Kayleigh, heb je weet je wel wanneer precies je ovulatie is geweest??? Verveld die lange cyclussen. Zal morgen even goed bij lezen want ben net thuis en moet hier nog een hoop doen.
Kayleigh, dan doe maar lekker rustig aan meid. Ik weet hoe vervelend die lange cyclussen zijn. Ik zit nu inmiddels op dag 64... Nog ff en dan is het woensdag...mogen we naar de gyn voor de uitslagen...ben zo benieuwd...leuk dat je evengoed mee gaat met het thee kransje dan...weer 1 van de partij Kooten, je hebt weer veel gemist hoor...hihi...we zijn en blijven kletskousen. Ik ga zo met vriendjelief all you need is love terugkijken...ik vind het wel leuk dat hij meekijkt. Ik had eigenlijk met een vriendin afgesproken maar die heeft op het laatste moment afgezegd... Dus Liz....ook ik ben van de partij met afzeggingen Had jij laatst ook he... Tot snel weer dames!
Hey dames! Zit nu op mijn werk, mag eigenlijk niet maar ben ef op kantoor en heb ef tijd..Ef een ego berichtje*sorry* Ben hier beetje aan het balen, zenuwachtig aan het zijn..Ik snpa echt helemaal niks van mijn lichaam!!Ik heb nu net bloed of ja iig bruine afscheiding verloren..Ik snap er niks van??waarom zegt die ovu test dan twee streepjes gisteren nog en begint mijn menstruatie NU al na 17 dagen??Heb 1 keer eerder zo'n korte cyclus gehad..ik snap er echt helemaal niks van..Ben beetje ..Heb ook echt krampen..net als bij menstruatie.. @Kayleigh..aaaaah rot meid...maar ook jouw tijd komt..ik merk het idd ook dat ik nu ik hier klets wel heel erg veel bezig ben met het zwanger worden.Maar ik kan het hier ook niet missen..iig nog niet.. Dames..sorry voor mijn ego berichtje..ik baal hier nogal..kan niet gaan huilen hier op mijn werk, maar het liefst zou ik dat nu doen..Ga maar gauw weer hard aan het werk,proberen mijn gedachten wat te verzetten.. Groetjes liz
Ff een snelle reactie: Kayleigh: balen!!! Je hoopt zo, je lichaam geeft signalen af en dan toch een negatieve test. Gewoon zwaar klote! Liz: je wordt niet ongesteld vermoed ik. Waarschijnlijk is je ei gesprongen en daar kan ook wat gekleurde afscheiding bij komen kijken. Heb ik iedere maand! No worries, vanavond gewoon nog even plezier hebben in bed!! @ All: ik sluit me aan bij de thee-date!
Liz, wat balen zeg. kan het niet zijn dat het iets bloedverlies is van oud bloed? Of van het gesprongen eitje? Wel echt ontzettend vreemd. Ik moet zeggen dat ik er niet zo'n last van heb wat jij en Kayleigh zeggen. Ik vind het gewoon echt super gezellig om hier te komen kletsen. Tuurlijk ben ik bezig met het zwanger worden omdat we weer bijna naar het ziekenhuis moeten en ik gewoon erg benieuwd ben wat ze gaan zeggen maar voor de rest eigenlijk niet met ons eigen zwanger worden. Ik ga er eigenlijk vanuit dat wij niet zwanger worden als we niks aan mijn cyclus doen...maar in het begin was ik er wel meer mee bezig maar sinds het ziekenhuis eigenlijk niet echt meer..raar he... Ik hoop wel dat jullie gewoon nog mee blijven kletsen... ik beschouw jullie echt als mijn kletsmaatjes en ik kan jullie niet missen hoor Kop op meiden!!!!
Kiekske, ik zie dat jij ook vermoed dat het liz haar ei is...en wat leuk dat je je aansluit bij de thee date...moeten we toch maar een keertje gaan plannen dan??? haha... Als we allemaal rooster hebben van maart ofzo??? Komt goed.
