Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Kayleigh, het is helemaal niet erg dat je wat stiller bent. Ik vind dat je nog veel berichtjes post;) En ik weet ook vaak niet hoe ik op anderen moet reageren en heb het nu alleen maar over mijn onderzoeken:)

Ikke, alvast een super fijne en vruchtbare vakantie gewenst.

Ik denk dat ik hier ook niet meegeschreven had als ik snel zwanger zou zijn. Dan had ik waarschijnlijk niet eens op dit forum gekeken. Het is ook gewoon fijn als je even je ei kwijt kan. Ik kan het verder tegen niemand vertellen en mijn vriend begrijpt niet echt waarom ik het er zo moeilijk mee heb. Ik denk ook dat dat gedeeltelijk komt omdat zij niets voelen. Ze moeten het doen met een streepje op een test en als ik straks misselijk ben een week voor mijn NOD ga ik toch hopen dat het goed nieuws is.
    Ik heb soms alleen het idee dat anderen weinig aan mijn berichtjes hebben en denken dat ik maar zeur. Het gaat altijd over mezelf en de reacties op anderen zijn erg kort. Hopelijk ga ik minder zeuren als ik straks weet waarom ik nog niet zwanger ben. Ben nu gewoon erg bang dat ik straks gewoon geen kinderen kan krijgen.

Het positieve is in ieder geval dat ik donderdag weer een echo heb:)

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ikke: spannend vandaag! Eerst de echo en dan lekker op vakantie!! Joepie!! Geniet ervan!!!

Ukkie: je mag hier heerlijk zeuren, daar zijn we voor. Als vrouwen weten we hoe je je voelt, mannen hebben dat toch iets minder. Ik heb wat dat betreft erg geluk met mijn hubbie, hij wil niks liever dan samen met mij een kindje. Hij is wel nuchterder dan ik, maar snapt me wel helemaal. Praat ook volop mee, denkt mee, dat is erg prettig.

Jeetje: durf je al te genieten?

Kayleigh: logisch dat je dippig bent. Nu maar hopen dat je huisarts je doorstuurt en anders gewoon eisen. Het duurt nu al lang genoeg.
    Ik ben de laatste tijd ook wat stiller en dat is heel bewust. Wil niet te veel op internet zitten omdat ik dan ook weer verder ga zoeken en mezelf uiteindelijk gek maak. Nu ik wat meer afstand heb genomen, ben ik ook meteen wat rustiger.

All: mijn lijf heeft weer keurig mijn 26 dgn cyclus aangehouden. Vanmorgen naar de wc en ongesteld. Mooi! Vanavond beginnen met de pil, 7 maart uitgangsecho en als die goed is 9 maart start Decapeptyl! Op naar poging 2!

3. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey dames!!

Hier weer een berichtje van mij...

@ Jacky, met mij gaat het goed hoor;)Leuk carnavalsweekend gehad met mijn vrienden uit Groningen;)Wat fijn dat je broer en schoonzus ook een kinjde verwachten, die waren toch ook al heeeeel lang bezig??

@Mo..hahah nou aan het klussen zal het deze maand niet liggen als je wel gaat menstrueren;) Fijn weekendje gehad?Is het weer een beetje meegevallen??

@ikke..oeeeeeh dat gaat een sexy;) vakantie worden!!:)Ik ben benieuwd wat ze vandaag in het ziekenhuis zeggen...Enne als ik je niet meer "spreek"..Fijne vakantie en geniet ervan!!Ow het is daar nu zo lekker warm..ik wil meeeeeeee!!:D

@Ukkie..Geeft niet hoor, iedereen "zeurt"weleens, ik zie dat niet als zeuren, maar het proberen zwanger te raken en als het dan niet lukt dat is gewoon een hele emotionele periode..je leeft tussen hoop en wanhoop..ik herken het iig heel erg goed.Ik ben ook vaak erg verdrietig dat wij maar niet zwanger raken..Mijn man is er ook veel minder mee bezig..Ik wil wel naar de ha, gewoon om te onderzoeken of met ons alles goed is..maar hij wil dat (nog) niet..

