Kiekske, Veel sterkte meid! Echt verschrikkelijk zeg. Dit had ik je echt niet gegund. Als je ons nodig hebt...wij zijn er voor je. Mo, Ook voor jou is het super vervelend dat je ongesteld bent geworden meid. Hopelijk gaat ronde 4 wel lukken.
Hai!! @Kiekske..wat jammer meid!!Ik kan me voorstellen dat je nu wel heel erg verdrietig bent...Je kunt hier iig altijd je verhaal kwijt..sterkte de komende dagen..**hug** @Mo..Wat ontzettend jammer meid, dat je menstruatie heeft doorgezet..Ik heb de laatste keer ok gehuild..het duurt al zo lang en het is zooooooo gewenst...Maar probeer positief te blijven..op naar de volgende rondeMo vind ik toch fijner dan Kootenhaha @Jacky...leuk dat je ook weer hebt gereageerd..dus toch voor een 5e!!!Super...Ja het klopt wat je zegt dat je bepaalde dingen graag wilt horen als iemand overleden is.Maar mijn schoonmoeder is ook overleden..en die vrouw waar ik ben geweest wist precies te vertellen wanneer ze overleden was, hoe haar kist eruit zag, watvoor kleren ze aan had en dat ik een brief voor haar in de kist had gelegd..En wat er in stond..Dat vond ik toch wel hey bewijs dat deze vrouw iig echt een gave heeft.. @Ikke..Leeeeeeeeeeuk dat je in Volendam het leuk hebt gehad!!!Dus flink lopen sjanzen??Ik heb nooit sjans..sta er niet voor open, maar ben ook niet de knapste haha helaas..lijkt me wel fijn voor je zelfvertrouwen.. @Kayleigh. Ja dat is niet echt collegiaal van die andere collega.Helaas zijn er alktijd van dat soort collega's..Ik heb nu twee hele diensten overgenomen van een collega ide Vrijdag geopereerd is.Dat btekent 4 hele avonddiensten(en die izjn momenteel erg zwaar en druk) en twee ochtenden(ook hele diensten)..sommige colega;s zijn ook flexibel en willen ook wel wat overnemen, maar er zijn ook een paar die altijd nee zeggen!!:xDus jij ook psv fanJeroen(mijn man) heeft seizoenskaart...en is nu ergg blij dat ze bovenaan staan @Paparo hoe gaat het met jou?? Ik heb twee heerlijke dagen gehad..die thermaalbaden zijn heeeeeeeerlijk, heb echt genoten.Vandaag naar Beverwijk geweest.Was wel leuk, maar heb weinig gekocht..alleen een legging, sjaaltje en lederpoets haha..mar wel een hele fijne dag gehad...En lekker gegeten in Utrecht..nu net thuis..Vroeg mijn bedje opzoeken, ben toch best moe..nog steeds niet fit.. Nog een paar dagen dan is mijn NOD, verwacht niet dat ik zwanger ben..Heb al sinds mijn eisprong menstrautieachtige krampen en steeds dat oud bloedverlies..en heb nu ook antibioticum en dat is ook niet goed..dus verwacht deze maand weer geen tweede streepje.. Groetjes Liz
@ Mo, wat balen zeg... @ Ikke, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Volendam... Wil daar ook nog eens naar toe... Veel van gehoord, nog nooit geweest... @ Liz, met mijn ex beste vriendin ging ik vaak naar PSV kijken... Tegenwoordig ga ik niet meer zoveel... Ook hebben mijn onregelmatige diensten niet zo'n gunstig effect op een seizoenskaart, moet dan veel wedstrijden missen en vind dat zonde van het geld... Met kampioenschappen krijg ik altijd vrij, dat is een van de weinige keren dat ik drink (nog bier ook wat ik smerig vind)... En ik heb je foto's gezien en je bent een mooie meid hoor! Mijn naam hier is ook niet mijn echte naam... Maar zo noemt mijn moeder me altijd... Heet eigenlijk Kelly
