Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siesi, jij hebt ook echt een mooie foto en je ziet het beebje echt wel goed hoor.. :D

Kel en Gizzy, thanx girls!!!

Liz, jij ook dankjewel voor je leuke reactie! het is idd echt bijzonder dat het er 2 zijn. Ja het is een 2 eiige want zijn beide ontstaan uit een aparte ei en zaadcel ;) hihi...tenminste...daar ga ik vanuit want ik zag ze apart in de baarmoeder...
    Ja op het werk is het echt vervelend. Maar nu heb ik me ziek gemeld en alle collega's staan achter mij. Ben vandaag nog gebeld door een collega die me groot gelijk geeft ( zij maakt het rooster ) en ook nog gemaild. Hopelijk weet de manager donderdag meer, of ik administratie mag doen.... We zien het wel. Deze week werk ik in ieder geval niet meer.
    Meid, ik geloof dat het niet leuk is als je weer te horen krijgt dat iemand zwanger is, maar bij jullie komt dat ook! Ik heb er alle vertrouwen in. In het ziekenhuis kunnen ze veel, dus ook voor jullie. Ik hoop echt dat deze droom voor jullie snel uitkomt!!!
    Ben benieuwd naar je sollicitatie gesprek, hoe het verder loopt. Ik weet zeker dat je het goed gedaan hebt meid. Ik duim voor je dat je het wordt. Wanneer krijg je iets te horen??

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Liz, ik mag hopen dat ze daar hun keuzen niet op af wegen... Het gaat toch goed, je weet veel, dus ik vind het stom als dat een reden zou zijn...

Ikke, uhm ik kan het mis hebben, maar voor mij is duidelijk te zien dat het 2 verschillende zijn ;) Om eerlijk te zijn vind ik dat wel altijd leuker :)

3. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kel, ik heb je toegevoegd op menstruatiekalender. Hopelijk gaat alles goed met je schoonzusje en de kleine.

Ikke wat leuk:D Een tweeling lijkt me erg leuk, maar ook erg vermoeiend. Op een ander forum waar ik meeschrijf krijgt ook iemand een tweeling en zij moest meteen naar het ziekenhuis voor controles. Maar wat ik van haar begreep is de kans inderdaad zeer groot dat jij een twee-eiige tweeling hebt vanwege die scheidingswand (weet ff niet meer hoe die heet), tenzij de eicel zich in een heel vroeg stadium gedeeld heeft.

Liz, spannend. Ook voor jullie gaat het nu echt beginnen.

Siesi, hopelijk voel je je snel beter en kun je echt gaan genieten.

Heb even een baaldag, er zijn 3 nichtjes zwanger, 2 collega's en vandaag meldde collega nummer 3 dat ze zwanger is. Had echt moeite om mijn tranen te bedwingen:( Vooral zwangere collega's vind ik op dit moment lastig, kan die dikke buiken niet ontwijken en wordt er iedere keer aan herinnerd. Verder weten ze ook niet van onze kinderwens.

De gyn heeft gezegd dat als mijn klachten tijdens de menstruatie erger worden dat ik eerder langs moet komen. Op zich is het nog te hebben, maar het wordt wel iedere maand wat erger. Zit er echt aan te denken om die afspraak van juli te vervroegen, heb zelf echt het gevoel dat er iets niet goed zit:)

4. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kel, wat vervelend voor je schoonzusje, hoop dat de kleine maar snel geboren wordt.

Ikke, WOW... 2... wat leuk!!!! En wat een mooie echo van jullie beebjes!
    Goed van je dat je je ziek hebt gemeld, moeten ze maar nadenken.

Siesi, jij hebt ook al zo'n prachtige echo, super!

Liz, wat vervelend dat ze zo zijn doorgegaan over zo'n rotperiode in je leven, maar goed... je bent er sterker uitgekomen en daardoor de vrouw die je nu bent, hoop dat ze dat verleden niet te zwaar gaan wegen.
    Snap het dat je het rot vindt als er zoveel mensen om je heen zwanger worden, natuurlijk ben je ook blij voor hun, maar waarom jullie niet. Ik vind het super fijn voor jullie dat jullie nu een eerlijke kans gaan krijgen, ook met jullie gaat het echt helemaal goed komen.

