Zo ben ik weer! Na een ongelofelijk lang weekend met heel veel hondjes heb ik eindelijk weer tijd om hier eens rond te hangen... Sorry, maar ik ga echt niet alles lezen ga vanaf nu weer alles bijhouden haha... @iedereen in ieder geval een dikke knuff XXX Vandaag mijn NOD, heb vanmorgen getest en negatief nog geen ongi te bekennen, maar dat kan alsnog komen vandaag of morgen. Vanmiddag werken bij de dierenambulance, dus morgen zal ik eens kijken voor de datums om te gaan theekransen
Wat lief dat er nog naar mij gevraagd wordt (jacky)! Sorry dat ik niet meer meegekletst heb, maar meerdere topics actief bijhouden lukt me op een of andere manier niet. Maar ik heb jullie verhalen wel een beetje meegelezen. Nou, hoe gaat het? Zie mijn banner! Op cyclusdag 51 totaal onverwacht een positieve test in handen! Clearblue gaf aan 3+, dus ik weet niet exact hoe lang ik nu in verwachting ben. Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste echo om te zien of er een hartje klopt. Vind het ontzettend spannend, want ik voel zo weinig! Alleen erg vermoeid, veel last van puistjes en niet naar de wc kunnen... Ik duim voor jullie dat jullie ook snel in verwachting zijn meiden! Wat is het af en toe oneerlijk hè. De ene hoeft maar naar een zaadje te kijken en is al zwanger, terwijl de ander er maanden op moet wachten. Probeer positief te blijven hoor! Een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hoi Allemaal, @Gizzy wat super! hartelijk gefeliciteerd, en ik ben benieuwd hoever je bent. @siesi, mijn moeder heb je als het goed is ook voorbij zien komen, die was ook op de show met haar cairn terriers. zat zelf nog te twijfelen om richting eindhoven te komen en te komen kijken maar helaas geen tijd voor gehad . @kelly, wauw dan is het inderdaad extra k*t dat het nu niet wil lukken, ik gun het julllie echt van harte en zal voor je duimen dat het snel weer raak zal zijn! En ook ik heb het allemaal een beetje bijgehouden en af en toe gekeken maar ga het vanaf nu weer bijhouden. Wij zijn gister bij goede vrienden van ons geweest die 2 straten verderop wonen en nog geen kinderen hebben. We komen binnen en gaan rustig zitten, pakt mijn vriend ineens een tutje van de stoel naast hem en vraagt van wie is die nu?? Jaaaah zegt de jongen van het stel, wij moeten jullie wat vertellen, we zijn zwanger!! Mijn vriend en ik riepen meteen tegelijkertijd "waaaaaah wij ook"!!!!. We konden het eerst van beide kanten bijna niet geloven en toen kwamen we erachter dat we ook nog eens maar 3 dagen scheelde werd het helemaal te raar voor woorden . Maar het is dus echt zo en ik vind het zoooo gaaf, het zijn echt goede vrieden van ons en nu zijn we allebei tegelijkertijd zwanger. We hebben er gister tot laat nog gezeten en over niks anders gehad dan zwanger en baby's hahaha. Verders gaat het goed met me, af en toe last van mn darmen en boobies maar verders in tip top staat.
Goh Lia, dat is bizar zeg! Maar wel ontzettend leuk! Het eerste speelmaatje is nu al bekend . En bedankt trouwens!