@Kiekske, meid heel veel sterkte en vol goed moed naar de volgende poging, echt heel jammer zeg. @Mo, verdorie toch ongi geworden, wat een tegenvaller! @ikke, hoe lang kan het duren voordat je menstruatie komt met die medicatie? Hoop ook niet dat het te lang duurt voor je. Cool is dat hè, ik houd ook ongelooflijk van sjansen, maar verder kan het niet hè! Ik moet zeggen dat ik de mannen meestal wel lang in de waan laat, dat ze iets kunnen bereiken. @Kayleigh, ik ben ook altijd voor PSV, maar ga nooit kijken. Mijn mannetje is voor Ajax, dus dat is af en toe flink mot voor de TV. Vroeger ging ik wel eens met mijn vader en broertje, maar sinds zij geen seizoenskaart meer hadden en ik naar Amersfoort was verhuisd, ging ik ook niet meer. @liz, toch nog wat gekocht in Beverwijk Ik vind ook dat er wel altijd een goede sfeer hangt, dus gezellig is het meestal wel daar. @hier, ik ben ook zo blij dat we er toch voor gaan, kan niet wachten tot we een positieve test in handen hebben. Laten we hopen dat deze cyclus wel gewoon 28 dagen is. Voor de zekerheid wel op 33 dagen gezet, om toestanden als afgelopen maand te vermijden. Groetjes Jacky
He Jacky, Ik ga tegenwoordig ook niet meer kijken... Mis het zelfs vaak omdat ik moet werken... ... Pff mijn ex is echt een debiel zeg... Hij denkt echt dat hij me met geld en chantage terug kan krijgen... Na meer dam 8 of 9 jaar... Hij is multi-miljonair door een stomme gok en woont tegenwoordig met een vriendin in Frankrijk... Toch probeert hij het iedere keer weer...op een of andere manier heeft hij niet door dat ik geen behoefte heb aan hem en zijn geld... Ben nu gelukkig met mijn man, heb daar geen miljonair voor nodig...
@kiekske, hele dikke knuff!! @Kayleigh, ik heb ook ooit zo'n soort ex gehad. Hij vroeg nadat het een tijdje uit was of ik het luxe leventje niet miste en terug bij hem wilde zijn...maar ik was super blij met mijn ieniemienie studentenkamertje, want ik was weg bij hem Wat denken ze dan...sukkels @kooten, de tijd tussen je ei en menstruatie is gemiddeld 14 dagen, maar het komt ook voor dat het 15 dagen is, of misschien wel 11 of zelfs 10. Er is niks van te zeggen. Ieder lichaam is anders. Ik ben er achter gekomen (aangenomen dat ik 6 feb ongi moet worden) dat het bij mij 10 a 11 dagen is... Wat was het een druk weekend...vrijdag naar psv geweest en heb mijn verjaardag gevierd afgelopen zaterdag (dinsdag wordt ik 32...ouw wijfke haha) en zondag een soort van bedrijfsfeestje van de dierenbescherming waar ik vrijwilligerswerk voor doe. Ergens moesten we ook nog de tijd vinden om te klussen, is er niet van gekomen. We waren zo ontzettend moe, bijna niet gezeten het weekend. Dus hopelijk is het geklus van vorige week genoeg geweest, anders op naar de volgende ronde. Ik heb wel de hele week elke dag een knaltest op de ovutest gehad, dus nu wachten we rustig af.
