel erg gelukkig mee ben. Ik ga even kijken of ik me er over heen kan zetten en anders dan moet ik maar wat gaan zeuren of zo. Misschien helpt het! Maar ik blijf hier zeer zeker kletsen, vind jullie allemaal zo gezellig, het is zo fijn om lekker je verhaal kwijt te kunnen hier. Paparo, hopelijk knappen jullie snel weer op, rot hoor dat jij en je meisje ziek zijn. Kayleigh, werk ze vandaag, ik vind het altijd erg vervelend om gebroken diensten te draaien, als je afgewerkt bent weet je dat je alsnog moet gaan later die dag. Ik moet vanavond en morgenavond werken, beide van 15.00u - 22.00u, dus zien jullie me misschien morgenochtend nog, maar verder ben ik niet online. Groetjes Jacky
Oh ja, wat betreft die miskramen, ik denk hetzelfde als ikke, dan zal er wel iets goed mis zijn geweest. Bij de 1e keer dacht ik er nog wel anders over hoor, maar als je daarna alweer snel zwanger bent dan is het niet zo zwaar. Ook ga je het normaal vinden, bij de 3e en 4e hield ik er al rekening mee dat ik eerst een miskraam zou krijgen.
Jacky, kijk aan..haha..wat leuk dat je ook zo bent zoals mij. Ik heb 3 tattoo's en ik heb mijn tattoo die er ooit komt als we "klaar" zijn met kinderen krijgen al ontworpen in de la liggen. Die komt over mijn gehele rug te staan...van onder tot bovenaan. Vriendlief is er niet zo bilj mee maar goed...hij weet hoe ik ben......hihi. Ons huis is ook een beetje anders dan anders aan de binnenkant...je vind het leuk of niet...maar niets is van hetzelfde...alle meubels anders...aparte dingen in huis...helemaal geweldig....Iedereen die ik ken speelt op safe maar sinds dat vriendlief en ik samenwonen hebben een aantal vrienden van mij en vriendlief al een aantal dingen in huis veranderd die wij ook hebben omdat ze het zo geweldig vinden...van de ene kant wel grappig dat je mensen zo inspiratie geeft. Eigenlijk moeten we gewoon een keertje een theetje / koffie doen in Eindhoven met elkaar. En ik weet zeker dat dat klikt...en dan komen we gewoon bij elkaar op kraamvisite en dat soort dingen...haha. Ik zie het al helemaal voor me. Wie stemt mee in??? haha.. Werk ze vandaag Jacky...ik moet dalijk ook werken van half 3 tot half 11 en morgen van half 8 tot half 4...
Hoi!! Ik heb ook weer even bijgelezen Ook ik probeer altijd op iedereen te reageren, maar ik kan het soms niet allemaal bijhouden haha..sorry..doe iig mijn best, als ik iemand vergeet is het echt niet persoonlijk bedoeld! @jacky..Ja dat is idd een ommeslag.Eerlijk gezged kan ik me wel iets voorstellen bij de denkwijze van je man. In deze tijd van recessie weet je allemaal niet hoe alles loopt. Ik denk dat ik dan een beetje mannelijke trekjes heb hahahah..ik ben juist diegene die besluiten neemt vanuit mijn verstand...ik wilde juist dat ik wat meer vanuit mijn gevoel kon denken en beslissen. Ik heb nl een angststoornis..daardoor zie ik vaak apen en beren op de weg..Niet altijd even handig Mijn man is bij ons juist diegene die veel makkelijker denkt..mag ik een beetje van jou daarvan lenen?? Ik denk alleen wel dat als jullie het nu met 4 kinderen redden dat de 5e op zich niet heel erg veel meer zou hoeven kosten. waarschijnlijk heb je alles nog van Rivka..kindereagen etc etc.. Maar idd misschien is het goed om even een tijdje na te denken en alles op een rijtje te zetten.Je bent nog vrij jong..dus kindje 5 kan over paar jaartjes ook nog komen @Paparo ook al ziekjes??Ik voel me ook verre van fit.Keelpijn erg koud..spierpijn..blegh..Och je meiske ook ziek..knap maar gauw op saampjes... @Kayleigh..morgen gaan jullie testen he?Spannend!!Maar je bent inmiddels aql 4 dagen over tijd toch?Had je altijd een regelmatige cyclus?Ik hoop dat we morgen je kunnen felciteren!!Jij moet dus ook werken het weekend;(Ik heb gelukkig niet van die gebroken diensten, dat lijkt me echt helemaal niks..moet eerlijkz eggen dat asl we bij ons gebroken diensten krijgen ik niet weet of ik niet iets anders ozu gaan zoeken.. @Kiekske...vervelend dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad..maar ja waarschijnlijk is er ook vanalles gaande in je lichaam..Anders vanmiddag nog ef lekker rusten of lekker bankdagje..dekentje