Haha ik heb hem vanmorgen tegelijk met mij het bed uitgetrapt... Ben nu weer wat afgekoeld, maar wel kei kapot, want sliep uit eindelijk pas om 01.15 ergens, kreeg hem met zijn zatte kop ook nog niet naar bed, maar als hij dan later in bed had komen liggen was ik ook wakker geworden en dan had ik helemaal niet meer kunnen slapen... Pff ben super brak en dan moet ik nog een avond en een feestje daarna... Hmm nou ja dan is het afdak wel af en dan kunnen jullie straks lekker samen op pad... Ik heb al heel wat dingen Ben zo benieuwd vrijdag, heb er toch wel de zenuwen voor... Ik laat mij deze keer echt niet weg sturen... Zit al weer op CD35/36 ergens...
Hallo allemaal! Hier ook iemand die in omgeving eindhoven woont, In helmond om precies te zijn. Wij zijn al 8 rondes bezig, waarvan afgelopen ronde met ovulatie testen begonnen, en heb donderdag 12 april me positest gehad, dus het is nog even afwachten, maar denk dat het weer niet raak is, mijn cyclus is ook niet echt perfect, maar het is ook niet zo dat ik een super lang cyclus heb, mijn kortste cyclus was 26 dagen en me langste zijn nu 30 dagen zijn, als mijn NOD de 28ste van april is. Ook ben ik van plan de mmm in te gaan vanaf begin mei. na me menstruatie. dit omdat ik 8 maande best lang vind duren, omdat ik sinds 2 maande last heb van me borste die gevoelig zijn na me ei sprong en steekjes onder in me buik, en afgelopen menstruatie ik heeeel veel pijn heb gehad meer als normaal. en zelfs de aleve feminax niet hielp die normaal wel hielp. en omdat me moeder vroeger endometriose heeft gehad. Groetjes Cindy
Hoi meiden!! Hier ook weer een keer een berichtje van mij..ik weet ik ben ene tijdje niet geweest, doe dit ook bewust, wat meer afstand nemen... Wow Ikke..wat een mooie echo!!Zooooo bijzonder..zo mooi!!Ik zou als ik jou was samen met manlief op pad gaan om dingetjes te kopen.. Fijn dat er nu een oplossing gevinden is voor je werk... @ Cindii welkom, jouw verhaal lijkt vee; op die van ons..iig dat mijn cyclus ook tussen de 26 en 30 dagen ligt..wij zitten inmiddels sinds vorige maand in de medische molen na een vmk.. @Ukkie, ik neem ook meer afstand en mij lukt he tnu en het bevalt me ook goed..geeft me een stuk rust.. @Jacky..hpoe gaat het met jou en de kleine?? @Siesie..nog altijd zo beroerd??Ik kan je de hand schudden, alleen bij mij is het helaas niet om dezelfde reden @Kel..ja ik "spreek"jou bijna elke dag..dus je weet hoe ik er over denk @All..met mij gaat het wel redelijk..cyclysanalyse afgelopen, hubbie moet komende week weer onderzocht worden..en 7 mei terug gynaecoloog.Veeeeeeeeel stress vanwege mijn nieuwe baan..en word gek van mezelf.. Ben al een week kotsmisselijk, ook al paar heer overgegeven maar meestal gewoon kokhalsneigingen, last van mijn birsten, tepels, blauwkleuring van de venen op mijn borsten..veel plassen..Kortom..als je niet zou weten dat ik niet op de normale manier in verwachting zou kunnen raken dan zou je misschien bepaalde dignen gaan denken.. Ik moest ook overgeven op het werk..gelijk allemaal ooooooooow??moet je ons een geheimpje verklappen??grrrrrr ze moesten eens weten hoe graag ik het zou willen.. Zit allemaal tussen mijn oortjes, wat kan je jezelf voor de gek houden he??Komt allemaal door de stress vanwege mijn nieuwe baa, poeh komt toch heel veel op me af ..en veel verantwoordelijkheden..ik weet ik moet hier ef doorheen door deze periode maar moet toegeven dat het me best een beetje zwaar valt.. Groetjes Liz
@liz82 Dankje!, Ik ben ook van plan om de mmm in te gaan, ivm met het verleden van me moeder met der endo, ik ben alleen nog aan het twijfelen, en als ik net als vorige maand zoveel menstruatie pijnen heb dat de aleve niet helpt dan ga ik toch naar de HA en dan kijk ik wel wat hij zegt. Wel vervelend dat je al die zwangerschaps kwaaltjes hebt, en dat mensen dan ook echt denken dat je dat bent, maar je zelf weet dat het niet zomaar kan hoop dat je niet al te lang die mmm in moet gaan en dat je snel zwanger bent! Succes in elk geval!
