hey meiden, het is even stil hier en heb weinig te melden. Afgelopen woensdag een smiley gehad maar niks gemerkt van mijn eisprong. Vanochtend voor het laatste geklust dus nu maar weer afwachten. Voel me vandaag een beetje ziekjes, koortsig en steeds keelpijn. Zo maar eens wat vroeger mijn bedje opzoeken. Wanneer moet ik nou mijn nod tellen? Toen ik een smiley kreeg werd ik het steeds 17 dagen daarna. Moet ik nou ook dan rekenen met 17 dagen er na nu ik die smiley 2 dagen eerder gehad heb? Wieteke ik hoop dat je zwanger bent! Wanneer is je NOD officieel???
Ikke, hihi en ik vind jou keuze knap... Gelukkig hoeft het niet als de zwangerschap goed verloopt... Ik blijf duimen... Ook een dikke knuf voor jou... Mo, ik zou idd 17 dagen rekenen als dat die andere keren ook zo was... Hier: Om gek van te worden... Toen straks aan het werk en werd op eens dol en kreeg krampen, ik naar het toilet had ik (sorry) roze slijm verlies en verder niks meer, ja nog steeds dol en af en toe krampen... Dus wat moet ik hier nou weer van denken, word ik nog ongi of wat is dit?!?!
Even een ego berichtje, daarna ga ik alles zorgvuldig doorlezen en reageren Ik moet er even wat dingen uit gooien hoor Allereerst ben ik zoooo enorm toe aan een sigaret...OMG...maar ik hou het vol en heb sinds woensdagmiddag niet meer gerookt. 's Ochtends met een kopje koffie en 's avonds na het avondeten zijn de moeilijkste tijden, maar kom ze redelijk door tot nu toe. Verder heb ik nog steeds pijn aan mijn borsten en nu ook misselijk erbij. Zaterdag heb ik praktijkexamen puppy opvoedcursus gehad en ben de gehele dag zo enorm misselijk geweest. Stond voor een aantal mensen iets uit te leggen en moest bijna overgeven. Gelukkig had ik verteld wat er aan de hand was en kreeg ik even tijd om tot mezelf te komen. Dus aan het eind van de dag kreeg ik te horen: GESLAAGD!! ik ben nu officieel puppytrainster Ben zo trots op mezelf, aangezien ik sinds woensdag ook niet geslapen heb... Mijn vriendje was ook zo trots op mij, toen ik zaterdag thuis kwam kreeg ik een enorme bos bloemen en een E-reader kado!!! Wat een verwennerij en wat een lieve vent heb ik toch <3 Ouders weten het nou ook, mijn vriends broer en vrouw ook, mijn beste vriendin weet het en we gaan vanmiddag beste vriend van mijn vriend bellen. De rest komt er vanzelf achter als ze me niet meer zien roken of anders over 2 maanden als we het vertellen check check egoberichtje...over en uit...
Kel, natuurlijk hoop ik niet in het IVF traject of wat dan ook te belanden idd....nu ben ik zwanger en het gaat gewoon goed komen ( tenminste dat hoop ik ) Vind het nog steeds erg spannend en ben blij als er weer een dagje bij is gekomen Zou je ongesteld worden????????? Als dat zo is, is dat van de ene kant wel weer fijn.... dan kun je verder...maar aan de andere kant.... je weet dat je niet zwanger bent...en dan heb je nog die vervelende HA. Ow meid... wat heb je het toch zwaar zeg... Stomme cyclus.... Ik zou bijna voor jou naar het ziekenhuis willen bellen zo van...die heeft een stomme HA en kan de nodige hulp wel gebruiken........ GRR.... Mo, je moet idd dan die 17 dagen aanhouden... Je kunt voor de zekerheid 19 dagen aanhouden zodat je zeker niet te vroeg test mocht je niet ongi worden na 17 dagen...dan voorkom je het wat Wieteke heeft... Wieteke, hoe gaat het nu met jou??????? Nog last van bloed en slijm?? Siesi, Gefeliciteerd met het behalen van je diploma als puppy trainster!!! Helemaal geweldig zeg! Ow wat balen dat je last hebt van misselijkheid...maar dan weet je wel dat er iets groeit he. Heb jij je opgegeven voor MvM??? Weet het niet meer...sorry... beetje een vergeet muts...hihi... Ik moet zeggen dat ik buiten ontzettende buikkrampen nergens last van heb. Ik zit voortaan vaker met de kruik op de bank, en lig ermee in bed. De ene keer is echt onderin de buik...dan blijkt dat de baarmoeder groeit....en heeeeeeel soms echt in mijn buik, en dat komt blijkbaar van de darmen..... zolang ons kleintje maar goed veilig zit, heb ik die krampen er graag voor over hihi... En wat fijn dat je vriend je verwend heeft zeg.... Goed bezig die vent van jou Ik ga me klaarmaken want we gaan vanallerlei leuke dingen doen...ff naar tuincentrum en ijsje eten bij Clevers Kennen jullie dat???? Echt heeeeeeeeeeeeeerlijk...hihi... Dikke knuf voor iedereen!!