@Kel..heeeeeeeeele dikke knuffel voor jou!!Ik herken het wel hoor..ik zit ook niet in de medische molen...en ik heb dus ook geen idee hoe en wat..zit ook in onzekerheid over of ik wel zwanger kan raken, of ik uberhaupt een eisprong heb etc..En ja..wij kunnen niet meekletsen over de onderzoekenen echo's die gemaakt worden..Maar ik hoop dat je Vrijdag meer duidelijkheid krijgt..dat je wordt doorgestuurd, laat je niet afschepen nhe meid..kom vor jezelf op!!

@Kiekske..fijn dat je menstruatie netjes vandaag weer is begonnen...op naar poging 2!!Ook ik neem bewust wat meer afstand, ik was een tijdje dagelijks bijna elk uur wel op zp te vinden, was er veeeeeeeel te veel mee bezig..Ik merk nu ook dat ik rustiger ben nu ik naar die vrouw ben geweest...en probeer ook wat minder op zp te zitten, 1 kr per dag of 2 is genoeg;)

@All Dus zoals jullie boven al hebben gelezen in de berichtjes voor anderen..ik heb een beetje hetzelfde als kelly momenteel..ik heb niks om over te vertellen eigenlijk hihi..iig niet mbt zwanger proberen te raken..momenteel op het wachtbankje..maar ja volgens die paranormale vrouw kan het nog wel even (best lang) duren;)Dus ja...Is echt soms heel moeilijk als je al een jaar bezig bent en nog steeds geen zicht op iets..als ik nu nr ha ging dan had ik het gevoel er gewoon echt meer mee bezig te zijn en er ook alles aan te hebben gedaan om een oorzaak te vinden waarom het niet lukt..maar misschien bven ik gewoon te ongeduldig..het maakt me iig vaak verdrietig...en dan heb ik eerlijk gezegd ook niet altijd iets te vertellen..alleen maar klagen hihi..

Strakkies komt de kapster..ik heb nu lang blond haar...vanavond als het goed is een heeeeel sstuk korter en rood/bruin haar...Toch beetje eng haha heb nog nooit anders gehad dan blond en wel 1 kr wat korter..maar laat nu de kapper haar gang gaan..ben benieuwd;)

Groetjes Liz

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, Je bent echt niet aan het zeuren. Het is gewoon je ei kwijt kunnen. Wij begrijpen waarom iemand zich voelt zoals jij en vele andere zoals Kel, Liz en iedereen eigenlijk.... Je voelt je hier begrepen terwijl je het voor de rest tegen niemand kunt vertellen. Althans dit wil je niet vertellen. Ik ben erg benieuwd wat ze donderdag kunnen zien op de echo...helaas duurt het voor mij nog 1,5 week voordat ik alle berichtjes van jullie kan lezen. Ik ga opschrijven wat ik als laatste heb gelezen zodat ik weet op welke pagina ik moet zijn en wat ik allemaal moet schrijven...hihi..
    Dus voor alle kletskousen onder ons....doen jullie het de komende 12 dagen een beetje rustig aan? Anders heb ik een dag nodig om bij te lezen...hihi...

Kiekske, Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! En nu fijn beginnen aan de pil zodat je je injecties op 9 maart kunt beginnen te zetten.

Liz. wat gaaf dat je je haar anders laat doen. Als je kijkt op FB bij mij zie je ook dat ik naar de kapper ben geweest. Ik ben getagd in een foto met een vriendin van mij en daar heb ik rood haar ;) Ik was eerst ook wat blond...hihi... Succes bij de kapper! Wordt vast en zeker mooi :D Ik snap je frustraties meid...ik hoop echt dat je gauw genoeg zwanger bent. In ieder geval duim ik elke keer met je mee. Als je het echt niet meer vol kunt houden die onzekerheid moet je proberen je man te overtuigen van je gevoel en dat je pas rust kunt krijgen als je naar de HA bent geweest. Ook al zegt die vrouw dat je wel zwanger raakt, toch heb je voor jou gevoel dan toch de juiste stappen ondernomen. Ik had ook zoiets van pff...ik vind die onzekerheid zoow vervelend. Gelukkig stond mijn vriend achter mij en had hij echt zoiets van, als jij je daar fijner bij voelt dan doe dat maar. Nu is hij blij dat we zijn gegaan. Nu weten we een oorzaak terwijl sommige stellen zolang moeten wachten voordat ze onderzocht worden. Ik ben echt super blij met mijn HA maar het scheelt denk ik dat ze een vrouw is, samen met een andere HA parttime werkt en moeder is....

