Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Liz: ik had dat altijd best lang, soms zelfs wel de hele periode van eisprong tot menstruatie. En altijd alleen maar buinverlies. Ik heb me nav daarvan ook laten onderzoeken, maar er is helemaal niks aan de hand. Het kan gewoon. Ik hoop dat het je eitje was...!

Siesi: welcome back ;) Gelukkig ben je weer beter!

Ik hou me verder vandaag even rustig hier. Voel me klote. Ik moet gewoon nog een volle week wachten en word nu al gek. Nu snap ik ook wat ze bedoelen met de 'slopende wachtweken' in een bijv. ICSI traject. Ben zo onzeker en bang. Niet leuk!!! :x

Voor jullie wel allemaal een fijne dag... Talk tot you later...!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz, wat fijn...ook een vrije dag. Is echt heerlijk dan idd.. Ik heb net boodschappen gedaan en moet nu eigenlijk poetsen...maar zie net dat mijn mannetje thuiskomt van het werk :D hij heeft vroege dienst gehad dus is dan altijd lekker optijd terug.. En wat fijn dat je niet verder last hebt gehad van bloedverlies. Ik heb dat ook heel af en toe maar ik denk dan altijd...och...weer zo'n doorbraakbloeding. Weet ook niet wat het is maar ik denk dat jij er voor de rest niet zo heel veel last van zult krijgen.

Wat betreft het theekransje...mij maakt het niet uit waar. Thuis of ergens in een restaurant.... Weet niet wat de andere dames denken??? En doen we dat een keer in het weekend of door de week? Ook moeten we kijken met de moeders onder ons...neem de kids maar gezellig mee. En we kunnen als we het theekransje bij iemand thuis doen ook om de beurt doen? Altijd gezelllig :D

Lia, wat fijn dat je mensen hebt ingelicht van je zwangerschap. Ik ben ook wel benieuwd hoe ver je dan daadwerkelijk zult zijn. Dan kwam het bij jullie echt als een totale verrassing dat je zwanger bent. Wel een leuk nieuwjaarskado toch?
    Ik zou alleen mijn nicht inlichten dat ik zwanger ben en helaas moet ik mijn werk ook meteen inlichten. Ze moeten meteen op zoek naar ander werk voor mij. Voor de rest licht ik niemand in...mijn ouders en schoonouders pas rond de 10 weken denk ik zo....

Sieis, gelukkig ben je weer beter. Dan zien we je morgen wel weer. Werk ze!!

Kiekske, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik hoop voor jou dat die wachtweek snel voorbij is... Niet leuk zo he..

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Het was inderdaad een flinke verassing, we wilden wel kinderen maar wilden eerst trouwen en dus nog een 1 a 2 jaar wachten.
    Maarja we zijn er allebei heeeeeeel erg blij mee en hij/zij is van harte welkom!
    Ik heb echt zon zin in de afspraak donderdag hahaha ben er helemaal springerig van ;)

Oh en betreffende het theekransje, mij maakt het ook niet uit waar het is.
    Het kan als er animo voor is evt bij mij thuis, heb niet een super grote woonkamer (9,5 bij 3,5) maar groot genoeg voor een clubje dames!
    Oh en heb stapels speelgoed aanwezig voor de kids die evt meekomen ivm de de opvang aan huis ;).

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Pff schrok net even toen ik mijn oppaskindjes op ging halen... De oudste kwam met vochtige ogen naar mijn toe... Blijkt de pleegmoeder van haar beste vriendinnetje te zijn overleden!! Dat vriendinnetje van haar komt vaak hier over de vloer als ik er ben... Ook omdat ze dan even afstand kon doen, van de situatie thuis...

Haar moeder is 3 of 4 jaar geleden geconfronteerd met kanker, heeft zich hier super door heen geslagen voor haar man en pleegkindjes... Is toen genezen verklaart en ongeveer een half jaar geleden is weer dezelfde vorm van kanker geconstateerd... Ze heeft heel hard gevochten en de artsen zeiden dat ze er boven op kwam 3 weken geleden... Afgelopen woensdag is ze na lang vechten toch overleden... Germ meiske heeft dus geen moeder en ook haar pleeg moeder niet meer... Slik moest even mijn tranen bedwingen en nu ik dit typ nog!!