Hey dames!! Leuk dat er weer reacties zijn!!Was idd beetje stil het weekend he Kelly? @Giezzie..gefeiciteerd... @Siesie...dus was leuk bij de hondjes?Ik ben nog nooit op zo'n tentoonstelling geweest, ben dol op honden, maar van mij hoeven ze niet mooi te zijn als ze maar lief zijn en ik er lekker mee kan wandelenMaar er zullen zeker mooie hondjes voorbij komen daaro..Enne het kan ook dat je hcg gehalte nog niet zo hoog was he..dat de test nog negatief was..ik hoop voor je dat je mensgtuatie wegblijft.. @Kelly.we hebben heel wat afgekletst het weekend..was gezellig!En we gaan hopen dat het bij ons saampjes gauw raak is..Het is soms inderdaad niet eerlijk verdeeld in de wereld...Maar hopelik komt onze tijd ook @Lia..wat leuk dat jullie beste vrienden ook zwanger zijn!!Is wel leuk kun je idd gezellig babbelen over alles wat komt kijken bij zwangerschap etc etc..En de kiddies zijn alvast uitgehuwelijkt @jacky..Nick tegen Simon ..mwah vond het niet heeeeeeel leuk..Haha ze zijn idd momenteel wel erg vaak in beeld..ik persoonlijk vind dat niet zo erg..vind ze wel leuk Al begin ik me ook aan bepaalde dingen te ergeren haha. Heerlijk he die sneeuw voor de kinderen??Ook wij genieten volop..helaas dan wel met onze petekindjes...maar is ook leuk..maar zoals je ook al schreef natuurlijk is het anders dan eigen kiddies.. Ik werk momenteel idd best veel..komt doordat een collega van mij geopereerd is en ik al haar diensten heb overgenomen(24u)..maar was mij ook een betje teveel..Morgen zou ik ook haar dienst overnemen..ik hoop dat ze weer kan komen werken en ik gewoon een half dienstje heb..ipv hele avond. @Ikke..meid..ik hoop echt zo dat die menstuatie van je nou eens goed doorzet..maar aan de andere kant..als jij altijd zo'n lichte menstruatie hebt gehad..was het dan niet die drie dagen wat je hebt gehad jouw menstruatie?Is wel vervelend als je er op vakantie mee komt te zitten..Hoop dat je guw meer duidelijkheid hebt meis.. Mijn menstrutaie is (gelukkig) weer afgelopen..ben deze maand begonnen met temperaturen en tot nu toe houdt die zich netjes op 36,1 en 36,2..Ga ook weer ovutesten doen, maar heb geen zin in om weer extra extra te klussen..afgelopen maand immers ook geen resultaat gehad.. Gisteren heerlijk geschaatst met hubbie en petekindje van hubbie.Mijn petekindje is nog te klein... Gisteravond ben ik beetje boos geworden..We hebben gegeten bij mijn schoonbroer en zus omdat hij jarig was..hadden ons uitgenodigd.De zus van mijn schoonzus is tegelijkertijd met ons getrouwd(zelfde maand) en zijn ook bezig zwanger te raken...Mijn schoonzusje stelde de hele tijd van die vervelende vragen waar ik gek van werd..(lees bijna elke keer als ik ze zag)En ben je al zwanger??Wanneer krijgen de kids nu een neefje of nichtje??Ben benieuwd wie er eerder is mijn zus of jij.. Tot nu toe heb ik steeds geantwoord dat we er nog niet mee bezig waren..dat we eerst naar Zuid afrika die rondreis willen maken(doen we ook als ik niet zwanger raak).. Gisteren werd t me beetje teveel..ze hadden het over haar zus dat ze al een jaaaaaaar bezig waren en nog niet zwanger waren..hoe raar ze dat vonden..dat ze maar 1 kr per maand klusten etc..wij waren van beide al vrij snel zwanger..een jaaaaar moet je nagaan... Dat schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat..ik floepte het er ook zo uit.."ik zo..ow vind je dat zo normaal dan dat je zo snel maar zwanger raakt???Wij zijn ook al bijna een jaaaaaaar bezig...en ik vind die opmerkingen die er soms gemaakt worden niet leuk.. Ze boden hun excuses aan en hebben beloofd niet steeds meer te vragen.Wilde liever niet dat ze het wisten, maar ja werd hier ook gek van..dus beetje opgelucht maar baal er ook wel een beetje van.. Ik ga nu ef met Sen aan de wandel, boodschappen doen, huisje poetsen...en vanavond weer schaatsen Groetjes liz