Siesi, minder koffie drinken helpt tegen de misselijkheid!! Maare lust je thee?! De zonnatura Groene thee met Gember helpt tegen de misselijkheid... Heb hem zelf en werkt super... Ikke, haha je bent ook zo'n lieverd... Vind je z'n speciale meid.. (de rest trouwens ook,vind het zo fijn hoe iedereen mee leeft) Ik ben dus inderdaad behoorlijk ongi geworden gister avond... Heb mijn banner weer veranderd... Omdat ik wel iedere maand een eisprong heb en die aangeeft dat ik eigenlijk na 28 dagen ongi word heb ik hem toch op 28 dagen gezet, ben benieuwd... Ben ontzettend misselijk (gebruik die thee en dan is het weg) en ben moe...
Kel... thanx Hihi... Enne...balen van je ongi. Ben wel heel benieuwd wat je cyclus nu gaat doen. En ik vind jou ook heel erg lief en speciaal hoor Ook jij leeft met ons mee en ook met de zwangere, terwijl je zelf nog steeds niet zwanger bent... Ik gun het je echt zo erg he.... Ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeel snel goed komt met jou. Jackey, Hoe voel jij je? Je bent al ff niet meer hier geweest.... hopelijk is alles goed en niet teveel last van kwaaltjes.... Wieteke...ik ben heel nieuwschierig bij jou. Liz...ik weet dat je ff afstand neemt.......maar we missen je hier hoor!!!
Ikke, ja tuurlijk ben ik gewoon vriendelijk, zouden jullie toch ook doen als ik zwanger was en jullie niet... Kijk ik snap Liz haar beslissing want ook ik heb er soms wel heel veel moeite mee... Maar jullie beuren mij ook wel weer heel erg op... En soms is het ook goed even wat meer afstand te doen... Ik ben er soms ook even iets langer niet.. Maar vind het toch wel fijn om te praten, anders word ik helemaal gek... Hoop nu dat het beter gaat... Ik ga kapot van de pijn maar neem het voor lief...
Aaaaaah wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen zeg... Ben ik bezig met die babyshower voor mijn vriend en vriendin en dan gaat een vriendin van haar lopen emmer omdat die vriend niet mee mag.. Ja waarom jou man wel... Ja omdat mijn man een vriend is van hem en ik een vriendin van haar... Gaat ze dus mijn vriendin smsen, leuk dat er een babyshower voor jou geregeld word, fijn weg verrassing... En waarom mag P... niet mee... Oh echt ben zo pissig, dus mijn vriendin had er al geen zin meer in door haar gezeik... Fijn dat soort mensen...
He meiden Ik vond net dit clubje en wil me graag bij jullie aansluiten! Ik woon in Boxtel. Woon daar nu zo'n 3 jaar maar mijn vriend woont daar zijn hele leven al. En we zijn sinds april 2011 bezig met zwanger worden. Helaas al een keer een miskraam met ruim 11 weken gehad en sindsdien hele lange cyclussen maar goed. Vind het echt superleuk om contact te hebben met mensen uit de omgeving. Dat de al zwangeren veel geluk en een fijne zwangerschap mogen hebben en dat de nog niet zwangeren snel een positieve test in hun handen mogen hebben!