Gizzie, leuk dat je ook nog even komt spieken, hoe is het verder met jou en je beebje?

Ukkie, snap helemaal dat je je rot voelt met al die zwangeren om je heen... lijkt wel of ze als paddenstoelen uit de grond schieten, wanneer je zelf zo graag wilt. Ik zou inderdaad die afspraak vervroegen, dan heb je in ieder geval wat meer duidelijkheid en is het bij jullie hopelijk ook snel raak!

Hoe is het met de anderen?

5. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Wow, ik heb heel wat gemist de afgelopen dagen :D Ikke, een tweeling, ongelooflijk! Ziet er al wel heel mooi uit op de echo. Fijn dat je voor jezelf hebt kunnen kiezen nu. En Siesi, ook een mooie echo!

Liz, wanneer krijg je bericht? Spannend hoor! Ik geloof ook niet dat ze je afrekenen op je depressie, zeker niet wanneer je duidelijk kunt aangeven hoe(veel) sterker je daar uitgekomen bent.

Ukkie, snap goed dat je het af en toe moeilijk hebt, het valt ook allemaal niet mee op deze manier. Denk overigens dat wanneer je er geen goed gevoel bij hebt het geen slecht idee is om de afspraak in juli te vervroegen. Wij vrouwen zijn niet voor niets gezegend met een goede intuïtie

Kelly, sterkte voor je schoonzus! Hopelijk komt alles goed met haar en het kindje. En hoe is het met jou? En met de ribbloklade? Mijn man heeft het syndroom van Tietze
    (goedaardige, maar vaak hevig pijnlijke, chronische ontsteking van het/de kraakbeenverbinding(en) in de borstkas tussen de ribben en het borstbeen); pijn of benauwdheid rondom je ribben kan erg vervelend zijn!

En Kelly en Ukkie, is het nu gelukt met inloggen op MK en FF? Wat een gedoe hé :D

Jeetje, geniet van je paasweekeind samen met je gezin! :)

Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt en daarbij weinig tijd genomen om hier te lezen en te posten.
    Goed nieuws is dat mijn temp. flink is gestegen. FF heeft mijn eisprong dan ook verplaatst naar cd 27 (al dat gewip voor niks :D), maar ik moet het nog steeds doen met een onderbroken kruis, in plaats van een mooi rood exemplaar :( Hoe kan dat nou .. ?

Ondanks de temp. stijging heb ik gisteren toch een afspraak met de huisarts gemaakt, ik loop immers al zeker twee weken met lichte buikpijn, steken in zij etc. rond (en ben dus niet zwanger). Ik kon vandaag al terecht bij haar en ze heeft me doorverwezen naar het diagnostisch centrum voor een echo. Ze wilde dat ik deze zo snel mogelijk ging maken - in ieder geval voor mijn vermoedelijke NOD (14 april). Toen ik na zelf gebeld te hebben voor een afspraak niet voor 19 april terecht kon heeft mijn huisarts zelf een afspraak voor mij gemaakt. Ik wordt nu morgen al om 16:30 uur verwacht. Helaas brengt zo'n echo nog weinig zekerheid over mijn 'vruchtbaarheid', maar het brengt voor nu wel iets van duidelijkheid. Hoop ik dan.

En eh, dames, het is een vaginale echo. Ik ga het toch gewoon even vragen, doet dat pijn? :) Genant is het wel, in ieder geval. En eng, want ik moet helemaal alleen :(

6. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Linlala, zo'n echo doet geen pijn. Hooguit is het wat gevoelig als ze dat ding wat op en neer bewegen. Het is echt een heel dun buisje. Ik zou me er niet al te druk om maken. Om je niet zo naakt te voelen doen sommige meiden een langer shirt aan.

Ik kon trouwens gewoon inloggen op menstruatiekalender. Vind alleen FF een stuk prettiger en makkelijker:)

7. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hai!