Kayleigh, Het is allemaal wat he met de kindjes...hopelijk groeien ze alles snel bij en dat ze een normaal leventje mogen krijgen..al zal dat moeilijk zijn met zulke ouders... Jeetje, ja echt vervelend met die menstruatie. Ik zit gewoon met de echo en clomid...wil eigenlijk wel een beetje op de hoogte zijn wat de clomid doet...en als we op vakantie zijn gaat dat een beetje moeilijk. We wachten maar af... Ik werk idd ook wel meer dan mijn eigen uren. Die laat ik dan extra uitbetalen.. Best fijn dat dat mag Als we kids krijgen wil ik ook iets minder gaan werken. Zowiezo neem ik de 1e 2 jaar onbetaald ouderschapsverlof op. Kan ik ook meteen zien hoe we uitkomen met het salaris... In ieder geval willen wij de kinderen ook niet naar opvang brengen of iets...Wel naar onze ouders maar ook niet elke dag.. Siesi, ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt! Ben erg benieuwd zeg. Hopelijk blijft je menstruatie weg. Dus je hebt het leuk gehad op de hondenshow? Mooi zo Gizzy, daar ben je weer Ik was ook erg benieuwd hoe het met je ging maar je reageerde niet meer. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super tof. Ben benieuwd hoever je bent. Spannend zeg...bijna de 1e echo.. Lia, wat leuk dat je vrienden ook in verwachting zijn. Als ze zoiets dan zeggen kun je het ook echt niet meer voor je houden denk ik zo. Wel echt super tof! Hopelijk doen je boobies snel niet meer pijn. Lijkt me zoow vervelend maar is wel beter dan de hele dag door misselijk zijn lijkt me...want daar hebben ook heel veel mensen last van. Liz, neej dit is niet mijn echte menstruatie geweest denk ik. Daarvoor was het net iets te weinig. Heb wel verteld dat ik bijna nooit veel menstrueer maar evengoed mag ik dat niet mee tellen. Ik hoop echt dat het snel doorzet want in die onzekerheid leven vind ik zoow verschrikkelijk. Ik wil met de medicatie kunnen beginnen zodat we niet nog langer hoeven te wachten op alles...geduld is een schone zaak zeggen ze dan hihi... Ik kan me voorstellen dat je flink boos bent geworden. Ook snap ik waarom het er zo opeens uitfloept. Sommige mensen denken echt niet na voordat ze iets zeggen. Veel mensen doen idd net of het heel normaal is om meteen zwanger te raken. Eerst stond ik er ook niet zo bij stil...wel dat het bij sommige mensen heel lang duurt maar niet wat voor invloed dat heeft. Ik vond het wachten voordat mijn mannetje zei we gaan ervoor al lang duren en toen had ik zoiets van...hehe...en nu het ook nog niet lukt snap ik wat voor emoties het los kan maken. Het is zo frustrerend als je hoort van mensen...wij zijn zwanger! En dat ze er nog geen 3 maanden over hebben gedaan...dan gaat er ook een brok door je keel. Maar onze tijd komt ook nog wel ( hoop ik ) daar gaan we alles aan doen toch meiden?????????????