All, sorry maar hier komt even een ego berichtje.
    Ik ben zoooooooooooooooooooow blij dat ik vandaag toch nog een echo heb laten doen. Mijn eitjes zijn flink gegroeid in 1,5 dag. 1 eitje is 2 mm gegroeid en staat nu op 15,5 en 1 eitje is 3 mm gegroeid en staat nu op 16mm. We hebben advies gekregen om vanaf morgen flink te gaan klussen. De kans dat het zo goed doorgroeit is groot en de echoscopiste ( of hoe je dat ook schrijft ) zei dat de kans er is dat mijn eitje(s) vanaf morgen kunnen springen. Ik moet er rekening mee houden dat ze springen vanaf morgen t/m zondag. Dus zeker om de dag seksen en als het kan elke dag....dan hebben we de meeste kans...dus dat zal ik vriendlief straks ff mededelen...hihi..
    Als ik over 3 tot 3,5 week nog niet ongesteld ben mag ik testen. Als het positief is mag ik bellen voor een echo en anders moet ik wachten op mijn ongi en weer beginnen met Clomid 50mg...dus ik ga er vanuit dat mijn ei rond zondag springt....of beide eitjes...ik hoop eigenlijk beide...dan hebben we de meeste kans en dan zet ik mijn NOD op dinsdag 13 maart...Dan zit ik op dag 35...dus moet wel goed zijn dacht ik...
    Dus zet mijn NOD maar op 13 maart....of zou dat nog te vroeg zijn??
    Dames ik zal niet zo heel veel meer kijken hierop denk ik en we gaan vnvd op tijd naar bed. Os mam en pap komen ons vannacht om 3 uur ophalen...pff...hoe vroeg.
    Thanx voor de lieve berichtjes die jullie hebben gestuurd en ik zal jullie missen! Tot snel weer als ik jullie niet meer spreek!

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Thanks voor de lieve woorden, deed me weer even goed...

Kiekske, fijn dat je nu met de Decapeptyl kunt beginnen.

Liz, en hoe staay je nieuwe look?

Jacky, alles goed?

Hier gaat het redelijk... Vandaag buikkrampen gehad alsof ik ongi word, maar niks te ontdekken... Ook ik kom wanneer het uit komt even kijken op ZP, eerst reageerde ik op iedere pling van mijn telefoon, even kijken wie er heeft gereageerd en als ik dan thuis kwam hup op laptop om te reageren (zelfs manlief werd er gek van)... Nu laat ik het voor wat het is en als ik tijd heb kom ik ff, ook voor mij geeft dit rust... Hoop dat we elkaar wel blijven spreken omdat meerdere wat rust nemen ;)

6. Infantem Amor

Ons lijstje

* Siesi (Veldhoven) - 32 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 3 - NOD 16 mrt

* Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje - ronde 2 – Zwanger 20 okt 2012

* Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje - In afwachting tot de volgende behandeling

* Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje - NOD 16 feb

* Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 12 - NOD ?

* Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - zwanger van 1e kindje – Zwanger 4 okt 2012

* Ukkie27 (Eindhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 12 - NOD 14 mrt

* Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 4 - NOD 1 mrt

* Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 5 (maand 8) - In afwachting Clomid

* Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje – Zwanger 7 sept 2012

* Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 4 (maand 8/9) - In afwachting HA bezoek

even wat kleuren:
    groen = actief op dit topic
    geel/oranje = (langer dan een week) niet actief op dit topic

Kan zijn dat ik ergens een fout heb gemaakt, maar vind het wel fijn te zien wie vaker reageren en wie eigenlijk niet meer ;)

7. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Hoi hoi allemaal,

Excuses voor het lange niet reageren maar het is hier een beeeetje hectisch geweest.
    Als eerste iedereen succes met de eitjes en het klussen, heb alles een beetje bijgelezen maar niet heel precies.
    Ik ben zelf heel erg moe geweest de afgelopen paar weken en erg druk gehad.
    Vriendjelief heeft veel moeten dj-en met de carnaval en we hebben inmiddels iedereen op de hoogte gebracht van het goede nieuws!
    Oh en ik heb inmiddels facebook sinds een aantal dagen :D.
    Ik heb 13 februari wat bloedverlies gehad en voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd, gelukkig was alles prima in orde.
    We hebben nog een mooie echo foto meegekregen en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.
    View attachment 225784
    De komende dagen ben ik er helaas ook bijna niet gezien ik zaterdag naar de 9 maanden beurs ga, zondag alles klaarmaken voor maandag want dan komen ze de vaste trap naar de zolder erin zetten.
    En dinsdagavond hebben we de 12 weken echo, ik zal jullie daar zeker een foto van laten zien.
    Nou dat was hem weer!

8. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Lia, wat leuk dat je weer even komt bijkletsen. Mooie foto van jullie beebje! Veel plezier zaterdag op de 9-maandenbeurs en dinsdag met de 12-wekenecho.

Kel, geef je groot gelijk hoor! Je hoeft hier ook niet elke dag (een paar keer) te reageren, we houden elkaar gewoon op de hoogte en als er niets bijzonders is hoeft het natuurlijk niet.

Liz, zag je foto op FB, staat je echt superleuk, maar wel héél anders. Wat gezellig is het geweest met je vrienden uit Grun, leuk hoor!

Ikke, je zal dit waarschijnlijk wel niet lezen, maar wat een super nieuws dat je eitjes weer zo goed zijn gegroeid!

Kiekske, succes met je nieuwe poging, de duimen draaien weer mee! Geweldig dat je cyclus gewoon die 26 dagen aanhoudt, dan hoef je tenminste niet zo lang te wachten.
    Genieten durf ik nog niet echt, komt wel als ik bij de gyn ben geweest, daar moet ik 13 mrt heen, heb dan ook een echo.

Ukkie, succes met de echo vandaag, ben benieuwd hoe het allemaal is gegroeid, hoop dat ze nog niet gesprongen zijn net als vorige keer.

Hier: alles oké! Borsten beginnen te groeien en heel erg moe 's avonds, maar verder niets waaruit blijkt dat ik zwanger ben. Heb een afspraak gemaakt bij de gyn, moet 13 mrt voor echo en naar gyn en verpleegkundige.

Groetjes

9. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    OOOOOh jeetje, Jacky van harte gefelicieerd met je zwangerschap!!!
    Was ik net helemaal vergeten :$

10. Infantem Amor

Jacky, hihi lief dat je dat zegt ;) je bent een schat...

Lia, ik zou het leuk vinden als je er vaker bent ;) Zien je nu zo weinig...

11. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

@Ikke..owwwwww jaloersssss jij zit nu gewoon in een lekker warm land..veel plezier daar meid!!

@Kelly, wat heeft de huisarts vandaag gezegd??Heb aan je gedacht..

@Jacky..leuk, 13maart al voor de echo..super!!Ik ben trouwens benieuwd of je borstvoeding hebt gegeven bij je kids en of je thuis of in het ziekenhuis bent bevallen??Ik zelf zou (als ik ooit zwanger raak) zou erg graag borstvoeding willen geven als het lukt en thuis bevallen(als dat mag/kan)...Bedankt dat je mijn nieuwe look leuk vindt!!Ben er zelf ook blij mee!Idd wel heel anders..ben altijd blond geweest, altijd mijn eigen haarkleur gehad...

@Lia..ik zou het ook leuk vinden als je wat vaker zou komen...als je het topic zou hebben bijgelezen dan had je misschien ook gezien dat er hier een aantal meiden het soms lastig vinden dat het bij hun niet lukt om zwanger te raken(waaronder ik) en als iemand die eigenlijk nooit meer meekletst dan ineens heel enthousiast(wat ook logisch is) een echo komt plaatsen is dat misschien niet voor iedereen even "fijn". Met bv jacky die regelmaig post vind ik dat anders, daar leef je echt meer mee...en ze toont ook begrip voor de anderen waarbij het niet zo makkelijk gaat allemaal..
    Het is geen aanval ofzo..maar wilde het toch laten weten hoe ik er over denk, al zal niet iedereen het met me eens zijn;)