@Linlala..ik krijg ook vanaf Zondag inwendige echos (follikelmetingen) en zie er ook behoorlijk tegen op..maar ja alles voor het goede doel he;) Succes morgen..
    Ik krijg deze week nog bericht..spannend dus..

@jacky..ik hoop idd ook niet dat ze me gaan afrekenen op die moeilijke periode in mijn leven..dat heeft niks te maken met mijn kwaliteiten..Hoe gaat het met jouw beebje???Mogen we een foto van je buik zien?Ik vind buikfoto's altijd zo mooi;)En idd..ik ben ook wel positief dat het ons ook gaat lukken!!

@Ukkie..ik ken het gevoel..idd iedereen om je heen lijkt wel zwanger te zijn..is een rotgevoel he meid..maar onze tijd komt ook!:)Probeer positief te blijven(ik vind dat soms zelf ook moeilijk)

@Ikke..hebben jullie het al verteld aan familie?Hoe reageerden ze erop dat je gewoon twee beebjes in je buik hebt??:)Hoop dat er op je werk gauw een oplossing komt..Goed dat je voor jezelf ennnnn je beebjes (vind ik een leuk woord) opgekomen bent!!Dat is nu het allerbelangrijkste!

Groetjes Liz

8. Infantem Amor

Lin, die inwendige echo is misschien wat gevoelig maar niet pijnlijk... De staaf van je man is iets zachter/soepeler, maar als dat goed gaat komt dit ook goed :p... Nee, maar het valt allemaal reuze mee ;) Mijn ribblokkade is nu wat rustig gelukkig.. Maar soms krijg ik op eens weer steken... En ik kan nog niet op menstruatiekalender, maar ja FF duurde ook lang voor ik daar in kon... Maar is me gelukt nu, alleen die geeft weer iets heel anders weer dan mijn ovu testjes en BB... Terwijl BB precies het zelfde aangeeft als mijn ovu testen en mijn cervix slijm... Rara wat is nu juist :(

Ukkie, ik zou eerder afspreken, als je nu al aangeeft dat je je daar beter bij voelt zeker...

Liz en Ukkie, ik ken het gevoel en idd wat Jacky zegt het lijkt wel alsof ze al paddenstoelen de grond uit komen. Bij mijn vooral oud klasgenootjes die stukje jonger zijn en korter bij elkaar als wij enz... Grrrrrrrrrr... Of mensen oeps foutje :( Kijk iedereen mag kiezen wat ze doen, maar die dingen steken mij toch nog meer op een of andere manier...

Jacky, mijn schoonzus moet nog een nachtje blijven, haar bloeddruk is nog dus danig hoog dat ze het niet vertrouwen... Alle onderzoeken naar beebje waren goed, dus daar is alles goed mee...!
    Ben erg benieuwd, klinkt stom maar hoop dat ze haar vrijdag/zaterdag in gaan leiden...

Mijn temp blijft hoog zo ergens in de 38 graden... Ga morgen een andere thermometer halen, want begin het ding te wantrouwen...

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Het gaat goed Jacky! Afgelopen maandag de uitslag van de combinatietest ontvangen en alles was goed! Dus we kunnen nu eindelijk het nieuws aan iedereen vertellen :).

Hoe gaat het met jou? Ook alweer bijna 12 weekjes! Voel je je goed?

En Ikke, vandaag 8 weekjes! Vond ik toch ook wel een beetje een mijlpaal.

Ik wens de rest van de lieve meiden ook alle goeds toe! Het clubje is ondertussen aardig gegroeid (leuk!), maar daardoor nog moeilijker bij te houden voor me ;).