Balen zeg Kayleigh....... , maar je hebt gelijk met wat je zegt..... t klopt volgens mij echt dat het makkelijker gaat als je er minder mee bezig bent....., maar dat is zooooo moeilijk als het iets is wat je heel graag wil!!!! Ik was ooit slank... hihihi.... maar na mijn dochter niet meer helemaal goed gekomen..... nu maatje 40 zeg maar..... (was 36/38). Ik heb geen piercings (meer) en tatoeages..... Ik had een navelpiercing, maar die heb ik eruit gehaald toen ik een aantal weken zwanger was van mijn dochter!!!! Leuk he... all you need is love... net ook zitten kijken.... ik kan het alleen nooit droog houden ... haha.... Een aantal dames zijn idd lekker aan het sukkelen.... niet fit.... signalen van je lif... te vroege menstruatie.... ik ken het allemaal.... heb zelf regelmatig las van stress/ te druk maken en daar kan ik me ook echt niet lekker door voelen.... Je emoties doen veel meer met je lijf dan je vaak in de gaten hebt. Ik werk in het onderwijs.... dus heb gelukkig geen weekenddiensten..... morgen weer werken.... heb ook geen zin... Mijn meisje is gelukkig alweer een heel eind opgeknapt..... en dan voel ik me ook een stuk fijner.... Zijn er hier ook dames die zich wel herkennen in het stresserige en druk maken over van alles wat mis kan gaan.....????
Veel mensen zeggen dat als je er minder mee bezig bent, je sneller zwanger raakt. Ik ben van mening dat je er rustig heel de dag mee bezig mag zijn, maar dat teveel erover stressen misschien niet zo slim is. In het ziekenhuis zeggen ze gewoon simpel: zaadjes gaan echt niet neller zwemmen als je er niet aan denkt. Als ' er niet mee bezig zijn' DE oplossing zou zijn, dan konden de fertiliteitsklinieken/ afdelingen wel sluiten. @ de all you need is love kijkers: schoot echt vol bij de hereniging tussen papa australie en zijn kids... Ikke: hoe voel je jezelf nu woensdag dichterbij komt? Paparo: gelukkig voelen jullie je weer beter! Ik herken het wel, het denken aan wat mis kan gaan. Soms kan ik heel positief denken, soms ook gewoon niet. Ligt ook een beetje aan de tijd van de maand... Oh, ik heb geen tattoo, wel heel veel twijfels erover. Maar zolang ik twijfel, komt er geen. Ik heb een tongpiercing gehad, maar nadat er daardoor een stukje tand afbrak, heb ik hem uitgedaan. Heb niet 2 jr voor nks gebeugeld...! Nu heb ik alleen nog twee ringetjes boven in mijn oor en verder gewone oorbellen ( drie links en twee rechts). Mijn haar heeft alle kleuren en modellen gehad. Mijn kleding was wat alternatiever, maar nu ben ik gewoon een net meisje
@Liz, dat is wel minder he dat je familie zo ver weg woont. Nou wonen mijn moeder, zusje en broertje in Utrecht, valt opzich wel mee met de afstand maar het is niet zo van even op snel een bak koffie pakken. En al mijn vriendinnen wonen nog in Utrecht dus ik peddel heel wat heen en weer tussen Boxtel en Utrecht. En als het dan laat wordt dan slaap ik bij mijn moeder.Mijn pa woont gelukkig maar 10 minuten rijden van ons vandaan. @ikke in maart is prima hoor, ik hoor wel welke data er vrij zijn voor iedereen. @all werkt iedereen hier wisselende diensten??? Onregelmatig dus..... wat voor werk doen jullie allemaal? O ja en ik heb ook geen piercings en tatoeage's. Ben net zo als liz erg van de rokjes, blousjes en sjaaltjes. Al ben ik verre van het tuttige of kak soort. Maar vind dat gewoon leuk, al is het nu wel iets minder dan vroeger. @Lia, Leuk een buikje!!! Ik hoop dat vele je hier zullen volgen! @Paparo, je druk maken is nooit goed maar ja soms hou je dat niet tegen en dat herken ik ook wel weer. Nou ik ben weer een beetje bijgelezen, poeh valt niet mee met die kletsmajoren, hahaha. Vandaag dus terug gekomen uit utrecht, vanmorgen opgestaan met weer mega hoofdpijn. En mijn borsten beginnen wat meer pijn te doen. Probeer er niet op te letten want je lichaam kan je zoooooooooooo voor de gek houden! Ga nu even lekker douchen en bijkomen van het weekend.
