Ikke, wat een leuke cupcakejes Als ik nu ongi word ga ik inderdaad de gyn bellen. Op een ander forum denken ze dat het ook zomaar kan dat ik zwanger ben, maar ik zelf denk dat mijn klachten dan wel erg vroeg begonnen zijn. Heb vorige week woensdag pas mijn eisprong gehad. Maar verder al de hele week zin in vette hap of juist helemaal geen honger. Gisteravond behoorlijk misselijk, buikkramp zoals bij mijn ongi en al de hele week het idee dat ik moet poepen terwijl dat gewoon niet lukt (heb er normaal totaal geen moeite mee). En die laatste 2 dingen zijn ook kwaaltjes waar ik tijdens mijn ongi last van heb, maar daar is nog geen spoor van te bekennen Problemen met de ontlasting is overigens ook een kwaaltje dat hoort bij endometriose, maar buiten mijn ongi heb ik daar dus geen problemen mee. Ik durf er echt niet meer op te hopen, maar zou ronde 13 ons dan geluk brengen?
Hey meiden!! @Ukkie..ik zou toch ook even contact opnemen met de gynaecoloog hoor! @Ikke..echt super leuk dat jullie het nu aan iedereen hebben verteld!Leuk lijkt me dat die reacties!!Grappig ook hoe jullie het hadden gedaan bij jullie ouders!!!En dat cupcakeje is super!!Ik was ook van pan om cupcakejes te gaan maken als ik ooit zwanger raakVoor de vriendengroep iig..voor mijn ouders en schoonpap en oma wil ik dan een taart maken met zo'n zwangere buik..of nou ja maken..laten maken, ben niet zo crea.. Wat fijn dat je niet meer op de groep hoeft te werken!!! @Kel..Ook hier GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Leuke naam ook!!Nou tante ..dan vandaag lekker op kraambezoek? Have fun..al zal het misschien ook een heel klein beetje confrinterend zijn maar meid..jouw tijd komt ook!!!!!!!!!!!!!!!*knuf*.. @All..pf ik zit me toch in xde zenuwen hier.ik krijg vandaag de uitslag van mijn sollicitatie.Ze hebben Dinsdag gezegd eind van de week krijg je iets te horen.Heb gisteren gehoord dat ik overgebleven was van allee kandidaten met z'n 2-en 1 externe kandidaat en ikke..pfff spanninggggggggggggg hiero.. Zondag mijn eerste inwendige echo voor fm meting..brrrrrrrr Gr liz
Hey meiden! Ook ik heb een keertje leuk nieuws... Ik ben aangenomen!!!!Ze hebben uit al die sollicitanten mij gekozen...SUPER!!!! Groetjes Liz
Meiden thanks... Ze doormiddel van keizersnee geboren.. Met spoed Mijn schoonzus heeft dus wel last van de keizersnee, maar verder gaat het met Mama en Anne goed... Anne kan zich zelf warm houden, dus ze ligt gewoon bij mama op de kamer... Liz, Gefeliciteerd!!! En voor mij is die dikke buik van mijn vriendin op een of andere manier wel moeilijk... Maar met Anne zien heb ik totaal geen problemen... Ukkie, de knuff....!!! Ikke, SUPER!! Fijn dat je nu van de groep af bent... Genieten van die 2 beebjes...
Ikke, wat fijn dat je eruit gekomen bent met je werk! Dat is wel een opluchting lijkt me. Ja, onze ouders, schoonouders, broer en zus reageerden ook superenthousiast! Was echt een onvergetelijk moment.