Kayleigh en Siesi, wat een kerels zeg! Die denken dat geld gelukkig maakt. Natuurlijk is het fijn als je genoeg geld hebt om gemakkelijk rond te kunnen komen, maar verder is geluk echt niet afhankelijk van geld. Rijkdom is gezondheid en lieve mensen om je heen, die voor de volle 100% en in goede en slechte tijden bij je blijven. Siesi, voor jou een druk weekend geweest zo te lezen. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je morgen ook nog een feestje? Wat leuk dat je vrijwilliger bent bij de dierenbescherming, wat doe je precies voor hen. Hopelijk heb je je ei goed benut, je zult het over een anderhalve week wel weten Groetjes Jacky
Liz, je bent echt wel een mooie meid hoor!!! En wat vervelend dat je nu zoveel moet werken. Ik heb deze week 4 dagen werken...3 avonddiensten en 1 vroege dienst dus opzich valt het mee. Ja het was errug gezellig in Volendam!! En je bent nog steeds niet helemaal fit??? Ik hoop echt dat je snel weer helemaal opgeknapt bent. Kayleigh, Jeetje wat een sukkel die ex van jou. Daar zou ik ook echt intrappen...dat ie maar normaal doet...haha. Jacky, haha wat grappig dat je ook van sjansen houdt. Wat jij zei liz...dat je niet zoveel zelfvertrouwen had...heb ik ook niet hoor. Maarre wat je zei Jacky...van dat mannen in de waan laten...haha.. Klinkt wel grappig. Ik moet zeggen dat ik niet zo snel denk van een jongen van...hey die is leuk......heb ik bijna nooit. Met mijn huidige vriend had ik dat wel meteen...en nu staan we in de kroeg...en daar was de barjongen aan het sjansen...best een leuke vent om te zien...maar daar kwam even later een andere jongen bij me staan en die begon te kletsen..Best wel gezellig. Haalde een drankje voor me..haha...een cola light Ik drink geen alcohol...en hij vond dit echt super leuk dat ik zo sterk in mijn schoenen stond tussen die zatte dames...haha..Och ja... maar in ieder geval is hij de hele avond blijven hangen. En meestal dans ik wel wat maar dat was het ook..beetje kletsen... Maar ik had echt een klik met die vent..hij zei zelfs dat leeftijd voor hem geen rol speelde...hihi ( is 3 jaar jonger als mij )...Heeft me ook nog verlost van een zatte vent die ook vanalles van me wilde weten..en op het laatst toen de kroegen dicht gingen zei hij. nu gaan de mensen of naar buiten, of ze gaan zoenen...de keuze is aan jou...woepsie!!! Ik had hem niet duidelijk gemaakt dat ik een vriend had dus dit moest nu gebeuren ik zei dat ik hem wel een leuke jongen vond maar dat ik verder niks zal doen aangezien ik er 1 thuis had zitten. Daar baalde hij wel van... ( ik ook wel beetje op dat moment) hihi.. maar hij vond dat een goede reden om het niet te doen...want zelf zou hij zoiets ook nooit doen als hij een relatie had.. hij gaf me daarna 3 kussen op mijn wang en toen ging hij...wat een verhaal he...ik ben echt niet zo dat ik zolang met iemand klets en meestal maak ik vrij snel duidelijk %dat ik een vriend heb als ze vragen hoe mijn leven eruit ziet....maar ik kon het gewoon niet...het was zo gezellig.... voel me wel beetje schuldig nu...hihi.. heb maar niks tegen vriendjelief verteld. Niet dat het erg vind dat ik met andere jongens dans enzo..hij weet toch dat hij me voor wel 200% kan vertrouwen maar toch.... stom is dat he.. En het erge is dat hij ook nog wel een beetje in mijn hoofd rond dartelt als ik aan het weekend denk. En dan sta ik ook nog met hem op de foto.......foto's staan nog niet online...haha. Ik voel me echt beetje rottig hierover maar goed...heeft iemand dit ook weleens meegemaakt????????? Jacky jij??????? Over de medicijnen...het is bij iedereen verschillend wanneer je ongesteld wordt... Ik heb straks mijn 5e pilletje ingenomen en heb ook wel al een aantal dagen last van krampen in mijn buik...maar tot nu toe is er nog niks gekomen...we wachten maar af. Ben wel heel benieuwd eigenlijk. Siesi, Jij hebt het ook druk gehad zeg...en morgen jarig?????? Alvast gefeliciteerd! Weet niet of ik hier morgen opkom namelijk. Ik hoop dat het idd genoeg is geweest die week klussen. Ik duim met je mee.
@jeetje, ik zit op de dierenambulance elke maandagmiddag. Ik doe dat nou al 2 jaar en bevalt me nog steeds. Ook val ik wel eens in als iemand ziek is ofzo. Soms is het heel erg leuk en af en toe natuurlijk ook verdrietig als een beestje een spuitje moet krijgen. Maar ik denk dan altijd maar dat het het beste is voor het beestje en altijd beter is dan ergens in de goot liggen te creperen wachtend op de dood. Ook als we een kat of hond naar het asiel brengen is dat nog atijd beter dan in de kou er verloren bij lopen en ergens op de koude stenen moeten slapen. Een dier terug brengen naar de eigenaar is nog het allermooiste, die blijdschap bij de baasjes en dieren is dan zo mooi om te zien!! Al met al heel leuk werk en ik doe het graag voor niks
Haha Ikke toch, maar herken je verhaal wel ja... Heb dat ook ooit eens gehad... Overigens nog nooit tijdens de relatie met mijn huidige man... Jacky, zeker zoals je zegt ik vind dat je zonder geld gelukkig met elkaar moet kunnen zijn en niet een relatie hebben om het geld... Hij heeft ooit tegen me gezegd ja dan trouw je met me en dan gaan we na 6 maanden weer scheiden dan is de helft van jou.. Ik ad echt zo iets van hoe heb je het gore lef omdat sowieso al te zeggen enne ik trouw maar met een man en daar blijf ik mee getrouwd tot me dood... En die man heb ik ondertussen getrouwd ... Siesie, ik heb helaas geen tijd voor dat soort vrijwilligers werk, want dat is wel heeeel mooi wat je doet... En ja exen die denken dat je terug komt voor het geld zijn echt knettergek...
