hoi meiden, ik heb een vraagje... ook in de lounge gestelt maar denk dat jullie het wel weten... wat is leuk met kinderen met carnaval in eindhoven?
@Kyleigh : kan me voorstellen dat je idd dan niet zo van de mm houdt. Ik ken verder niemand in mijn omgeving. Iedereen is vrij snel zwanger geworden. Wel meiden die er langer over doen maar met onderzoeken blijkt alles normaal te zijn. Wat zonde van je vriendin. Is ze nu wel zwanger of nog steeds bezig in de mm? Wat gek dat je andere cyclussen wel regelmatig waren en dan weer een aantal keren niet... Ik heb gewoon nog nooit een normale cyclus gehad dus denk ook niet dat dat er voor mij inzit...vandaar dat ik wel de stap heb genomen om toch verder te gaan. Als ik regelmatige cyclussen had gehad of er tussen had zitten had ik deze stap ook pas een stuk later gemaakt denk ik zo...Ik hoop voor jou dat je cyclussen weer regelmatig worden en dat je zo zwanger kunt raken...succes!! @Debby : ik heb nog nooit in eindhoven carnaval gevierd dus helaas kan ik je niet helpen. Ik kom alleen voor de mm in eindhoven en natuurlijk voor te shoppen..haha... Verder woon ik er 45 min vanaf als ik door kan rijden...
@ jeetje: bij een TESE halen ze zaadcellen rechtstreeks uit de bal. Hier zeiden ze dat ze geen zaadcellen meer vonden en dat TESE noodzakelijk was. In gent hebben ze echter al twee keer zaad gevonden ( gewoon in ingeleverd potje) en hebben ze 4 rietjes in kunnen vriezen. Mijn hubbie moet nu op de dag van mijn punctie wel nuchter zijn, zodat er eventueel nog een acute TESE plaats kan vinden, indien noodzakelijk. Maar het is niet niks, valt onder een operatie. Het gaat snel met ons clubje hier!! Leuk!
ikke o sorry... ik dacht dat dit clubje was voor meiden uit eindhoven die zwanger probeerde te worden
Ik loop idd een beetje op de zaken vooruit, maar het lijkt mij iig een leuk idee voor later als we lekaar wat beter leren kennen. Ik hoop iig dat jullie ook blijven hangen in het topicIk heb ook in een ander topic gekletst,doe ik nog steeds maardaar reageert men maar 2 keer per week ofzo enja ik ben nogal een kletskous denk ikVind het leuk om elke dag ef te spieken wat de anderen hebben geschreven. Ik zal trouwens iets meer over mezelf vertellen. Ik ben 29 woon samen met mijn man(30) en onze lieve labrador Senna en 2 katten.Ik werk in de thuiszorg(ben verpleegkundige). Mijn cyclussen zijn ook onregelmatig, kan er niet echt van op aan..dan weer 28, dan 29 dan 13! dan weer 24 ik hoop met die ovulatietsten wat meer inzicht te krijgen in mijn ovulatie. Wat vinden jullie vrienden/mannen er eigenlijk van dat jullie er zo mee bezig zijn?Mijn man is er naar mijn idee minder mee bezig als ik ben..hij heeft zoiets het komt wel..misschien ben ik te ongeduldig..maar het kis soms moeilijk om veel vrienden, familie, collega''s etc wel zwanger te zien worden of al gezinnetjes te zien hebben.Al gu ik ze het natuurlijk van harte.soms doet het me wel pijnHebben jullie dat ook? Groetjes Liz
@ Debby82 dat is ook zo @ Ikke, Ja ze is nu inmiddels 26 weken zwanger... De eerste 7 weken van een 2ling, ondertussen nog van een beebje met eventuele complicaties maar dat kunnen ze nu nog niet vast stellen...
@ liz, hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag? Ik vind het soms inderdaad ook wel moeilijk... Mijn schoonzus en beste vriendin zitten op 25 en 26 weken nu... Vind dat heel mooi maar wel moeilijk omdat zij erg dichtbij mij staan... Maar heb er niet zo'n problemen mee als mijn schoonzus... Ik ben trouwens 24 en mijn man bijna 27 jaar. Hebben 2 huisdiertjes Dragon en Iggie (mijn man noemt der Iggus) waar we zeker een uurtje mee bezig moeten zijn... Ik werk ook in de thuiszorg als leerling verzorgende IG... Mijn cyclussen waren tussen de 28 en 30 dagen maar de laatste keer op eens 119 dagen. Hoop dat het nu weer normaal is... Maar denk het wel want heb mijn ei gevoelt 3 januari... Mijn NOD is 18 jan... Ik ben erg benieuwd... Ik zit nu in 2 topic's waar beide druk gekletst word ... Bij de andere topic hebben ze al een NOD lijstje gemaakt
@Debby : klopt ook, maar ik klets gezellig mee ivm andere dingen die ik moet doen in eindhoven. @Liz : Ik werk ook als verpleegkundige alleen dan in een andere sector ( psychiatrie ) Mijn vriend baalt ervan dat het bij ons niet lukt maar is er idd minder mee bezig als ik ben. Dat zullen heel veel mannen hebben denk ik... En jij komt uit Weert? Dat ligt een stukje dichter bij mij dan eindhoven @Kayleigh : Wat een onzekere rot tijd voor die vriendin van jou. Ik hoop echt dat ze een gezond kindje op de wereld mag zetten. Dit is echt slopend voor haar lijkt me zo. Wat oneerlijk he...