Ik ben toch weer ongesteld geworden. Ga toch de gyn weer bellen, want de buikkramp wordt steeds erger:x
Ukkie, dikke digi knuf van mij en ik zou inderdaad dinsdag meteen maar eens een afspraak maken als ik jou was... DAMES DIE MIJ OOK OP FB HEBBEN, NOG NIEMAND WEET DAT IK TANTE BEN.... Anne en haar mama mogen zondag pas naar huis en dan of maandag komt het bord pas in de tuin en zal haar papa het pas op fb zetten... Ik heb op mijn fb staan dat ik creabea een kraamcadeau aan het maken ben, dus vandaar dat ik het even meld, want mijn beste vriendin had per ongeluk al iets op mijn fb gezet (wat ik meteen weer verwijderd heb) xxx
Hey dames, even een update van deze kant. Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad en het blijkt dat ik te veel eitjes in huis heb. Hierdoor minder ei sprongen, langere cyclussen en dus een kleinere kans op een zwangerschap. Voor de rest zag alles er goed uit, aldus de echoscopist. Aan haar gevraagd of ik (onlangs) mijn eisprong heb gehad en zij dacht van wel, maar durfde het niet met zekerheid te zeggen. Na het ontvangen van de uitslag van de echo heeft mijn huisarts me direct heeft doorverwezen naar de gynaecoloog (MMC). De huisarts denkt dat ik een heel eind ga komen met medicatie als het niet spontaan lukt. Ik bel volgende week even voor het maken van een afspraak met de gynaecoloog. Ik weet dat het allemaal niet het einde van de wereld is, maar ik baal als een stekker en ben er afgelopen dagen ook echt verdrietig over geweest. Temperatuur blijft wel stijgen. Ik heb nog een kansje.. Kijken jullie even mee naar mijn kaartje? Ukkie, verdorie, toch weer ongesteld geworden Verstandig als je nu toch gaat bellen voor die afspraak, hopelijk kun je snel terecht. Voor nu lekker met een deken, kruik en kop thee op de bank. Liz, hopelijk valt het mee zondag. De echo zelf vond ik - achteraf - zo erg niet. Duim voor goed nieuws voor je. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe job! Wat fijn dat je bent aangenomen Ikke, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Hopelijk gaat je schoonzus zich snel beter voelen, een keizersnede is niet niets natuurlijk.. En hoe is het verder met je? Ikke, wat een goed nieuws! Fijn dat je het uiteindelijk zo hebt kunnen regelen Kun je nu alvast die geniet modus aanzetten En wat hebben jullie het leuk aangepakt met het vertellen aan de ouders! Dat zijn echt van die momenten die je bijblijven.
Liz, van harte met je nieuwe baan!!! Echt super zeg! Ukkie, oow wat balen dat je weer ongi bent geworden. Nu idd toch maar weer de gyn bellen want zo kan het niet langer he... Kel, ik zal niks op FB zetten... Wel fijn dat ze morgen naar huis mogen. Echt super! Gizzy, ik had ook niet anders verwacht dan dat je familie reuze enthousiast zou zijn. Is ook echt leuk om zo'n nieuws te brengen he... Lin, ow jammer dat het allemaal niet zo gaat als dat je hoopt. Maar 1 lichtpuntje.... ik heb dat ook gehad, en met medicijnen zwanger geworden. En dan wel van 2 ukkies Ik hoop natuurlijk dat je nu zwanger bent zodat je die medicatie niet hoeft te nemen. En anders is er nog goede hoop... enne... kel is tante geworden je hebt mijn naam erbij gezet... hihi... geeft niet. Ik snap dat je verdrietig bent geweest... maar het komt vast goed... dat hoop ik tenminste voor je.
He Lin, vervelend he als je, je zo voelt... Maar misschien is je kansje er wel, als ik je kaartje zo zie... En je had inderdaad Ikke bij het stukje tekst voor mij Ikke, thanks... Zal hier onder even een fotootje zetten van hoe de luiertrein er nu uit ziet... Deze is voor mijn beste vriendin, voor Anne heb ik hem gister al gemaakt en gegeven... Morgen verder met die van de foto, want wil nog wat aanpassen... Hier, ik ben super moe... En misselijk... Onderbuik pijn... Lijkt wel of ik nu al last heb van een eventuele menstruatie, maar als ik hem al krijg zou het pas zaterdag 14 april zijn... Ben blij 27 april naar gyn te mogen...