Hey Karlijn, Welkom... Jij bent ook al even bezig en ook al een miskraam poeh... Zelf heb ik in 2010 een miskraam gehad en daarna sinds mei/juni 2011 weer aan het proberen... Ook ik heb lange cyclussen... Leuk dat je mee komt praten... P.s. Je mag ook mee komen praten bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/334729-lange-cyclus-geen-menstruatie-new-post.html
Hoi Karlijn, welkom! Ik hoop van harte dat je cyclussen snel weer worden wat jij gewend was van voor de miskraam. @Kayleigh, fijn dat je menstruatie op gang is gekomen, maar belachelijk dat je HA je zo in de kou laat staan. Wellicht eens een andere huisarts bezoeken? Het lijkt mij niet gebruikelijk dat je met een cyclus zoals jij hebt niet wordt doorgestuurd naar de gyn. Afijn, ik hoop evengoed dat je volgende cyclus wat regelmatiger zal zijn en dat een bezoek aan de gyn. sowieso overbodig wordt.. Begrijp overigens goed dat jullie er voor kiezen niet de MMM in te gaan. Wij hebben die keuze nog niet kunnen maken en ik hoop dat dit ook niet nodig is, natuurlijk. @Ikke, fijn dat het, ondanks de krampen, goed met je gaat. En nog nooit van Clevers gehoord, maar ik ben wel dol op ijs! De nieuwe smaken van Ben & Jerry al geprobeerd? God-de-lijk! @Siesi, hartstikke gefeliciteerd met je diploma! En wat ben je verwend door je vriend.. Leuk hoor Enne, hou vol met het stoppen met roken! @Wieteke, hoe is het nu met je? Ik hoop dat alles dik in orde is! En ook ik heb begrepen dat (licht) bloed verlies wel eens vaker voorkomt tijdens een zwangerschap. Maar een bezoekje of telefoontje aan de dokter kan nooit geen kwaad. @Ukkie, het is eindelijk gelukt mijn temp. kaartje op FF te delen Thx! @all, hier heb ik volgens FF en BB mijn eiersprong gehad op CD 12 of 12/13, maar ik heb geen positieve ovulatietest in handen gehad Menstruatiekalender.net blijft koppig volhouden dat ik ergens volgende week een eiersprong ga krijgen. Afijn, rond mijn vermoedelijke eiersprong heb ik hier wel gepost dat ik steekjes had in mijn zij en lage rugpijn, dat lijkt me wel positief, maar ik durf nog niet helemaal op dat tempen en die twee symptomen te vertrouwen Zie 'My Ovulation Chart'! Geklust hebben we sinds mijn menstruatie om de dag geklust, hierbij alle regels in acht nemend, dus dit zou goed moeten zitten We gaan het zien de komende dagen..
@karlijn, welkom bij ons clubske! Je bent ook al lang bezig, zoals vele dames hier. Hopelijk mag ook jij snel een 2e streepje zien. @kayleig, balen van je ongi meid!! Fijn dat je je hier gesteund voelt... @hier, ik heb me inderdaad opgegeven voor mvm. Ben zo benieuwd... ik wordt ook steeds meer zenuwachtig voor de 1e echo...hopelijk gaat alles goed en klopt er een hartje...
