Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kel, geweldig dat je man is aangenomen, lijkt me inderdaad wel erg wennen als hij regelmatig een week naar Frankrijk moet, maar als je het een beetje kunt plannen, kun jij (en evt. jullie kindje) toch gewoon mee!
    Ik doe niet mee aan de fotowedstrijd, maar lief dat je het vraagt. Heb wel prachtige foto's van Rivka gemaakt, zet die vandaag of morgen wel een paar op facebook. Wat ellendig dat je keelontsteking nog steeds niet over is, hoop dat je goed uitziekt, anders blijf je er zo lang last van houden. Mijn beste vriendin werkte alleen maar door met haar keelontsteking, heeft 8 maanden last gehad en 8 maanden aan de antibiotica gezeten, uiteindelijk moesten haar amandelen eruit. Een jaar verder was ze eindelijk weer een beetje de oude.

Ukkie, ik snap je helemaal, ik kwam juist minder om jullie wat te ontlasten... vind het zo vervelend hier over mijn zwangerschap te vertellen, terwijl dit jullie zo steekt.

Kiekske, ik duim zo hard voor je, ben benieuwd wat de echo van vandaag vertelt.

Linlala, dat wachten is het ergste, hoop voor je dat je nu niet op je ongi hoeft te wachten maar op een lief klein baby'tje.

Ikke, wat fijn dat je collega's achter je staan, vervelend dat je tot 12 weken zou moeten werken, vooral voor de stress bij jou, want je bent toch oplettender en ongeruster als anders. Hoop dat je collega's je voor zover bij heftige situaties vast een beetje kunnen ontlasten. Ik hoop zo voor je dat je zo snel mogelijk van de groep kan.

Hier, alles oké!

2. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn temperatuur was vanmorgen weer gedaald, dus ik ben bang dat ik nog steeds aan het wachten ben op mijn eiersprong :( Inmiddels zit ik al op cd 19. Menstruatiekalender.net heeft het zo berekend dat ik a.s. zondag mijn eiersprong zou moeten hebben, heb echter nog steeds negatieve ovu - testen :(

Ukkie en Kayleigh, is het gelukt met het aanmelden bij menstruatiekalender.net?

3. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Even laten weten waar ik ben...ik heb ontzettende last van eczeem, kan bijna niet typen. Dit typen kost ook heel veel moeite, mijn vel ligt van 8 van mijn vingers en van 3 tenen af. Dalijk naar de dermatoloog...zo geniet ik echt niet van mijn zwangerschap...
    ik lees dus nog wel mee, maar typen laat ik even achterwege...

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jackey, Wat fijn dat bij jou alles goed is. Ja mijn collega's steunen mij wel, en als ik het echt niet trek, meld ik me voor de aankomende weken gewoon ziek, totdat ik van de groep kan. Vind het al vervelend dat ik de aankomende 4 dagen moet werken. En dan 1 dagje vrij en dan weer 2 avonddiensten... we zien wel hoe het loopt, en als ik het echt niet vertrouw op de groep, schakel ik de manager wel in. Komt helemaal goed ( daar gaan we vanuit )

Kiekske, heel veel succes met je echo! Hopelijk is het een stukkie meer gegroeid!

Lin, Wat vervelend van je temperatuur zeg. Ik hoop dat je snel je eisprong mag krijgen. Wachten is niet niks he....

Siesi, ow wat erg zeg van je vingers. Heel veel succes bij de dermatoloog. Hopelijk kan hij jou meteen helpen want zo geniet je idd niet van de zwangerschap. Wat een ellende. Heeeeeeel veel sterkte meid!

5. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Verdorie, wat naar. Succes bij de dermatoloog vanmiddag, hopelijk kan hij je verder helpen!

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Linlala, nee nog niet gelukt :( met menstruatiekalender.net... Vervelend van je temperatuur zeg.. Soms kun je er geen pijl op trekken... Hoop dat je snel inzicht gaat krijgen...

Jacky, ik ga volgende week woensdag pas weer werken, heb vandaag nog contact gehad met mijn manager en gezegd dat ik het anders niet volhoud... Heb geen AB-kuur meer gekregen, maar zware pijnstillende ontstekingremmers, tijmsiroop en het advies mintens 2x een waterijsje te pakken... Goh wat een straf!!!