@Kiekske "fijn" dat je menstruatie is begonnen..op naar de volgende ronde meid!!Ik moet zeggen dat het toch best wel snel gaat vind je niet??Fijn toch!!Deze maand ging bij mij ook snel voorbij, vorige maand heb ik de dagen afgeteld..zit nu alweer bijna op mijn NOD ..al verwacht ik weer deze maand zwanger te zijn....volgens de paragnoste waar ik ben geweest word ik dat de eerstkomende maanden iig nog steeds niet..we zien wel..we blijven hoop houden:)

Ik heb nu dus mijn haar heel anders...sommige clienten herkenden me niet haha..heb nu bruin haar, ben van mezelf blond.Vandaag een hele gezellige dag gehad op de huishoudbeurs!!Wel betje veel uitgegeven, maar ja moet kunnen voor een keer;)
    Ook op de 9 maandenbeurs geweest..vond het heel dubbel, ik vind dat namelijk geweldig..maar ja aan de andere kant..al die zwangere buiken was ook best confronterend..

Groetjes Liz

12. Infantem Amor

Lia, helaas ben ik het met Liz eens, ook ik vind dat moeilijk en dat vind ik heel erg jammer... Zoals Liz al aangeeft Jacky praat hier heel veel mee en toont interesse in ons en wij in haar... Vind het om eerlijk te zijn heel leuk om je echo te zien maar ook heel moeilijk. Had hier ook al aangegeven dat ik het sowieso even moeilijk heb omdat ik maar niet zwanger raak en mijn schoonzus en beste vriendin over 8 en ongeveer 7 weken bevallen... Ben heel blij voor hun, maar het steekt wel...

Jacky, super je echo 13 maart... Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de vragen van Liz ;)... Ook ik wil graag borstvoeding geven als dat lukt en thuis bevallen... Hoop dat het aan het einde goed gaat, zag in een van je andere berichten dat je waarschijnlijk 2 weken eerder moet bevallen wegens problemen met vorige zwangerschap, vervelend...!!

Ikke, stuur eens een beetje zon!!!

Kiekske, nieuwe ronde nieuwe kansen, hoop dat ukje de nieuwe kansen aangrijpt...

Liz, leuk he de huishoudbeurs en negen maanden beurs, lijkt mij inderdaad wel even lastig... Maar wel er leuk...

Ben dus vandaag naar de HA geweest, ik moet nu voor hun gaan tempen om te kijken of ik een eisprong heb, omdat ik de vorige keer na 4 maanden ongi werd doen ze niks, ze gaan pas iets doen na 6 maanden helemaal geen ongi of na 12 maanden nog niet zwanger... Zij kon in mijn dosier inderdaad zien dat ik geen PCO had en zij dacht dat ik of al zwanger was en een laat HCG (omdat ik zoveel symptomen heb) of dat ik zo zwanger zou zijn (vraag me niet hoe ze daar bij komt)... Ze hebben mij (ook bij de gyn) verteld dat mijn baarmoeder goed ligt voor een zwangerschap en alle andere dingen ook optimaal zijn, het zou wel kunnen komen omdat ik een 4 weken pil heb gehad... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, ja los laten, amehoela dat lukt echt niet zeg... overal zie je echo's van kleinkinderen die zwanger zijn enz... :$ Of van die mutsen die bij schoonvader wonen hoog zwanger...
    Nou ja ga dus tempen en alles noteren en dan maar 4 maanden wachten...

13. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Pfff Kel... eerst ff jij, daar ben je dus nog niet veel mee opgeschoten! Ik vind het een beetje bij elkaar gezocht wat er allemaal gezegd is, een cyclus van 3 à 4 maanden is toch sowieso niet normaal en dit is ook nog niet de eerste keer. Af en toe weet je ook echt niet wat je aan een huisarts hebt:x Hele dikke knuf van mij en hoop dat je met tempen dan toch meer inzicht in je cyclus krijgt, maar dat zal ook een vreemd lijstje worden met zo'n lange cyclus.:(