Cindii, WELKOM... Heftig verhaal meid... Ook al zo lang bezig... Ik zelf heb hele lange cyclussen zit nu in ronde 5 (maar ben al 11 maanden bezig)... Liz, hihi ja spreek je inderdaad bijna iedere dag... Enne je weet wat ik zeg he... Ik denk dat je toch een testje kunt wagen, maar snap het als je dit niet doet. Bang dat hij OMO wit is.. Ken het gevoel... All, ik had het gisteravond even zwaar.... 3 van mijn zorgvragers zeiden dat ik er zo goed uit zag en dat het leek of ik zwanger was... Dit stak me wel even, vooral omdat ik vorige week zaterdag op NOD heb getest en hij toen OMO wit was... Wel ben ik misselijk, eet weinig (krijg het gewoon niet weg) en moet kokhalsen, maar ja mijn lijf houdt mij wel vaker voor de gek...!! Mijn temperatuur is nu al 4 dagen exact gelijk terwijl hij de dagen ervoor schommelde. met een paar tiende... Pff ook ik maak me zelf denk ik gek... Ben ook erg zenuwachtig voor vrijdag...
Kel, haha... je hebt je man tegelijk met jou uit bed geschopt? Hihi... weet ie meteen hoe is het om vroeg eruit te moeten na zo'n avond... En wat erg van die zorgvragers. Is echt niet fijn om te horen zeg! Dat ze zo'n dingen zeggen, terwijl dit je heel veel pijn doet. Ooit komt er een dag, dat je zo trots kunt zijn op je zwangere buikje! En ik ben ook wel erg benieuwd wat de HA vrijdag zegt. Laat je idd niet weg sturen en ga echt op je strepen staan! Cindi, welkom in dit topic. Vervelend dat het bij jullie niet lukt, maar wel fijn dat je menstruatie zo regelmatig is. Het is evengoed frustrerend iedere maand weer, dat begrijp ik...en vooral omdat je moeder endomeotrise heeft. Hier is nog iemand die dit heeft, alleen neemt ze nu wat meer afstand. Zij is nu ook al erg lang bezig... Ik hoop dat ze jou willen helpen om de MMM in te gaan, want dit is ook nog lang niet altijd zo, ook al vermoed je iets..... Dit heeft echt met je HA te maken enz... dus ik hoop echt dat ze jou doorsturen. Niet om je valse hoop te geven ofzo, maar Kel is nu ook al een aantal keren naar de HA geweest, en wordt ook niet geholpen. Hopelijk nu wel! Liz, wat leuk een berichtje van jou Wat vervelend zeg die kwaaltjes... poeh poeh.... hopelijk krijg je snel duidelijkheid van het ziekenhuis over wie wat hoe en waar... en idd... een testje wagen zal erg frustrerend zijn, omdat je te horen hebt gekregen dat het eigenlijk niet op de normale manier zal lukken, maar de kwaaltjes komen wel erg in de richting.... frustrerend zeg! En je bent begonnen met je nieuwe werk??? Hoelang al? Bevalt het wel een beetje ondanks dat er toch veel op je af komt? Hopelijk wel.. al is in het begin alles wennen, maar dat komt helemaal goed met jou!! Vandaag ga ik mee kijken met het werk waar ik voor ga werken... ben erg benieuwd.. volgende week dinsdag zelf beginnen... Spannend! En morgen mogen we weer eventjes naar binnen kijken bij onze ukkies! Vannacht alweer gedroomd... oow wordt gek dan he... Ik heb gedroomd dat 1 kindje helemaal gezond was, en het ander kindje had aan 1 kant geen neusschotje? Ja hoe dat kan geen idee... haha.. zit mezelf zeker weer gek te maken.. en de gyn die de echo deed had een dochter die precies hetzelfde had, maar er nooit mee is gepest??? Och ja.... ik weet het ook allemaal niet. Hopelijk zijn onze kindjes gewoon gezond, maar dat kunnen ze nu nog niet zien. Het belangrijkste morgen is dat ze allebei weer goed gegroeid zijn, en beide hartjes nog steeds kloppen! Vind het weer erg spannend zeg! Hoe gaat het met de rest van de meiden? Alles goed verder?
