Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Oh ja. HIEPERDEPIEP voor siesi!!! Gefeliciteerd!!

2. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Siesi, gefeliciteerd met je verjaardag! Inderdaad een goede opmerking, ik wil op FB ook niet over nr 5 praten, ze vonden me al gestoord toen we voor nr 4 gingen.

Lia, wat lief van je vriend dat hij zo goed meedenkt! Is echt geweldig om de 1e weken samen thuis te zijn met je baby.
    Gave bank trouwens.

Kayleigh, jeetje wat heftig... dat is ook niet niks voor je vriendin... en depressief en een "speciaal" kind, moet je toch wat aanpassingen doen wil je een hoogbegaafd kind begrijpen. Ik heb het "geluk" dat manlief ook hoogbegaafd is, daardoor is het voor ons wat gemakkelijker.

Ga nu stoppen, want moet zo gaan werken.

Groetjes Jacky

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dames, ik ben weer boven water...! Gisteren de bevestiging uit Gent gehad: niet zwanger. Nou, wat een verrassing... 7 feb gesprek over hoe nu verder. Spannend...

Ik heb alles wel een beetje bijgehouden, maar weet niet alles meer... Maar ik doen mijn best.

Siesi: proficiat!!!!!!!!!!!!!:D succes met wachten, slopend....

Lia: je hebt je hummeltje gezien! Super! En wat heb jij een lieve vent!

Jeetje: op naar nummer 5! Joepie! Veel plezier ;)

Ikke: sjansbal! ;) heerlijk is dat!! Had het laatst ook. Gelukkig nog net op tijd mijn hoofd weg gedraaid, anders had hij me vol gepakt! Nu gelukkig alleen op de wang, pfoe... Maar ik vind het nog altijd leuk! Stuur je lekker ding maar eens door...

Kayleigh: hoe staat het bij jou? Nog geen duivels te bekennen? Hoop dat het nu wel wat sneller komt. Weet je zeker dat je er niet een keer naar wil laten kijken? Er zijn ook fijne artsen/ ziekenhuizen...

Kooten: wat super klote dat je ongesteld bent geworden!! Het hoeft niet zo te zijn dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden. Misschien was het wel raak, maar wilde ook jou excellentie niet plakken. Zo zuur....!!!
    :x

Dames, als ik iemand vergeten ben...sorry!!!

Groetjes!!

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

Allereerst even voor Siesi...GEFELICITEERD!!!!!!!!maak er een hele fijne dag van!En hopelijk volgende week mooie POS test;)

@Lia..Wat fijn dat je je zo goed voelt meid.Ow dat is goed geregeld dat Dennis zo lang thuis kan zijn bij jullie strakkies..super!:) En idd moooooooooie bank!!Wij moeten ook nieuwe bank..maar zijn nu aan het sparen voor Zuid-Afrika...en ach hij doet t ook nog wel goed, maar hij wordt minder..(raakt versleten)Enne die boobies..ja je moet er iets voor overhebben...Maar kan me voorstellen dat als je normaal al grote borsten hebt het misschien niet even prettig is..Ik hoop dat als ik ooit zwanger ben dat ik erna ook nog wat grotere borsten overhoudt..;)

@Ikke, jacky en Kelly..jaaaaaaa we zijn nu ook vriendjes op facebook.Ik ben het idd helemaal eens met niks te zeggen op facebook omtrent kinderwens etc etc..want bij mij weten het er ook maar een paar en dat wil ik graag zo houden:)

@Kayleigh, leuk om vanmorgen ook even via de chat met je te hebben gebabbeld..Is die vriendin niet depressief geraakt juist omdat ze zo'n "moielijk"kindje heeft??Succes nog op school vandaag!

@Ikke..shopse...Jups heb hem even opgezocht..was wel nieuwschierig...Ziet eruit als een lieve jongen!Leuk ook die foto van jullie gemaakt in Volendam!!:)

@Jacky..wow dus je hebt en mooie kindjes ook nog hele intelligente kindjes..zal niet altijd makkelijk zijn denk ik idd..Maar zoals je zelf ook zegt...je man is ook hoogbegaafd dus dan weet je misschien wel beter hoe ermee om te gaan..

