Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik gebruik ook altijd nog een paar dagen na mijn ongi een inlegkruisje, maar werd de laatste paar keer toch nog verrast. Het heeft toen wel een dag of 10 geduurd, hoop toch dat dat niet iedere maand zo is;)

Ikke, ik dacht dat die testen van Z&K niet zo betrouwbaar waren:( Ik heb hier overigens steeds meer zwangerschapstesten liggen die je krijgt bij de ovutesten, kan er alleen geen gebruik van maken omdat ik zo snel na m'n eisprong weer ongi ben. Voor mij zou 4 dagen voor NOD 6DPO betekenen en dan kun je toch niet positief testen. Ik moet dus echt wachten tot ik overtijd ben, maar dat ben ik nog nooit geweest:( Het voordeel is wel dat ik dan niet in de verleiding kom om toch te testen:p

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ukkie, hmmm lastig... Maar inderdaad dan kom je ook niet in de verleiding...

Ikke, nu 40 testjes voor 27,50 zit er toch aan te denken te bestellen... Ik weet het niet, heb deze maand het idee dat ik alles net iets anders aan moet pakken als vorige maanden...
    Heb Etos Zwanger Worden en wonder boven wonder een MAAND eerder ongi, dus wie weet... Heb maar weer 2 pakjes gehaald, raak de eerste 2 maanden toch niet zwanger denk ik...

3. Infantem Amor

Toch wel spannend, morgen babyshower van mijn schoonzus...
    En zondag die van mijn vriendin door mij georganiseerd... Heb 3 spellen en verder gewoon lekker kletsen... Komt een vrouwtje Bellypaint maken en die is daar ook nog even mee bezig (tussen de 1,5 en 3 uur ligt een beetje aan wat ze maakt), maar dan kunnen we lekker kletsen...

Heb wel beetje zenuwen, want die gene die niet zou komen wil nu toch komen, maar die neemt die vent mee en dat gaat niet gebeuren, wij gaan dus ook eerder om dat te voorkomen... Vind wel zielig voor mijn vriendin die werd door haar lastig gevallen vandaag en die had dus harde buiken... Ik vond echt sneu voor me meissie...

4. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    #864 Linlala, 24 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
    Goedkoop ovu - testen in Egeland kunnen hier besteld worden.

Tjee Kelly, wat een gedoe allemaal! Wat een stomme meid, dat ze perse haar vent mee wil nemen (die vent moet toch ook maar half vent zijn dat hij uberhaupt mee wil :(). Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen .. De invulling van de dag klinkt in ieder geval wel goed. Hopelijk heb je toch heel veel plezier, evenals de mama's in spe!

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi meiden,

Nu de langere reactie...

Kel: bedankt voor je lieve reactie! Hoe gaat het nu met jou? Balen dat de keelontsteking maar aanhoudt. Bah! Vandaag de babyshower, laat het niet verpesten door die griet!!! Dat gedoe is ze allemaal niet waard.
    Die pillen van de etos kunnen je cyclus idd verkorten. Hoop dat ze nog beter gaan werken!

Ikke: jij ook bedankt voor je lieve reactie. Nog maar een goede week tot echo 1! Hoe voel je je? Loop je al heel de dag te stralen? Hoop dat je het op je werk allemaal geregeld krijgt... Komt goed, zeker als je directe collega's er ook zo over denken.

Ukkie: je hebt alle recht om te balen van je eigen situatie! Je bent niet pas, maar ook AL een jaar bezig. Wij ook PAS sinds okt 2010. Dus zoveel scheelt het niet. Blijf vertrouwen houden, je zit nu op de goede plek. Had jij je echo's nou in het mmc veldhoven?

Jeetje: voor mij hoef je niet minder te komen hoor! Soms is het ff moeilijk. Nu vielen alle zwangerschapsberichten net samen met onze mededeling dat wij samen misschien wel helemaal geen kindje kunnen krijgen. Dat was ff moeilijk. Maar dat betekent niet dat jij niet ma genieten!

Siesi: shit zeg van je eczeem!! Wat ontzettend klote! Ik hoop dat er een zalf is die wel mag tijdens de zwangerschap... Sterkte meis!

All: gisteren onze arts uit Gent nog gesproken. Zij gaf ook aan dat het zonde was om deze poging weg te gooien. 12 april hebben we gesprek. Om weer te kunnen starten moet ik eerst deze menstruatie afwachten en dan nog ee natuurlijke cyclys. Pas de cyclus daarna mag ik weer van start. Dat zal dus mei/ juni zijn. Om nu het snelst ongesteld te worden, kon ik het beste de pregnyl zetten. Maar ja, die heb ik dus niet! Nu dus wachten....