@ Siesie, welcome back ;)

@ Liz, misschien is dat inderdaad wel een idee ;)
    En om het bloed verlies zou ik mij nog niet zo druk maken, maar ik heb makkelijk praten :p

@ Kiekske, wat lijkt me dat inderdaad vreselijk moeilijk...

@ Lia, fijn dat je het aan je naaste familie hebt kunnen vertellen.. Ik zou het alleen aan mijn beste vriendin vertellen, omdat wij echt alles samen delen... Verder zou ik het niet vertellen, maar dat komt door de situatie bij mijn schoonouders...

@ iedereen, kan jullie toch niet missen :)
    Nog steeds geen ongi te bekennen hier!!

5. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,
    Stond daar net voor de spiegel zie ik op mijn tepels een stukje wit aangekoekt. Zorgt tepelafscheiding ofzo, echt gek heb ik nog nooit gehad en er lopen nu ook allemaal aders over mijn borsten in in het gebied rond de tepel. En heb zon opgezette buik niet normaal! Pas mijn rokjes nauwelijks meer. Heb net toch maar even 2 testjes gekocht van de kruidvat 2 voor 5 denk dat ik het toch niet kan laten om woensdag of donderdag alvast te testen.....haha

6. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    :)Hai!

Ben ik ook alweer..vooral op zo'n vrije dag kijk ik toch steeds stiekum effe of er alweer reacties zijn;):)

@Kiekske Mij lijkt dat ook gigantisch moeilijk!!!!!Meid je bent al op de helft...Ik weet nog dat mijn nicht dat toen ook heel erg moeilijk vond na haar terugplaatsing te moeten wachten tot ze mocht testen..Denk aan je!!!
    En idd ik hoop ook dat het mijn eitje was..maar vrees van niet..

@Kayleigh..aaaaah arm meiske...Wat is het leven soms toch oneerlijk he??Ik zou zoiets ook heel erg aantrekken..ben helaas best wel erg gevoelig..Enne ik maak me WEL druk om dat bloedverlies hahaha..ach ja..zal wel normaal zijn, lees nu dat er toch meer mensen last van hebben, vind het alleen zo vreemd dat ik dat vanaf mijn 11e jaar toen ik al begon met menstrueren tot op de dag van gister nog niet heb gehad..en nu ineens wel..
    Ben je ook vrij vandaag?je hebt t weekend ook gewerkt he??Hebben jullie wel clienten waar een beetje uitdaging te halen valt?Wij hebben niet veel, momenteel alleen subcutaan injecteren, wondzorg, stomazorg, suprabische catheter.., O2 toediening,ambulante compressietherapie en condoomcatheter enne dat was het wel voor nu..

@ Lia idd een hele mooie nieuwjaarsverrassing:)Kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt!!:)We horen wel hoe het Donderdag was..je zult ook moeten gaan bloedprikken.Bij de verloskundigenpraktijk waar ik toen stage liep deden we zelf bloed afnemen, tegenwoordig doen ze dat toch vaker bij t lab..

@Ikke.. Fijn dat je hubbie zo lekker vroeg thuis is vandaag.Mijn hubbie komt vandaag ook thuis eten:)Hij moet meestal de hele maand januari tot laat overwerken en eet dan altijd op zijn werk.(jaarafsluiting)...Morgen ben ik ook nog vrij..ef stad in met collega...Trouwens heb vandaag nog steeds dat bruin bloedverlies...voelt ook nog steeds alsof mijn menstruatie gaat komen, we wachten maar gewoon af he?

@Kooten..dat klinkt veelbelovend!!!!!!!!Ik weet niet of ik kon wachten met testen:)Wanneer is je NOD?Ow jij was het rokjesmeisje( je schreef dat je ze niet meer past) haha..Ik had ergens gelezen dat ik een bondgenoot had die ook van rokjes, sjaaltjes en blouses hield haha..;)Maar ook ik ben niet tuttig en al helemaal geen kak..vind de kleding gewoon leuk:)

Zo ga nu eindelijk mijn fotoboek bestellen:)Vandaag nog even de puntjes op de i gezet..heeft uiteindelijk 89 blz pff..klopt het dat die dingen vrij duur zijn??Moet 80 euro betalen inclusief verzenden..