Liz, ik begrijp je wel, maar eerlijk gezegd klinkt het wel een beetje aanvallend naar Lia. Zij is natuurlijk superblij met haar zwangerschap en de 1e keer dat ze haar beebje heeft gezien. Maar snap ook wel dat het jou en anderen steekt, het is natuurlijk niet niks als hetgeen wat jullie nu nog niet gelukt is, anderen wel lukt. En dan ook nog hier komen kletsen op het toch wel "veilige" forumpje. Het is heel dubbel, maar binnenkort ga jij hier ook zo blij je echofoto plaatsen meid!!!
    Verder is je haar gewoon echt super leuk en dan straks ook nog krullen erin met je nieuwe krultang, dat gaat helemaal goed komen;)

Wat betreft de vragen:
    Ik heb bij allemaal borstvoeding gegeven: Nr1 9 maanden(toen zwanger van Nr2), Nr2 6 maanden(toen ging ik met een vriendin op vakantie, slecht hè om daarom te stoppen), Nr3 4,5 maanden(toen had ik niet genoeg voeding meer), Nr4 10,5 maanden(toen kreeg ik borstontsteking en moest ik van de huisarts stoppen na 2 weken toch doorvoeden en geen verbetering van de ontsteking). Ik vind borstvoeding het allermooiste wat je je kind kunt geven en het is zo iets speciaals(dat je kindje op jouw melk groter wordt), maar toch... het lukt niet bij iedereen en daar kunnen velen niets aan doen. Mijn beste vriendin bijv. die heeft het geprobeerd, maar na 14 dagen gestopt, kind viel af, was ontzettend verdrietig en moeder gestresst. Alles geprobeerd, maar de BV voedde gewoon niet en toen is haar dochter met de fles groot gebracht. Tevreden kind, tevreden mama en dat is toch het allerbelangrijkste. Maak je geen zorgen hierover, probeer het en lukt het niet, dan is de fles een heel gezond alternatief!
    Bevallen: dat wilde ik heel graag thuis, maar onze kids zijn allemaal in het ziekenhuis geboren. Bij nr1 omdat ik 2 weken overtijd was, maar goed ook want een thuisbevalling had ze waarschijnlijk niet overleefd met de navelstreng om haar nekje en een hartslag die daalde naar onder de 60. Bij nr2 omdat ik 24 uur gebroken vliezen had, bevalling appeltje eitje, alleen heftig doordat het met het infuus erg snel ging(16.00u in het ziekenhuis, 20.00u was hij er). Bij nr3 medische indicatie ivm misschien afwijking aan het hartje(met 24 weken zwangerschap waren hartritmestoornissen vastgesteld), dit bleek helemaal niet zo te zijn, maar omdat ze te groot(brede schouder) was, zat ze vast met haar schouders en ben ik bevallen dmv een arm in mijn vagina(om de schouder los te wrikken, voelde me net een koe die werd geholpen met kalven) en 3 verpleegsters die op mijn buik duwden om haar eruit te krijgen, dit keer echt paniek in de tent. Ze werd geboren en was helemaal grijs/blauw, had een dubbele klaplong opgelopen. Hierna is dus met de gynaecoloog afgesproken dat als er nog een kindje zou komen, dit dan met ongeveer 38 weken wordt gehaald dmv inleiding en als nog eerder het kindje groter wordt geschat dan via keizersnee rond 39 weken zwangerschap. Bevalling nr4 was dan ook geen probleem, oh ja moet er wel bij vertellen (al mag ik het eigenlijk niet aanprijzen) dat ik de laatste keer ben bevallen met ruggeprik en dit was hemels:p

Jeetje wat een lang verhaal is het geworden.:)

Lia, bedankt voor je felicitatie!

Kiekske, ongi alweer (bijna) over?

Ukkie, hoe was de echo?

Siesi, hoe is het daar?

Hier, alles oké, vanavond lekker uit eten met mijn mannetje, verlaat valentijnsetentje;) We gaan tapas eten, maar dan met allerhande gerechtjes, niet alleen mexicaans ofzo.

Groetjes en een fijn weekend voor iedereen.