Wieteke, wat hoop ik voor je dat het goed blijft gaan, bloedverlies hoeft niets te betekenen, maar bel voor de zekerheid even naar je huisarts/gynaecoloog, zodat hij je hopelijk gerust kan stellen. Kiekske, succes met de follikelmeting vandaag! Mo, ik zou inderdaad die 19 dagen aanhouden die ikke zei, want dan zit je toch altijd veilig. Kel, ik heb een hekel aan je huisarts en dan heb ik die nog nooit gezien, wat een vervelend persoon! Ik vind het heel fijn voor je dat je ongi er eindelijk zijn, hoop dat je je cyclus nu weer een beetje op orde krijgt. Wat een rotmeid, die je vriendin haar babyshower nu al heeft verpest:x Ikke, meid dit gaat goedkomen, je gaat gewoon nog een 7,5 maand zwanger zijn en een mooi beebje op de wereld zetten. Ukkie, kun je via je zorgverzekeraar niet regelen dat je een consult bij een Belgische gynaecoloog kan hebben, misschien dat die je korte LF wel serieus nemen. Want het zou inderdaad erg kl*te zijn als je voor een evt kijkoperatie niet alles hebt geprobeerd. Siesi, dit is echt je geluksweek, gefeliciteerd met het behalen van je diploma "puppytrainster", kei leuk! Karlijntje, welkom! Ook voor jou hoop ik dat je snel zwanger bent en een mooie zwangerschap van 9 maanden mag hebben. Linlala, geen positieve ovulatietest, maar wel je eisprong, dat zou wel erg vreemd zijn. Als ik jouw lijstje zie, dan denk ik dat hij er nu aan zit te komen, je hebt vandaag echt een piek in temp! Maar ik heb er niet echt verstand van hoor, zou gewoon door blijven klussen en ook de ovulatietesten nog een paar dagen blijven doen. Hier, een druk weekend achter de rug, voorbereidingen voor de oudste haar slaapfuif, verjaardag van mijn opa en de slaapfuif. Waar ik nu nog moe van ben, wat een kletskonten die dames, tot 1.00u hebben ze liggen kletsen en vervelen, toen ben ik er maar bij gaan liggen en toen sliepen ze gelukkig zo, alleen ik niet. Ben nu nog moe van zaterdag/zondagnacht. Ik hoop niet dat ze volgend jaar weer een slaapfuif wil. Verder alles oké, heb de afgelopen dagen volgens mij de misselijkheidspiek gehad, tot nu toe gaat het vandaag echt redelijk!
Kel, sjonge jonge...die meid is echt wel vervelend zeg. Je gaat toch niet sms-en dat ze een babyshower krijgt??? Wat een oen zeg!! Zo belachelijk. Ik kan het me helemaal voorstellen dat ze er geen zin meer in heeft. En meestal doe je een babyshower toch met de zwangere en de vriendinnen??????? Zonder man???????? Tenminste...die ik heb meegemaakt wel...haha.... Karlijn, welkom bij de club! Leuk dat je mee komt praten. Je bent idd ook al een tijdje bezig en ik hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben.... wat erg van de miskraam zeg. Lin, neej die van Tom en Jerry's heb ik nog nooit gehad. Al moet ik zeggen dat ik echt nog nooit een hap van zo'n ijs heb gehad. Iedereen zegt dat die zoooooo lekker is.... maar Clevers....dat is lekker.... Zit echt bij ons in Limburg. Wint bijna elk jaar voor het beste ijs...heerlijk.. Alleen....normaal krijg ik een coupe wel op, maar ik heb hem nu voor de helft laten staan. Mijn eetlust is niet meer zo als het was. Eet 's morgens ook nog maar 1 snee ipv 2...dus ja...geeft niet....haha...zo kom ik ook niet zoveel aan in kilo's Als ik jou was, zou ik ook gewoon doorgaan met tempen en ovulatie testjes.....als je weer ongi wordt, kun je wel vaak nagaan wanneer de piek is geweest....succes! Ik hoop dat je snel je eitje mag vinden Het is wel bijna pasen he........hihi Siesi, ik zenuw met je mee. Wij hebben allebei de echo op dinsdag 3 april. Hoe laat moet jij eigenlijk? Ik om half 9 's morgens!!! Ook ik ben zeer benieuwd of er een hartje klopt. Ik zie bij mezelf steeds meer symptomen dat ik zwanger ben. 