So hé, dat gaat snel hier!!! Wat een berichten allemaal! @ Lia: ik kan me je zorg helemaal voorstellen hoor, zou ik ook hebben! Op naar de 1e echo, leuk!! @ Ikke: lastig hè, die onduidelijkheid? Ik hoop dat jullie snel meer weten! @ all: voor het lijstje: ik ben 30 jaar, getrouwd sinds 7 juli 2011, woon dus in Oostelbeers. Wij hebben 2 katten en 2 honden (Toller en ruwharige teckel), erg gezellig! Mijn man is een stukje ouder en heeft al 2 kids. Nu dus samen voor ons 1e kindje. Vandaag de follikelmeting gehad en ik zit behoorlijk in de rats. Er waren 8 eitjes. 3 Ervan al zo goed als rijp en 5 hele kleine. De kleintjes zijn eigenlijk te klein om de grotere in te halen, want die schijnen echt op springen te staan. Dus wat er nu gaat gebeuren... geen idee. Vanmiddag bellen ze vanuit Gent om het verdere traject te bespreken. Ben zo bang dat het niet goed is... Aaaaahhhh!!! Die onzekerheid....!!!!
Goedemiddag kletskousen!! Ik ben net terug van het werk...gelukkig maar een half dagje vandaag..wat wordt er veel gekletst..leuk!!Maarre moet wel even bijlezen hoor Zo'n overzichtje was wel heel erg handig..Ik weet alleen ook niet hoe ik het moet aanvullen.. Maar wat er bij mij staat klopt!Doordat er nu best wel wat meiden kletsen hier raak ik het overzicht wel een beetje kwijt haha..dus wel fijn zo'n overzicht... @Lia..Ik kan me het ook wel voorstellen dat je onzeker bent..is toch spannend....luek binnenkort naar de verloskundige en voor de echo!! @Kiekse..oeh spannend zeg..ik ben benieuwd wat ze zeggen vanuit Gent..laat je het ons weten? @Ikke 175 Jij ook heel erg veel succes in het ziekenhuis we horen wel hoe het is gegaan.. @jeetje..wat lijkt me dat heerlijk zo'n groot gezin!!!Lijkt me enorm genieten..Hopelijk mogen je kids binnenkort een broertje of zusje verwachten! @Gizzy..Ik hoop ook met je mee voor een posi test en anders een ongesteldheid zodat je iig weet dat het weer op gang is.. @Siesie..Oeeeeeeh leuke hond!!Senna onze hond is ook zo'n lieverd..weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen... Als iemand wel weet hoe ze het lijstje moeten aanvullen(ik ben compublond(T) Zou die dat aub willen doen??En dan misschien nog wat meer aanvullingen..ik ben wel een makkelijke...wel vargem maar niet zelf doen haha..als ik wist hoe het moest deed ik het hoor!! Dames..ik weet niet wat jullie ervan vinden..maar ik zou het wle leuk vinden om ook een gezicht te zien bij de namen.Nu kan ik me voorstellen dat jullie liever niet hier op t forum een foto plaatsen, maar misschien kan dat via een pb bericht? Wie ook graag foto('s) wil zien bij de gezichten...laat maar weten dan stuur ik je even ene pm..en nog ef uitzoeken hoe ik een foto erin plaats haha..maar dat zal welnet zo gaan als bij het andere forum waar ik ook nog heel af en toe kom.. Groetjes liz
Vind ik een leuk idee, en heb er geen probleem mee om mijn foto hier neer te zetten. Ik weet alleen niet hoe, kan alleen een link plaatsen als ik de IMG link plaats komt er geen plaatje te staan maar alleen een link
Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje Kayleigh87 (tussen Eindhoven en Helmond) - 24 jaar - wens voor 1e kindje Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (5w5d)! Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje Zo, alle leeftijden zijn nu compleet.
Maar als we de link dan aanklikken kunnen we de foto toch bekijken of niet??Zoals ik al zei ik ben computerblond(T)...
Ik zal eens proberen, is me met de hond ook gelukt -klik op "meer opties" onder aan het snel reageren venster -klik op het pijltje naast het paperclipje -dan kun je dmv browsen een foto van je pc afhalen, of als je een foto op photobucket of iets dergelijks hebt een link kopieren -klik dan op "uploaden" -dan het venster sluiten -weer op het pijltje naast het paperclipje klikken -als het goed is staat je foto daar vernoemd -klik op de bestandsnaam en je krijgt een attach file in je typevenster Succes!!! Dit ben ik, samen met mijn vriend. Precies een jaar geleden waren we in Parijs ik heb nu wel veel langer haar... Bekijk bijlage 213970
Zo dan? Ben ik tijdens een fotoshoot, wel al ff geleden maar ben niet veel verandert. http://i390.photobucket.com/albums/oo344/lia_s_album/HAN_0071.jpg Ook maar meteen even de rest van het gezin: Elvis (kruising franse bulldog/chihuahua) http://i390.photobucket.com/albums/oo344/lia_s_album/896540735_5_d3zB1.jpg Jimmy (chihuahua) http://i390.photobucket.com/albums/oo344/lia_s_album/15032011222.jpg Murphy http://i390.photobucket.com/albums/oo344/lia_s_album/15112010146.jpg En vriendjelief met Murphy toen hij nog klein was http://i390.photobucket.com/albums/oo344/lia_s_album/05102010111.jpg Nou ben ik compleet voorgesteld, net trouwens gezellig koekjes gebakken met alle kinders. Ligt nu allemaal te slapen en de oudste ligt voor pampus op de bank hahaha.