Ikke, haha fijn he die dromen... Ach het is voor een goed doel... Morgen kijken spannend...!! Hoe ziet je buikje er nu uit? En vandaag meelopen?! Haha ja ik mag vrijdag eindelijk naar de gyn, ben super zenuwachtig... Ben zwaar misselijk, als ik iets eet komt het weer terug enz... Maar ja zullen de zenuwen wel zijn... Ga zo maar eens wat aan school doen... Heb eigenlijk helemaal geen zin om er iets aan te doen, maar moet wel anders kom ik nergens... Heb eigenlijk gewoon de puf niet ook maar iets te doen...
Ikke, dat dromen hoort er bij, ik heb al zoveel dromen gehad. Geen tussenschotje kan wijzen op syndroom van down, misschien dat je dat ergens had gelezen en dat je daarom juist dit punt hebt gedroomd. Kel, groot gelijk dat je hem 's morgens ook zijn bed hebt uitgeschopt. Vervelend al die kwaaltjes, hoop echt dat het snel over is. Liz, jij ook al zoveel kwaaltjes, je zou bijna iets gaan denken, maar hopen dat het snel over is, ben benieuwd 7 mei, in ieder geval succes voor dan. Cindii, welkom! Ook al zolang bezig, vervelend hoor. Hoop ook voor jullie dat het snel raak is. Hier, druk druk druk, heel veel werken ivm andermans vakantie, maar gelukkig na donderdagavond 2 weken vakantie! Verder alles goed, buikje groeit goed en misselijkheid is eigenlijk helemaal over nu. Nog 2 weken plassen voor MvM en dan zit ook dat er weer op. Verder ben ik heel erg bang dat ons kindje niet gezond is, ten eerste omdat ik altijd een miskraam had voor een goede zwangerschap, dus ben ik bang dat hier ook al iets niet goed zit. En ten tweede omdat ik op dit moment 2 cliënten op mijn woning die 5e kind zijn en verstandelijk gehandicapt. Ben er echt heel bang voor en zal blij zijn als ze met de 20-wekenecho geen bijzonderheden zien. Dat is natuurlijk geen 100% zekerheid, maar toch alweer wat meer. Sorry voor mijn geklaag.
Je klaagt toch niet meis, ik snap je angsten helemaal!! Hoop dat je snel wat rust krijgt over 6 weekjes... Als je in de zorg werkt dan kom je dat soort dingen sowieso heel veel tegen en ik merk dat ik daardoor ook heel anders ben gaan denken.. En ik kijk ook heel anders tegen een zwangerschap aan, ik denk veel rationeler als andere in mijn omgeving, want mensen dan wel weer een beetje afstoot... Mijn schoonzus had het zelfde als ik en die heeft tijdens haar zwangerschap niet op de wel bekende roze wolk gezeten. Hoop dat ik daar niet veel last van krijg... Maar meisje, je moet wel positief denken hoor, je andere kindjes zijn ook allemaal gezond en een gezin als The Kelly Family zijn ook alle kinderen gezond ... Jou beebje komt ook gezond te wereld...
