Ukkie, um ja dat is een goede, HA van tegenwoordig zijn niet meer zoals ze geweest zijn... Ik heb geen schrik meer voor naalden, ben wel als de dood geweest er voor... Heb heel veel last als ze met bloedafnamen die buisjes wisselen... Maar ze gaan nu gewoon alleen een druppel bloed uit me vinger halen
Jacky: super dat je toch mee gaat doen! Ben je erg dankbaar Kayleigh: spannend! Ik heb ook heel veel hypo's gehad, maar heb geen suiker. Bij mij werd mijn energie gewoon veel te snel verbrand. Nu ik rustig werk doe en anders eet, heb ik ze nauwelijks meer. Gelukkig, want wat een ellende is het. Fijn dat ze er nu mee aan de slag gaan, hoewel de manier waarop je het hebt moeten bereiken niet echt de juiste is. Te gek voor woorden. Maar je wordt nu iig onderzocht en wie weet komt hier iets uit waarmee je verder kunt, ook op het gebied van je cyclus ed. Succes! Liz: huilen mag en is erg logisch natuurlijk. Dit is gewoon zwaar klote. Mijn knoop was toch best groot, maar ik wist waarom hij er zat. Had alleen handvatten nodig om hem weg te krijgen. En dat is dus gelukt. Maar ben nog niet klaar hoor, maar het gaat zeker de goede kant op! Ukkie: slim aangepakt bij je huisarts. Ook jij bent dus snel aan de medische kant terecht gekomen. Bij ons is het ook erg snel gegaan. Natuurlijk mag je vragen waarom we ICSI krijgen. Mijn man heeft een hersteloperatie gehad. Zaadhoeveelheid was daarna laag en na een half jaar proberen stond het op 0. Doorverwezen naar het radboud in nijmegen ivm TESE, maar daar was/ is een wachttijd van ongeveer een jaar. Dus zijn wij in sept 2011 naar Gent gegaan, waar we nu al de 2e poging krijgen. De zaadleiders van mijn man zijn door littekenweefsel weer dicht, dus ze hebben het zaad operatief gehaald. Nu hopen dat er weer mooie bevruchtingen ontstaan en dat ons wondertje deze keer wel wil blijven zitten....
[FONT="]Jee Kayleigh, vermoeden tot suiker, dat moet even schrikken zijn! Het brengt je wellicht wel wat meer duidelijkheid. In ieder geval heel veel succes bij je volgende afspraak! (offtopic; werk jij bij Lunet? Leuk! Daar heb ik ook een tijd gewerkt ) Ukkie, hopelijk goed nieuws na het gesprongen eitje En Kiekske, ook best een verhaal zeg! Zeker voor mij, als nieuwkomer. Hopelijk gaat de tweede ronde goed! Lizz, balen, die menstruatie. Naast een keer goed uithuilen doet ook Ben & Jerry's wonderen, geloof me Op naar de volgende ronde! Ik heb vandaag van de huisarts een negatieve bloedtest terug gekregen. Zoals verwacht, eigenlijk. Afgesproken dat ik, als ik binnen twee weken nog niet menstrueer, een afspraak ga maken voor het maken van een inwendige echo. Vooralsnog hoop ik maar dat ik 'gewoon' een cyclus, oftewel menstruatie, over heb geslagen. In dat geval zou ik ergens in de afgelopen dagen mijn ei hebben gehad. Ik heb hem niet echt kunnen vinden met ovu - testen, maar ik heb wel veel doorzichtig slijm, misselijkheid, pijn aan borsten en steken in zij gehad de afgelopen dagen. Maar hoe dan ook, ik moet nog even geduld hebben .. niet mijn sterkste kant. Nog even een vraag slash gunst. Ik heb me gisteren aangemeld bij menstruatiekalender.net, maar ben op een wachtlijst beland. Het schijnt dat ik via andere leden hier alsnog direct terecht kan. Iemand die lid is en mij 'uit wil nodigen'? Oh en wat MVM betreft; eenmaal zwanger wil ik hier graag aan meedoen. Tsja en die flessen.. wat mij betreft zetten ze die aan de voordeur, zou niet weten hoe anders als er niemand thuis is .. [/FONT]
Helaas vanmiddag keurig op tijd ongesteld geworden.Helaas op naar de volgende ronde.Maar ik baal wel.