Groetjes Liz

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Lia, wat fijn dat we bij jou over de vloer mogen komen. Bij ons mag natuurlijk ook maar we moeten ergens beginnen toch? Haha...en als we dan gewoon lekker afwisselen.....zo komen we bij iedereen een keer. Ik heb er nu al zin in...hihi.. Spannend zeg voor donderdag...

Kayleigh, jeetje meid wat sneu zeg voor dat meiske. Wel lief dat ze dan ff bij jou komt. Voelt ze zich wel erg vertrouwd bij jou. Maar het leven is idd niet altijd eerlijk.... Sterkte meid. En fijn dat je ons niet kunt missen ;)

Kooten, ik ben echt zo benieuwd zeg. Het kan bijna niet missen dat je negatief test...ik denk echt dat je zwanger bent aan je verhalen te lezen...maar ik roep niet te hard...eerst maar eens die positieve test in handen hebben :)

Liz, Oh heerlijk, morgen ook nog vrij. Ik niet, maar de rest van de week wel. Het weekend ga ik trouwens zaterdag op zondag weg met oude klasgenootjes van de VPK klas...altijd gezellig :)
    Erg vreemd van je bloedverlies. Ik moet zeggen dat ik ook al een hele tijd met af en toe krampjes rondloop wat lijkt dat mijn menstruatie moet komen maar hier is nog niks te bekennen. Nu dag 65.. Komt goed :D Ook ik wacht af...hihi...Ik hoop dat ik woensdag iets krijg voor mijn cyclus...dat ze het maar opwekken dan..
    Kan kloppen dat je zoveel moet betalen. Mijn boek van zoveel bladzijdes kostte ook zoveel, maar ik vind het nog wel meevallen. Als je zo foto's inplakt in een fotoboek ben je denk ik een stuk meer kwijt. Ja wel echt fijn dat vriendlief zo vroeg thuis is. Hij heeft de hut gestofzuigd en ik heb alles gestofd en de badkamer en wc gepoetst. Dweilen had ik geen zin meer in. Dat doe ik morgen wel..hihi..

Wel grappig om te lezen wat voor kleding iedereen draagt. Ik draag veel verschillende kleding. Heb wel wat jurkjes en 1 rok, maar draag vaker spijkerbroeken en ook korte spijkerbroeken met laarzen...hihi.
    Ben iets meer van de stoerdere kant maar kan ook wel iets vrouwelijker zijn ;)

8. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @liz, mijn NOD is aanstaande vrijdag, ga donderdag even een kruidvat testje doen. En ja ik was/ben het rokjes meisjes, ik vind die kleding ook gewoon erg leuk. Dus we zijn inderdaad bondgenootjes, haha. Vroeger had ik alle kleuren blousjes en wel 30 sjaaltjes. Nu inmiddels wel minder.
    @Ikke, ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik aankomende donderdag, vrijdag zaterdag of zondag positief test!Verder ben ik nog helemaal niet misselijk, maar goed dat kan nog komen.

Nu maar even lekker onderuit heel nuttig gtst kijken, haha moet ook bijgehouden worden :)

9. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hej

@Ikke..Wat fijn dat je man bezig is geweest met stofzuigen..Ik hwb vandaag ook boven en beneden alles gestofzuigt..wc's schoongemaakt, bank gepoetst, keuken gepoetst..en ook ik had geen zin meer in dweilen...morgen is er weer een dag.
    Wat leuk dat je nog contact hebt met de meiden van vpk.Ik spreek heeeeeeel af en toe nog de meiden waar ik mee heb afgestudeerd...Maar heb er verder geen contact meer mee.We hebben ons afstudeerproject voor het zkh in Tilburg gedaan.Daar heb je Etenstijd zitten..en daar kun je hel goed eten.Wi gingen toen daar 1 kr per maand eten..nu nog 1 keer per jaar met z'n vieren van het afstuderen..

Ik draag trouwens ook vaker gewoon een spijkerbroek hoor..maar rokjes en jurkjes vind ik ook erg leuk..en wel vaker sjaaltjes..;)

@kooten Jeeeej mijn bondgenootje haha..dan zijn er op het theekransje iig twee met eventueel een rokje en sjaaltje;)Spannend joh..Vrijdag al je NOD..leuk leuk ik hoop het zo voor jullie!!!