Paparo, Zo all you need is love heb ik gekeken...het is idd altijd wel een verdrietig iets...al kan ik het gelukkig wel droog houden ( als ik alleen zou zijn niet hoor, maar ben wel een bikkel als het moet ) hihi...net als met de film: komt een vrouw bij de dokter...ik erheen met vriendlief en nog 3 vrienden van hem ( ik was de enige vrouw ) en iedereen zat te sniffen....ik moest me toch ff ergens anders heen kijken hoor...hou er niet zo van als andere mensen mij zien huilen...hihi... Opzich kan ik soms ook wel stressen hoor maar over het algemeen blijf ik meestal wel rustig ( dat leer je wel met mijn soort werk ) daar kom je soms in zo'n benauwende situaties dat je met beide benen op de grond moet blijven staan.. Kiekske, Als dat idd de oplossing zou zijn om er niet mee bezig te zijn zouden de meeste geen hulp nodig hebben denk ik zo...maar je ziet en hoort het vaker van mensen... dat ze er na een tijd niet meer bij nadachten of zich erbij neerlegde dat het niet zo ging lukken en dat ze wel zien hoe en wat en dat ze dan zwanger raken...maar in hoeverre je er dan niet mee bezig bent???????? Je kunt er naar mijn idee niet ( nooit niet ) meer mee bezig zijn of hoe zeg je dat?? Klopt dat een beetje?? haha Kooten, Ik ben erg benieuwd hoe en wat. Maar je hebt het wel leuk gehad daaro? Ik werk in de psychiatrie bij mensen met een beperking ( hoog niveau clienten ) weten precies hoe alles in elkaar steekt. Zitten net onder het gemiddelde niveau van ons.... hebben ernstige gedragsproblemen en kunnen eigenlijk niet meer leven in de maatschappij....
Kiekske, ik was nog vergeten om je vraag te beantwoorden. Ik voel me eigenlijk best wel opgelucht dat het bijna woensdag is. Ik heb er echt zoveel zin in eigenlijk...klinkt gek he maar dan weten we eindelijk waar we aan toe zijn en of er iets mis is en hoe nu verder....eindelijk gaat er dan iets gebeuren waardoor onze kinderwens dichterbij komt ( althans dat hopen we ) dus kan niet wachten tot woensdag eigenlijk. heb echt af liggen tellen... Maf eigenlijk....
Op zich waren mijn cyclussen normaal... al 2 keer 28 dagen alleen de laatste was 119 dagen, nu hoop ik dat het niet zo lang gaat duren... En dat afstand doen gaat echt niet he... Ben nu wel minder op ZP dat scheelt misschien al... @ Kiekske, klopt is ook niet DE oplossing, maar merk dat ik me te opgefokt voelde... Zat er ook gewoon ieder uur onderhand wel keer op de laatste dagen...
Even snel een korte reactie, ga verder lezen als ik me beter voel. Ben super super super verkouden, tranen lopen over mijn wangen, hoest mezelf een breuk en nies 10.000 keer per dag. Maar ook ik ga mee naar het theekransje, lijkt me echt super gezellig. Kayleigh, rot van je negatieve test. Liz, zo snel na je eisprong kun je idd last hebben van wat bruinverlies, is oud bloed. Zo lang het geen helderrood bloed is hoef je je geen zorgen te maken. Ga nu even op de bank zitten met een kop thee, lekker knuffelen met mijn twee kleine dames.
Kayleigh ik kan het me wel voorstellen hoor. Maar je bent net bezig met zwanger worden dus het is nog allemaal vers. Dan ben je er meer mee bezig..had ik ook...maar toen had ik 2x een cyclus van 40 dagen en daarna hele lange....heb altijd lange gehad dus het verbaasde me dat ik 2x 40 dagen had...maar goed...dat was eenmaal. Gewoon af en toe hier een keertje een blik werpen moet kunnen toch En misschien ligt het wel aan de stress van je werk Ik geef dat gewoon de schuld Liz, hoe zit het bij jou met je bloedverlies? Vandaag heb ik een dagje vrij. Straks ff boodschappen doen en het dorp in om mijn fotoboek op te halen en alvast de 1e lading tijdschriften voor de vakantie in februari...haha..