Ikke, ja ik snap je helemaal... Ik zou dan ook van de groep af willen... Je kunt toch wel aangeven dat je, je niet veilig voelt en dat je daarom ook niet meer met een fijn gevoel komt werken?! En accepteren ze dat niet dan moet je zoals je collega's zeggen je ziek melden... Want zo is het nog niet genieten van dat je eindelijk zwanger bent...

Siesi, dikke knuffel van mij... En ik hoop dat de dermatoloog iets voor je heeft... Ik heb 5 jaar terug door (waarschijnlijk een combi van stuifmeel van tijgerlelies en chocolade, het was toen pasen dus veel paaseieren gegeten) uitslag/eczeem gehad van kop tot teen, ben een maand niet naar school gekund... Dus kan me voorstellen hoe Kl*te je, je nu voelt... Nog eens een dikke knuffel voor je...
    Ook jij moet kunnen genieten van je zwangerschap!!!

Kiekske, ben benieuwd wat de echo je gaat brengen.. En dat het nu allemaal niet zo snel gaat en het allemaal helemaal goed gaat..

Mijn keelpijn is dus nog niet weg... Moet nu waterijsjes eten... Pijn/ontstekingsremmers slikken... Tijmsiroop 5 dopjes per dag... En rustig aan doen...

7. Infantem Amor

Siesi, Thanks, heb ze binnen... Mijn man lag helemaal dubbel met de postbode... Tja moet je maar altijd je neus in andermans zaken willen steken ;)... Die zat allemaal te voelen en keek toen heel raar... Hij leest ook altijd op de envelop waar de post vandaan komt... Nu zal die wel heel gefrustreerd zijn want hij weet niet wat hij voelde denk ik...

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dames, ff heel snel een ego-berichtje, typ later op de dag wat langer.

Vanmorgen echo gehad, echt waardeloos. Op de 1e echo konden ze het niet helemaal goed zien, maar er leek links maar 1 follikel te zitten die al groot genoeg was en rechts was heel onduidelijk. Hup naar een andere kamer, ander, beter apparaat. Links idd 1 rijp follikel, rechts 1 follikel van nog onder de cm. Ik heb Gent nog niet gesproken, onze arts belt vanmiddag als het goed is, maar deze poging breken we af. Pfff....hoe nu verder??? We weten het niet meer...:(

9. Infantem Amor

Jemig het zit je ook niet mee he dametje... Een hele dikke digi knuff voor je... Zou je liefst door het scherm heen halen en je een echte knuffel geven... Hoop dat je straks toch nog wat goed nieuws krijgt!!

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, Ow is idd geen straf, zoveel waterijsjes eten...hmm.... haha...
    Mijn pakketje heb je nog niet binnen? Wat grappig dat je man altijd alles nakijkt. Ik heb er geen afzender opgeschreven ;)...

Kiekske, ow meid! Een hele dikke knuffel voor jou meid. Hopelijk krijg je toch nog iets beter nieuws te horen. Maar het is dus nu zeker dat het wordt afgebroken? Of meid....vind het echt zo sneu voor jullie. Ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het nu verder moet en wat de arts uit Gent zegt....sterkte lieve meid! Ook voor je mannetje.

Ik ben nu aan het wachten op mijn mannetje. Hij zou eerder naar huis komen omdat we nog iets gaan kijken voor de overkapping. Hij is eigenlijk zo goed als klaar, alleen moet de onderkant nog afgewerkt worden...hopelijk komt ie snel!

11. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Kiekske:( En dan loop ik te zeuren dat ik na een jaar nog niet zwanger ben terwijl er misschien wel helemaal niets aan de hand is:) Ik hoop echt dat je binnenkort toch positief nieuws hebt.

Kelly, wat vervelend van je keelpijn. Mijn vriend loopt er ook al bijna 2 maanden mee en dat wil ook niet echt beter worden.