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liz, We hebben het gister aan onze ouders verteld. We hadden een pakketje gemaakt en voor de deur gezet. Alleen mijn schoonouders maakte de deur niet open, dus hebben we iemand daarheen gestuurd om het te gaan bezorgen...haha... Ze dachten dat dat niet voor hun bestemd was en zeiden dat hij op het verkeerde adres was. Hij zei dat dat toch echt voor hun was en toen hebben ze ons opgebeld ( we stonden om een hoekje te wachten...haha ) mijn schoonmoeder snapte er niks van en dacht echt dat we een grapje maakte. Ze zei wel, ik heb altijd al een tweeling gewild, en nu krijgen jullie ze! Ze waren wel helemaal gelukkig. Bij mijn ouders ging het ook anders dan verwacht. Ook mijn moeder maakte de deur niet open ( mijn vader was nog niet thuis...dit was om 11 uur 's avonds ) dus wij wachten.... komt mijn vader daar in 1 keer aangefietst.... hij had ons niet gezien want we hadden ons verstopt achter de auto van de buurman. Hij naar binnen, en toen ging de voordeur open en hij pakte het pakketje. Mijn moeder dacht dat het voor mijn zusje was omdat ze als 1e haar naam zag staan. Mijn vader had door dat het ook voor hun was. Toen zijn we ergens anders gaan zitten zodat ze ons zeker niet zouden zien. Mijn moeder maakt de voordeur open en zegt keihard : ooooooooh wat leuk!!!!!!! En maakt de deur weer dicht. Wij keihard lachen en toen belde ze ons op. Toen zijn we daarheen gegaan. Was wel goed geslaagd. Ook mijn ouders en zusje vinden het super leuk dat we een tweeling krijgen.

Ukkie, Ja er zit idd een tussenschot in. Gelukkig maar. Want als ze bij elkaar in de vruchtzak zitten, heb je heel veel kans dat het misgaat. Zo ook een ander meisje van hier op de site...die had dat wel, en toen zeiden ze al dat ze laterna in de zwangerschap het beste er 1 weg kan laten halen, in de hoop dat de ander het wel overleeft. Blijkbaar is de overlevingskans minimaal. Ze noemen tweelingen die heel veel op elkaar lijken vaak 1 eiig, maar vaak zijn ze gewoon gedeeld en is er een tussenschot ontstaan. Maar omdat het uit 1 bevrucht eitje komt, lijken ze zoveel op elkaar. Wist ik ook niet eigenlijk...hihi... Zo leer je nog eens wat he :)
    En meid, denk aan jezelf en vervroeg de afspraak naar zo snel mogelijk. Vertrouw op jezelf!

Kel, Ik denk ook dat onze beebjes 2 eiig zijn. Ze liggen een stukkie uit elkaar. Ik vind het ook wel leuker als dat zo is. Dan hebben we nog kans op 2 verschillende geslachten...hihi... dat lijkt me zo ruig, een jongetje en een meisje, maar dat zijn dromen.... in ieder geval hoop ik dat ze nog heel lang in mijn buikkie blijven zitten en goed gaan groeien, en dat ze gezond ter wereld komen. Ik groei wel behoorlijk!!! Hihi.. Dus je vertrouwt je thermometer niet meer? Ik ben benieuwd wat de andere zegt.... Succes ermee :)

Lin, je hoeft je niet druk te maken voor die inwendige echo. Het is natuurlijk niet fijn om zo in je blote kont te liggen ( ik heb altijd een jurkje aan met dat soort echo's ) en dan voel je je toch niet zo bloot. Je voelt dat ding niet, alleen ik voelde hem wel als ze gaat bewegen. Dat is niet pijnlijk maar gewoon vervelend. Dus het komt allemaal goed, als je je niet al te druk maakt. Wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt meid! Heel veel succes vanmiddag! Ik zal aan je denken.