Jacky, heel veel beterschap en een bankhangdagje kan wonderen doen...verkouden zijn is super vervelend. Leuk dat je ook mee gaat met het thee kransje Weten sommige mensen al wat ze in maart vrij zijn trouwens? Ik hoop dat ik dinsdag mijn rooster krijg...anders is het pas de week erop......want eerder ben ik niet meer op het werk...
Hey meiden! Ik houd van vrije dagen..lekker uitslapen en alles op mijn gemak doenDeze week hoef ik maar2, 5 dag te werken, hoe luxe!maar laat ikniet te hard roepen want als er weer zieken zijn dan weten ze mij altijd te bereiken.. @Jacky..ow bah..ziek maar lekker uit...ik ben ook al een paar dagen niet fit, gelukkig heb ik vandaag wel al bijna geen keelpijn meer..Hoop daty je je gauw weer wat beter voelt. @Kayleigh..Echt jammer van je test...maar blijf hoop houden meid.Ik kan me wel voorstellen dat die lange cyclici heel erg rot zijn..ik vind de mijne nu al lang duren..laat staan als je nog een langere cyclus hebt..Ik hoop ook dat je hier toch blijft kletsen..Juist ook als je je minder voelt of het even niet meer zo positief ziet zijn hier de kletskousen om je op te beuren en je weer hoop te geven.Ik merk ook wel dat ik er de laatste tijd veel mee bezig ben..en soms denk ik ook..misschien beter om wat minde rop zp te komen of het ef te laten rusten..maar aan de andere kant..ik kan het ook niet missen..en ja ik haal er ook veel energe uit en ben zo blij als jullie weer een lief berichtje sturen! @Ikke, bedankt voor je lieve berichtje..Dus ook een lekker dagje vrij..heerlijk he?Ik heb mijn rooster voor maart nog niet, geen idee wanneer ik die krijg..maar ik kan wel al mijn roosteraar ef een mailtje sturen of als ik haar ziee f vragen.Ik weet mijn rooster meestal eerder dan de andere collega'sIk kan goed met mijn collega die roostert overweg.. Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je Woensdag naar de gynaecoloog mag..idd dan weet je waar je aan toe bent en hoe nu verder.. @Kooten Ik werk ook in de zorg, in de thuiszorg..dus inderdaad ook weekenddiensten en avonddiensten..Het is idd wat jij zegt..je kunt niet zo even bij je ouders op de thee gaan.Als we gaan dan moeten we gelijk een heel weekend gaan..Dus jouw mam woont ook niet dichtbij..Wel merk ik dat asl we er zijn dat ik er dan meer van geniet, ik waardeer het meer ofzo als dat ik ze vaker zou zien denk ik..Ik heb trouwens in Boxtel stagegelopen bij meervoudig gehandicapten. Ik hoop trowens dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!Maar klopt idd wel..je kunt vanalles voelen terwijl er eigenlijk niks aan de hand is..is niet altijd fijn @Paparo..Nou maat 40 vind ik slank hoor Zal maar niet latenweten welke maat ik hebIig die stress en de ansgt soms over wat er alllemaal mis kan gaan heb ik ook vaker.Zit ook een beetje in mijn aard.ik heb namelijk een angststoornis.Althans zo is dat ooit gediagnosticeerd al heb ik er gelukkig bijna helemaal geen last meer van.Ik kan er nu goed mee omgaan.Toen ik een jaar of 12 tot 22 was dat wel anders..het was sosm zo extreem dat ik niet naar de supermarkt durfde omdat ik bang was iemand tegen te komen waar ik mee moest praten..Nu dnek ik eeeeeeeeeeh waar was ik dan zo bang voor?maar ja die ansgt die jij weleens hebt is natuurlijk een hele andere ansgt..ik denk ook wel een reele angst en normale angst.Denk dat iedereen dat weleens heeft... Met je meisje alles weer okay?? @Kiekske..Bedankt voor je berichtje op t forum gisteren..Toen ik het las