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, heel veel plezier vandaag en zondag met de baby showers!!! En idd zoals Kiekske zegt, laat je dag niet verpesten door die stomme meid. Dan gaat ze maar weg als ze vervelend gaat doen. Bah bah....
    Wat gek dat pillen ervoor zorgen dat je cyclus eerder komt. Wist ik helemaal niet. Maar wel super fijn. Hopelijk ben je toch snel zwanger! En ovutestjes bestellen kan geen kwaad toch? Opzich vind ik het allemaal niet veel geld.... Er zijn een stuk duurdere in omloop toch?

Ukkie, ik heb eigenlijk nooit gehoord dat die van Z&K zo onbetrouwbaar zijn. In ieder geval hebben ze mijn piek niet goed kunnen meten, maar dat komt door mijn PCO....dus verder kan ik daar eigenlijk niet over oordelen. Ik had ook dipstick zwangerschapstesten van Z&K en elke keer als ik teste gaf hij negatief aan. De allerlaatste keer dus positief en met een digitale test was ik ook zwanger. Dus wat dat betreft hebben ze mij nooit voor de gek gehouden. Maar ze zeggen ook wel eens dat kruidvat testen onbetrouwbaar zijn...ik heb zoiets....het kan altijd dat het iets anders aangeeft, of het is al heel vroeg misgegaan...dat kan ook he.... dan geven zo'n testen ook nog vaak iets anders aan ( wat betreft zwangerschapstesten ) Ik heb in ieder geval geen klagen over Z&K :)

Kiekske, wat een gedoe allemaal zeg.... En idd...dat is makkelijk gezegd dat je Pregnyl moet zetten, maar als dat er niet is...ik ben nu al de 3e dag aan het plassen voor je ;) Ik zal ff een briefje opplakken dat de Pregnyl die ze ervan maken naar jou moet...haha... :) Ik hoop zo dat de Pregnyl weer snel leverbaar is. Ik drink veel, alleen ik krijg de flessen niet vol... En nu moet ik 4 dagen werken, dus heel vol zullen de aankomende 4 flessen niet raken. Ik doe in ieder geval mijn best :D
    Mijn 1e echo is dinsdag over een week. Het komt idd steeds dichterbij. Ik vind het wel spannend. Mijn buikkie groeit goed. Heb ff mijn broeken gepast, maar ik krijg ze niet meer aan :) Tenminste de echte spijkerbroeken niet.... Sommige krijg ik nog wel dicht maar dat duwt ontzettend in mijn buik... Niet fijn dus. Gelukkig heb ik mijn te grote broeken van zolder gehaald ( die had ik aan toen ik er meer dan 12 kilo bij had zitten ) dus die heb ik nu maar aan. Denk niet dat dat lang zal zijn, dus zal na de echo toch maar zwangerschapsbroeken gaan kopen. Mijn buikkie wordt steeds boller...

Linlala, dus jij besteld je testjes in Engeland? Wel fijn dat ze daar ook goedkoop zijn.

Wieteke, hoe is het met jou meid? Je bent al eventjes niet meer hier geweest... je had toen bloedverlies en je maakt in ieder geval mij wel heel nieuwschierig hoe het nu met je gaat? Hopelijk gaat alles goed?

Karlijntje, jou ook al ff niet meer hier gezien. Ik had je nog een PB gestuurd over je adres....heb nog wat testjes hier liggen.... In ieder geval hoop ik dat jullie snel weer komen kletsen hier.

Jackey, je bent gewoon al bijna 10 weken toch??? Leuk zeg! Wanneer had jij nou je volgende echo?

7. Infantem Amor

Lin, Kiekske en Ikke,
    haha nou het is meer zo dat ze bang is dat der vent vreemd gaat... Ze gaan beide vreemd en haar bewoording over hun relatie is "Je moet geen oud paar schoenen weggooien, voor dat je nieuwe hebt".. Dus zo'n personen zijn het. Ook ooit op stap kwam ik hem al zoenende tegen voor in het café en later stonden we achter en stond zij (bijna voor zijn ogen) met een ander te kl*te... Ach ja we zien wel morgen...
    Ik ga er ook zeker iets leuks van maken... Vind het vooral voor me vriendin erg lastig... Gister smst ze "Is die baby er onderhand al uit of wat" en vervolgens op msn zegt ze heb jij mijn sms niet gehad... En gaat die shit voor jou nog door, want we MOETEN EEN CADEAU voor je mee nemen (weer iets verklapt wat ze niet wist)... Word ik het meest moe van...