Linlala, ik kan ook nog niet inloggen op menstruatiekalender.net

@All, ik ben ook bang dat ik dan gewoon nieuwe testen ga halen. Ik kan het gewoon niet laten, heb al een keer eerder gezegd dat ik geen nieuwe meer zou bestellen maar heb het toch gedaan:)

12. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Wat stom. Jullie zouden beide zo snel mogelijk voorrang krijgen op de wachtlijst, aldus menstruatiekalender.net :)

Ik denk dat ik mijn testen voor de volgende ronde maar in Engeland ga bestellen, zijn ze in ieder geval iets goedkoper. En kan ik gewoon blijven testen zonder dat het me financieel gaat nekken ;)

13. Infantem Amor

Ikke, mijn man niet, de postbode!! En mijn man moest daarom lachen, want die postbode is nu waarschijnlijk erg gefrustreerd, omdat hij niet weet wat het is... En nee dat heb ik nog niet binnen... ;)

Ukkie, die verleiding die verleiding... Dat is het zelfde als er minder aan proberen te denken en proberen hier niet meer te komen.. Dat lukt me niet, dan blijft door mijn hoofd spoken, hoe zou het op ZP zijn...

Lin, haha nou ja ik zal wel zien wanneer ik mij aan kan melden... Komt wel goed denk ik.. In Engeland bestellen? Scheelt dat veel?!

14. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    45 midstream testen voor ongeveer €30,-. Dipsticks zijn nog goedkoper, maar die kan ik in verband met mijn (onregelmatig) werk niet gebruiken.

15. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Dat is inderdaad erg goedkoop, komen daar nog veel verzendkosten bij? Waar bestel jij ze dan, mag ook per PM;)

16. Infantem Amor

Dat is inderdaad goedkoop... Ben ook wel nieuwsgierig waar je ze dan besteld...

17. Infantem Amor

Even een hele stomme vraag (en misschien ook niet de meest smakelijke):

Ik ben vanaf zaterdag tot eergisteren echt ongi geweest. Gister was het weg en vandaag ook, alleen na het vrije bloedde ik weer, we hebben het toevallig gister en vandaag gedaan:)
    Zou niet weten hoe het komt.. Doet verder ook niet pijn of zo...
    Vind het een beetje eng eigenlijk :$ Weet een van jullie wat het zou kunnen zijn :(

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Is het een klein beetje bloed? Ik heb de laatste maanden ook nog dagen na de ongi last van bloedverlies, het is dan zo weinig dat een inlegkruisje niet eens nodig is. Echt een paar druppels per dag en niet de hele dag door. Soms ook eens een hele dag niet en dan weer een klein beetje. Maar wel vaak na het vrijen, alsof alle restjes er dan even uitgespoten worden:)

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zijn idd goedkope testen. Ik had mijn ovutestjes via zwanger en kids... ( waren 50 dipsticks en 3 zwangerschapstesten ) en die kosten 29.95. Ze hebben ze nog steeds.

Kel, het kan dat je na het vrijen nog wat bloed verliest als de ongi net weg is. Ik heb ook weleens gehad dat ik dacht niet meer ongi te zijn en een dag later kwam er nog een beetje na. Dus misschien is dat met vrijen een beetje meegegaan zeg maar??? Een beetje een verlate bloeding. Ik zou me er geen zorgen om maken.
    Haha die postbode.... moet ie maar niet zo nieuwschierig zijn. Belachelijk dat een postbode moet weten wat erin zit.... mijn pakketje is best dik...haha... Wat een sukkel eigenlijk ook he. Hij mag niet eens proberen te voelen wat er in een envelop zit of wat dan ook... Och ja....mannen...haha..

20. Infantem Amor

Haha ja hij heeft nu rare staafjes gevoeld haha ;) Althans dat zullen zijn gedachten zijn geweest.. Mijn man lachte zich er ziek om, want die vent keek nog een keer heel bedenkelijk om...

Ja ik heb dat nog nooit gehad... Nu op eens... Mijn man kan er wel om lachen, ik iets minder... Vind dat zo vies... Heb al een af keer van die 2 a 3 dagen per maand haha... Nu heb ik het met afvegen nog een beetje en inderdaad ook eigenlijk niks er voor nodig... Toch heb ik nog een inleg kruisje in voor geval dat...

Share This Page