erover..huispak aan.. Doe maar lekker rustig aan @Ikke..Jups volgende keer zwaaien we effe haha.Wie weet kennen we elkaar dan wel zo goed dat ik de volgende keer 2 vliegen in 1 klap heb..kom ik bij jou ook een koppie doen..en je inrichting bekijken haha Ben nu wel benieuwd hoor. Ik ben het met je eens dat het leuk is om eens iets af te spreken...misschien over een maandje ofzo als we elkaar allemaal nog wat beter kennen Misschien zijn er dan al 3 zwangeren onder ons..of hopelijk nog meer Ik heb eigenlijk geen tatoos of piercings..Ben eigenlijk een beetje een tutje misschien hihi Ik houd iig van bloemetjessjaaltjes, rokjes etc ect..Maar verder ben ik verre van tuttig zegt men.Ik heb trouwens vroeger ook haar gehad dat alle kleuren van de regenboog had..nou ja iig paars en ik kan me oranje ook nog herinneren hihi. Vandaag heb ik alweer!!Voor de derde dag op rij twee hele duidelijke strepen van mijn ovutest.We zijn vanaf maandag al flink aan het klussen...en gisteravond en vanmorgen..pff haha..heb spierpijn zoveel ben ik niet gewend hahaIig zijn we flink aan het smeppen..dan hebben we iig ons best gedaan. Ik zal me eens gaan omkleden..zometeen werken van 15 tot 23.00 zo geen zin vandaag..ben echt niet fit..koud, keelpijn, spierpijn(kan ook grieperig zijn) en gewoon me blegh voelen.Ach als ik eenmaal aan het werk ben valt het vast wel weer mee...Alle dames die ook moeten werken werkse!!De rest geniet van jullie vrije dagen..en goed uitzieken.. Groetjes Liz
Liz en Kooten, wat leuk dat jullie voor stemmen. Over een maandje of anderhalf lijkt me kei gezellig. Net na de carnaval ga ik op vakantie voor 2 weekjes dus als het daarna een keer kan hihi... Liz, ik hoop dat je ondanks dat je je niet fit voelt wel fijn hebt gewerkt. Ik opzich wel...had het lekker rustig...en morgen hoop ik weer zo'n dienstje te hebben. Dan heb ik de 6 dagen van deze week erop zitten... Dus je hebt flink liggen klussen met je mannetje...hihi... moet ook..dat je maar gauw zwanger raakt. Kayleigh, ik ben zo benieuwd morgen!!! Laat wel iets weten he... ik denk dat ik helaas pas morgenavond of pas maandag weer hier kan kijken aangezien ik morgen moet werken en ook nog met een vriendin heb afgesproken. Maaaaaaar daarna ben ik weer van de partij... Weltrusten allemaal voor straks of nu!
@ kiekske, ik hoop me ook niet bij de ziekenboeg aan te sluiten... Ben nu wel met andere dingen aan het klooien... Heb mijn re- wijsvinger op een klungelige manier zwaar gekneusd en de rest van die had licht gekneusd.. En super eigenwijs vandaag toch beide dag delen gewerkt (kan moeilijk mijn collega's en zorgvragers in de steek laten).. @ Jacky, ja dat had ik vandaag ook echt... Had het idee niet veel te kunnen doen.. Was pas om 12.45 klaar met de ochtend en moest om 18.00 al weer beginnen :S @ Liz, ik had altijd een cyclus van 28 dagen tot de vorige die was 119 dagen... Morgen testen, ben benieuwd... @ Ikke, ik meld me voor na je vakantie
Hai! Zo avonddienst zit er weer op, ik ben dan altijd nog veel te wakkeer om direct te gaan slapen...dus dan meer mijn nieuwe "verslavif"ef opzoeken @kooten leuk dat je ook voor stemt!!Gezellig bij je mam logeren..Wij hopen over drie weken weer naar groningen te gaan, mijn pap is dan jarig..mis ze soms zo..wonen zo ver weg..maar ja is niet anders.. @Kayleigh..Ik ken dat, ik kan ook moeilijk mijn collega's in de steek laten..dan moet ik wle heeeeeel ziek zijn wil ik niet gaan werken.had redelijke rsutige avond..een client waar ik normaal minimaal 45 min mee ebzig ben ligt in zkh, heeft zware cva gehad..komt ook niet meer thuis zoals het nu lijkt..Die gebroken diensten lijken me zwaar..krijg je ook extra voor betaald??Gezellig dat je na Ikke haar vakantie ook wilt afspreken @Jacky ik hebe f gemist wat jij doet voor werk??Ow wacht gehandicaptenzorg geloof ik toch?? Nou ga toch maar eens mijn bedje opzoeken..tot morgen allemaal!! Liz