14. Infantem Amor

Oeh heerlijk Jacky tapas... Ja ik tempte al wel alleen dan schreef ik niks op papier, gewoon ff voor mij zelf... Nu ben ik verplicht het op te schrijven ;) Moet dan vanaf maandag opschrijven van die arts... Heb nu een oorthermometer maar denk dat ik bij hema ff een meter ga halen die niet piept smorgens, want man lief zit regelmatig bijna tegen het plafond.
    En de reactie van Liz snap ik opzich wel :):), had ook al aangegeven dat ik het niet zo prettig vond... Vind echt niet erg hoor als ze er dan ook iets vaker is net als jij... ;)
    Bij mijn andere topic is nu iemand zwanger, dat was zo zielig die vroeg of ze nu nog wel mee mocht praten, germ...
    Zij heeft altijd leuke tips en vraagt ook weer veel aan ons als ze iets niet weet wat betreft der zwangerschap, dat vind ik dan wel weer leuk hihi...

Hoe gaat het verder met jou zwangerschap?
    Jij hebt ook al heel wat mee gemaakt met je zwangerschappen zeg.

Hoe gaat het met alle andere?

xxx,

15. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    ;)Hoi meiden!!

Hoe is het hier?Ik ben net terug van het werken..was vandaag lekker rustig..ook weleens fijn..zelfs tijd gehad om samen met een client eens te kletsen bij een kopje thee.die luxe kende ik al maaaaaaaaaaaanden niet..;)

@Lia..ik hoop dat je het niet als aanval ziet..want natuurlijk ben je superblij en trots op je echo!!!Zo is het iig niet bedoeld, maar met z'n allen klets je heel wat af en je bouwt ook een beetje een "virtuele"band op..en leeft met elkaar mee..en er zijn er dus die momenteel niet zo lekker in hun vel zitten en het dus minder fijn vinden als iemand die dan maar heel af en toe komt ineens een echo komt plaatsen...hoop dat je dat begrijpt..is misschien ook een beetje jaloezie dat geef ik eerlijk toe!!;)Maar je echo is wel super hoor!!En logisch dat je zo trots bent als een pauw!:)

@jacky..Zo je hebt ook al heel veel meegemaakt tijdens je zwangerschappen en bevallingen..Wat knap dat je toch bij allemaal borstvoeding hebt gegeven...Het lijkt me zo mooi, je kindje dicht tegen je aan en idd het gewoon tot een groter groeiend mensje laten worden door je melk..en is ook goed qua antistoffen etc etc..en goed voor je uterus etc etc..Ik ben me er wel van bewust dat het echt niet altijd zo makkelijk gaat..(heb immers verloskunde gedaan).Soms wil je zo graag, maar door omstandigheden lukt het dan niet..en als het beter is voor mamma of baby om dan over te gaan op de fles..dan is dat zeker tegenwoordig zeker geen ramp en al helemaal niks om je voor te schamen!Maarre als het bij mij ooit zover komt zou ik het wel heel erg graag willen proberen..en ook thuis bevallen, maar ja zoals je bij jou ziet is dat ook niet altijd mogelijk..en dan moet je voor de veiligheid van beide kiezen he..Fijn gewerkt?las op fb dat je vandaag ook moest werken..

@Kelly..lekker aan het genieten van je vrije weekend?Ik vind het beleid van je huisarts wel vreemd..maar ja..even afwachten dan nog maar he..hopelijk heeft de ha gelijk en ben je misschien al pril zwanger maar kan de hcg nog niet gedetecteerd worden...:)Ik gun het je zo!!!!Misschien zijn wel strakkies wel samen zwanger;)

@Mo..hoe was je weekendje??Lekker uitgewaaid??Vind dat altijd zo heerlijk aan zee!!

Wie was dat hier ook alweer die bij de dierenambulance werkt?Ik kom namelijk bij een client en die heeft katten, die naar mijn idee verwaarloosd worden..ik ga er altijd met zo'n ontzettend rotgevoel weg..hij heeft ze ook echt op zijn boederij voor de muizen, maar dat betekent nog niet dat je de katten niet goed hoeft te behandelen.Ze krijgen wel eten en drinken hoor..maar sommige zijn erg mager en sommige hebben wonden en eentje heeft erg last van z'n bekje..ik zeg dan dat ze naar de dierenarts moeten, maar dat doet hij niet..ik heb daar erg veel moeite mee.Ik mag van mijn leidinggevende er niks mee doen, omdat wij voor de zorg van dhr komen en niet voor de katten,maar vind het toch moeilijk..Wat zouden jullie adviseren in deze situatie??

@All..waar zijn de andere kletskousen??