Hey meiden! @Linlala wat idd vervelend dat het niet zo gaat zoals je graag zou willen..wij kunnen er over meepraten @Ikke..fijn dat je nu van de groep af bent meid..veiligheid voor alles he? @Kel..ik vind de trein die je gemaakt hebt echt SUPER mooi hoor!!Echt heel erg creatief..Vervelend dat je weer zo'n last hebt..dus je mag nu eerder naar de gynaecoloog?Of heb ik iets gemist? @Gizzy luek dat je ouders/familie verrast waren..altijd leuk zoiets!! @All..ik heb vanmorgen mijn eerste inwendige echo gehad en het viel me zoooooooooooooooooooooo mee..Echt waar je verneemt er amper wat van...Ik was ook zo klaar..baarmoederslijmvlies is nu 5 mm, linkerkant zat follikel van 16mm en Dinsdag terugkomen..en advies meegekregen om morgen te vrijen..zoals hij het zo netjes noemde..(maar ja heeft weinig zin, maar ja dat weet hij denk ik niet want is niet ons behandeld gynaecoloog).. Ben blij dat het me meegevallen is, zag er toch behoorlijk tegenop.. Nu zo werken, heb avonddienst, echt geen zin in, maar ja.. Groetjes Liz
He Liz, Ja ik mag nu 27 april naar de gyn... Heb naar een andere huisarts gevraagd en haar uitgelegd dat ik het niet langer trek zo.. En die zei meteen, die is gek, je gaat toch niet langer wachten, dadelijk is er iets mis en zijn ze er te laat bij omdat je 12 maanden bezig zou moeten zijn... Mag nu geen ovu testjes meer doen, mag nog wel tempen (maar liever ook niet) en mag deze ronde als ik het echt wil nog wel een test doen, maar ze zegt ga je niet gek lopen maken... Hmm ja misschien toch maar klussen You never Know... Fijn dat het mee gevallen is en je follikel is toch best wel groot... Hoop dat ze snel vinden hoe je cyclus loopt en dat ze je kunnen helpen... Het is je gegund vrouwke...
Kelly, fijn dat die afspraak nu staat joh. En ook fijn dat die huisarts je direct heeft doorverwezen! Die andere huisarts zat er wel echt gruwelijk naast .. En even nieuwsgierig, wel ziekenhuis zit je gynaecoloog? Enne, gewoon klussen hoor Ikke, ik hoop nog steeds dat ik die medicijnen niet nodig ga hebben natuurlijk, maar het is wel fijn dat ik in ieder geval die verwijzing op zak heb. Ik zou een meerling persoonlijk heel heftig vinden .. maar ik heb dan ook altijd geroepen dat ik maar één kindje wil Neemt niet weg dat ik het fijn voor je vind en dat het super is dat je na één ronde medicatie al bent aangeteld! Liz, fijn dat het meeviel! Enne, kon jij nu wijs uit alle dingen die er op het scherm te zien waren? "Daar zit je eierstok" .. Tsja, het is dat zij het zegt Maar nu fijn op naar dinsdag, ben benieuwd waar je dan staan Verder is het misschien wel leuk om te vertellen dat wij afgelopen week een reisje naar Thailand hebben geboekt in de zomermaanden. We zijn hier twee jaar geleden geweest en dat is ons toen ontzettend goed bevallen. We hebben met het uitkiezen van de bestemmingen wel rekening gehad met een eventuele zwangerschap en komen dus niet in de malaria gebieden. We zitten voornamelijk in het zuiden op Phuket en Kho Lantra. Hebben er ontzettende zin in! En voor nu verzet het regelen van en het uitkijken naar dit reisje mooi mijn gedachten Als mijn eisprong daadwerkelijk is geweest zou ik over één week ongesteld moeten worden. Of niet, natuurlijk.