Jackey, Haha... ja cool he... 2. Ik ben er al helemaal aan gewend en vind het echt helemaal geweldig. Als je ze zo op de echo ziet, besef je eigenlijk pas wat voor geluk je hebt gekregen. Maar nu moeten ze wel goed blijven zitten en groeien!!! Dat vind ik wel heel spannend nu. Ik dacht, als ik het hartje ( in dit geval dus hartjes ) heb gehoord, dan ben ik wat meer gerustgesteld. Maar nu het er 2 zijn en je weet dat er meer risico's aan verbonden zit, maakt dat het toch wel eng...maar ik heb alle vertrouwen in onze friemelkes ( zoals een collega van me ze noemt ) hihi... Het is bijna paasweekend! Leuk zeg naar de efteling. Wij gaan er binnenkort ook heen met mijn zusje en haar man. Zij gaat eigenlijk nooit in achtbanen enzo dus ze is helemaal blij dat ik er nu niet meer in mag. Hoeft ze niet alleen te wachten...haha... Ik vind het wel jammer, maar dat komt vanzelf weer een keer! Ik wens je alvast heeeeeeeel veel plezier, en ook vooral voor Femi!

Gizzy, idd vandaag 8 weekjes, al zei de echo van gister dat ik minder ver was... ik hou het gewoon op vandaag 8 weken en zie het vanzelf wel. Ik weet dat het tussen vandaag en vrijdag 8 weken zal zijn.... Is zeker een mijlpaal maar ben heel blij als ik volgende week weer een echo heb gehad en beide hartjes kloppen nog :D Wat fijn dat de combi test goed was. Dus nu gaan jullie het vertellen? Hadden jullie dat nog niet gedaan? Heel veel plezier en succes!!!

11. Infantem Amor

#971 Infantem Amor, 4 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2012
    Ikke, straks is ze nog blijer ;)
    Dan gaan jullie in de achtbaan en zij zit beneden te wachten met jou 2ling in de wandelwagen, hihi :) Zit ze niet meer alleen :D
    Spannend he, maar niet te druk om maken... Ze houden je nu goed in de gaten en dat is goed... En het belangrijkste is dat je geniet van je friemelkes :)...

Gizzie, mooi dat de combitest goed was!!

Ik ben weer op klop jacht... Weer een muis gesignaleerd... In de kelder kast en hij eet alleen sultana's ;)
    Ik heb krampen in mijn buik alsof ik ieder moment ongi kan gaan worden, ben heel erg benieuwd, heb nog geen nieuwe thermometer kunnen halen, ga ik morgen even doen... Morgen om 8.00 moet ik de HA bellen en vragen of er morgen middag nog plek voor mij is... Ik ben het nu zo ontzettend ZAT en heb tegen de assistenten gezegd dat ik niet naar die andere arts wil omdat ik mij niet serieus genomen voel.. De assistent moest er wel om lachen, ze zegt nee ze moeten ook niet hun en jou leven gaan vergelijken... En ze schrok dat ik al een maand met koorts rond loop...

12. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik ben vandaag in tranen uitgebarsten toen de collega die ik in vertrouwen had genomen ook meldde dat ze weer zwanger is. Het werd me nu gewoon teveel en zei wist er natuurlijk al van. Alleen stonden er ook een paar anderen bij:( Vanaf het moment dat ik haar in vertrouwen had genomen wist zij dus dat ze weer zwanger was. Ze durfde het me ook niet te vertellen, maar zij kan er ook niets aan doen. Voel me nu alleen echt klote.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, IEEEEEEEEEEEE muizen??? Haha..... oh lijkt me echt super vervelend zeg!! Ik hoop dat je ze snel weg hebt gejaagd. Maar dat is meestal moeilijk he zeggen ze. En kun je vandaag naar de HA? Ik hoop dat je er nog terecht kunt. En goed dat je hebt aangegeven dat je iemand anders wilt. Die andere is echt een stomme arts.

Ukkie, Ik kan het me helemaal voorstellen dat je zo reageerd. Het is ook niet niks meid. En dat moeten ze ook maar begrijpen. Ik hoop dat je snel bezegeld wordt met een ukkie in je buik ( of 2 ) hihi... want het kan allemaal! Dikke knuffel voor jou.

Ik voel me steeds misselijker! Gelukkig komt er nog niks uit ;) Vanmiddag om 5 uur gesprek met de manager. Ze belde me gister rond kwart over 8 's avonds nog op. Ben echt benieuwd wat ze me te vertellen heeft.... we wachten maar af he... meer kunnen we niet doen. Misschien krijg ik wel de volle laag dat ik me ziek heb gemeld....