@All Aanstaande Zaterdag zijn mijn man en ik 9 jaar samen.Ik had eerst een arrangement gekocht voor Thermae in Son.Wij zijn bedie nog nooit naar de sauna geweest oid.Die baden lijken me heerlijk..dus gekocht..Blijkt dat dat naakt is..enne dat zien we allebei toch niet zo zitten.Ik ben verre van slank en schaam me met kleren al voor mijn lichaam laat staan naakt..
    Nu heb ik iemand anders er blij mee kunnen maken..We gaan nu naar de Thermaalbaden in Arcen..iemand van jullie daar weleens geweest?Is net zo iets..en MET badkleding haha;)

Iemand van jullie misschien nog interesse in hairextensions?Is ook een arrangement knippen, wassen, fohnen, stijlen, hapje en drankje hairextension 35cm 4..in jouw haarkleur of iig kleur die je graag wil..
    Ik heb dit in September gekocht...maar mijn haar is nu al behoorlijk lang..ik weet niet wat ik met mijn haar wil haha..
    Is normaal best duur...en kon het teon voor een redelijke prijs kopen en was toen enthousiast haha.

Ga ef op computer All You Need is love kijken,was aan het werk immers t weekend...

Groetjes liz

10. Infantem Amor

Weet niet wat de kosten er van zijn... Maar eventueel wel interesse ;)

11. Infantem Amor

We hebben vandaag wel lieve mannen... Ik was bij mijn gastoudergezin... Toen ik thuis kwam glom mijn huis helemaal... Hij heeft op de keuken na echt alles gepoetst, hoef morgen of dadelijk alleen mijn keuken te poetsen, de was te vouwen en de huisdiertjes eten geven...

12. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    @Liz, Ik ging eerst regelmatig naar arcen, is echt heeeeeeeeeerlijk! lekker warme baden. diverse saunas met kleding indien gewenst en zoutwaterbaden. Hmmm misschien binnenkort toch nog maar weer eens een keer gaan, mag toch wel gewoon als je zwanger bent toch?

Oh en thermea heeft volgens mij ook badkleding dagen, probeer ik zelf altijd ook op te boeken. houd heel erg van de sauna maar voel me ook niet echt zeker over mn lichaam.

@kayleigh, kan die van mij niet in les bij die van jouw? :p

Ik draag op het moment voornamelijk wijde kleding gezien mijn buikje een aardige buik is ivm mn darmen. Net even bij mn pedicure geweest en heeft met wat voetreflex therapie een poging gedaan om mn darmpjes wat te kalmeren.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz, wat leuk dat je naar Arcen gaat. Ik ben er 1 keer geweest. Had ik van mijn mannetje gekregen voor sinterklaas aantal jaar geleden...Maar moet zeggen...daar ga ik nooooooooooooooit meer heen. Op 1 of andere manier is mij dat niet goed bevallen. Kreeg giga migraine daarvan. Wij gaan vaker naar Sanadome in Nijmegen. Dat vinden wij altijd heerlijk. Wat betreft mijn "oude" klas...wij hebben afgesproken om 1x in het jaar een weekend weg te gaan. We plannen een datum en vragen dan vrij...nu kan 1 meisje niet mee.. wel jammer maar goed, dat blijf je toch houden. Enne...ik ben niet van de haarextensions...moet nog steeds een afspraak maken bij de kapper om mijn haren te knippen..hihi. Morgen maar eens doen.

Kooten, de misselijkheid kan idd nog komen. Ik hoop het niet voor je. Hoop echt dat je posi test.

Lia, natuurlijk mag je naar thermaalbaden als je zwanger bent. En ook de sauna is niks mis mee dacht ik...Ik zie als we naar Sanadome gaan altijd wel een aantal zwangere lopen. Daar hebben ze zelfs speciale behandelingen voor zwangere vrouwen ;) Ik hoop dat je darmen snel weer wat rustiger worden.

Kayleigh, jij ook al zo'n lieve vent die poetst? Wat hebben wij een geluk zeg...haha...
    Ik ga zo gtst terug kijken en in bad....dan wachten tot mijn mannetje thuis komt voor een gezellig avondje...hihi..