@Moniek..hoe isise met jou?Alweer een beetje over je teleurstelling heen??Op naar de volgende ronde!!Over twee dagen mag je hetzelfde tegen mij zeggen waarschijnlijk;)

@Kiekske..denk aan je...*knuffel voor jou*..n de tijd dat ik een berichtje schreef heb jij eentje geplaatst:)Enne je was mij vergeten;)haha maar dat is niet erg hoor..er zijn ook zoveel..zal hopelijk niet persoonlijk zijn;)

Vanmorgen lekker door de sneeuw gebanjerd met Senna:)Zooo mooi en lekker een zonnetje op je gezicht..i love it!!Was wel koud...Nu even omkleden en dan maar weer aan het werk.Dag 2 van de 6...Is net een ijsbaan de straat voor ons huis, dus maar beetje eerder weg...

Ik zal eens vragen of het rooster van maart al uit is...En zo niet, of ik alvast mijn rooster kan krijgen..(kan meestal wel)

Grotjes Liz

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Liz, sorry!!!! Is idd niet persoonlijk bedoeld...:)

Ik hoop zo dat jouw pendels uit gaan komen!!! Duim voor je mee...

@allemaal: bedankt voor jullie lieve berichtjes en de knuffels. Feels good....!!!

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Jacky ja dat is zeker heftig... Kindje is liefst bij mij en mijn man omdat ze bij ons structuur krijgt! Op een of andere manier begrijpen we haar beide heel goed. Ze knuffelt ook alleen met ons...

Kiekske nog steeds geen duivels... En ben bij gyno geweest en die zegt dat er niks aan de hand is, dat wel goed komt... Maar heb allerlei klachtjes die vriendin van me herkent.

Liz haha ja was gezellig ff.. Heb ook even met Siesi zitten kletsen, die had jou ook toegevoegd.
    Zij heeft een postnatale depressie gekregen omdat haar ex der vertelde hoe slecht ze als moeder zou zijn. Hij heeft toen de klein 1,5 maand was moeder en kind van de trap geduwd en tijdens de zwangerschap haar in elkaar geslagen. En dan is die kleine ook nog erg slim, dus ze kruipt erg in der schulpje... Kindje heeft de overhand over haar moeder...

7. Infantem Amor

We moet wel even kijken... ivm facebook...
    Siesi en ik kennen bijvoorbeeld 2 mensen allebei, moeten even kijken hoe we dat dan brengen als mensen dan vragen gaan stellen... In dit geval stuur ik Siesi even een PB voor geval dat met hoe en wat... ;)

8. Infantem Amor

#448 Infantem Amor, 31 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2012
    Het is stil vanavond...
    Allemaal werken of klussen ;)

9. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey dames!!

Haha hier geen geklus hoor Kelly..maar hard werken;) Al is klussen soms ook hard werken:) ben net thuis van het werk...avondienst nummero 2 zit er op, nog twee te gaan en dan een dagje vrij.Zondag zou ik een ochtenddienst hebben en een collega wilde die wel overnemen, een oproepkracht.Zij weer wat extra uurtjes en ik ipv 48, 40..ikke blij!!:DNu alleen Zaterdag een ochtendienst...

@Siesi..ow heb je mij ook toegevoegd??hihi ik zal eens kijken dan..ik ken je echte naam nog niet...;)Ben ef nieuwschierig..ga zo ef kijken nog..

@Kiekske
    Geeft niet hoor, kan gebeuren;)
    Enne ja ik hoop ook dat mijn pendels uitkomen..maar verwacht het niet..en toch heb ik stiekum een heeeeeeeel klein beetje hoop...Leuk zo'n emotionele achtbaan van hoop en wanhoop, blijdschap en teleurstelling..:p

Dames ga slapen..tot morgen!!!

Groetjes Liz

10. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Welkom terug Kiekske!! Gelukkig voel je je weer ietsie beter. Hopelijk vind je een beetje steun hier bij ons :)

Dank je wel iedereen voor de felicitaties!

Het was inderdaad rustig gisteravond hier. Ik had mijn ouders over de vloer voor een stukje taart. Nou is al het verjaardag gedoe (gelukkig) weer voorbij.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Lia, Jeetje wat fijn van je vriend zeg dat ie zoiets kan regelen! Super fijn. Heb je hem lekker lang bij je als je net bevallen bent van jullie kindje!! En jeetje...die vent kan blij zijn met jou als je hitsig bent...hihi. Wel vervelend dat je boobies dan zo'n pijn doen.. :(
    Ow ja...een echte leuke bank zeg! Wij hebben ook een hoekbank. Weet alleen niet hoe groot hij is..wel mega groot. 3 bij 2 nog iets?
    Wel echt relax zo'n bank!