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ikke, wat moet dat ontzettend leuk zijn geweest bij je ouders en schoonouders!!!! Hahaha, echt geweldig. Wij hebben het nieuws na de termijnecho verteld aan onze (schoon)ouders, broer en zus. En deze week kunnen we het eindelijk de rest vertellen. Ik kan mijn buik nu ook echt niet meer verbergen ;).

Kayleigh, al een maand met koorts? Dat is niet goed meis. Goed dat je op je strepen bent gaan staan. Hoe gaat het verder met je cyclus? Ga je richting een NOD?

Ukkie, wat rot zeg :(. Ik ken de situatie niet, maar op het moment dat jij haar in vertrouwen nam, had ze eigenlijk meteen open kaart moeten spelen bij je vind ik. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze dat moeilijk vond. Dikke knuffel meis! Ik hoop zo dat het jou ook snel gegund is!

15. Infantem Amor

Ukkie, ik snap je helemaal meisje... Ik moet vanavond een stagiaire meenemen die zwanger is :(

Is trouwens de eerste echte keer dat ik een stagiaire mee krijg, slik...

Gizzie, mijn NOD zou 14 april zijn, verrek nu alleen van de buikpijn, alsof ik ieder moment ongi kan worden...

Ikke, ik kon meteen vandaag terecht, bloed geprikt voor die temp, of ik ontstekingen heb... En 27 apr zit ik bij de gyn ;)
    succes met je gesprek dan... Nu ongeveer :p

Heb een avonddienst met stagiaire dus ik hoop om 23.30 klaar te zijn... Tot vanavond...

16. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ikke, hoe is het gesprek met je manager gegaan?

Gizzie, op het moment dat ik haar in vertrouwen nam wist ze het zelf nog net niet. Ik neem het haar ook niet kwalijk dat ze het niet gezegd had, maar zeven zwangeren achter elkaar was net iets teveel:(

Kel, een zwangere stagiaire? Dat lijkt me ook moeilijk. Bij een stagiaire denk ik altijd aan een jong iemand, maar ik ben zelf ook nog niet afgestudeerd dus hoeft natuurlijk niets te zeggen:)

Ik heb al twee dagen last met vlagen last van mijn buik en ben nog niet eens ongesteld. Hoop toch niet dat dat hele circus nu al een paar dagen voor mijn menstruatie gaat beginnen:x Alhoewel het natuurlijk wel een goede reden is om de gyn te bellen..

17. Infantem Amor

IK BEN TANTE
    Van een Nichtje "Anne"
    Alleen door die *** Vodafone kreeg ik een sms van 21.16 pas vanmorgen om 5.35, maar kan goed zijn dat mijn zwager hem al eerder heeft gestuurd... Straks even bellen!! Gister wilde ze geen bezoek even rust, dus kijken of ik mijn diensten wat kan schuiven, dan kan ik er straks langs..
    Eindelijk tante, eindelijk is ze er...

Ukkie, ik vind dat reden genoeg om de gyn te bellen voor een vervroegde afspraak!!!

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd tante Kayleigh! ;). Hele mooie naam vind ik!

19. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
  20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gizzy, ja het was echt grappig om het onze ouders te vertellen. En hoe reageerde ze bij jou? Ook helemaal gelukkig??? Hihi..

Kel, Gefeliciteerd meid! Wat gaaf! Een meisje.... Super ruig...

Ukkie, ik zou echt naar de gyn gaan. Zo kan het toch niet langer?

Over mijn gesprek. Dat ging super! Ik hoef niet meer op de groep te werken. Ben zo blij. Vanaf volgende week doe ik administratie totdat er iets anders is gevonden...dan blijf ik de helft van mijn uren ongeveer administratie doen... of 1 dag...en de rest werken in een andere regio...

Ons nieuws is nu helemaal bekend gemaakt... nu is iedereen op de hoogte :D

Deel Deze Pagina