Linlala, nee ik volg mijn cyclus via Biologische klok - Predictor... Balen dat je bloed test negatief was, misschien heeft je cyclus inderdaad een keer over geslagen ... Liz, balen meid!! Pff het is ook wat he... Telkens die teleurstelling... Je verdient het zo om mama te worden (OVERIGENS IEDEREEN HIER ) Heb vanavond mijn moeder tussen de zorgvragers door telkens aan de tel gehad, want die maakte zich zorgen en heeft even al mijn baby boekjes nagekeken... Hmm mij is weer wat meer duidelijk geworden over mijn jeugd, ik bleek zwaar agressief en een grote stuiter bal te worden van Fristi en Taksi, die laatste wist ik al. Mijn moeder heeft de laatste 4 weken van haar zwangerschap van mij extra controles gehad, want ik bleek extra suiker te vragen, dus haar suiker werd daardoor erg laag. Ze zeiden dat mijn moeder niet ECHT zwangerschapsuiker had, maar als ik nu de dingen lees komen ze wel erg over een. Alleen was mijn moeders suiker te laag ipv te hoog... groot kind (ik was een behoorlijk grote baby, daarom moest mijn moeder in het zkh bevallen, want ik moest misschien gehaald worden) minder rijping van de longen (ik heb astmatisch bronchitus) veel vruchtwater (mijn moeder had veel vruchtwater dit heb ik ook per ongeluk ingeslikt, daarom kon het zijn dat mijn nieren beschadigd waren) te lage bloedglucose bij de baby na de geboorte (mijn suiker was dus inderdaad erg laag na mijn geboorte) Mijn moeder vertelde mij dat ik de eerste weken heeeeeeeeeeeeel erg gekrijst heb zelfs omdat ik wat later bleek "honger" had... Geen arts wist er raad mee, tot mijn oma zei oh ons H... heeft dat ook gehad en die hebben ze druiven suiker gegeven bij de fles voeding, sinds toen kreeg ik 1 x per dag fles voeding met 4 SCHEPPEN druivensuiker!!! Ik ben dus heeel erg benieuwd woensdag... Mijn moeder had zoiets van heel veel klachten uit jou jeugd kunnen daar dus vandaan komen... Dat besefte ze nu pas..
@kooten, balen meid! En je mag ook balen en teleurgesteld zijn. Als ik me zo voel als ik ongesteld ben geworden, besef ik weer al te goed dat ik (en mijn vriend ook) het zo graag wil. Dus die gevoelens horen erbij en het zou gek zijn als je je niet zo zou voelen. @linlala, fijn dat je binnen 2 weken terecht kunt bij de de huisarts mocht je niet ongi worden. En natuurlijk ook wel balen van de neg bloedtest...Geduld is ook niet mijn beste eigenschap haha, laat staan, ik heb helemaal geen geduld @kayleigh, zo zie je maar weer he, hoe bepaalde dingen die je meemaakt als baby doorwerken naar je volwassen ik. Hopelijk komt er snel duidelijkheid wat er aan de hand is, dan weet je ook wat er aan gedaan kan worden. Hier: als ik het goed heb dan had ik gister of vandaag mijn ei. En natuurlijk geklust. Ik heb afgelopen dagen ook ovutestjes gedaan en gister was het teststreepje het donkerst. Vandaag nog even afwachten dus, want doe pas vanmiddag de test. Ik begin na een paar maanden mijn lichaam wel te kennen zo. Nog nooit heb ik er zo op gelet. Volgens mij heb ik nl mijn eisprong voor het eerst lichamelijk herkend. Normaal heb ik het snel koud, vanaf woensdag dus niet, ik heb het heel warm. Ook hele lichte krampjes die ik normaal als last van mijn darmen had herkend. Maar toch zijn ze anders...ik kan het niet goed uitleggen maar hopelijk heb ik het bij het rechte eind. Nog maar even doorklussen dus dit weekend