@ Gizzie, super! Gefeliciteerd... Hopen dat de overigen dames ook SNEL zwanger raken... Maar volgens mij duurt het allemaal wel een tijdje... @ Lia, leuk dat je vriendin ook zwanger was... Mijn beste vriendin had ook gehoopt dat we beide tegelijk zwanger zouden raken... Maar zei hoeft nog maar 2 maandjes nu... @ Ikke, die emoties kunnen erg pijnlijk zijn... Bij mij was mijn schoonzus zo zwanger vond dat erg moeilijk... Vooral toen mijn andere schoon zus zo hysterisch ging doen... Toen dacht ik jemig moet dit... Hun weten ook niet dat wij bezig zijn (juist om dat hysterische gedrag) dus dan is het echt wel even slikken.. En ja hoop echt dat die 2 meiden een goed leventje krijgen, want vind soms zo sneu om naar te kijken... @ Liz, ja we hebben super gezellig gekletst en nog ... Vind wel fijn zo met je te kletsen en merk dat we beide veel gemeen hebben... Zoals ik tegen ikke al zei, heb ook moeite gehad met mijn schoonzus, maar eigenlijk meer met haar reactie op dat mijn oudste schoonzus zwanger is... Mijn man en ik zijn daar misschien heel hard in, maar als zij niet aan komt dat ze zwanger is dan krijgt ze van mij echt de vraag of ik nou gelukkig en blij voor haar moet zijn (maar ja dat is dan de gekwelde ik)... Mijn man is nog giftiger op zijn zus en die zou iets zeggen waardoor ze denk helemaal nooit meer contact wil... @ Jacky, pff werk de laatste tijd weer echt te veel... Ronde zomer vakantie was het nog erger... Ik heb namelijk geen zomer vakantie gehad omdat ik in november ging trouwen en daarna vakantie wilde... Nou ik werd die weken daadwerkelijk iedere ocht en avond in gepland... behalve de zondag... Nog lekker geweest spelen in de sneeuw @ Siesi, gezellig geweest bij de hondjes? Lijkt me best wel leuk om een keer te zien... Was het daar niet koud? Oh op mijn ander topic wilde ze mijn trouwtaart zien... Hun zijn allemaal druk bezig met zelf taarten bakken voor hun verjaardagen enz... Worden dit jaar allemaal 25 is wel grappig... Hier onder mijn trouwtaart:
Het was heel gezellig bij de hondjes inderdaad Ik vind alle honden leuk...Het viel wel mee met de kou, ik stond lekker binnen in het secretariaat. De mensen die buiten stonden om iedereen op te vangen hebben het wel heel erg koud gehad ja... Vandaag heb ik weer een test gedaan, ik kan me dan ook niet inhouden he haha....maar helaas weer negatief. Nou kan het natuurlijk zo zijn dat ik een cyclus heb van 30 dagen ofzo, dus kan alsnog ongesteld worden vandaag, morgen of misschien zelfs overmorgen. We wachten rustig af...:x
Je kunt niet heel veel dan dat doen he... Ik heb van de week ook weer negatief getest... Ben bang dat ik horror cyclus nummer 2 tegemoet ben gegaan... Hoop dat jij wel snel ongi word of posi test...!!!
Hihi jij ook hoor Siesi... En beginnen er denk al aan te wennen... Vind het raar dat ik zo misselijk blijf!! Maar ja komt goed... En ik hoop voor jou ook, ik duim voor je.. xxx
Gizzie, gefeliciteerd... wat gaaf!!! Succes bij de echo! Lia, helemaal super dat jullie goede vrienden ook in verwachting zijn, het is super leuk als je al van baby af aan elkaar kent, heb ook een vriendin die ik al van baby-af ken, onze moeders zijn beste vriendinnen. Siesi, fijn dat het zo leuk was geweest, wil daar ook graag nog een keer heen, maar heb niemand die met me mee wil. Hoop dat je snel positief test of ongi wordt, maar liefst natuurlijk het 1e. Liz, wat goed dat je zo hebt gereageerd, mensen moeten gewoon begrijpen dat het niet bij iedereen vanzelfsprekend is dat het binnen no-time raak is. Desalniettemin hoop ik hier snel nog veel meer zwangeren te zien, waaronder jij! Ikke, 2 jaar onbetaald verlof... super dat je dat doet, maar denk dat je toch tegen de muren aan omhoog loopt Het is super leuk hoor om voor je kids te zorgen, maar wat ben ik blij als ik af en toe even weer Jacky te zijn ipv alleen maar "mama". Kayleigh, wat rot meid, nog steeds geen ongi! En wat een mooi verhaaltje, het klopt inderdaad! Hier, alles oké! Heb weer even een dipje gehad, voel me dan zo klote omdat ik de dood van mijn vader nog steeds geen plekje kan geven en dan