Lin, die andere huisarts zat er inderdaad gruwelijk naast... BEN BLIJ 27 APRIL TE MOGEN... Voel me nu wel heel erg moe telkens... Ben bang dat ik eerder mijn menstruatie krijg als al die keren er voor ... 14 april zou mijn NOD zijn, maar voel me nu al zo... Kots misselijk, buikkrampen, gevoel van ieder moment gaan menstrueren... Grrr... Word knettergek van mijn lijf... Gaaf joh zo'n reis... Wij zijn naar Gambia geweest ook erg mooi... Mis het daar wel, maar ja wil zwanger raken en dan is het daar niet veilig... Inderdaad ook in verband met Malaria... Mis het daar wel, is een arm, maar mooi land... Hebben daar veel gezien en een goede vriend op gedaan...
Joehoe dames! Even een vraagje. De laatste week slaap ik slecht, wordt regelmatig 's nachts wakker, moet dan vaak even naar het toilet. De laatste paar nachten ook getempt op het moment dat ik, midden in de nacht, wakker werd. Na het toiletbezoek val ik gewoon weer in slaap, om na het gaan van de wekker, 2 tot 3 uur later, weer te tempen. De temp die ik dan meet ligt veel hoger dan de temp die ik rond 03:00 heb gemeten. Om vannacht als voorbeeld te nemen; rond 03:30 heb ik, voor mijn toiletbezoek, een temp. van 36.77 gemeten, wel nog steeds aan de hoge kant. Na het toiletbezoek viel ik snel weer in slaap en heb ik om 07:00 bij het wakker worden weer gemeten. Mijn temp. was nu maar liefst 37.09. Ditzelfde plaatje herhaalt zich nu al een aantal dagen en Ik heb onderhand geen idee meer van welke temp. ik nu uit moet gaan??
Wat heb ik weer een hoop gemist! heel veel goed nieuws! Kel, gefeliciteerd met je nichtje Anne, leuke naam! En wat een supergave trein heb je gemaakt!!! Liz, gefeliciteerd met je nieuwe baan, geweldig dat je aangenomen bent! Ikke, wat een leuke manier om het te vertellen aan je (schoon)ouders. Helemaal fijn dat je nu niet meer op de groep hoeft te werken. Maar ook wat minder leuk nieuws. Ukkie, vervelend dat je weer ongi bent, maar vind die buikkrampen nog erger voor je, gauw een afspraak maken met je gyn, dit is niet normaal meid. Linlala, wat rot dat je nu waarschijnlijk ook m.b.v. de gynaecoloog zwanger "moet" gaan worden, maar net als ikke zegt... het kan zo maar gebeuren dat het net zo gaat als bij ikke. Siesi, hoe is het met jou meid! Kiekske, ben ook erg benieuwd hoe het met jou is, gaat het een beetje? Mo, hoe is het met jou, weer vol goede moed aan een nieuwe ronde begonnen? Hier alles oké! We hebben een superleuk weekend gehad met allemaal leuke dingen! Nu nog veel dingen opruimen en wassen, maar het was het waard. En speciaal voor Liz zal ik een buikfoto plaatsen, hoop niet dat ik er iemand pijn mee doe.
Lin, Hmm ja dat is een goede... Is eigenlijk niet goed na te gaan welke temp je dan het beste kunt gebruiken... Jacky, wow nice!!! Hier: Pff ik plas me ziek en ben zo moe... Vaak maagzuur en misselijk. Denk even veel spanningen nu... Blij dat ik 27 apr naar Gyn kan. Heb nu 4 dagen voor mijn NOD, gevoel van ongi Gister was een drukke vermoeide dag voor me... Eerst voor de 2de keer naar Anne wezen kijken en vervolgens naar mijn beste vriendin die ieder moment kan bevallen... Blijft toch wel pittig... Vond het heerlijk Anne vast te houden... Ze kwam zelf ook zo fijn opgekrult liggen ... Mijn beste vriendin is voortaan zo bol, dat ze niet veel meer kan... Die hoop dat de dame snel komt...
Kel, ik ga met je mee Moet ook 27 april weer naar de gyn. Ben vandaag een dagje thuisgebleven. Heb nog steeds kramp maar wordt gelukkig wel wat minder. Linlala, ik kan je helaas niet helpen met je temperatuur. Heb je een premiumaccount op FF? Dan kun je op het forum je vraag stellen in het VIP-gedeelte.