Siesi, fijne verjaardag gehad gister? Ik heb je nu ook op facebook toch? En idd...ik neem aan dat niemand zo in het openbaar en dan via FB over het zwanger worden willen praten...bij mij weet ook niemand dat en dat wil ik graag zo houden! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt siesi...dan ben je zwanger!!! :D Ik hoop het zo voor je!

Kiekske, fijn dat je er weer bent! Is niet allemaal makkelijk zeg...vooral als je de bevestiging dan nog eens krijgt dat je niet zwanger bent. Ik heb zo hard voor je geduimd...moet ook ik de volgende keer harder doen dan. Wat spannend zeg voor volgende week. Ben benieuwd hoe jullie nu verder gaan. Haha...ja sjansen is wel leuk. Dus jij ook wel eens op die tour ;) hihi... Nou ja...ik was blij dat die jongen zei dat de keuze aan mij was, anders weet ik niet wat hij had gedaan. Heb wel nog 3 kussen van hem gehad. Heb hem ook maar netjes mijn wang gegeven...hihi. Ik zal hem zo via de PB doorsturen..kun je ffkes kieke.. Heb je FB? Daar kun je hem zien namelijk.

Liz, lekker gewandeld door de sneeuw dus? Mooi zo...nu is de sneeuw al bijna weg hier... Heb je je rooster al van maart? Als we richting Eindhoven gaan kan ik je misschien wel oppikken? Is toch niet zo heel om toch? -> sorry dames! Ben zo goed in topografie ;) hihi.. Lekker zeg dat je het weekend 1 dienst kwijt bent! Doe je goed :)

Kayleigh, ik zag dat je zei dat jij en siesi 2 mensen beide kennen op FB. Jackey en ik hebben dat ook. Wij kennen beide ook iemand. Weet idd ook niet wat ik moet zeggen. Dat we elkaar al langer kennen maar waarvan precies weet ik ook niet meer?????? hihi...Wie weet een goeie??
    Enne...gisteravond was ik niet werken en ook niet klussen.... ik was naar mijn oom...mijn peettante was gister jarig en die is al heel lang geleden overleden. En daar waren we gewoon ff op bezoek. Doen we ieder jaar als ik kan. Hun dochter is tevens een hele goede vriendin van mij. Haar zoontje is mijn peetkindje...cool he!

Dames, gister heb ik me toch goed geshopt! Heb zo'n leuk spul gekocht...( al zeg ik het zelf ) hihi. Weer ff moeten graaien in mijn portomonee...sjonge jonge...wat een geld dat het kost he..:):p

12. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hai Dames!

Net weer terug van mijn dagelijks uurtje wandelen.Hier is de sneeuw ook al ver weg, wel jammer, ziet er zo mooi uit.

En ik zit weer ef flink te huilen...pendels hadden het niet juist...menstruatie zonet weer begonnen:(:(Dus ook ronde 10 helaas weer niet raak..ik word er zo moedeloos van, geef ik eerlijk toe.Ik had toch stiekum wel een beetje hoop..dat heb je elke maand..maar helaas..ook met uvulatietesten en veel klussen is het niet raak..word er altijd zo verdrietig van..
    Ik ben twee jaar geleden heel erg depressief geweest:)Hoop niet dat ik dat ooit weer moet meemaken..baal er gewoon zo van dat het lijkt of ons niks gegund is en wij overal maar pech mee moeten hebben..
    Zo genoeg gezeurd nu!

@Ikke.wat heb je allemaal geshopt?En jups het kost geld, maar ja af en toe mag dat toch?Ik ga eind deze maand naar de Huishoudbeurs..hoop daar wat leuke dingen te kunnen shoppen..Kleren shop ik momenteel niet..ben weer flink aangekomen en dan past niks..erg frustrerend..

Sorry ef niet zo'n vrolijk berichtje van mijn kant uit..zal morgen wel weer over zijn;)

Groetjes Liz

13. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hi

Ik heb trouwens mijn rooster van maart ook..als we in een weekend afspreken kan ik alleen 3 en 4 maart...de rest moet ik werken en 24/25 gaan we naar groningen, mijn mam is dan jarig..Voor de rest moet ik vrij veel werken..heb ook nog twee extra vrije dagen noeten inleveren voor de werkbegeleiderscursus...