Hey meiden! @Ikke, morgen weer een echo??spannend...maar ook leuk, om jullie wondertjes weer te zien Sowieso droom je vaker zegt men als je zwanger bent. In je onderbewustzijn zal je idd toch wel ergens iets gelezen of gehoord hebben wat met dat tussenschotje te maken heeft..hopelijk is gewoon alles okay met jullie frummetjes..Spannend dat van je nieuwe werk, ik hoop maar dat het je gaat bevallen..ik denk van wel.. Ik moet nog echt mijn weg vinden in mijn nieuwe baan, er komt veel op mij af, veel verantwoordelijkheden, veel dingen die ik moet gaan coordineren etc..Vind het tot nu toe zeker leuk!!Alleen wel veel stress, maar je is allemaal nieuw enzo he..is ef spannend nu.. @jacky.. Meid wat vervelend dat je je zo onzeker volet over het feit of jullie kindje wel gezond is.Ik kan me voorstellen dat je die twijfels krijgt omdat je ziet bij zorgvragers dat het 5e kindje verstandelijk beperkt is, maar dat is waarschijnlijk gewoon toeval..idd net wat kelly ook zegt, er zijn zoveel grote families waar alle kinderen gezond zijn...(the kelly family is niet zo'n goed voorbeeld kelly aangezien je alleen het gezonde deel ziet)Vroeger waren er ook heel veel meer grote gezinnen, ook allemaal gezond..Ik hoop dat je na de 20 weken helemaal gerust bent..kan me t wel voorstellen maar probeer ook te relativeren..al je andere kids zin toch ook gezond?? @Kelly..zet m op vrijdag!!You can do it, snap dat je wat zenuwachtig bent..komt goed meid.. @Cindii, als ik jou was zou ik idd gewoon eens naar je huisarts gaan, kijken wat hij/zij ervan zegt..blijf niet te lang rondlopen met een onbestemd gevoel..helaas heeft mijn gevoel het bij het juiste eind gehad..Maar dat hoeft bij jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn.. Bah ben helemaal niet fit, hoesten, keelpijn, verhoging..hoofdpijn..Had vandaag gesprek met mijn leidinggevende na mijn werk, over mijn nieuwe baan..is me weer een beetje meer duidelijk en verwachtingen naar elkaar zijn uitgesproken.Ze zei dat ze heel erg blij was dat ik het geworden was..dat ik qua denken veel op haar lijk en ook qua karakter, dat ze ook een klik voelde..nice to hear Heb morgen mijn NOD, maar helaas toch echt veel normale ongesteldheidsklachten..dus het zal wel gewoon komen...kan ook niet anders, maar ja toch heb je altijd ergens een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje hoop.. Groetjes Liz
Kel, Hoe mijn buikie eruit ziet???? Dik!!! Haha...een echte dikke bobbel al. Heb woensdag een foto gemaakt... as woensdag weer... Als ik deze heb gemaakt, zal ik hem van de week eens plaatsen. Echt huge is ie... mijn moeder lachtte mij al uit ( en bedankt ) dat ik zo dik was.... nou nou.... hihi... Weet je wat... ik zal hier onderaan de buikfoto van woensdag plaatsen... heb je een idee... Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar komt helemaal goed. Tenminste... dat hoop ik en daar ga ik vanuit. Flink zeggen wat je te zeggen hebt, en anders zelf naar het ziekenhuis bellen. Ik zou echt helemaal uit mijn plaat gaan als ze nu nog zo dom doen. Dus go girl!!! Jackey, Ook kan ik me helemaal voorstellen hoe je denkt over je 5e kindje. In de zorg zie je idd veel ( te veel ) waardoor je allemaal die dingen kunt gaan denken. Een "normaal" mens die niet in de zorg werkt, denkt daarbij niet na. Je moet vertrouwen hebben in je ukkie, en ik hoop ook echt dat je kindje gezond zal zijn. En dat van dat tussenschotje wat ik heb gedroomd.... het kind zag er normaal uit, alleen had een extra neusgat... haha... het zag er verder normaal uit... het was gewoon een heel rare