Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

Nee helaas niet overtijd...maar weet niet meer hoe ik mijn banner moet veranderen haha..weet jij dat..of iemand anders hier??:)Ik hoop idd ook niet dat we de medische molen in moeten..maar aj we wachten nog even af...

Liz

2. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Tuurlijk is weert en tussen ehv en helmond goed, is toch maar kwartiertje rijden! ;)
    "En omgeving" is dus best groot :D

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ikke: wij zitten idd in de mmm. Ook erg snel gegaan allemaal. Wij zijn via veldhoven en eindhoven in Gent terecht gekomen. Allemaal in sneltreinvaart en 3 januari jl mocht ik al starten met spuiten. Morgen de eerste echo, gelukkig mag dat gewoon hier... Hoop dat er eitjes groeien!!

Hoe voel jij je mbt de mmm?

4. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Hoi hoi,
    Ik woon niet in eindhoven maar niet heel ver er vanaf, namelijk in Someren.
    Ben 25 en zwanger van de eerste :D.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@liz: nee, ik weet dat niet. Ik heb er eentje gehad, maar volgens mij moet je dat ding iedere keer vernieuwen. Heb hem ook weggehaald, gezien het bij ons al snel bleek dat we in een ander traject kwamen.
    Maar genoeg banners hier, dus er is vast iemand die het wel weet!

6. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @lia, GEFELICITEERD!!! spannend...een eerste kindje :D

7. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @lizz, bovenaan in het hoofdmenu staat een knopje banners. Daar kun je alles invullen en een banner uitzoeken. Hopelijk lukt het anders laat maar weten, dan leg ik iets uitgebreider uit :)

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kiekske : Gelukkig is het bij jullie ook snel gegaan. De mm is natuurlijk niet zo leuk omdat je spontaan en snel zwanger wilt worden. Maar aan de andere kant voel ik me heel fijn dat ik daadwerkelijk met onderzoeken kon beginnen. We worden serieus genomen en omdat ik altijd lange cyclussen heb gehad heb ik die stap naar de huisarts vrij snel gemaakt. Ik had geen zin in dat contineu afwachten van mijn menstruatie. Ook ovulatie testen geven andere dingen aan. Dag 17 positief en een cyclus hebben van 78 dagen...Na dag 17 geen positieve ovulatie testen meer gehad. Vorige week bloed geprikt en gister echo...vond dit wel spannend maar viel achteraf reuze mee...genoeg eitjes die allemaal maar niet willen springen. Vriendlief moet morgen zijn zaad voor de 2e keer inleveren dus zien wel wat ze over 2 weken zeggen. Hoe voel jij je onder dit alles? Of wat je hebt moeten doorstaan in het ziekenhuis?

9. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Wat ontzettend leuk!!gefeliciteerd!!En zwangerschapskwaaltjes of nergens last van??Al een afspraak staan bij de verloskundige??Is nog beetje vroeg, maar kan al wel:)

Best veel reacties van rond Eindhoven..leuk!!!:)Wie weet over bv een jaar of anderhalf...spreken we als we elkaar beter hebben leren kennen af in Eindhoven hopelijk met zwangeren onder ons en misschien al wel babay's!!:DLijkt me erg leuk..maaaaaaaaar ik loop een beetje op de zaken voor uit..

Liz

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lia : gefeliciteerd!Super zeg.

@Lizz...idd..zoals hierboven werd genoemd kun je andere banner instellen.

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ lia: proficiat!!! Geniet van je wondertje in je buik!!

@ ikke: zeker goed dat je zo snel naar de huisars bent gestapt en superfijn dat ze je meteen serieus namen. Dat is soms wel anders helaas... Ik hoop dat jullie over 2 weken uitslagen krijgen waar je ook echt wat mee kan.

Ik voel me nu wel ok. Had er in het begin veel moeite mee, je wil toch gewoon echt samen zwanger raken en niet met een hoop gedoe en artsen erbij. Gelukkig zijn wij vanaf het begin van onze kinderwens in de gaten gehouden (okt 2010) en wisten we snel dat het niet op een natuurlijke manier ging lukken. In veldhoven was ik erg snel klaar met het zkh, bah. We zijn vanuit daar doorgestuurd naar nijmegen, maar daar is een wachtlijst van zeker 8 maanden voor de behandeling die wij nodig hebben (TESE). In sept naar Gent gegaan en kijk eens hoe snel dat gaat! Ik zit in Gent op mijn plek en voel me daar goed. Ze zijn zeer kundig en werken net iets anders dan in ned. Super!

12. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik ben nu 8 maanden bezig en zoals je zit ook in ronde 4 bezig nu.. Ik mocht ook de mmm in maar hebben nog besloten even te kijken of het zo lukt... Mijn langste cyclus was 119 dagen tot nu toe... mijn temp is ook altijd 35,2/35,5...

13. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik woon in Boxtel, ook omgeving eindhoven dus, althans dat vind ik hahhahaha. Ik ben 27 jaar en sinds 15 oktober 2011 gestopt met de pil, klaar voor ons eerste kindje. Dit is nu mijn 3de ronde want heb mijn ontrekkingsbloeding na mijn laatste pil niet meegeteld. Mijn 1ste cyclus was 30 en daarna 42, nu zit ik op dag 14 van mijn cyclus. Maar er is geen peil op te trekken dus.
    Vorige maand 7 dagen ovulatietesten gebruikt maar geen smiley. Ja wat wil je met een cyclus uiteindelijk van 42 dagen. Heb niet genoeg getest want ik ging een beetje uit van een cyclus van 30 dagen......dus ei gemist.
    Nu weer opnieuw aan het testen maar dit keer met 20 testen. Hopen dan ik hem nu niet mis.

14. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Zo... wat een hoop reacties al! En wat rot om te lezen dat er meerderen al in de MMM zitten, je hoort het echt steeds vaker. Mijn broertje en schoonzus zitten ook in de MMM, inmiddels 3 x ICSI gehad, niet aangeslagen.

Kiekske, wat is TESE? Kun je me dat kort uitleggen, misschien ook wel wat voor broer en schoonzus?

Kayleigh, een cyclus van 119 dagen, dat is veel. Weet je ook wat de reden is geweest? Hoop dat het deze keer niet zo lang duurt.

Lia, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Alle anderen, heel veel succes met zwanger worden, hopelijk wordt dit een leuk en gezellig clubke!

En dan zit ik hier... zwanger willen worden van een 5e, schaam me bijna. Zwanger worden is voor mij een eitje, alleen blijven niet meteen, heb tot nu toe nog voor iedere goede zwangerschap een miskraam gehad(variƫrend tussen de 11 en 4,5 weken). Dat is ook de reden dat ik nu nog niet test, we wachten nog wel even.

Groetjes Jeetje

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Liz: watk grappig hoe je schrijft over dat elkaar ontmoeten...haha...je loopt inderdaad al wel vooruit maar wie weet komt dat er inderdaad wel een keer van...Wel leuk dat je er zo over denkt..

@Kiekske : Ik snap dat je er in het begin moeite mee had. Mijn vriend en ik waren er beide al meteen over uit dat we er alles voor over zouden hebben, dus ook de mm...en hier zijn we nu dus in beland. Fijn dat je nu in ieder geval wel op de goede plek zit.

@Kyleigh : Jeetje jij ook al van die lange cyclussen? Vervelend he. Heb jij die ook altijd al gehad voordat je begon met de pil of iets dergelijks? En waarom heb jij ervoor gekozen om zo nog even verder te kijken?

@ Kooten: Vervelend he zo'n cyclussen waar je geen touw aan vast kunt binden? Ik had ook ontzettend veel ovulatie testen en heb er nog een hoop van over. Weet niet of ik ze nog ga gebruiken aangezien ik nu verder ga in het ziekenhuis. Wel balen als je je ei mist...daarom klussen vriendlief en ik zeer regelmatig...hihi..ik weet ook niet wanneer mijn ei is en als de ovutest aangeeft dat hij er aan komt, komt ie niet...dus ja...veel klussen dus...

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jeetje : Wat erg voor je van die miskramen. Je hoeft je niet te schamen nu je voor je 5e kindje bezig bent....ik vind het hartstikke leuk voor je dat je er al 4 hebt. En ook voor jou hoop ik dat de 5e snel komt. Mocht je nu zwanger zijn, hoop ik echt dat deze niet uitmond in een miskraam...en ik hoop dat ie goed blijft plakken. Hoe oud ben je als ik vragen mag? ( of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen? )

En inderdaad...de reacties gaan echt snel...hihi...alleen maar leuk toch?

17. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Wat een reacties!!
    En wie weet ooit zien we elkaar met baby's :D

18. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

Lotte

19. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    whoops...sorry :)

20. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha de reacties gaan inderdaad heel snel...
    En misschien loopt liz op de zaken vooruit, maar altijd een leuk idee voor later ;)...

Mijn cyclussen voor mijn pillen waren tussen de 28 en 30 dagen dus vrij regelmatig... Heb wel altijd flinke menstruatie's gehad... 2 dagen zoals ik ze noem leeg loop dagen...!!!

Dus is ook niet precies duidelijk waarom deze zo lang duurde... andere 2 waren 28 dagen... Heb geen PCOS en verder is ook alles perfect... Dus wil het nog kans bieden... Mijn man en ik zijn juist niet zo voor de mmm, meer omdat ik heb gezien hoe het iemand kan slopen... Heb vriendin van me bij elkaar kunnen rapen meermalen... Haar man had niks in de gaten en ik mocht niks zeggen, mijn man is zijn beste vriend dus die liet soms wel even doorschemeren dat zijn vrouw er doorheen zat...

Share This Page