's morgens echt moe zijn en mijn bed niet uit willen, tepel hoven ( of hoe noem je die ) worden iets groter en heeeeeeel klein beetje donkerder. Wel ontstaan er wat bultjes op ( of hoe noem je dat ) hahha... Gek he...dat je op die dingen allemaal gaat letten... Woensdag ( met 6 weken ) ga ik weer een buik foto maken. Hij groeit echt zeg....de kleine duwt nu al alle darmen naar boven...hihi... Jackey, ja ik heb ook echt goede moed dat het goed komt met ons en de kleine.... al is het wel echt spannend hoor, zo'n 1e zwangerschap... Woensdag alweer 6 weken...haha... Ben zoow blij als ik de echo krijg en alles goed blijkt te zijn Daar hoop ik iedere dag weer op. Ik had het gelezen van de slaapfuif op je FB...haha...die kletskousen.... als ze het maar wel gezellig hebben gehad. Hoe reageerden je kids eigenlijk erop dat ze nog een broertje of zusje krijgen??? Heb ik nog helemaal niet gevraagd... All, Zoals jullie bij Sieisi lezen, zie ik steeds meer dingen bij mezelf die je in een zwangerschap krijgt...ben er zo blij om...haha... Verder moet ik vandaag werken van 1 tot half 11... pff...geen zin in.. Eerst hebben we een verplichte cursus...en morgen heb ik gesprek met de manager!!! Spannend! Ik moet zeggen dat ik helemaal geen zin meer heb om te werken...haha... Steeds opletten dat ze niet in mijn buik willen knijpen of tikken en dat soort dingen... zoow irri :x hihi....ik hoop dat ik morgen kan regelen dat ik zozo al 1 of 2 dagen minder werk de volgende week en de week erna...en daarna van de groep....joehoe!!!!!!!!!!!! En als de echo goed is, gaan we het rond pasen vertellen aan familie en vrienden, en dan moet dat nog eventjes stil worden gehouden voor de clienten op het werk...die vertel ik het na pasen...als ik van de groep ga..haha....
@ikke, ik heb om 10.15 uur de echo bij het diagnostisch centrum in veldhoven....spannend zeg allebei op 3 april! Mijn buik groeit ook al een beetje dus ik ga deze week maar eens aan de meet. Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...
siesi ik hoop voor je dat je een mooie echo gezien hebt! ikke wat spannend he dat toeleven naar een echo? het is echt zo magisch om te zien op dat schermpje. Wij hebben het toen met 8 weken verteld aan de naaste familie. Nog nooit zoveel blije gezichten in een ruimte gezien. En later heeft ons dat ook veel steun opgeleverd. jeetje wat fijn dat je de ergste misselijkheid gehad hebt. En denk maar zo het is maar goed dat je bij die dames bent gaan liggen anders waren ze hoogstwaarschijnlijk nog veel langer wakker geweest (en jij ook) linlala ik heb het zelf nog nooit gehad maar wel al gelezen dat sommige mensen maar heel kort een LH piek hebben in hun urine. en ik weet niet wanneer je op de dag test maar ik gebruik nu de dipsticks van zwanger en kids en daar staat in dat je niet de eerste ochtend urine moet gebruiken maar pas later op de ochtend en in de loop van de dag en daarvoor niet te veel moet drinken omdat LH pas in de loop van de ochtend aangemaakt word. Ik heb in eerste in stantie pas in de middag getest en toen ik voor het eerst een positieve test had ben ik ook in de ochtend erbij gaan testen om te kijken hoe lang het aan houd. kayleigh dank je wel voor de link! heb al ff gekeken en ik ga proberen er gezellig mee te komen kletsen Ik had zaterdagmiddag voor het eerst deze ronde een positieve ovulatie test, gisterochtend, gisteravond en vanochtend ook nog dus ik vermoed dat ik vandaag mijn eisprong heb. De afgelopen dagen 3 keer geklust dus we hebben er alles aan gedaan wat we konden. heb alle voorgaande rondes ook met ovulatie testjes gewerkt en altijd ene piek gevonden en was mijn LF 10 dagen. Altijd was mijn cyclus ongeveer even lang. De laatste keer had ik zoiets van het zal wel ik weet het nu voortaan wel hoe mijn cyclus in elkaar steekt en dus ook niet getest wijkt mijn cyclus ineens sterk af daarom nu maar weer aan de test dat geeft me tenminste een beetje zekerheid.