Ik zou kunnen:

3 maart
    4 maart
    6maart
    9maart
    19 maart
    20 maart

Enne Ikke..ja ik geloof idd dat dat niet zo heel erg ver om is;PAl is mijn geografische kennis ook niet zo goed.Als je eerst langs het kanaal rijdt en daar pas de snelweg nr Eindhoven neemt...dan kom je er praktisch langs;).

Groetjes Liz

Groetjes Liz

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiske, Kan me voorstellen dat je er depri van word maar de pendels kunnen het nog goed krijgen toch? Dan moet aankomende ronde raak zijn...aangezien je dan wel zwanger bent geworden in februari want deze maand is net begonnen. ik zal de datums eens eventjes kijken. Helaas kan ik het 1e weekend van maart niet aangezien we dan nog in Tunesie zijn. Of ja...4 maart zou ik eventueel wel kunnen...dan zijn we denk ik rond 6 uur 's morgens thuis...dan nog wel ff slapen..haha.
    Komen mijn datums die ik kan die Liz heeft opgeschreven!!

Zo 4 maart........uhm...dat was het eigenlijk...hihi.
    Heb elke keer late dienst de dagen die jij kunt Liz.
    Zijn dat alle datums die je kunt? of heb je er gewoon een aantal opgeschreven...voor de zekerheid schrijf ik nog wat datums op die ik nog vrij heb...
    5-7-12-16-17-18-21-22-23-31 maart en 1 april ook nog..
    En als we iets afspreken met z'n alle pik ik je wel op liz..

Liefs van mij

ow ja wat ik heb geshopt....3 broeken waaronder 1 rode :D, 2 jurkjes ( jaja ook ik heb wel eens jurkjes ;) ) een kei cool zilver vest/jasje en nog een shirt voor onder iets...en nog nieuwe bruine schoenen...moesten van mezelf goedkoop zijn aangezien ik normaal altijd maar dure schoenen draag...dus flink geshopt.

15. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Liz,

Ja ben weer over de ergste teleurstelling heen. Je doet er toch niks aan en we zullen toch door moeten, ons richten op de volgende ronde. Alleen nu gaat de tijd zoooooooo langzaam, gelukkig is de ongie weg dus voel me wel wat beter.

16. Infantem Amor

Liz, wat vervelend dat je, je zo voelt... Lijkt me soms ook lastig en vooral als je dan toch weer rode duivels hebt... Fijn dat je een dienst af kon geven... Weer iets rustiger aan ;) En lieverd je ziet er echt wel goed uit hoor ;)

Ikke, vervelend van je peettante, wel lief dat je naar je oom gaat en wat fijn dat hun dochter zo'n goede vriendin van je is.

Even over wat te zeggen...
    Siesi en ik kennen 2 mensen toevallig samen. Had al bedacht hoe we het kunnen brengen als zij vragen hoe we elkaar kennen, je weet maar nooit...

Voor mijn achterneef ben ik een vriendin van haar oud klasgenoot... En zij dus een vriendin van mijn oud collega, dus daar kennen wij elkaar (zo genaamd van)

Voor mijn oud collega (en haar oud klasgenoot dus) kennen wij elkaar via mijn achterneef en hij is een vriend van haar zwager..

Allebei niet helemaal gelogen, want het klopt allebei alleen niet dat wij elkaar daar van kennen ;)

17. Infantem Amor

Pff heb de zelfde (klachten) als een meisje op mijn andere topic en die kon zich niet bedwingen en heeft vandaag getest... Blijkt zwanger te zijn... Denk dat ik morgen even zo'n dipstick test ga halen van de kruidvat... Toch even checken... Maar denk niet dat het raak is.. Ben bang weer een lange cyclus te hebben...

18. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    En kayleigh?? Ik weet ik ben er vroeg bij, maar heb je al getest??