14. Infantem Amor

@ Lia, als je voor je zwangerschap regelmatig naar de sauna ging is dit geen probleem, maar dit je dit niet dan kan het schadelijk zijn...

Beginnende saunabezoeker
    Ben je nog nooit of heel weinig naar de sauna geweest, dan is het geen goed idee om tijdens je zwangerschap naar de sauna te gaan. Je lichaam krijgt het dan te zwaar: het moet omgaan met je zwangerschap én wennen aan de sauna. Dat is een beetje te veel van het goede.
    Regelmatige saunabezoeker
    Ga je regelmatig naar de sauna, dan kun je hiermee doorgaan als je zwanger bent. Dit geldt natuurlijk alleen als je gezond bent en geen last hebt van een verhoogde bloeddruk of andere zwangerschapscomplicaties. Toch zijn er wel een aantal dingen waar je op moet letten.
    De eerste 3 maanden
    In de sauna kan je lichaamstemperatuur enkele graden stijgen. Dit hangt af van de temperatuur in de sauna en de tijd dat je binnenblijft. Maar ook per persoon is het verschillend in hoeverre de lichaamstemperatuur stijgt. Een verhoogde lichaamstemperatuur vroeg in de zwangerschap geeft een iets grotere kans op een aangeboren afwijking van de baby.

Oververhitting van de buik kan bovendien leiden tot een miskraam. Nederlandse Sauna Vereniging (NSV): “Er zijn geen gevallen bekend van zwangere vrouwen waarbij het mis is gegaan door de sauna. Toch adviseren wij geen risico te nemen en de eerste kritieke 3 maanden de sauna niet te bezoeken.” Ook artsen adviseren de eerste 14 weken de sauna te mijden.
    10 minuten
    Na die 14 weken kun je als regelmatige saunabezoeker gebruikmaken van de sauna, maar blijf niet te lang binnen en ga ook niet in het heetste gedeelte zitten. Blijf maximaal 10 minuten in het ‘zweethok’. Op die manier stijgt je temperatuur niet meer dan een graad. Als je lichaamstemperatuur te veel stijgt, ontstaat een soort kunstmatige koorts en dat kan gevaarlijk zijn voor je ongeboren kindje.

Ook door een warm bad of de zonnebank kan je lichaamstemperatuur stijgen. Als je bijvoorbeeld een bad van 40 graden neemt, creëer je al een soort kunstmatige koorts. Wil je in bad? Check dan de temperatuur met een badthermometer. Het betreden van een infraroodsauna wordt absoluut afgeraden als je in verwachting bent.
    Luister naar je lichaam
    Ga je naar de sauna? Let dan goed op de signalen die je lichaam je geeft. Ben je duizelig of kortademig of voel je je niet goed? Stop dan direct. Door de warmte verwijden je bloedvaten zich en daardoor kan je bloeddruk dalen. Wanneer je bloeddruk daalt, kun je duizelig worden of zelfs flauwvallen.

Ga daarom ook nooit alleen de sauna in. Spring na het hete bad ook niet direct in een ijskoud dompelbad, de overgang tussen warm en koud is dan te groot. Je kunt beter afkoelen door een afkoelslang in plaats van een dompelbad.
    Laatste weken
    Ook de laatste weken van de zwangerschap wordt het afgeraden om de sauna te bezoeken. De laatste 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum kan er al enige ontsluiting optreden. Als je dan in een bubbelbad of kruidenbad gaat, heb je in theorie meer kans op een infectie. Je kunt wel gewoon zwemmen.
    Voordelen
    Na het lezen van alle waarschuwingen zou je je bijna afvragen waarom je überhaupt nog naar de sauna zou gaan als je zwanger bent. Toch zijn er zeker voordelen van een saunabezoek als je in verwachting bent. Je verliest in de sauna veel vocht en dat voorkomt dat je teveel vocht vasthoudt. Ook is een saunabezoek goed voor je bloedsomloop en natuurlijk kun je er heerlijk ontspannen.