@all : ik ga zo eten en vriendjelief is nu thuis..dus het kan zijn dat ik vanavond niet meer hierop kom maar morgen weer...dus ik zal veel bij moeten denk ik...haha...is niet erg...ik vind het leuk om zo met andere in contact te komen en idd..wie weet wel een keer een ontmoeting...best leuk lijkt me dat. voor iedereen een fijne avond en tot snel weer...ik kom en blijf zeker hier kletsen.
Dank je voor de uitleg Kiekske, fijn dat ze in Gent wel zaad hebben gevonden, weet je al wanneer je de punctie ongeveer zult hebben? Ikke, dank je! En natuurlijk mag je vragen hoe oud ik ben, ben 31. Kreeg mijn 1e kindje toen ik 23 was. Denkt de arts dat het aan je temperatuur ligt dat je zo'n onregelmatige cyclussen hebt? Jouw temp is ook wel echt laag, maar als dit altijd al zo was zal dit toch wel bij je horen. Laten we hopen dat je wat wijzer wordt als je de uitslagen krijgt. Succes! Kayleigh, lijkt me super moeilijk om te zien dat je vriendin er bijna aan onder door ging, fijn dat jullie haar zo hebben geholpen. Debby, misschien weten andere dames het hier wel, er zijn er ook die in Eindhoven hebben gewoond. Kooten, ontpillen duurt bij sommigen wel 6 - 12 maanden, waardoor ze dus een onregelmatige cyclus hebben, misschien een idee om te gaan temperaturen om zo een beetje kijk op je cyclus te krijgen. Ik heb er hier al veel goede dingen over gelezen, alleen zelf nog nooit gedaan. Liz, een cyclus van 13 dagen, wist niet eens dat dat kon. Dan heb je je eisprong waarschijnlijk al gehad tijdens je rode dagen. Vreemd zeg! Wat betreft het er mee bezig zijn, denk dat alle vrouwen als ze eenmaal "groen licht" hebben veel bezig zijn met hun cyclus, vooral met de NOD. Vind het ook erg gezellig om met meiden te kletsen die ook zwanger willen worden en inderdaad als je dan ook nog bij elkaar in de buurt woont, kun je ook nog een keer meeten. Groetjes Jeetje
Ja dat is het ook en telkens zeggen ze in het zkh weer iets waardoor ze over de zeik raakt is gewoon echt zielig om te zien... Werk gelukkig in haar buurt dus soms ga ik ff thee drinken daar... En we zien ze eigenlijk iedere week wel een keer... Hoop inderdaad dat ze maart/april een mooie baby op de wereld mag zetten... Ook door ons word dat hummeltje met open armen ontvangen want wat zal zijn/haar mama en papa blij zijn als het hummeltje er is... Heeft veel tijd pijn en bijna hun huwelijk gekost... Het is dat hij mijn man zijn beste vriend is en zij mijn beste vriendin dat we voor elkaar klaar kunnen staan... Ze pept me ook altijd weer op dat ik het zonder MMM kan..
Ik houdt nu omwille van mijn laatste rare cyclus een biologische klok bij in de hoop dat ik zo meer ga snappen van mijn cyclussen... Biologische klok - Predictor
Er is ook een hele mooie app voor op de telefoon. De app heet "MyDays X" Daar kun je je ongesteldheids dagen, temperaturen, je psychologische gesteldheid enzo bijhouden. En geeft dan je vruchtbare dagen weer. Misschien ook wel leuk? Heb hem vandaag gedownload en ga het eens proberen. Kun je vanuit je bed temperaturen en meteen in je app verwerken
Met welke telefoons kun je die app allemaal downloaden? wat die ik nu heb kan niet op mijn nokia alleen op iphone...
@jeetje: ik verwacht de punctie volgende week, denk midden/ eind van de week. Morgen echo 1 dus misschien ben ik dan wel ietsje wijzer. @all: ik blijf ook van de partij! Leuk zo'n kletsclubje!
@Kayleigh, met elke smartphone als het goed is. Gewoon naar de market gaan en zoeken op "mydays X". Succes!
Spannend Kiekske! Hoop de komende weken alleen maar positief nieuws te lezen Ik ga nu lekker slapen, weltrusten!
Nee nog klaar wakker!!! En zeer misselijk... Vertelde net op het andere topic, werd straks misselijk van pizza en cake waar ik normaal dol op ben... Heel raar eigenlijk... Heb maar niks aan mijn oppaskindjes laten merken want die hadden de cake gebakken en wilde niet dat hun dachten dat het door hun baksel kwam...