Kiekske, ik hoop het wel en ik denk het eigenlijk zelfs ook...

Hier: Zoals ik al zei, denk dat die Etos Zwanger Worden wel wat doet... Ik had vanmorgen rekbaar slijm... En mijn man was eergister, gister en vandaag ook wel heel knuffelig... Mijn temp is gestegen met 0.3 graden en ik heb buikkrampen... Maar ik zit op cd 8, dat kan toch niet :(

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, wat een rare figuren die mensen. Daar zou ik echt niks mee te maken willen hebben als ze zo doen, maar goed.... het is makkelijker gezegd, dan gedaan he... :) Niet op reageren en niks van aantrekken.... en ik hoop dat ze zich morgen kunnen gedragen.
    Sommige hebben al heel vroeg hun eisprong maar je zit nu op dag 8.... dat is idd wel heel vroeg... misschien toch maar eens wat testjes tegenaan gooien en misschien dat dit een voorstadium is om alles goed te laten verlopen om het zo maar te zeggen. En dat je over een aantal dagen je piek krijgt.... Ik hoop dat je hem kunt vinden meid...en dan flink knuffelen met je man... :D

Fijn weekend allemaal!

9. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kiekske, ik vind het zo erg voor jullie, echt zat met de tranen in mijn ogen door je berichtje. Ik hoop dat er veel vrouwen gaan plassen voor MvM zodat die pregnyl er snel komt.

Kel, wat een vervelende meid is dat toch, ze verziekt alles al voordat het feest is begonnen. Ik had haar niet eens meer op mijn feestje willen hebben! Maar wat heb jij leuke dingen voor haar geregeld en wat hoop ik dat de babyshower ondanks alles toch nog een heel leuk feest gaat worden.

Ikke, idd vandaag alweer 10 weken, nog geen afspraak gemaakt voor de termijnecho, dat doe ik maandag. Voor jou begint het nu ook te korten tot je echo, spannend hè?!

Siesi, wat ontzettend naar dat je zoveel last hebt van je exceem, wat heeft de dermatoloog gezegd, hoop zo dat hij/zij je kan helpen.

Ukkie, lijkt me erg frustrerend als je telkens zwangerschapstesten bij je ovulatietesten krijgt, hoop dat er snel iets gedaan kan worden aan die korte tijd tussen ovulatie en ongi.

Linlala, Engeland is echt goedkoper idd in testen, heb mijn zwangerschapstesten laatste keer ook in Engeland besteld en verzendkosten liggen ook erg laag.

Hier, gisteren te horen gekregen dat de opa van mijn man is overleden, hij is goed af(was ernstig dementerend en erg agressief hierdoor), maar het is er toch weer eentje minder... het gaat hard de laatste jaren(eerst mijn vader, daarna mijn opa, mijn oma en nu zijn opa). Waarschijnlijk eind van de week zijn crematie, dat wordt een hele volksverhuizing, met zijn allen naar het uiterste noord-westen van Nederland.

10. Infantem Amor

Haha ikke, mijn wil de laatste 3 dagen niet anders als knuffelen en heb vanmorgen getest en had een LH piek :(

Jacky, balen dat zijn opa is overleden, gecondoleerd..
    Ja zij wil haar er ook niet meer bij hebben, maar ze blijft zich opdringen, zo zielig eigenlijk...

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jackey, gecondoleerd voor jullie en je man. Is nooit leuk zoiets te horen ook al weet je dat het soms wel beter is. Evengoed is het weer een afscheid. Ow je bent vandaag 10 weken? Wat leuk :D Ik wist niet precies wanneer maar nu dus wel...haha.
    Ja idd...de tijd tot de echo wordt steeds korter. Vind het wel erg leuk. Als ik deze 4 dagen werken erop heb zitten is het nog een week tot de echo... zoow spannend he. Mijn buikje begint echt te groeien. Vind het echt niet meer leuk om naar het werk te gaan...haha.... Dan maar vesten aan met dit weer, ook al heb ik het dan warm...ik moet wat he...alles doen voor kleine uk... Zodat de clienten niks zien.

Kel, had je een LH piek??? Dat is wel erg vroeg maar....niet getreurd...sommige mensen hebben dat. Dus nog maar flink knuffelen de komende dagen en dan hoop ik dat er EINDELIJK eens een ukkie in je buik gaat groeien......... :)

12. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kiekske, ik zit inderdaad bij het MMC, maar heb de echo's in Eindhoven in verband met mijn werk. Afspraak met de gyn is net waar het eerst plek is, qua afstand maakt het voor ons niets uit.