Siesi, mooi werk idd op de dierenambulance...ik snap die mensen die dieren verwaarlozen ook echt niet. Maar gelukkig kunnen er veel dieren gered worden door jullie werk. kayleigh, ja is echt stom zeg... Weet ook niet hoe dit kan want vind mijn vriend echt helemaal te gek. Ik zou hem ook echt niet kunnen missen en we willen niet voor niks kids...maar dat het nu net op zo'n moment moet gebeuren....... ik heb niks verkeerds gedaan maar is wel een erg gekke situatie... En van die exen...jeetje...dat ze toch eens na gaan denken. Groot gelijk heb je hoor....je trouwt maar 1x met iemand als je trouwt...
Ikke, ja echt he debiele vent is het hoor.. Ben blij dat hij in Frankrijk woont!! En misschien zijn dat ook wel de hormonen waardoor het gevoel sterker is op dit moment... Mijn beste vriendin is erg veel op stap geweest toen zij die duphaston (of hoe je het schrijft) kreeg... Want op eens had ze heel veel stap drang... Maar dat is ook echt een raar gevoel... Ik zal ook nooit bij mijn man weg gaan, ook hier daarom gaan we voor de kids... Kan met hem alles delen en we weten wat we aan elkaar hebben.. Zijn allebei niet de makkelijkste... Maar houden elkaar goed bij elkaar zal maar zeggen... We beschermen elkaar ten alle tijden... Zou niet zonder hem kunnen.. Van de week had hij een serie zitten kijken toen ik was werken... Toen ik thuis kwam zat hij met tranen in zijn ogen... Zijn vraag was, als ik ooit zou overlijden zou jij dan voor een ander kiezen of blijf je mij dan nog steeds trouw... `Slik` Ik zou hem altijd trouw zijn!!
Hai dames!! Ben ik ook weer, vanuit een wit landschap momenteel!!!Ik vind sneeuw erg mooi!!Senna(de hond) vindt het helemaal geweldig..doet niks anders gek sringen rondjes rennen en in de sneeuw happen... Alleen heb vanavond avonddienst en dus in de auto..dat vind ik dus weer minder m aar ja..gewoon voorzichtig rijden in de hoop dat de clienten er begrip voor hebben dat je misschien wat later bent(hebben de meeste niet) @Kiekske...Alvast gefeliciteerd!Hoop dat je morgen een fijne verjaardag hebt! @Kelly!!!Ja psv is zeker leuk om naartoe te gaan!!!Maar ook zit idd met de onregelmatige werktijden dus begrijp dat je geen seizoenskaart koopt.Bedankt dat je me wel er leuk uit vindt zien..nou miet ik het zelf ook nog ooit gaan vindenEn wat betreft die ex..pfffff vind dat zo irritant als mensne met geld menen dat met geld alles te koop is..of als ze er zo over opscheppen..bah!!Idd..geld is niet het belangrijkste...liefde en gezondheid en gelukkig zijn wel! @Ikke, je hebt toch helemaal niks verkeerds gedaan?Mag toch best sjansen?Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wel ehb als ik een mooie jongen zie lopen dat ik denk..hmzzz daar zou ik ook wleens iets mee willen doen..Maar zou het NOOIT echt doen..ik houd verschrikkelijk veel van mijn man, hij is mijn alles...gedachten zijn toch niet zo erg? @Jacky...Ja de sfeer in beverwijk was wel heel gemedelijk inderdaad.Het was alleen zoooooo koud.ik vond wel dat ze voor mannen best leuke kleding hadden..voor mij dan weer mwah..Maar ik pas toch nergens in...ze hebebn in de meeste kledingwinkels, in die outlets 1 maat...en op de markt gaat het meestal ook niet verder dan maat 42..helaas...Soms erg frustrerend.. @Siesie!!Wat goed dat je op