Linlala, hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Ik gebruik Fertilityfriend, kan je dus ook niet helpen. Kooten, balen van je ongi. Hopelijk is het snel raak. Kayleigh, dus zelfs toen al hadden de artsen niet ingegrepen Ben benieuwd wat er woensdag uit je onderzoek komt. Siesi, ik herken mijn eisprong ook niet. Merk er meestal niets van, behalve dan vruchtbaar slijm. Maar deze maand had ik dat woensdag terwijl dinsdag mijn eitje al is gesprongen. Daar kan ik dus beter ook niet meer van uitgaan, want dan kon ik wel eens te laat zijn
Hey meiden!! Waarschijnlijk even het laatste berichtje van mij voor dit weekend.Mijn ouders komen dit weekend bij ons logerenVoor de nieuwkomers ik ben eigenlijk een Groningse maar woon nu dus in limburgMijn pap en mam zijn al bijna een jaar niet meer geweest ivm gezondheidsredenen van mijn pap..maar ze zijn nu onderweg!!Echt leuk! @Linlala sorry kan je daar niet bij helpen, ook ik gebruik(te) fertilitiyfriend...haha Ben en Jerry's heb ik nog nooit gehad, maar iedereen zegt dat dat heerlijk moet zijn!Ik heb me ook op chocola gestort @Mo..aaah shit balen van je menstruatie..kunnen we samen naar de volgende ronde!!I(Wij lopen bijna gelijk qua cyclus) @Siesi Mijn eisprong herken ik niet iig voel ik lichamelijk niks...ook mbv ovulatietesten en tempen krijg ik geen hoogre van mijn cyclus..vraag me soms af of ik wel een eisprong heb..Ik wil steeds naar de HA gaan, maar ik stel het toch steeds uit..vind die stap zo groot.. @kelly..nou het lijkt er toch wel van alle kanten op dat jij diabetes hebt hoor!!Ben ergh benieuwd wat er Woensdag uit komt..maar ik sta iig helemaal niet raar te kijken als het eruit komt... @Ukkie..kan jij bij fertilityfriens wel je ovulatie in beeld krijgen?Bij mij kan het programma het niet vinden.. @Kiekske...Ben echt blij dat de knoop al een heel stuk eruit is!Maar idd met praten kun je erg veel bereiken.. Wat betreft MvM..ik zou daar heel erg graag aan mee willen doen..hmzzz die flessen ja die moeten ze dan idd maar achter in de tuin zetten ik laat de poort wel open haha..Maar dat zien we dan wel..Ik woon in een dorp waar ze dat toch zien...dus ja..zie ik daqn wel..eerst maar eens ooit zwanger worden.. Ga ef huisje beetje poetsen, gelukkig vandaag maar 5 uurtjes hoeven werken..heerlijk voor een keer!! Groetjes Liz
Liz, fijn dat je ouders weer een keer langskomen In mijn banner zie je een linkje naar mijn Fertilityfriend pagina. Ik (en FF) herken inderdaad mijn eisprong, zowel via mijn temperatuur als met ovutesten. Heb alleen wel regelmatig dat ik drie dagen achterelkaar een positieve ovutest heb. Verder stijgt mijn temperatuur na mijn eisprong geleidelijk. Dus het is soms wel lastig om de exacte dag van mijn eisprong te bepalen.
