Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Als je twijfelt wacht dan net zolang tot je het zeker weer :)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hihi 27 april... :p
    Ik ben benieuwd... Deze maand zal hem wel niet worden... Ik hoop dat de gyn de 27ste wat voor me kan betekenen...

3. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Dames, dank jullie wel voor de lieve reacties! Vandaag 12-wekenecho gehad, alles helemaal goed en termijn helemaal perfect --> uitgerekende datum blijft 20-10-2012. Foto volgt later, moet nog foto van fotootje maken.

Linlala en Kel, wat ongelooflijk k*t als je lichaam je in de steek laat, zo vervelend wat jullie moeten meemaken. Gelukkig kunnen jullie snel terecht bij de gynaecoloog, heel veel succes en we duimen super super hard dat het snel gaat lukken bij jullie.

Kiekske, durfde niet zo goed te reageren op jouw vraag, maar ook ik denk dat het een verandering in je hormoonhuishouding is, bij ons reageerde ons teckeltje ook erg anders als anders, veel snuffelen in de genitale zone en liefst de hele dag op mijn buik liggen, heel beschermend en zenuwachtig. Ik geloof echt in wonderen en hoop zo voor je dat er zich stiekem een wondertje heeft verstopt in je buik!

Liz, mooi maatje van je follikel, zou inderdaad heel fijn zijn als bij jou alles helemaal oké is, dat scheelt weer! Ennuh... zwangere buiken zijn inderdaad meestal erg mooi, maar voor dames die ook erg graag een b.i.b. willen, is het denk ik ook wel erg pittig!

4. Infantem Amor

Gaaf, ik ben zo benieuwd naar je kleine beebje..

Dank je wel!!!, ben echt blij als ik er heen kan, ben er nu echt klaar mee... Misschien ook wel beetje emo, ivm geboorte van Anne en de komst van de andere kleine... Maar heb het echt gehad met mijn lijf.. Zou hem zo naar de sloop brengen en een nieuwe kopen als dat kon...:$

Daar ben ik het mee eens... Ik geloof ook wel in wonderen en hoop dat er bij jou echt een wonder gaande is Kiekske...

Hier gaat het iets minder nu... Ben veel moe, ben misselijk, heb hoofdpijn... Zaterdag mijn NOD maar nu al gevoel van ongi...

5. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Kel dikke knuf voor jou!

En dan hier de picture van prulleke nr 5. Ook na 4x blijft het wonder weer net zo groot, wat was ik blij dat alles oké was.

6. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ik weet nog niet echt wanneer ik terecht kan :( Ik heb alle formulieren gisteren op de post gedaan en zou nu binnen twee weken bericht moeten krijgen welke onderzoeken plaats gaan vinden en wanneer dit zou moeten zijn. Heeft iemand van jullie enig idee op welk termijn deze onderzoeken gepland zullen worden?

Dat wachten is echt helemaal niets voor mij.

En jeetje, wat een mooie echo zeg! :D Alles d'r op en d'r aan!

7. Infantem Amor

Pff Lin, balen dat je dan niks weet he... Kan je daar verder ook niet over informeren... Knuff...

Jacky, Wow mooie beeb heb je... Hij/zij word vast net zo mooi als de andere 4 prullekes...

8. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Even vlug want de katten hebben honger:p

Linlala, ik had dan wel eerst een gewone afspraak maar heb in die afspraak meteen de eerste echo gehad omdat ik op dag 12 zat. Ik vermoed dus dat je de eerstvolgende cyclus meteen alle onderzoeken krijgt (bloedprikken 2x, cyclusanalyse dmv echo's, en zaadonderzoek).

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ook ik ben er weer!

Kel, wat heb je een mooie luiertaart gemaakt. Echt super zeg! Mag je wel super trots op zijn :D Spannend he voor 27 april, maar wel fijn dat je dan eindelijk naar de gyn kunt.

Liz, wat fijn dat je eitjes wel goed groeien. Hopelijk hoeven jullie toch niet voor de behandelingen te gaan en hebben jullie nu echt geluk dat jullie een plak beebje krijgen. Ik duim voor je, al is de kans klein...... En de echo's zijn niet zo erg he.... je went eraan... haha..