ga ik vreten, vreten en nog eens vreten. Dat is heel vervelend, want ben aan het lijnen/opletten op mijn eten en was al 10 kilo kwijt, maar in zo'n week kom ik dan weer 2 kilo aan en dat vind ik vreselijk! Maar nu gaat het weer de goede kant op, kan er weer even tegen aan tot de volgende dip (Hoop alleen dat die nog heel lang duurt) Verder komt mijn NOD er weer aan, maar geloof niet dat het is gelukt, mannetje was rond mijn eisprong moe of niet thuis. Al weet ik niet zeker wanneer mijn eisprong was, omdat mijn cyclus afgelopen keer ook langer duurde. We zullen zien! Groetjes
Ach ja begin er een beetje aan te wennen en ik bang... Vind het al niet meer zo erg en eng... Ook al moet ik wel echt uit gaan kijken... Bleek een suiker te hebben van 3,7 van de week is ook niet goed... Jemig is ook niet niks je papa kwijt te raken... en al zo vroeg... Sterkte vrouwke, en is wel vervelend dan weer wat kilo's aan te komen, maar maak je er niet te druk om want dan blijft dat cirkeltje draaien
Hey dames!! @Siesi..Ik kan me voorstellen dat je niet kon wachten met testen..ik zou dat ook zeker hebben als ik overtijd was..Ik hoop voor je dat je gauw zekerheid krijgt..of mensgtruatie maar hopelijk natuurlijk een positieve test!Haha jij had het goed voor elkaar bij het secretariaat..daar was het tenminste lekker warm hihi @Kayleigh...Ik vind het zielig dat je mamma en pappa muis hebt gekilldEn ja die lange cyclici zijn verre van fijn, maar als de gyn zegt dat dat gewoon bij je hoort en dat er verder niks aan de hand is dan is het niet anders..Maar wel erg rot natuurlijk.. @Jacky..ik hoop ook idd dat ik ook gauw zwanger mag zijn..het is echt onze grootste wens.. Die eetbuien ken ik helaas ook Als ik veel stress heb of ook in een dip zit heb ik er ook last van..en ik was ook 10 kilo kwijt maar helaas zitten er ook alweer genoeg bijWat erg dat je pap is overleden..hoe lang is dat geleden? Dat is ook een erg moeilijke en zware periode het is toch je pap die er niet meer is..en zo'n rouwproces duurt erg lang...Sterkte meid!! @Ikke, 2 jaar onbetaald verlof??wow!!Ik zou dat ook wel willen, maar dat gaat financieel gezien hier echt nietIk hoor ook van alle mamma's dat ze erg genieten van het mamma zijn maar hun werk toch ook zien juist als ontspanning...en zoals jacky ook al zegt het even niet mamma hoeven zijn..maar gewoon jezelf..Maar het zal beiden voor en nadelen hebben.Ik was van plan om wel minder te gaan werken, maar ik blijf zeker wel werken..Misschien wat meer avonddiensten zodat mijn loon niet veel naar beneden gaat..maar ja eerst maar eens zwanger raken Ik heb de buikgriep..of iig was ik vannacht en vandaag errrrrrrrrrrrg naar de wc aan het rennen.Wel gaan werken, erg personeelstekort ik kon me gewoon niet ziekmelden..vannacht amper geslapen..en was dus zwaar dagje vandaag.Zo vroeg mijn bedje in. Mijn leerling gaat al enige jaren naar een paranormaal begaafd iemand voor haar zoontje en zichzelf..Nu wil ze een foto van mkij meenemen en vragen aan die vrouw alleen of ik zwanger kan raken...Ben benieuwd..morgen foto meegeven...toch wel spannend.. Heb besloten niet te solliciteren die mijn leidinggevende me had doorgestuurd.Ik zou het graag willen, maar ik durf het niet.Nieuwe baan, nieuw team, nieuwe clienten, nieuwe werkomgeving..meer verantwoordelijkheden..ik wil wel maar durf niet..BAH haat mezlef soms zo met die stomme angsten..maar helaas dat is wei ik ben..ik moet proberen het wat meer te accepteren maar vind dat niet makkelijk.. Ga nu zo mijn bedje in, tot morgen dames! groetjes Liz