Ik heb er ook geen problemen mee hoor, om een foto te plaatsen! Hopen dat het lukt... Lia, jouw kat is geweldig! Wat hebben die beestjes toch een heerlijk leven! Hier liggen ze ook altijd als een stel prinsjes te slapen! Zojuist ben ik gebeld door Gent en ik moet me morgen daar melden voor, hoogstwaarschijnlijk, de laatste echo. Als alles goed gaat krijg ik zaterdag of zondag al de punctie!!!!! Pfoe..gaat snel... Erg spannend... @Ikke: hoe is het bij jou gegaan vandaag?
@Kiekske, Waaaaaah spannend, gaat inderdaad snel dan! En onze kat is dan ook echt strontverwend @Paparo, ken ik goed brandevoort, vind ik echt zon mooie buurt!
Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (5w5d)! Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje Paparo (Helmond) - ? - ? Heb mijn NOD aan lijstje toegevoegd... @ Kiekse..Nou spannend, hoop dat de punctie goed gaat!!! @ Ikke 175 Succes in het zkh... Duim dat alles goed is... @ jeetje..wat super zo'n groot gezin.. @ Gizzy..Ik snap je gevoel. Sprong een gat in de lucht toen ik weer gewoon ongi werd... @ Siesie..Leuke foto's @ Lia, je hoeft je echt geen zorgen te maken, sommige hebben gewoon nergens last van. Jemig wat moest ik veel terug lezen en stom dan ben ik de draad kwijt wat er met wie is gebeurd.. Alzheimer light, ligt denk ik aan de leeftijd waar ik mee werk Dus hoop dat ik alle namen bij het goede verhaaltje heb staan... Ik ga een foto van me zelf zoeken... Mijn laptop is vorige maand gecrasht dus ben op deze laptop veel kwijt...
Leuke foto's meiden! Paparo, welkom bij de club! Kiekske, spannend zeg! Hoe gaat dat in zijn werk zo'n punctie?
@ Gizzie: hier een stukje tekst over de eicelpunctie (uit folder ICSI): Met een fijne naald prikken we onder vaginale echografische controle de eiblaasjes (follikels) doorheen de schedewand aan en wordt het follikelvocht met de eicel erin aangezogen. De standaardprocedure bestaat uit een combinatie van intraveneuze bewuste sedatie voorafgegaan door lokale verdoving. Het plaatje zal het wel verduidelijken. In het MMC doen ze deze punctie op 2 paracetamols, maar in Gent krijg ik een roesje. Lijkt erop alsof je super dronken bent. Ook krijg je in Gent nog verdoving in je vagina zelf, wat je hier ook niet krijgt. Lang leve Gent!
@ Kayleigh: ik denk dat ik er overheen kijk hoor, maar ik zie bij jou geen fotoalbum. Moet je dan niet eerst als vriend toegevoegd zijn?
Als het goed is staat er een die niet prive is, maar jullie mogen me ook als vriend toevoegen als hij het dan wel doet hoor...!!
Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (5w5d)! Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje
Super leuk die foto's!! Ik vind het echt heel erg leuk om en foto bij de namen te zien, nu weet je ook een beetje tegen wie je "kletst"... @Kayleigh87Ik kan het eerlijk gezegd ook niet precies bijhouden hoor haha..Maar op den duur leer je lekaar door de berichtjes beter kennen en dan kan ik jullie wel uit elkaar houden.. @ Lia super die foto van jullie kat!!Hier ook twee van die boefjes!Leuke honden ook!!En ook leuke foto van jou van de shoot..Leuk werk heb je!Gezellig met de kindjes koekjes bakken... @Kiekske..jeetje het gaat nu ineens allemaal snel he?Spannend, maar ook wel "fijn'..weer een stapje dichterbij jullie wens...Wat was je trouwens een mooie bruid!!Wanneer zijn jullie getrouwd? @Paparo..welkom!!!Veel kletsplezier hier... Vraagje aan jullie...gebruiken jullie ook dipsticks ovulatietesten?Begin er deze maand mee, ben benieuwd.. Groetjes liz