Linlala, raar van die temp metingen dat die overal anders worden weergegeven.. Maar als ik je FF zie ga je heel snel je eisprong krijgen. Vandaag nog getest?! Nou ja goed ik zie dat je flink klust dus daar gaat het niet aan liggen Succes Siesi, ja dat snap ik dat je steeds zenuwachtiger word Gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Jacky, fijn he slaap feestjes.. En heb je jullie kindjes ook al verteld dat ze een broertje of zusje krijgen? En zo ja hoe, ben eigenlijk wel nieuwsgierig.. Ikke, het is wel vervelend met je werk zo.. Hoop dan inderdaad dat je snel van de groep mag. En pasen is zo dus dan word het wereldkundig.. Karlijntje, leuk dat je daar ook mee komt kletsen Hier: Ben moe, misselijk en mijn keelpijn is nog niet weg... Ben vandaag ziek thuis gebleven van school... Mijn vriendin heeft er nu wel weer zin in... Ze wil eigenlijk met die andere meid de vriendschap breken, dit is namelijk niet de eerste keer dat ze zo moeilijk doet. Met mijn bruiloft ging ze tegen mijn vriendin zeggen dat het belachelijk was dat mijn vriendin (mijn beste vriendin) en haar man (beste vriend van mijn man) onze getuige waren, want zij kende hun toch eerder dan dat wij haar konde... Echt serieus die meid is zo kinderachtig en zo vervelend, gister gewoon 40 smsjes gehad en mijn vriendin 25 en haar schoonzus heeft ze 20 mails gestuurd... Haha waar haal je de tijd van... Nou ja we gaan er iets leuks van maken en we laten hun niet binnen, want laat het niet verpesten...
Siesi, oh wat spannend zeg...over 2 weekjes de echo samen met mij Alleen ik dan in het ziekenhuis.... Karlijntje, ja het is echt spannend voor de echo. Nog 2 weekjes wachten... mijn huid begint nu al te veranderen. Heb gewoon al 2 puisten ( heb eigenlijk nooit puistjes... ) haha... Je hebt goed geklust. Hopelijk heeft het voldoende resultaat. Jij hebt het dus met 8 weken verteld? Dit willen wij ook ongeveer doen. Mag ik vragen waarom het kindje met 11 weken een vlindertje is geworden? Lijkt me zo verschrikkelijk, terwijl je eerst ziet dat het hartje klopt enzo? Kel, wat een raar mens dat meisje zeg....oh...ik zou die ook echt niet bij mij in de buurt willen hebben. Verschrikkelijk. Hoe gaat het met je zwangere vriendinnen? Of vriendin en schoonzus of wat was het ook alweer? Sorry, maar ik onthou het allemaal niet meer zo goed hihi... Ik hoop dat je je wat beter voelt als gister avond??? Kiekske, hoe is het bij jou gister gegaan? Zijn er 1 of meerdere eitjes aan het groeien? Heb gister veel aan je gedacht.... En Wieteke, hoe is het met jou? Meiden, straks heb ik gesprek met de manager...ben zo benieuwd!!! Maar eerst ga ik ook nog even langs bij een vriendin van mij.... Fijne dag allemaal!
Siesi: Ik weet eigenlijk helemaal niet meer of ik je al gefeliciteerd had, maar anders bij deze nog een keer: gefeliciteerd!! Sorry... geheugen werkt niet zo best... Spannend, de weg naar de 1e echo!! Ikke: ook voor jou is de weg naar de 1e echo spannend... Gelukkig zijn 2 weken zo voorbij. Alhoewel, ik weet hoe het is om 2 weken te moeten wachten op nieuws en dan duren ze best lang... Succes met het gesprek met je manager straks! Kel: wat een vreemd mens die meid. Hou ik niet zo van. Zou voor mij ook zo over zijn met zo'n raar gedrag. Niet leuk! En die huisarts van je...ik zou er knettergek van worden!! Kan je niet overstappen naar een andere huisarts? Er zijn zoveel goede die je wel serieus nemen. Jammer dat je wat verder weg woont, anders had ik die van mij van harte aanbevolen! Is ook nog eens een schatje om te zien... Linlala: klinkt alsof je goed hebt geklust. Gewoon nog ff doorgaan Wieteke: wat super, zo'n vroege test!!!! Hoe gaat het met je? Karlijn: welkom! Ook jij hebt op de goede momenten plezier gehad! En nu weer afwachten, pff... Jeetje: Jahoe! 