@ Ikke, ja mijn vent is ook al zo lief... Hij mag ook wel wat poetsen in huis... Hij is wel bezig met verbouwen, maar hij zit in de winter maanden thuis en ik werk ;) dus iets doen is niks te veel gevraagd :p

15. Infantem Amor

Pff zo makkelijk als ik vroeger een vriendenboekje invulde zo moeilijk vind ik dat nu... Niet omdat ik het niet in wil vullen maar sommige vragen zijn zo moeilijk te beantwoorden... Heb een vriendenboekje voor volwassenen gekocht voor mijn vriendinnetje. Genaamd "Eerlijk gezegd" (Eerlijk Gezegd, het vriendenboekje voor volwassenen!) Is zo leuk, je leert echt meer dingen over elkaar... Zelfs van beste vrienden kom je zo soms meer te weten...

16. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    @Lia, sauna mag alleen als je het vaker doet, lichaam moet gewend zijn aan de warmte zeggen ze. Maar vind het wel een beetje raar, want je mag wel naar een warm land op vakantie wanneer je zwanger bent, vind het allemaal een beetje achterhaald. Heerlijk dat je je zwangerschap nu toch al met wat mensen kan delen, is inderdaad ook fijn wanneer het toch nog fout zou gaan, maar natuurlijk hopen dat dat niet gebeurd.

Kayleigh, heerlijk dat je mannetje het huishouden al een heel eind had gedaan, lief van hem!
    Vreselijk voor dat meisje dat en haar moeder en haar pleegmoeder overleden zijn, hier ook allemaal van die vreselijke verhalen afgelopen week. Een moeder van 41, ze heeft 2 tieners, viel ineens met een herseninfarct van haar fiets, ze heeft het niet overleefd. En een meid van 27, die zwanger was van een tweeling, ineens een hele acute vorm van zwangerschapsvergiftiging, ze hebben het alle 3 niet gehaald. Zo vreselijk om deze dingen allemaal te horen, ik kende ze dan wel niet heel goed, maar het doet toch echt wel iets met je.

Liz, veel plezier in Arcen, fijn dat je daar in badkleding mag, ik ben ook niet zo voor naakt. Heb dat een keer gedaan en voelde me helemaal niet op mijn gemak.

Kooten, meid... klinkt veelbelovend, hoop zo voor je dat de test vrijdag positief is!

Kiekske, hoe is het met je? Voel je je al wat beter? Vervelend hoor dat wachten. Het begint nu echt spannend te worden of niet, over een weekje mag je hopelijk testen en dan natuurlijk super positief... duim voor je!

Ikke, veel succes morgen, hoop dat jullie iets wijzer worden bij de gyn.

Siesi, wat fijn dat je weer bent opgeknapt. Toch nog voor de eisprong, nu maar hopen dat die snel komt.

Hier alles weer een stuk beter, nog wat last van een "vol hoofd" en wat keelpijn.

Groetjes Jacky

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx Jacky...wij hoeven morgen avond pas naar de gyn dus nog eventjes moeten wij geduld hebben. Ben wel heel erg benieuwd...
    Vreselijk idd die verhalen. Hier in het dorp is een tijd geleden ook zo'n crisis situatie geweest met een moeder. Placenta liet niet los en heeft een tijd op de IC gelegen. Ik ken haar ook niet maar dat hoop je niet mee te maken.
    Gelukkig is het bij jou nu een stukje rustiger..

Kayleigh, wat gappig zo'n vriendenboekje... Heb het nog niet eerder gezien. Ben je trouwens al ongesteld? Ik niet ;)

Dat van die sauna wist ik helemaal niet. Ik dacht dat er niks mis mee was. moet ik onthouden voor als het bij ons wel een keer zal lukken...dat ik daar dus niet inga..hihi.

Kooten, ik ben heel erg benieuwd deze week bij jou...

18. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jacky, laten we het ook hopen, donderdag 1 dag voor nod de eerste test, ben benieuwd. Vannacht ook weer zo gek gedroomd, werd gillend naast mijn vriend wakker, schoot omhoog. Heb de afgelopen weer zulke echte dromen, terwijl ik helemaal niet z'on dromer ben.

Kayleigh, heerlijk z'on man, die van mij doet helemaal niks, moet hem 10x vragen of hij een keer wil stofzuigen. Echt een lamzak! :)

Kiekske, voel je je al een beetje zwanger??? Haha, spannend he volgende week! Ik duim ook voor je!