dacht ik och..dat kan natuurlijk ook nog.maar ik heb dat echt nog nooooooit gehad.Ik was iig gelijk weer stukkie rustiger..Ik heb idd alleen gisteren wat bruinige afscheiding gehad, geen helderrood bloed..Heb nog wel steeds krampen..Ik hoop dat het mijn ei is geweest..Gisteravond kon ik echt de puf niet meer opbrengen om het gezellig te hebben in bedHopelijk heeft het klussen van alle voorgaande dagen zijn werk gedaan @Lia..Ik vroeg me eigenlijk af...wie in jouw omgeving weten allemaal al dat je zwanger bent?Je ouders, schoonouders etc al?Ik vraag me dat weleens af..als ik zwanger raak.Ik denk dat ik zoo blij zou zijn dat ik iig mijn ouders wel al zou inlichten, mijn beste vriendin en voor de rest denk ik niet.In mijn fam hebben ze vaak miskramen gehad.Ik denk dat ik de periode van 12 weken zou afwachten..kan daarna natuurlijk ook nog misgaan, maar dan heb je de zogenaamde "gevaarlijkste"periode gehad.. Wanneer mocht je nu naar de verloskundige voor het eerst??Zin in??Misschien mag je ook wel voor een termijnecho.. @Siesi nog altijd ziekjes??Hopelij knap je gauw weer op!! Groetjes liz
Mijn ouders, schoonouders, beste vriendin en 2 goede vrienden van mijn vriend weten het nu. We zaten nog te twijfelen of we het zouden vertellen maarja je wilt het zo graag delen. En je wilt natuurlijk iemand hebben waar je je verdriet evt mee kan delen als het toch fout gaat. En we hebben donderdag om 11 uur een afspraak bij de verloskundige en krijgen dan meteen een doorverwijzing voor een echo gezien ik door de pil heen ben zwanger geraakt en we dus niet met 100% zekerheid kunnen zeggen hoever ik ben. Mijn laatste menstruatie was 2 dec maarja dat was niet echt veel dus ben benieuwd of mn banner klopt hihihi. @kayleigh, aaah meiske toch, komt wel goed ennuh gewoon af en toe langskomen want we kunnen je niet missen! @Jacky, beterschap meid!
Nou eindelijk weer beter Wat een verhalen en wat heb ik veel gemist, moet helaas werken zometeen dus morgen ga ik eens lekker zitten lezen en reageren. Mijn ei is nog nergens te vinden, zou vandaag moeten zijn maar heb neg getest...Misschien morgen dan. Ook heb ik vluchtig iets meegekregen over een theekransje, zou mij heel leuk lijken!! Dus count me in Tot morgen dames.
Lia..ik denk idd ook dat ik net als jullie de echt naaste familie en vrienden wel zou inlichten..Zoals je ook zegt..als het wle mis mocht gaan...dan heb je wel mensen om je heen die je kunnen steunen.Maar dan heb je juist ook de meeste steun aan de mensne die echt dicht bij je staan. Door de pil heen zwanger geraakt??Ja zo kan het ook Was niet gepland dan?Lijkt me gewledig zo'n echo..zie je je wondertje voor het eerst ook al is het nog zoooooo klein.Benieuwd dan hoe ver je nu bent..misschien al wel verder dan je denkt @Siesi..fijn dat je weer beter bent!!!En ook helemaal leuk dat je meegaatmet het "theekransje". Ik zat me af te vragen..is het niet handiger en gezelliger om ergens thuis af te spreken?In zo'n restaurant of waar we dan ook maar af willen gaan spreken kan ook, maar persoonlijk vind ik het ook leuk om ergens thuis af te spreken..k weet nie..persoonlijker..en je kunt zo lang blijven kletsen als je wil...Zien we dan wel effe Ik heb vandaag nog steeds wat oud bloedverlies..Zo begint mijn mensgtuatie ook altijd en aangezien ik nog steeds krampen heb en rugpijn zou het ook mijn menstruatie kunnen zijn.Hoe lang kan zoiets duren??Kiekske jij had dat iedere maand zei je??Hoe lang?? Groetjes Liz