Dames dames! Even iets uit de wereld helpen...ik heb ff teruggelezen wat ik had geschreven maar ben een heel groot iets vergeten te schrijven... Woepsie...ik bedoel idd wel 2 jaar onbetaald ouderschapsverlof maar ik bedoel eigenlijk maar 8 uurtjes...dat was ik er vergeten bij te typen. Haha..neej zou echt geen 2 jaar thuis kunnen blijven en niet werken...was er met mijn hoofd denk ik niet zo bij denk ik...haha. Ik denk wat heb ik eigenlijk geschreven???? Maar ben er dus iets vergeten bij te schrijven...bij deze dus. Kayleigh, Wat een mooie taart! Ik heb ook spul thuis om taarten te maken. Heb er al 2 gemaakt...veel he...haha. not! En het is idd een hele mooie tekst. Ik hoop zo dat je snel klaar bent met die horrorcyclussen....Het kan zijn dat je toch nog positief test..soms gebeurd dat een paar weken na NOD...Ik hoop het zo voor je en anders dat je snel ongesteld wordt... Siesi, ook voor jou hoop ik dat je snel een positieve test in hande hebt. Het is wat met de cyclussen van ons hier... Jackey, Jammer dat je denkt dat het niet gelukt is. Ik hoop voor jou dat je ook snel aantelt. Vervelend he die dipjes die je soms krijgt van alles om je heen. Gelukkig kan ik het goed handelen....ik heb bijna 2 jaar geleden een dieet gedaan waarbij ik meer dan 12,5 kilo ben afgevallen. In december heeft de dietiste gezegd dat het zo goed gaat dat ik niet meer terug hoef te komen. Sta nu al 2 jaar op hetzelfde gewicht...maar het blijft moeilijk hoor om je gewicht onder controle te houden/krijgen. Ik zal mijn hele leven op moeten letten en elke dag ben ik met eten en dieet bezig............ Liz, Denk aan jezelf he meid...als je je echt niet lekker voelt moet je echt niet door gaan werken. Ik weet hoe het is want ik kan me ook niet ziek melden...laatst toch maar gedaan want ook ik had buikgriep en ben er een aantal dagen ellendig aangeweest. Maar als je jezelf nu tegen werkt komt het er straks keihard uit. Dus meid...denk aan jezelf!!!!!! Hoe moeilijk dat ook is. Soms heb je dat nodig. En wat jammer dat je toch niet solliciteerd. Het is moeilijk om alles wat vertrouwd is achter te laten en vooral voor jou. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Wat zegt je leidinggevende ervan? Kan hij/zij jou er anders niet bij helpen? Als je de baan echt heel graag wilt kun je er misschien hulp bij krijgen??? Jammer dat je soms dingen moet laten schieten vanwege de angsten die je hebt. En meid... je moet jezelf niet haten want je bent goed zoals je bent. Je bent leuk, spontaan, hebt een leuke vent en leuke huisdieren. Alleen ontbreekt er nog die grote wens, die je hopelijk snel ziet vervullen. Ik blijf in jou geloven!!! En ik denk de rest van de meiden ook. Enne...wat spannend van die leerling zeg, dat die jou foto mee neemt. Ik ben wel heel benieuwd wat ze gaat zeggen. Laat je het ons weten? Weltrusten meid en ziek/ rust maar goed uit. Ik heb vandaag gewinkeld...jaja...alweer..hihi...heb een broek erbij gekocht..voor de rest niks. Goed he Weltrusten voor iedereen!
@ Liz, je moet je zelf niet haten... Je bent een super leuke meid, heb je steeds beter leren kennen (virtueel dan) en je ben zoals ikke al zegt een spontane meid, die een mooi gezinnetje heeft waar nog maar een onderdeeltje aan mist, wat ik hoop dat snel mag komen. Jammer dat je niet hebt gesolliciteerd, maar nu weet je wel wat je hebt... @ Ikke, oh lekker wezen shoppen!! Heerlijk toch... Thanks voor je complimenten... Ik ben erg benieuwd... Denk nu eigenlijk ook wel, het zal allemaal wel... Al geeft mijn lijf aan dat ik niet te relaxt moet reageren... Weet niet voel raar...