Lin, wat leuk...een reisje geboekt! Ik ben er nog nooit geweest. Ik las dat er in de papieren staat dat je PCO hebt ( vermoedelijk )? Je hoeft ook niet veel klachten te hebben. Ik heb ook helemaal geen overbeharing... hoef mijn benen zelfs nooit te scheren want er groeit toch niks... haha... maar ik heb wel overgewicht ( nu niet meer na een aantal jaren geleden te zijn afgevallen ) maar nu door de zwangerschap komt het er weer allemaal bij maar daar zullen we maar niet over praten he ;) Je kan het evengoed hebben zonder veel klachten te hebben. En ik zou ook gewoon zeggen dat je een half jaar geleden bent gestopt met de pil. Ik heb geen papieren in hoeven te vullen, maar moest wel alles vertellen. En ik was ook een half jaar gestopt. En zie nu hier...... In verwachting :) Het is niet zo dat ze je niet helpen als je nog geen jaar bezig bent... al zijn er uitzonderingen.... Wat balen dat je ongi eraan komt! Zonde zeg!

Jackey, wow mooi buikje... al vind ik hem nog niet erg groot na zoveel kids ;) De mijne groeit als kool!!! :) Ik moest vandaag een buikfoto maken maar ben het vergeten. Dan maar morgen doen! Wow mooie echo!!!!

Kiekske, wat leuk zo'n verrassingsweekendje! Dat gebeurd mij nou nooit! Haha... Ik hoop ook voor je dat je snel weer ongi wordt. Wat gaaf een weekendje naar Parijs! Dat is wel ff lekker eruit zeg! Het is je ook van harte gegund...

All, ik heb morgen de 2e echo. Wel echt super spannend en ben ook best wel zenuwachtig.....

10. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    #1030 Linlala, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Ukkie, dan wacht ik nog even af. Ik ben vandaag aan een nieuwe cyclus begonnen, dus het wordt wat tijd betreft vrij krap. En ikke, ik heb ook echt ongelooflijk veel zin in die vakantie! Misschien is het voorlopig de laatste keer dat we zo ver weg kunnen :) En wat de PCO betreft wacht ik ook maar af tot dit echt wordt bevestigd. Vooralsnog is het inderdaad niet hopeloos, gelukkig maar!

Vandaag ben ik ongesteld geworden op, volgens FF, 13 dpo. Dat is wel netjes, toch?

Na mijn menstruatie gaan we weer door waar we gestopt zijn, te veel eieren in huis of niet. Gekeken naar mijn temperaruur heb ik de afgelopen cyclus wel gewoon een ei sprong gehad! Is er in dat geval dan altijd kans zwanger te raken of kan ook een gesprongen ei te klein zijn voor bevruchting?

Ikke, super veel succes, maar ook plezier, toegewenst met de echo! Ik ben erg benieuwd naar hoe de beebs er nu uitzien :)

11. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Linlala, lijkt me inderdaad netjes 13 dpo. Nu hopelijk snel bericht dat je bij de gyn kan komen.

Ikke, dat geloof ik meteen dat je buik hard groeit, er zitten wel 2 van die kleine wondertjes in je buik. Succes met de echo vandaag!

Siesi, al lang niets meer van je gehoord, gaat het nog steeds zo slecht met je exceem? Hoe is het met de zwangerschap?

12. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@Linlala..heerlijk dat jullie een reis hebben geboekt!Klopt het nou dat je naar Thailand gaat??Zooooooooooooooo mooi, wij zijn in November geweest..wil graag nog terug!!maar nu staat er eerst een rondreis door Zuid-Afrika op het programma in Septmeber/October...al hoop ik dat het niet door kan gaan om bepaalde redenen!!;)Daarom boeken we ook nog maar even niet..we blijven hoop houdene n hopenm dat we misschien 1 ivf cq icsi poging mogen hebben gedaan voor die tijd..

Als je een eisprong hebt wil dat nog niet direct zeggen dat deze ook goed is voor bevruchting helaas..het is pas een volwaardige eisprong indien er voldoende progesteron wordt geproduceerd..