Liz, fijn weekendje met je paps en mams.. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat... Ben nu stukje rustiger en denk nu ook echt uhm zwangerschap komt nog wel.. Was er de laatste tijd toch wel erg gestresst mee bezig, ik denk omdat mijn schoonzus en beste vriendin bijna bevallen... Wil het echt proberen los te laten, want dit is ook niet goed... Oh ik heb mijn kennis toets voor school gehaald!!!
@kayleigh, gefeliciteerd met het behalen van je toets!! @ukkie, ik heb de afgelopen 3 dagen ook al positieve ovu testen... hier: Tsja klussen klussen en nog eens klussen haha...nou ja niet iedere dag maar wel regelmatig. Verder een druk weekend, een verjaardag een etentje en morgen psv. En dan ook nog ergens tijd vinden om ouders en schoonmoeder te bezoeken...en oh ja ook nog het huishouden doen tussendoor...maar ja ik denk maar zo, als we ooit een beeb hebben, is het nog vele malen drukker
Kayleigh, gefeliciteerd Goed dat je het zwanger worden wat van je af kunt zetten. Ik merk dat ik er ook minder mee bezig ben. Ik reken ook niet meer op een positieve test. Alhoewel het deze maand wel leuk zou zijn, zou volgens FF dan zijn uitgerekend op de verjaardag van mijn (overleden) opa. Siesi, heb jij ook de extra gevoelige testen? Ik heb nu gewone en dat lijkt iets beter te gaan. Had met de gevoelige testen soms nog wel 2 dagen na mijn eisprong een positieve test
Ukkie, ik heb de ovutesten van testpoint, met een groene dop. Ik denk dat ik (mocht ik niet zwanger zijn) volgende ronde eens andere probeer. Ik heb nl elke keer dat ik ze doe een knaltest haha. Ik zou er eigenlijk eentje moeten bewaren om te doen als ik net ongi ben geworden. Even kijken hoe hij dan reageerd haha
Mo, verdorie toch je ongi. Volgende ronde hopelijk meer geluk! Liz, veel plezier met je ouders, leuk dat ze weer een keer bij jullie kunnen komen. Kel, gefeliciteerd met het behalen van je toets! Jeetje, suikerziekte, dat is niet niks, maar als ik je verhalen lees, dan lijkt het er echt wel heel erg op. Kiekske, super dat je nu al veel beter kunt omgaan met je "knoop", wat zijn die psychologen toch geweldig, die handvaten die je helpen om weer op de goede weg te komen. Ik heb er ook erg veel aan gehad. Siesi, yeah ei gevonden. En wat hebben jullie veel te doen, dat word een gezellig weekend! Als je daar tussen door ook nog moet klussen Ukkie, ik hoor goede verhalen over fertilityfriend, veel dames krijgen echt een goede kijk op hun cyclus, of deze nu regelmatig is of niet. Speciale datum die je zou hebben als je zwanger zou zijn, mijn uitgerekende ligt 3 dagen na de verjaardag van mijn overleden oma. Linlala, kan je ook niet helpen, heb ook nog nooit van de site gehoord. Hoop een beetje voor je dat je niet binnen 2 weken ongesteld wordt en dat ze dmv die inwendige echo iets meer kunnen vertellen over die onregelmatige cyclus. Ikke, ik mis je, hoop dat je snel weer komt kletsen na je vakantie! Hier alles oké! Begin er nu toch wel een beetje in te geloven dat het goed gaat, dinsdag over een week heb ik de echo en komende maandag afspraak met MvM.
Jacky, het moet gewoon goed gaan!! Duim zo hard voor je... Ook ik mis ikke ... Ik ben benieuwd wat het is en of het inderdaad suiker is.. Veel dingen komen over een... Net als het niet afvallen, ze vonden al langer raar dat ik dik ben en een Te LAGE Bloeddruk heb, nou bleek al dat ik dun bloed heb dus mijn hart pompt langzamer, omdat het makkelijk door mijn aderen vloeit (klinkt logisch)... Siesi, Thanks... Heb er echt niet voor geleerd, dacht dat ik zou zakken... Ben met 99% goed geslaagd Ukkie, het geeft me rust, vooral nu dat mijn beste vriendin bijna gaat bevallen, moet er voor haar zijn en misschien is dat op dit moment de moeilijkste maar ook de beste manier om even afstand te doen... Zij is als een zus voor me en merkte de laatste tijd een beetje jaloezie... Nu heb ik op een of andere manier op eens de knop om kunnen zetten... Voel me 10x beter, raar he...