Ikke, ik had dat ergens gelezen van de z&k testen, maar zelf geen ervaring mee.

Kelly, als je temperatuur gestegen is dan zou je gister je eisprong hebben gehad als hij nu hoog blijft en je test was positief. Hoe was je test gisteren? Het zou inderdaad wel erg vroeg zijn, maar je hebt op het juiste moment geknuffeld;)

13. Infantem Amor

He Ikke, je pakketje is binnen... Even stomme vraag, hoe goed had jij hem dicht geplakt? Hij kwam namelijk open hier aan!! En wat wijdere truitjes halen en die aan doen, dan is het ook minder zichtbaar... Hoop dat je er snel weg mag...

Ukkie, ja knuffelen gaat wel goed... ;)

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, fijn dat je gewoon terrecht kan waar plaats is. Scheelt ook weer een heleboel tijd natuurlijk.

kel, ik had hem heeeeeeeeel goed dichtgeplakt. Die verrekte postbode...zou die hebben gespiekt??? Hihi... Neej ik zorg altijd dat de pakketjes / brieven die ik stuur goed dicht zijn. Zat het briefje er nog wel in dat ik had geschreven? En heb je er 8 binnen gekregen?
    Soms heb ik ook weleens brieven die open zijn gemaakt...soms ook verzekeringsbewijzen of afschriften van de bank. Dan denk ik.... hoe kan dit???

15. Infantem Amor

Ja alles zat er wel gewoon in en hij was open gemaakt en dicht gevouwen naar binnen zeg maar... Ik zei tegen mijn man al, geloof niet dat zij hem zo dicht had gemaakt... ;)

Misschien kon hij zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen...

Ik ga ff friet halen, geen zin meer om te koken... Ben ff naar een goedkoop autootje aan het kijken.. Baal een beetje, want wij zouden maandelijks een x gedrag van belasting krijgen en dat krijgen we dus niet.. Lopen iedere maand best wel een bedrag mis.. Anders had ik meteen een autootje kunnen kopen wat ik nu gezien heb.. Is maar voor mijn werk, hoeft niet veel en duur te wezen...

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ik had hem idd niet zo dichtgeplakt... Wat stom dat sommige zo nieuwschierig zijn he... Heb je een auto gezien? Wij moeten ook kijken voor een nieuwe auto. We hebben beide een auto maar geen deuren achter en is met een auto stoel vrij lastig...
    Wat balen dat jullie geen bedrag terug krijgen. Krijgen jullie dat nu ieder jaar? Of helemaal niks? Wij gelukkig iedere maand wel iets...

Ik ben nu weer aan het werk...pff.. na vandaag nog 2 dagen werken en dan 1 dagje vrij... heb er nu al zin in..haha... Fijne zondag allemaal!!

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    hoi allemaal,

Mag ik met jullie mee komen postten ? :D
    Ik kom onder Eindhoven vandaan, of ja daar woon ik nu. Kom oorspronkelijk boven uit het land vandaan.
    Zou het leuk vinden om wat meer mensen hier in de omgeving te leren kennen. Ben 28 btw.

We zijn aan de klus voor een 1e kindje :)

groetjes !

18. Infantem Amor

Ikke, haha ik heb vandaag babyshower gehad, dus niet terug kunnen reageren... Ja autootje voor het werk... Maar me moeder wil dat niet, moet haar auto maar lenen (die staat altijd voor hun deur)... Ja wij zouden dat geld dus iedere maand terug moet krijgen... Maar door een fout gebeurd dit (NOG) niet... Hoop dat alles snel is geregeld... En ben toch aan het kijken voor een andere baan... Dat ik 32 uur kan werken en mijn school toch af kan maken.. Maar waar vind ik nu werk...?!?! mag hier maar 24 uur werken en kan mijn opdrachten niet maken :(

Lotte, welkom..

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    #879 ikke175, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Kel, Hoe waren de babyshowers van zaterdag en gister? Is het een beetje goed gekomen allemaal? Het is idd moeilijk om werk te vinden. In jou omgeving weet ik zo ook niks :( Ik vind het echt belachelijk dat je je opdrachten niet goed kunt maken daar. Wat zegt school ervan? Balen van je auto zeg... ik zou ook zelf willen kijken voor een auto en niet steeds van je ouders lenen. Het is wel makkelijk, maar als ze hem zelf nodig hebben en jij ook, heb je een probleem. En in de thuiszorg blijf je toch steeds aan het rijden, en op de fiets is dat niet te doen ( mijn zusje werkt ook in de thuiszorg )...