Ik stem ook voor lijkt me echt rete gezellig! Heb ik al een buikje woehoeoe en hopelijk tegen die tijd meer van jullie! Oh en ook ik ben van het apartere, altijd verschillende kleuren haren gehad, euhm eigenlijk alle kleuren op groen en zwart na hahahaha. Oh en 2 tatoeages en 1 op de plank klaarliggen en jaren een neuspiercing gehad totdat ik 3 dagen achter elkaar moest zwarte pieten en hem er dus uitgehaald had wat dus betekende dat hij dichtgegroeid was. @kayleigh, Ik hoop zo voor je dat de test morgen positief is!!!! @jacky, pfff wel een moeilijke beslissing zeg, maarja het is inderdaad niet echt veel soeps met de huidige economie en ach je hebt 4 prachtige kinderen en misschien inderdaad over een paar jaar toch nummer 5! @paparo en liz, Ook ik ben flink verkouden helaas oh en kan nog geen eens bewegen of mn (.)(.) doen al zeer hahahaha, oh en liz klus ze @kiekske, ik duim voor zijne excelentie en voor een mooie plakbaby! Oh en nog maar 5 nachtjes slapen en dan het eerste gesprek bij de verloskundige waaaaaaah
@ liz, ja die gebroken diensten zijn minder... Vooral het weekend... Ben vanmorgen om 7.00 begonnen tot 12.45 en van 18.00 tot (vandaag keer op tijd klaar) 21.20uur... Ik moet ook wel echt ziek zijn wil ik af bellen... kreeg op mijn duvel van sommige zorgvragers dat ik op mijn lijf moest passen... @ lia, ik ben erg benieuwd morgen... Maar ben bang dat me lijf me voor de gek houdt... Heb nog 3 tattoo's op de plank, een voor als we kinderen krijgen, nog een van ons samen (zonder namen) en nog iets wat ik leuk vind... Enne ik heb een tong en neuspiercing en 3 gaatjes aan iedere kant... Op de middelbare school heb ik mijn haren alle kleuren gehad geloof ik... En mijn huis is ook niet standaard in gericht...
Hoi hoi.. @Kayleigh..........???????????????al getest Ik hoop het zo voor jullie meid!!!Ik moet zo werken dus zal pas vanavond kunnen kijken wat de uitslag van de test was..Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en ben je in verwachting!! @Lia..Ja jij hebt dan al een buikjeSuper..Ik ook, maar ik ben bang niet van een zwangerschapBen helaas niet de slankste.. Spannend eerste gesprek bij verloskundige..maar vooral ook erg leuk!!Slik je wel al de nodige vitamines etc?? @All..ben vandaag nog niet helemaal fit, nog steeds keelpijn..blegh..Dadelijk nog avonddienst en dan morgen en overmorgen vrij..althans als ik niet weer eens gebeld wordt dat er een zieke is..zooitje bij ons op t werk momenteel...Vandaag gaf ovutest weer een lichter streepje aan..neem aan dat mijn eisprong nu is geweest??We hebben heel wat afgeklust..hopelijk heeft het geholpen.. Fijne Zondag iedereen!! Groetjes Liz
Ik ben bang dat ik weer de lange cyclus in ga... Negatief mijn test vanmorgen... Denk dat ik even afstand neem... Want misschien ligt het daar wel aan... Anderzijds kan ik ook niet zo goed afstand doen omdat ik me heel vertrouwd voel hier... Liz, succes met werken... En ik ben ook niet de slankste
Kayleigh, wat jammer nou Vervelend he die stomme cyclussen. Jij blijft gezellig hier mee kletsen...we kunnen je niet missen hoor. Liz, vervelend dat je nog niet helemaal de oude bent maar dat komt vanzelf wel.. Als het goed is is je eisprong dan zowat geweest...een licht streepje moet je officieel als negatief beschouwen dus als je vanavond nog ff klust voor de zekerheid heb je er alles aan gedaan om je ei te bevruchten...hihi.. Lia, leuk dat je je ook aanmeld voor een klets kransje...laten we het zo noemen...haha...En echt super leuk dat je buikkie aan het groeien is...en spannend zeg...bijna naar de verloskundige.. Hopelijk is alles goed met de kleine Ook ik ben niet helemaal de slankste hoor...heb ook wel een buikje...hopelijk binnenkort nog meer door een zwangerschap...haha. Ik heb ook tongpiercing gehad en al 3x een wenkbrauwpiercing, en een onderlip piercing aan de zijkant...die zijn er allemaal uit...en ik heb aan de ene kant 3 gaatjes in mijn oor en aan de andere kant 11... 10 gaatjes en 1 piercing op het einde van mijn oorschelp...net boven dat kleine stukje zeg maar...
Ik wil echt even rustig aan doen.. Pff word gek van mijzelf zo... :S Wil jullie ook niet missen maar ben er echt te veel mee bezig en met thee kransje ga ik echt wel mee hoor Ik wil nog een onderlip piercing in het midden... Heb ook meerder piercings in mijn oren gehad, maar gingen vaak ontsteken... Wil er nog een maar die is vrij pijnlijk..