Een heeeeeeeeeeeeeeeeele goedemiddag dames! Jackey en kel, jullie hoeven me niet meer te missen want hier ben ik dan Vanmorgen terug gekomen van vakantie om half 6 en om 10 uur alweer uit bed gerolt. Os katje opgehaald en die is niet bij me weg te slaan...alleen maar knuffelen hier...hihi. Ligt nu ook bij me. Onze vakantie was erg geslaagd en we hebben ook nog lekker weer gehad. We zijn verkleurd...alleen heb ik dan weer de pech dat ik zonne allergie heb, dus ik zit nu nog steeds onder de uitslag.... maar evengoed ietsie pietsie bruiner geworden. Nu heb ik de 1e zon gehad dus als hier de zon schijnt hopelijk niet te veel last meer van mijn allergie... Ik heb even alles wat vluchtig doorgelezen en ik zal op jullie reageren... Lia, wat fijn dat je 2 goede echo's hebt gehad. Hoe was de 9 maandenbeurs eigenlijk? Ik ben er vorig jaar geweest met mijn nicht. Was erg leuk. En hoe staat de trap? Ik hoop dat je evengoed nog mee komt kletsen want Liz en Kel bedoelen het niet zo. Ik snap hun frustratie maar dat zal iedereen hebben waarbij het zwanger worden uitblijft.... En wat leuk dat je fb hebt..hoe kan ik je vinden? Kiekske, Wat fijn dat je je al iets beter voelt. Hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop en dat dat wordt bezegeld met een kindje. Gelukkig zijn er mensen die je helpen...en spannend zeg...bijna beginnen met spuiten. Liz, Een fijn weekend nog! Wat leuk dat je je haren hebt veranderd. Ik heb het nog niet gezien...moet ik gauw eens kijken. En heb je je extensions? Wat jammer van die katten zeg dat je er niks voor kunt doen, maar soms heb je niet alles in de hand..... En balen zeg dat je weer ongi bent geworden...ik hoop echt dat het snel raak is. Kel, Hoe gaat het met je temp curve? En jeetje zeg....dat van die suiker. Het zou wel echt ook hoop verklaren. Dan heb je als baby ook wel wat te verduren gehad zeg... En dat van je werk klinkt wel erg uitdagend dat project. Jakey, Wat goed dat je meedoet aan MVM. Ikzelf wil dat ook echt gaan doen. Ik weet dat zwanger worden niet vanzelf gaat en wil andere bij hun wens helpen. Ik heb ook weleens gehoord dat je de flessen zelf in kunt leveren ergens. Misschien dat je dat eens na kunt vragen? Ikzelf zou dat wel willen want we wonen net langs een basisschool...iedereen komt erlangs en kan dat dus zien. Vind het niet echt een fijn idee mocht ik hier een keer aan mee kunnen doen. Misschien hier eens naar informeren? Geld ook voor de andere dames he En jij hebt ook al veel meegemaakt zeg met je bevallingen. Wel fijn dat je zolang BV hebt kunnen geven aan je kids. Ikzelf wil flesvoeding geven. Is makkelijker met mijn werk en ik wil dat vriendlief ook meteen een band opbouwt met de kleine. Het klinkt misschien egoistisch maar ik wil kunnen gaan en staan waar ik wil. Ik wil niet overal kijken als ik ga lunchen of wat dan ook waar ik BV kan gaan geven. En ook als ik veel aankom wil ik weer eiwitproducten eten die ik toen met mijn dieet ook heb gedaan en dat kan dan niet. Klinkt misschien erg stom zo maar zo denk ik er nu over. ukkie, wat goed dat je eitje zo is gegroeid. En het is dus al gesprongen? Spannend zeg. En dat met het bloedprikken komt helemaal goed. Ik heb vertrouwen in je. 13 maart is mijn NOD...en dan krijg jij de uitslagen. Spannend zeg. Dus jullie hebben flink geklust??? Haha.. MO, wat balen dat je testjes zo wit blijven. Ben je nu al ongesteld geworden of niet? Anders heb ik er overheen geleze, maar vergeef me...ik heb wel heel veel pagina's bij moeten lezen...hihi. Lin, welkom bij dit topic. Als je wilt weten hoe en wat in mijn situatie, zie mijn onderschrift...Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt. Siesi, wat vervelend dat je je zo klote voelt. En al helemaal balen dat je vriend opnieuw moet solliciteren op zijn eigen baan. Dat is echt een onzekere situatie. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. en ook jullie hebben flink geklust? Hopelijk heeft het resultaat All, als het goed is heb ik tijdens mijn vakantie de eisprong gehad. Dit zou vandaag 1 week tot 1,5 week geleden zijn. Dus nog eventjes in spanning zitten tot dinsdag over een week. Vanaf dan kan ik ongi worden ( wel eerder want ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was omdat ik geen echo's meer heb gehad )...We hebben op vakantie om de dag geklust dus hopelijk is dat voldoende geweest. Uit onderzoek is gebleken dat de zaadjes van vriendlief beter zijn als er een aantal dagen tussen zit om niet te seksen zeg maar. Begrijpen jullie me??Haha... Vandaag ben ik alle was aan het proberen weg te wassen. Pff wat een hoop werk he...Vanavond nog verjaardag en morgen nog genieten van 1 vrije dag...daarna begint het gewone leven weer. Als ik iemand/ iets ben vergeten excuses hiervoor maar heb mijn best gedaan op iedereen en alles te reageren.
YEAH ikke is weer terug!!! Gezellig Super dat je het zo fijn hebt gehad en hoop dat dat zijn vruchten heeft afgeworpen... En tempen doe ik nu ff niet meer, was ik wel van plan.. Maar wil het even een beetje van mij af zetten... Ben te gestrest er mee bezig geweest.. Dus nou wil ik even rustig aan doen, het zwanger worden komt wel... Voel me nu een stuk beter... Heb alleen nog steeds knallende koppijn en ben misselijk...
Meiske, wat fijn dat je zo blij bent dat ik terug ben Haha... Ik hoop ook dat de vakantie goed heeft gedaan voor onze kinderwens maar dat moeten we even afwachten. In het vroegste geval is mijn NOD as woensdag maar ik wacht nog wel een week. Ik vind het wel spannend maar het zou wel heel toevallig zijn als het meteen met de 1e x Clomid lukt ( al hoop ik van wel natuurlijk ). Knap van je dat je wat afstand hebt genomen. Het is toch niet niks he... Het zwanger worden komt zeker wel. Daar ben ik van overtuigd. Die gedachten hou ik ook altijd vast want ik ben ervan overtuigd dat voor ons het moederschap gegund is... Het is alleen de vraag...wanneer???????? Komt helemaal goed! Wel balen dat je je niet lekker voelt met je lijf. En ook dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Ik hoop dat het snel komt en dat je dan echt "opnieuw" kunt beginnen. Of niet natuurlijk, zodat je dan echt verder geholpen kunt worden. Ik duim voor je mee meid wat jij hoopt...zeg ik het zo goed? Ik hoop dat je niet teveel stress meer zult krijgen. Weet je trouwens al of je suiker hebt? Of heb je de uitslag nog niet? Dikke knuffel van mij speciaal voor jou. En voor de andere meiden ook een hele dikke knuffel