Lotte welkom, en heel veel klusplezier voor jullie 1e kindje... Hoe oud ben je? Waar woon je en hoelang bezig? Kunnen we de lijst eventjes weer updaten ;)

Hier, ik ben steeds vaker misselijk ( zonder alles eruit te gooien ) En ik heb ook echt geen zin meer om te werken. Clienten zeggen dat mijn buik steeds dikker wordt...nou ook fijn als ze dat nu al gaan zien, terwijl ik toch gewoon vesten draag met dit weer om het te verbergen :$

Ons lijstje

* Siesi (Veldhoven) - 32 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 3 - Zwanger 20 nov 2012

* Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje - ronde 2 – Zwanger 20 okt 2012

* Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje - In afwachting tot de volgende behandeling

* Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje - NOD ?

* Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 13 - NOD ?

* Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - zwanger van 1e kindje – Zwanger 4 okt 2012

* Ukkie27 (Eindhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 13 - NOD ?

* Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 5 - NOD 2 april

* Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 5 (maand 8) Clomid 50 MG- Zwanger 14 nov 2012

* Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje – Zwanger 7 sept 2012

* Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 5(maand 9) - Nog 2 maanden zelf proberen

* Linlala ( Eindhoven ) - 25 jaar - wens voor 1e kindje - ronde 5 - NOD ?

* Wieteke 24 - ? jaar - 3,5 jaar bezig voor 1e kindje - Zwanger 28 nov 2012 ?

* Karlijntjev ( Boxtel ) - ? jaar - wens voor 1e kindje - ronde 7 ( maand 11 ) - NOD 29 april?

* Lottel

Zo, de lijst weer ff naar boven gehaald. Klopt het allemaal nog een beetje?

Wieteke hoe gaat het met jou?

20. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier??Ik zou graag weer willen mee komen kletsen als jullie dat niet erg vinden:) Ik mis jullie toch wel heel erg..
    Bij mij is alles weer wat rustiger...al zijn er heel wat traantjes gelaten de afgelopen 2 weken..

Vorige week zijn we doorgestuurd naar de gynaecoloog vanwege de vmk...alles was "schoon"..Omdat het al zo lang heeft geduurd wilden ze onderzoeken gaan doen.Uit het onderzoek bij hubbie kwma naar voren dat het helaas niet goed is...Het komt er volgens de gynaecoloog op neer dat wij niet via de normale manier zwanger kunnen worden.Die kans is heeeeeeeel erg klein...
    Van afgelopen keer was een wonder...aldus de gyn..en ze zei ook dat het mis was gegaan dat dat te maken had waarschijnlijk door kwali van hubbie..

Kortom een grote klap weer effe..vooral ook voor hubbie.Hij schaamt zich heel erg..en voelt zich erg schuldig.Ik heb hem dus even heeeeeeeeeeel duidelijk gemaakt dat hij er absoluut niks aan kan doen..en dat hij zich echt niet schuldig moet voelen....we hebben 's avonds een heel erg goed gesprek gehad!

Bij mij gaan ze nu de volgende cyclus een cyclusanamnese doen..Op cd 3 moet ik bloed laten prikken...dan vanaf dag 10 gaan ze follikelmetingen doen..
    Ik moet nog kijken hoe ik dat met mijn werk ga regelen.Ik wil het mijn collega's niet vertellen (nog)...de inwendige echos zijn elke dag om 8.45..en ja als ik avonddienst heb ik er geen probleem, maar ja ochtenddiensten dat wordt heeeeel lastig...Nou ja we zien wel..

Ik verwacht binnen nu en een week te menstrueren, althans als het verder gaat zoals het steeds is geweest..zal nu misschien anders zijn (na vmk)...Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus..en cyclus was normaal tussen de 26 en 29 dagen..even afwachten dus..

Begin mei hebben we weer een afspraak bij de gyn om de onderzoeken door te spreken en wordt er een beleid opgesteld hoe nu verder>>iui, icsi of ivf..

Hoe gaat het met de zwangeren hier??Ik hoop dat alles goed gaat!!veel last van kwaaltjes??

Ik ga even in het zonnetje zitten, heb straks avonddienst maar ben eigenlijk beetje ziek..misselijk, diaree, buikpijn, hoofdpijn, keelpijn, alles doet zeer...en koud..maar ik heb geen koorts..en geef niet over..dus kan wel gaan werken vind ik..

Groetjes Liz

Hoop dat jullie het okay vinden dat ik weer mee kom kletsen...

Deel Deze Pagina