Ikke, heel veel sterkte en succes morgen!!

19. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey!

Zo lekker een paar uurtjes geshopt;) Even met een collega de satd in geweest, was eerste keer, wel gezellig!!Zij heeft al een kindje van 4,was jong mamma.Hij si autistisch en ik moet eerlijk zeggen het is een lieverd, maar verre van makkelijk..En ze staat er nu alleen voor, heb daar echt respect voor!

@Kooten..Spannend, je hebt wel echt veel zwangerschapskwaaltjes, maar zoals je zelf ook al zei je lichaam kan je echt voor de gek houden..Ik zou het moeilijk vinden om niet te gaan testen..ben benieuwd..hoop dat je gauw hier kan komen vertellen dat je mamma wordt;)

@kayleigh, leuk zo'n vriendenboekje..Je hebt ze ook voor je ouders..die wil ik nog weleens kopen..mam vertelt heet dat geloof ik..en dan heb je er ook de pap versie van;)Lijkt me mooi, ook voor hopelijk heeeeel veel later als mijn pap en mam er niet meer zouden zijn om dat dan terug te lezen..Had je nog gekeken wat die extensions waren en of je ze misschien wilt hebben??:)

@Ikke..wat jammer dat het jou in Arcen niet goed bevallen is...hoop toch niet dat ik er migraine van ga krijgen haha..Kan denk ik doordat je bloedvaten erg verwijden door de warmte..En dan ga je de kou weer in..daar was je hoofd misschien niet zo blij mee:)Morgen naar de Gyn he?Wat gaan ze dan doen?Je krijgt de uitslagen van de onderzoeken en verder beleid bespreken??

Ik zou Zondag met een vriendin en 2 van haar kindjes naar Amsterdam gaan, gewoon een dagje gezellig uit.heb hier nog treinkaarten liggen van de kruidvat..nu blijkt ze voor de tweede keer galstenen te hebben en ze heeft zelfs morfine tegen de pijn..Waarschijnlijk weer operatie..dus dat wordt m niet denk ik..Ef kijken wat ik met die kaartjes doe..zijn nog maar een week geldig..

Ik ben nog steeds niet lekker, keelpijn, verkouden, last van mkijn rug, krampen..bah!Maar dat bloedverlies is nu weer weg..Heb ook last van mijn borsten en vooral van min tepels..zijn erg gevoelig, maar ja dat heb ik toch wel regelmatig last van..

Groetjes Liz

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Kooten: ik zou echt verbaasd staan te kijken als jouw test negatief is. Je lichaam geeft echt zoveel signalen af. Ik duim erg hard voor je!!

@ Ikke: spannend, nog maar 1 dagje en dan weet je eindelijk meer. Hoe laat hebben jullie de afspraak?

@ Jacky: fijn dat je je weer wat beter voelt. Nu nog even die snot uit je hoofd...

@ Kayleigh: hoe gaat het met jou?

@ Liz: hoop dat je je snel beter voelt...Weet je, was ik nog vergeten te zeggen: vanwege die tussentijdse bloedingen en mijn pijnlijke eisprong ben ik uiteindelijk naar een Osteopaat gegaan. Dat heeft mij echt goed geholpen. IK weet niet hoe hij het heeft gedaan, maar na 1 of 2 keer was mijn eisprong veel minder pijnlijk en het tussentijdse bloedverlies veeeeeeeel minder. Heb nu alleen nog wat bruinverlies 1 of 2 dgn voor NOD.

@ Lia: ik vind de sauna toch wel eng. Dat is echt het enige wat ze mij in Gent afgeraden hebben. Vanaf een week of 14 kan je zonder problemen. Daarvoor weten ze gewoon niet goed wat het allemaal voor gevolgen heeft. Als je gaat, ga dan iig niet in de echt warme sauna's.

Of ik me zwanger voel? Nee. Ik voel wel continue mijn baarmoeder en mijn (.) (.) zijn groter, maar ik ben bang dat het allemaal komt door die Utrogestan bolletjes. Verder veel last van mijn liezen en vandaag echt knallende koppijn. Bah.
    Ik heb eigenlijk niet zoveel hoop, zou erg verbaasd zijn als de test positief is. We wacht nog maar even. Nog maar 6 dagen...

Share This Page