@Ikke..morgen de tweede echo..leuk leuk..maar ook wel een beetje spannend dat geloof i.Ja als er twee wondertjes in je buik groeien dan gaat het natuurlijk nog harder..je baarmoeder groeit als kool..:)

@Jacky..jaaaaaa ik had m ook al op je facebook gezien, erg mooie echt..ik blijf het een wonder vinden...:)

@Kiekske..ik heb idd ook vaker gehoord dat wanneer dieren anders op je reageren dat dat met een verandering in je hormonenhuishouding te maken kan hebben.Wie weet?????Zou geweldig zijn toch?Er gebeuren wonderen...;)

@All, ik ben vandaag weer voor een inwendige echo geweest..ik vind ze eigenlijk helemaal niet erg.Vind het alleen minder dat ik nu al 4 gynaecologen gehad heb maar ja..is niet anders..Mijn ei was gesprongen, waarschijnlijk gisteren.Eergisteren flink geklust..dan ben je het meest vruchtbaar 1 dag voor ovulatie..dus hopelijk met resultaat al verwacht ik van niet gezien onze situatie..maar zoals ik ook tegen anderen zeg..wonderen bestaan;)
    Mijn endometrium was ook dik genoeg voor een eventuele innesteling..
    Dit was wel een hele fijne gynaecoloog, een wat oudere man, maar hij was de enige die echt persoonlijk was en ook uitlegde van hoe en wat..Liet zien dat mijn baarmoederslijmvlies uit drie lagen bestond etc etc..Vond het een fijne gyn..

Nu maar weer op het wachtbankje..als ik ga menstrueren moet ik dat doorgeven zo niet moet ik een test doen..Maar eerst de 18e weer bloed laten prikken om te kijken of het een volwaardige ovulatie was..hope so!

Gr liz

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jeetje: wauw!! Gave echo!! Genieten joh!

Ikke: hoe was het bij jou?

Siesi: waar ben je? Hoe gaat het met je?

Liz: wanneer start je eigenlijk met je nieuwe job? En je ei gesprongen, joepie! Ik zou ook gewoon klussen hoor, je weet het nooit!

Lin: 13 dagen is helemaal prima. Een cyclus van 27 dagen dan? Die van mij is 26 dagen en dat is geen probleem.

Kel: ik ben nooit zo van testen voor de nod. Ik persoonlijk zou even wachten, maar als jij graag wil testen, moet je je gevoel volgen.

Haha! Ik dacht al dat die reactie op mijn hond zou komen. Maar dat geloof ik echt niet. Ik denk dat ik gewoon een levende eisprongdetector heb ;)

Vandaag naar Gent geweest. Goed gesprek gehad, dat ook wel even aan kwam. Het TESE materiaal is goed, dus dat mag geen beperkende factor zijn. Ik ben de beperkende factor. Ik ben moeilijk te stimuleren vanwege die lage amh. Dat moet je dus zien als een vervroegde overgang, weinig eitjes dus meer. We gaan nu hetzelfde schema volgen als bij poging 1, wat ik wel erg fijn vind, want toen had ik iig 8 follikels.
    Nu moet ik zsm starten met DHEA, een hormoon. Dit moet ik 3 maanden slikken, dus de poging wordt ook 1 maand uitgesteld. Dit hormoon kan de kwaliteit van de eicel verbeteren. Ik heb het zelf voorgesteld en ze waren het er helemaal mee eens, ook in de stafvergadering waar ons dossier inmiddels al 2 keer besproken is. Hierdoor zal de volgende poging in juli vallen. In juni moet ik bellen wanneer mijn menstruatie gestart is. Later in mijn cyclus, dag 21 ongeveer, krijg ik dan een hysteroscopie, een kijkje in mijn baarmoeder dus. Ze willen zeker weten dat daar alles goed is. In juli dus de 2e poging. De eicellen worden dan extra goed gecontroleerd en de tp blijft op dag 5. Als er nu weer geen enkel embryo dag 5 haalt, kunnen ze conclusies trekken. Helaas geen fijne voor mij, want dan zijn mijn eicellen gewoon niet goed genoeg. Eiceldonatie is dan nog een optie. Dat kwam wel even aan. Maar goed, ze gaan nu alles uit de kast halen en ik heb er wel vertrouwen in. Dit voelt goed. Afgelopen keer voelde vanaf het begin al niet goed. Hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat...

14. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    #1034 Linlala, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Kiekske, dat klinkt heel spannend! Erg fijn dat er zo direct actie wordt ondernomen én dat men naar je luistert. Goed om positief te zijn en te blijven, hoop doet tenslotte leven. Ik hoop hier met je mee op een goed verloop, en dat natuurlijk het liefst zo snel als mogelijk :)

Helaas hier geen cyclus van 27 dagen. Mijn vermoedelijk ei was er op dag 27, cyclus heeft uiteindelijk 39 dagen geduurd. Nu weer op dag één.

15. Infantem Amor

Liz, you never know, misschien heb dan toch geluk op die kleine kans ;)

Lin, blergh dat wachten is niks he meid.. 13DPO is wel netjes... Hopen dat deze cyclus beter verloopt...

Kiekske, ik normaal ook niet zo... Ik ben bang dat deze ronde hem ook niet word... Ben blij als ik naar de gynaecoloog mag 27 april...
    Pff jij hebt ook nog een heel traject te gaan... Fijn dat je, je er nu wel prettiger bij voelt...

Hier:
    Nog steeds het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden :( Misschien komt het door de zenuwen, ben beetje zenuwachtig ivm mijn vriendin, ze heeft de slijmprop verloren, is nu afwachten wanneer ze komt, maar mijn vriendin neemt sommige dingen niet serieus, puur omdat ze er bang voor is... Dat merk ik dan aan de manier van praten... Bij die prop is ze best wel wat bloed verloren... Maar dan wil ze geen verloskundige bellen, bang dat er iets fout is... Snap dat ook, wel maar hoop gewoon dat de kleine meid zich nu snel gaat melden... Ze is nu slapen, zover dat kan want de jonge dame heeft als weken de hik snachts en houd mama dan wakker ;)

16. Infantem Amor

Mijn temperatuur daalt!! Dus ik hoop dat mijn menstruatie inderdaad morgen komt, heb lage rug pijn en menstruatie krampen.. Hoofdpijn en ben misselijk, telkens spuugneiging weg moeten ademen...

Maar die laatste 2 kan zijn omdat ik mijn beste vriendin altijd erg goed aanvoel en die heeft mij om 2.00uur laten weten dat haar vliezen gebroken waren en er veel huidsmeer mee kwam en een uurtje geleden kreeg ik van haar man dat ze om de 15 min weeën had en dat ze dan iedere keer meteen moest spugen. "Nee, ik ga gewoon slapen niks aan de hand" vertelde ze mij gister nog terwijl ik zei dat ze ging komen.. Haha ze wilde géén vrijdag de 13de kindje en zou absoluut niet vandaag bevallen, want ik heb een ochtend en avonddienst dus kan niet komen en morgen pas ergens in de avond, want moet morgen de hele dag!!! Maar ja ik ben benieuwd, iedereen leeft me mijn zusje, de zus van mijn man... Ze kan ook goed met hun opschieten, mijn schoonzus was immers tegelijk zwanger dus via mij hebben ze veel vragen aan elkaar gesteld ter gerustelling

Pff word een zwaar dagje werken, wil eigenlijk zo graag naar der toe, als ze smiddags zou bevallen moest ik er bij zijn van der... Maar de rest van de tijd moest ik gewoon gaan werken. Ben zo benieuwd...!!

17. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Spannend Kel, ben benieuwd wanneer je vriendin haar baby geboren wordt, zal toch wel vrijdag de 13e worden waarschijnlijk. Wat grappig dat je haar zo goed aanvoelt!

Liz, spannend weer om zo de wachtweken in te gaan, er is toch een kleine kans. En als het niet zo is kunnen ze je nu echt goed gaan helpen.

Kiekske, meid wat spannend, wel erg fijn dat jullie zo overeenkwamen in jullie ideeën, blijf vol goede moed de komende 3 maanden. We blijven duimen voor je!

18. Infantem Amor

Ja!! Jaylin is om 12.25 geboren!!!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

JAHOE!!!!!! Proficiat!!!! :D:D

20. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0