de dierenambulance zit!!Ik vind het echt goed werk wat ze doen!!!Maar het lijkt me zoals je zelf ook zegt soms heel erg moeilijk, als dieren cht lijden enzo..brr kan ik niet goed zienIk kan ook echt NIET begrijpen dat mensen hun dieren niet goed verzorgen en soms zo laten verwaarlozen..kan ik echt boos om worden! Ik ga vandaag mijn eerste dag van de 4 avonddiensten in..moet zeggen dat ik er nogal tegenop zieHet zijn al hele drukke avonden.Mijn collega die de andere route heeft in de buurt zit ook al propvol dus die kan me ook niet helpen...en ben nog steeds niet fit..pfff duurt nu wel lang..Moet wel zeggen dat de ab wel aanslaat iig niet meer zo vaak plassen en ook geen pijn meer bij t plassen..Maar voel me nog steeds grieperig.. Ga nu eerst ef met de was aan de gang en dan met Senna weer door de sneeuw wandelen..Ik heb toch steeds een jeuk aan mijn borsten pfffffff Groetjes Liz
Kelly dan laten we het maar op de hormonen houden. Wel gek he dat je zoiets kunt voelen...hihi...en dat je opeens heel andere behoeftes hebt net zoals bij je vriendin...kei erge zin om te gaan stappen...hihi... Liz, Neej gedachten zijn ook niet zo erg maar toch...heb een kei gezellige avond gehad en vond het zo erg om te zeggen dat ik bezet was. Je zag gewoon dat hij er wel mee zat. Liep wat verdrietig weg..Weet wel hoe hij heet en hij heeft facebook zag ik...hihi... Ik heb vnvd ook een avonddienst. Ik vind sneeuw echt super mooi om te zien maar ik ben een echte kouwkleum...vind het dus verschrikkelijk om naar buiten te gaan. Komt goed. Veel plezier in de sneeuw en succes vnvd met werken! Gelukkig gaat het al iets beter met je blaasontsteking!
@Ikke..is misschien wel sneu voor die jongen, maar ja..gezellig kletsen isd toch niks mis mee...Daar hoefde hij iig niets van te verwachten...Ik zou me er iig niet meer schuldig over voelen hoor!Je hebt een leuke avonds gehad..leuke herinnering klaar.Stuur eens een pb met zijn naam aub zal ik eens keuren of je een goede smaak hebtEn als je wil stuur ook eens je "echte naam"..zoek ik je ook op op facebook als dat mag Dus jij ook avonddienst..van hoe laat tot hoe laat?Ikke van 15u tot 23u(mits het niet uitloopt)...Zonet lekker met Senna door de sneeuw gewandeld..was toch wel lekker hoor!!Goed inpakken dan valt het wel mee met de kou..en vind het wel erg mooi!! Groetjes Liz
Liz ik heb je een PB gestuurd en heb je ook uitgenodig op facebook... Laat ff weten wat je van mijn smaak vind hihi.. Is niet zo'n mooi boy hoor...haha...
Ow ja...ik moet trouwens werken van half 4 tot half 11... Valt mee gelukkig.. Pff jij tot 11? Wij hoeven altijd maar tot half 11 gelukkig. Meestal moet ik vanaf half 3 maar vandaag vanaf half 4. Wel een keertje lekker..
En zoals liz zegt het is sneu voor die jongen, maar hij zal best snappen dat je hier iemand hebt waar je alles mee deelt... Inderdaad een leuke herinnering aan die avond... En lekker weer verder ... Liz, heerlijk he met hondje wandelen... Ik houd alleen niet zo van rijden in de sneeuw, maar wandelen vind ik super... Werkse dames!!!
Liep toevallig tegen dit topic aan omdat ik net een reactie heb geplaatst in een ander topic.. wat leuk zoveel meiden uit de omgeving op deze site te zien.. Ik kom zelf uit veldhoven ben 32 en gaan voor een derde kindje.