Vanaf morgen ben ik 3 dagen niet hier te vinden :$
    In het beursgebouw in Eindhoven is de nationale hondenshow en daar sta ik 3 dagen bij het secretariaat. Wat zal ik het missen, wel een beetje verslavend hier ;)

19. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

Goedemorgen!Lekker uitgeslapen..nog maar 1 lange avonddienst te gaan en dan morgen lekker een dagje vrij..:)

Ik voel me vandaag alweer ietsje beter, maar ja is gewoon elke keer zo'n teleurstelling. We zijn al bijna een jaar bezig..het is allemaal zo onzeker ook..kan ik uberhaupt wel zwanger raken etc etc..Als we volgende maand weer rode duiveltjes hebben gaan we toch naar de huisarts..voor wat onderzoek...

@Ikke
    Ow idd heerlijk geshopt zo te lezen!!:D meestal heb ik dat als ik iets nodig heb dan kan ik het niet vinden en als ik niks nodig heb dan vind ik vanalles haha..En twee jurkjes..;)Alvast voor de zomer of nu voor de winter, voorjaar??

De dagen die ik heb genoemd, dat waren alle dagen die ik echt kon..ik kan van jouw data wel 16,23 en 31 maart maar dan wel 's middags ergens een keertje want dan moet ik een halve dienst draaien dus werk dan tot 12.00u.

Dus dames de data die ikke en ikke kunnen(Liz;)) zijn:

4 maart
    16 maart
    23 maart
    31 maart

Welke data kunnen jullie?

@Kelly..Wat lief dat je zegt dat ik er wel okay uitzie;)Heb je al getest??

@Siesi..3 dagen hondenshow, leuk!!Veel plezier..je zult waarschijnlijk veel moeten bijlezen als je weer terug bent:)Maar idd het forum werkt wel een beetj "verslavend";)

Zo ik ga maar weer eens met Senna op stap..warm aankleden en niet weer vallen zoals gisteren..pfff wat is het op sommige plekken glad..

Groetjes Liz

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Vandaag heb ik mijn 8e tablet dupasthon ingenomen en het lijkt erop dat ik snel ongesteld ga worden. Vanmorgen al iets bruinige afscheiding en het wordt steeds een beetje meer. De gyn zei dat als ik echt helder rood zag, dat ik het mag rekenen als menstruatie...nu maar hopen dat het straks echt doorzet zodat ik kan gaan bellen. Ben wel blij als ik echt ongesteld ben zeg....Zit ik er niet mee op vakantie...

mo, heel veel succes met de volgende ronde.

Kayleigh, en heb je al getest? Echt super vervelend als je nu opeens lange cyclussen zult hebben zeg...Terwijl je dat eerst eigenlijk niet had. Ik hoop dat je een positieve test in handen hebt en anders dat je ook snel ongesteld wordt. En is wel goed hoe jullie dat hebben verzonnen zeg...ik weet niet hoe ik iets moet verzinnen met Jackey...komt wel goed...en anders een keer ontmoet in Eindhoven ofzo met stappen????????
    Jackey weet jij iets??? haha...

Siesi, wat leuk een hondenbeurs. 3 dagen??? Jeetje zeg... maar wel leuk. moeten we je wel heel erg missen :( Is idd wel een beetje verslavend deze site maar het is ook echt super gezellig met jullie.

Liz, Je moet idd gewoon naar je HA gaan en daar aan kloppen dat je onderzocht wilt worden... En ook vertellen dat in je familie vrouwen moeilijk zwanger kunnen raken. Ik zou als ik jou was gewoon nu al opbellen voor een afspraak. Want als er onderzoeken moeten gebeuren ben je ook alweer een tijd verder...
    Ik heb idd zomerjurkjes gekocht maar 1 jurkje is erbij voor onze "speciale" vakantie. Dan moet ik er ook wel een beetje netjes opstaan toch? haha... Ik moest wel een jurkje hebben voor die gelegenheid maar verder niet echt wat...maar nu heb ik mijn kast dus weer vol liggen...wel leuk :) Volgende week ga ik weer alleen dan met mijn moeder. En moet ook nog een keer met vriendlief shoppen voordat we op vakantie gaan. Hij moet ook wel iets nieuws hebben vind ik...hihi..
    En niet gevallen onder het wandelen? Met die gladheid kun je idd erg hard vallen.

Andere dames............welke data kunnen jullie van onderstaande?
    4-16-23-31 maart?
    Ik bedenk me wel dat ik 23 maart een verjaardag heb maar ga ik toch pas 's avonds heen...

Deel Deze Pagina