Ik ga even wat brieven schrijven...ik heb mijn ude hobby weer opgepakt..:)

Groetjes Liz

16. Infantem Amor

Hihi volgens mij is iedereen mee op vakantie met ikke ;)

Ja het beleid van mevr de HA was niet echt prettig om te horen, ik dacht wat heb ik er nu aan om 4 maanden langer te wachten, ze vroeg of ik een bloedtest had gehad, maar toen ik nee zei wilde ze dit geen doen... De echo's zagen er buitengewoon goed uit... Alles wijst op een zwangerschap op eigen kracht waren haar woorden... En je bent nog zo lekker jong meiske, ik was 31 toen ik zwanger werd.. Ik dacht ja en, jij, maar ik wil nu zwanger raken niet over 7 jaar pas...

Vervelend van die man Liz, zo zielig voor de katjes als ze alleen als muizenval worden gebruikt...
    Bij mij in de route heb ik de andere kant... Daar is een vrouwtje die de katten verzorgd die de oude over buren achter hebben gelaten (nou ja 3 daar van), 2 eten alleen achter in haar tuin en 1 komt bij haar binnen slapen en eten en dan is hij overdag de hort op. Die bij haar binnen komt word dikker, denk dat ze zwanger is ;)

17. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ik ben er ook nog even, druk weekend gehad;)

Liz, ik zou 144 bellen en daar melding maken van de katten. Ben alleen bang dat ze er weinig aan doen. Verder ben ik het wel een beetje met je eens wat betreft de echo van Lia. Nu schrijf ik hier nog niet zo heel lang mee, maar de echo is het eerste berichtje wat ik van haar lees en dat is lastig. Zeker omdat ze helemaal niet op onze berichtjes reageerde.

Jacky, wat een narigheid met je vorige bevallingen. Hopelijk wordt dit een fijne zwangerschap met een makkelijke bevalling:) Mijn eitje was 2mm gegroeid en was 10mm. Baarmoederslijmvlies was hetzelfde gebleven. Morgen weer een echo.

Kayleigh, wat vervelend van je huisarts. Ik moest in eerste instantie ook nog maar een half jaar zelf proberen want het zou wel door het ontpillen komen:$ Vervolgens begon ik er iedere keer weer over als ik er was (heb problemen met mijn evenwichtsorgaan gehad) en volgens mij werd hij dat zo zat dat hij me doorgestuurd heeft;)

18. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kel, wist helemaal niet dat er ook oorthermometers bestonden die niet piepen. Huisarts hoort echt niet zoiets te zeggen als je bent nog zo lekker jong, ze snapt het volgens mij echt niet!

Liz, wat zielig voor die katten, kan daar ook echt niet tegen hoor! Maar ja, zo denkt een boer! Volgens mij doet Siesi vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming, zou het ook doorgeven hoor! Waarom doe je niets met je studie verloskunde? Lijkt me zo'n geweldig beroep! En ben benieuwd wat je oude hobby is? Schrijven?

Ukkie, goed dat je eitje weer gegroeid, ben benieuwd hoe het vandaag is.

19. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Lieve dames,

Mijn excuses als ik iemand tegen het hoofd heb gestoten met mijn vorige bericht.
    Ik was erg blij en opgelucht dat alles goed was, en ik wilde dit gewoon graag met jullie delen.
    Ik reageer niet meer zo vaak omdat ik het erg druk heb en vaak ook erg moe ben.
    Ik kon er niks aan doen maar voelde me toch een beetje aangevallen door de berichtjes en heb me er een paar dagen ook flink schuldig over gevoelt en er ook een traantje om gelaten :) (zullen de hormonen wel zijn).
    Ik snap de reacties erg goed en normaals sorrie.
    Ik reageer wanneer ik er de tijd voor heb en als mijn hoofd er naar staat, dit is helaas niet zo vaak als de rest.
    Ook de komende weken is hier alles van voor tot achter volgepland en zal ik weinig tijd voor het forum hebben.
    Ik wens jullie heeeeeel veel succes en sterkte met alles en ik hoop/wens alleen maar het beste voor iedereen.

Dikke x

20. Infantem Amor

He Jacky, had het in een kromme zin gezet.. Ik ga een gewone thermometer halen hihi... Die niet piept...

Share This Page