1e Echo goed!!! Op naar de volgende! Hoe voel je jezelf? Hier: de bedoeling was om deze poging een stuk minder snel te laten verlopen dan de vorige en dat gaat lukken. En hoe... Gisteren 1e echo gehad. Bij de vorige poging was dat meteen de laatste in Nederland, zo snel ging het toen. NU moet ik vrijdag pas voor de 2e echo, zo langzaam gaat het nu! Ik heb zelfs medicijnen bij moeten bestellen waar ik 14 dagen mee vooruit kon, omdat ik dat nu gewoon niet ga redden. Heb het t/m vrijdag, maar moet dus zeker nog het weekend over. Dan ben ik dus gewoon 2 weken aan het spuiten. 2 Weken lang 2 spuiten in mijn buik. Mijn buik ziet er ook echt niet uit, vol blauwe plekken en prikgaatjes, hahah! Niet erg charmant! Maar goed, het is niet anders. Verder best last van de hormonen, veel moe en hoofdpijn en mijn stemmingen zijn niet opperbest. Maar het valt mij en mijn mannetje nog mee. Op de echo gisteren was links maar 1 follikel te zien, die weer een stuk groter was dan de follikels rechts. Maar nog steeds klein. Links was 1,3 en rechts zaten er 4 of 5 van onder de 1. Zo klein dat ze ze eigenlijk niet eens kon tellen. Hopen dat er vrijdag wat meer te zien is. Verder had ik even afstand genomen van het topic. Alle zwangernieuwtjes kwam even flink binnen en hier in de omgeving ging het ook nog even door. Kwam even aan zeg maar. Maar ik ben superblij voor jullie!! Wij zijn natuurlijk aan het hopen dat we mooie embryo's gaan krijgen die netjes dag 5 halen. Want me er bij neerleggen dat dit wel eens einde verhaal kan zijn, kan ik gewoon niet. Gelukkig hebben we overmorgen een afspraak bij de uroloog in het erasmus om een 2e herstel te bespreken. Gaat snel! Ze werken daar met een andere techniek dan hier in het MMC, dus ik heb er goede hoop op. Misschien moet ik dat maar niet hebben, maar goed... We hebben het ook al even over een donor gehad, maar daar verschillen we wel een beetje in. Ik wil het liefst een bekende, vind ook dat een kindje daar recht op heeft, maar manlief vindt dat eng en wil het liefst een onbekende. Ik hoop dat we die keuze niet hoeven te maken!! Verder voor de dames die in de flessen plassen: helemaal super!!! De pregnyl is nog steeds niet leverbaar, dus het probleem is groot. Iemand van dit forum heeft zelfs aan de bel getrokken bij Hart van Nederland en die gaan er ook een stuk aan wijden. En MvM promoten! Zo, lang verhaal, sorry Fijne dag allemaal!!!!
Kiekske, Zo dat gaat erg langzaam dan ineens he...die follikels... Ik hoop dat ze vrijdag wel een stukkie meer zijn gegroeid. Ik hoop dat die buik van jou snel blauwe plek vrij is....is niks he...zo'n gehavende buik...maar je moet er iets voor over hebben Ik geloof best dat het je ff teveel wordt allemaal die zwangere. Ik hoop gewoon dat jij ook snel hier mee kunt praten over kwaaltjes en wat je niet hebt...snappie? Ik duim voor je mee! 2 weken wachten is best lang...maar komt goed All, net gesprek met manager gehad. Ze gaat kijken wat de mogelijkheden zijn om administratieve taken te gaan doen, en ook per wanneer. Hopelijk heeft ze hier volgende week antwoord op. Wel is het zo dat de regels betreft het zwanger zijn is veranderd Ik mag pas vanaf 12 weken van de groep af, mits er een medische verklaring voor is dat je eerder mag gaan. Ik heb mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat ik geen risico wil lopen. Dit begrijpt ze en ze gaat kijken wat er haalbaar is. Ik hoop echt dat ik eerder van de groep af mag...ik heb er nu al geen zin meer in om te werken. opzich is het nog wel te doen, maar je bent toch continue aan het opletten hoe iemand doet en reageert. En anders benoem ik gewoon dat ik de clienten niet vertrouw....haha... moet toch wat he...ik hoop dat ik snel antwoord heb...