droom. Kan me niet herinneren dat ik zoiets heb gelezen.... maar misschien toch ergens op tv een "misvormd" iemand gezien, dat er nu uitkomt in een droom. Ik hoop ook gewoon echt dat onze kindjes gezond zullen zijn. Vind de echo voor morgen zoooooooooooow spannend!!! En ik moet ook nog een aantal weken plassen voor MvM... ik moet zeggen... ik vind het fijn dat ik zo kan helpen, maar wat een *** werk... Je gaat bijna over je nek van die gore flessen, je moet aan de maatbeker denken en allemaal van die dingen. Ben blij als ik ermee klaar ben ( ook dat wegbrengen ben je een hoop tijd mee kwijt. Bij ons komen ze niet ophalen. ) Liz, Jaaaaaaaaa morgen mag ik weer kijken! Wat fijn dat je een gesprek hebt gehad en dat er weer wat meer duidelijk is. Je moet je weg gewoon nog een beetje vinden, maar dat is normaal. Die tijd krijg je, en die komt ook wel. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, want dit weer is ook niet echt bevordelijk voor een niet zo'n fit mens.... Ik ben ook erg benieuwd wat je ongi doet... Tuurlijk blijf je hoop houden, dat doen we denk ik allemaal voor jou ( tenminste ik wel ) all, ik heb vandaag meegelopen met 2 clienten ( die ik overigens niet ga begeleiden, maar gewoon om een beeld te krijgen ). Het was best wel leuk, maar ben benieuwd hoe mijn cliënten zullen zijn. Bij sommige cliënten liggen nog veel dingen die opgepakt moeten worden zoals financiën en dat soort dingen. Maar ook wel weer een uitdaging... heel anders als wat ik gewend ben. Het zijn 3 dagen werken. Volgende week 2 want het is Koninginnendag en alle feestdagen en weekenden hoef ik niet te werken. Best relax! Morgen echo! Ben me toch zenuwachtig. Hopelijk zijn de ukkies goed gegroeid. Nou speciaal voor jou Kel, mijn Huge belly ( al zeg ik het zelf ) Dit is dus van afgelopen woensdag, en volgens eigen berekening 10 weken zwanger ( volgens ZH 9w 2d ) Morgen kunnen ze iets beter zeggen hoever we echt zijn ongeveer.... Kijken of er een halve week tussen blijft zitten... dan zal ik ook mijn banner aanpassen, mocht er veel verschil inzitten...
Wow, what a beautiful belly Echt super...!! Pff ik zie erg tegen die afspraak op... Begin steeds meer aan mijn lijf te twijfelen, maar ben ook bang... Ik wil niet te veel die MMM in maar wil zeker mijn cyclus weer normaal opgang hebben... En gewoon snel zwanger zijn... Ik heb alleen buikkrampen/steken alsof ik ieder moment ongi kan worden...
Even snel berichtje hier van mij. allemaal bedankt, kan jullie vertellen dat ik nu dus al in de mmm zit, ben gister op genomen met hevige pijnen waarvan ze dachten dat het de blinde darm was, uit eindelijk door gestuurd naar de gyn omdat er niks was met me blinde darm, en nu er achter gekomen dat 1 eierstok een infectie heeft en cystes en de andere eierstok heet 1 cyste dus zit nu aan het infuus met de antibiotica en van de wek waarschijnlijk kijk operatie, om te kijken wat en in hoever alles is aangetast. ik ga nu proberen te slapen met de pijn. slaap lekker allemaal
Cindii, jeetje wat is dat schrikken! hoop zo dat het van binnen straks allemaal mee zal vallen en dat jullie droom niet helemaal in duigen zal vallen. Heel veel beterschap! Liz, snap goed dat het wennen is met je nieuwe baan, maar als je er straks even in zit, dan gaat het vast goed komen. Nu eerst goed opknappen, ook voor jou veel beterschap! Kel, snap dat je wel een beetje bang bent, is niet niks, hoop ook voor je dat je heel snel zwanger bent of dit met hulp van de MMM is of spontaan. Ikke, gaaaaaaaaaaf!!!!!!!! Wat een prachtig buikje al! Hoe was de echo?