Hi! Heerlijk vandaag lekker vrij!!Dan morgen nog een dagdienst en overmorgen nog eentje..en dan gaan we weer eens een weekendje naar Groningen.Mijn pap is jarig morgen.Zijn alweer 2 maand niet kunnen gaan, mis Groningen soms echt. @Ikke..haha ik dacht al..wat een luxe gewoon 2 jaar onbetaald ouderschapsverlof..maar 8 uurtjes..ja dat is idd wat anders hihi Ik weet dat ik misschien wat meer aan mezelf moet denken, maar voor mijn doen doe ik dat al veel meer als eerst hoor.vandaag bv hebben ze me ook gevraagd of ik kwam werken...en ik heb dus nee gezegd..Ze zeiden huh, zeg je nee?Jups, ik zeg nee...En ik floepte er ook nog achteraan..en wen er maar vast aan want ik ben niet meer diegene als voor mijn dip..toen was het stil hihihi.. Wat die baan betreft..ja het is misschien jammer, maar bij ons gaan ze ook het wijkgericht verplegen invoeren.Er wordt nu eerst een pilot opgezet en aan de hand daarvan gaan ze het invoeren.Ik zou dan wel in aanmerking komen als coordinerend verpleegkundige.Dan ben je zeg maar een soort van leidinggevende in het klein over je eigen groepje collega's. Je doet dan alles...sollicitatiegesprekken, mensen aannemen, routes plannen, roosteren etc..Dat lijkt me een enorme uitdaging en mijn leidinggevende heeft mij iig wel opgegeven als potentiele kandidaat.Maar dat duurt nog ef dus dan kan ik er naartoe werkenEn mezelf haten is misschien een groot woord, maar ja ik ben dan wel heel erg kwaad op mezelf dat ik zo belemmert wordt door die angsten.. Hoe is het met je menstruatie?Heeft het al wat meer doorgezet?Hope so.. Wat knap dat je zoveel bent afgevallen..en nog veel meer respect voor het feit dat je ook op hetzelfde gewicht blijft... Thanks voor je lieve woorden..ik voel me daar echt een stuk vrolijker van!!Dankje meid!! Enne ja van die foto zal ik laten weten, ik ga strakkies ef naar de Action en dan geef ik het bij haar af..brr ook wel beetje spannend haha..Alweer gewinkeld???Shopaholic Kelly..Hoe is het gegaan vandaag meid met je anamnese en opstellen zorgplan??vast wel goed!!You can do it!!!Heb je nog kindermuisjes gevonden???Jij ook thanks voor de lieve woorden.. Ik zit vandaag alweer op dag 8 van mijn cyclus..het begin vind ik wel altijd snel gaan, nu overmorgen weer met ovutesten beginnen..Niet bij nagedacht dat ik dan bij mijn ouders ben die nachten..ach ja..die ovutesten neem ik wel mee in boterhamzakje ofzo hihi..moet toch watKan ze iig moeilijk daar in de pedaalemmer gooien dan weet gelijk iedereen dat we bezig zijn. Met de buikgriep gaat het na de ingenomen loperamide gelukkig weer beterDames fijne dag!!! Groetjes Liz
Owww meiden, wat ben ik in korte tijd toch van jullie gaan houden!!! Zo'n lieve dingen worden er geschreven voor en aan iedereen. Bedankt! Liz, vond het super fijn op de chat en voel me echt alweer wat beter. Je bent echt een leuke meid en hopelijk snel ook een leuke en lieve mama, dat weet ik zeker. Goed dat je nee hebt gezegd en wat een leuke vooruitzichten op je werk, nu snap ik ook waarom je niet hebt gesolliciteerd op die andere vacature. Alvast gefeliciteerd met je papa en een heel fijn weekend in Groningen! Ikke, ik ben gaan nadenken toen ik richting 100 kg ging, toen heb ik de knop omgezet, ben nu nog veel te zwaar, er moet nog 10 kg af, maar voel me al een stuk beter. Ben ook bij een diëtiste geweest, maar dat was een doos, ik had alsnog geen stok achter de deur, terwijl ik daar juist voor naar haar toe ging. Nu ben ikzelf de stok weet gewoon dat ik niet meer zo zwaar wil worden, of ik moet zwanger zijn. Kayleigh, ben je bekend met een laag suikergehalte? Want 3,7 is inderdaad niet oké. Hoop dat het snel weer goed zit. Heb jij je trouwtaart zelf gemaakt? Wat is die mooi zeg! Ik ben niet zo van het taarten bakken met marsepein(lust ik niet en mijn kids ook niet ) , maar appeltaart kan ik weer heel goed bakken. Ik maak voor de kids altijd een verjaardagstaart, 2x cakemeel en dan bakken in een ronde vorm van 26cm of een vlindervorm(die heb ik sinds kort voor de meiden), dan doormidden... jam of pasta naar keuze er tussen en dan chocoladeglazuur er over heen. Meestal maak ik met smarties hun naam er op en de leeftijd, ze vinden deze super lekker!