Jacky, hoe gaat het met jou buikje? Nou ja ik begin echt steeds meer angst en zenuwen te krijgen... Zie echt op tegen vrijdag... Zit er nu ook echt mee van wat gaan ze doen. Want in wezen heb ik een eisprong iedere cyclus, alleen mijn menstruatie komt niet...
Dankje, ik hoop het ook dat het allemaal mee zal vallen van binnen, maar ja ik heb er een best slecht gevoel over! Maar we zien het wel. Verder even een update, Dokter is vandaag geweest, ontstekings- waarde in het bloed is verhoog ondanks de antibiotica, maar ik zat vanmorge toen ze bloed af namen pas een half dagje aan de antibiotica, dus hier maak ik me niet zo heel erg zorgen over, het iets betere nieuws is is dat zodra ik over kan op antibiotica tabletten ik naar huis mag en een vervolgafspraak krijg bij de poli voor een nieuw inwendige echo, en dan gaan ze pas verder kijken wat het vervolg gaat worden, dus de kijkoperatie is gelukkig nog even uitgesteld. Dus nu maar hope dat de antibiotica snel aanslaat, en dat ik snel weer naar huis kan, want hier word ik alleen maar depri van pff..
Hey dames, Als 1e Cindy, jemig wat een heftig nieuws. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en mag je snel naar huis. Fijn dat de kijkoperatie is uitgesteld, maar het is niet fijn te weten dat je eierstokken ontstoken zijn. Kel en Jackey, thanx voor de complimenten Ik ben ook wel trots op mijn buikie, alleen groeit ie wel hard...hihi... All, vandaag voor de 3e echo geweest. Oh wat is dat dan weer gaaf om te zien. Echt super! De kindjes waren weer goed gegroeid. Ze lagen beide te slapen, en de echoscopiste duwde een aantal keren in mijn buik om ze wakker te maken. 1 bleef slapen ( lijkt op mijn vent ) haha... en de ander werd wakker en begon op en neer te springen... ik kwam niet meer bij van het lachen. Echt super leuk. En toen begon dat kindje flink te schoppen met zijn beentjes.... Het kindje wat aan het slapen was lag daar precies met zijn hoofd... haha... Het kindje is niet wakker geworden ondanks dat de andere hem steeds schopte tegen zijn hoofd... zo schattig om te zien. Kunt nu al zien dat de 1 op mij lijkt ( ook zo levendig ) en de ander op mijn vriend ( slaapkop ) Ook gesprek met de gyn gehad eigenlijk alleen maar of we een nekplooi meting willen, maar dit willen we niet. Dus over 2 weekjes terug voor bloedprikken, bloeddrukmeten, urine inleveren en dat soort dingen. Helaas geen echo Weet niet wanneer we nu weer een echo krijgen... vraag het de volgende keer wel na. Nu ook een zwangerschapsverklaring meegekregen De echo geeft iets verder dan 10 weken aan, maar op de verklaring staat dat onze uitgerekende datum 14 november blijft, dus hier houden we ons dan maar aan...dus dat betekend dat we morgen 11 weken zwanger zijn Zometeen nog naar een verjaardag... Fijne avond allemaal! Dikke knuffel voor iedereen!
Indd hopen dat de antibiotica snel aanslaat, morgen word er weer bloedafgenomen dus we zullen zien of de antibiotica vandaag iets gedaan heeft. En het is inderdaad niet fijn om te weten dat me eierstokken ontstoken zijn, als je kan bedenken wat voor gevolgen het met zich mee kan brengen maar ja