Hai!! @Ikke, wow mooi buikkie al hoor!!Fijn dat je je frummeltjes weer hebt kunnen zienLeuk leuk..lijkt me zo'n mooi moment.. @jacky,,jij al een neiuwe buikfoto?? @Cindii jeetje meid wat ablen zeg!!ik hoop dat de antibiotica heel gauw aan gaat slaan..kop op meid! @All, hier zijn de rode duiveltjes weer gekomen had toch ondanks alles een heeeeeeel klein beetje hoop.. Liz
Cindii, aan die gevolgen wil je niet denken... Succes... Ikke, oh de pestkop, pest jij je man ook altijd zo... Haha wel heel erg lief lijkt me dat. Mijn vriendin kreeg bij 10/11 weken en bij de 14 weken een echo... Liz, balen toch ongi, had ik echt niet verwacht... Jacky, ook ik ben benieuwd naar jou buikie... All, begin echt de zenuwen te krijgen voor vrijdag... Ben zo bang dat ik weer naar huis gestuurd word en niet verder kom... Blijf moe en misselijk en kan bijna niet eten En blijf buikkrampen houden... Alsof ik ieder moment mijn menstruatie verwacht... Pff en mijn man denkt dat ik te veel bezig ben met het wel of niet menstrueren en dat ik daarom geen menstruatie krijg Misschien heeft hij wel gelijk ook...
Hoi meiden, jullie hebben weer flink gepost te de afgelopen dagen! Ik ben nog steeds in afwachting van een bericht van het ZK, dus heb weinig nieuws te vertellen. De afgelopen dagen sowieso weinig met mijn lijf bezig geweest. Heb mijn rijbewijs vorige week gehaald en dat heeft me op een positieve manier bezig gehouden! Een welkom voor Cindii, beterschap ook! En Ikke, wat fijn dat de echo er weer goed uitzag! Mooie buik foto ook Ben nu eigenlijk al nieuwsgierig naar die van vandaag Joehoe Kelly, kop op! Probeer niet doem te denken, ze gaan jou gewoon helpen! Mijn gedachten en duimen staan vrijdag a.s. in ieder geval jouw richting op. Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst getest? Liz, balen dat je menstruatie weer is doorgezet. Ik zeg, beentjes omhoog en een wijntje erbij! In ieder geval jezelf goed verwennen de komende dagen. Jacky, showen, die buik
Hey dames, Cindi, ben benieuwd wat er uit is gekomen uit de bloeduitslag. Heel veel sterkte, en idd... aan de verdere dingen even niet gaan denken, want dan maak je jezelf helemaal gek. Kel, Je moet echt op je strepen gaan staan vrijdag. Je wordt hopelijk echt wel geholpen... je krijgt nu toch ook een andere arts als die je eerst had??? Dat is wel erg fijn. Ik hou mijn duimen ook draaiend voor vrijdag! Ik vraag over 2 weekjes gewoon na wanneer ik weer een echo krijg... Vind het wel erg spannend moet ik zeggen als ik zolang moet wachten. We zullen zien.. nog 2 weekjes geduld hebben en dan zal mijn vraag waarschijnlijk beantwoord worden.. Liz, ow wat balen van je ongi! Wanneer moest je nu weer terug naar het ziekenhuis? Lin, wat balen dat je nog geen bericht hebt van het ziekenhuis. Ik hoop echt dat je deze snel krijgt. En ik zal mijn buikie snel plaatsen als het kan... ik ben nu aan het werk... lekker typ miepen.. haha...
Ik heb net het ZH even gebeld en de vragenlijsten liggen nog ter beoordeling bij de arts. Nog voor het weekeind wordt het een en ander door het ZK gepost, dus of zaterdag of dinsdag bericht. Ben erg benieuwd!
Ikke, ja dat moet ik ook wel doen... Maar poeh wat ben ik zenuwachtig... Lin, dat ze maar snel zijn met je vragenlijsten... Duurt wel lang En eind vorige week?! Ergens... Ben even de dagen kwijt Morgen avond even afleiding, dan gaan we naar Jaylin kijken...
Hallo allemaal! Ik wou even zeggen dat ik gister middag thuis ben gekomen! GELUKKIG! Verder weet ik nog niks, ik moet nu 2 a 3 weken rustig aan doen en veel rust houden, en dan moet ik terug komen en gaat hij kijken hoe het er van binnen uitzit, en dan gaat hij ook kijken hoe of wat verder. Wel al 3 dagen vooral smorgens flink pijn onder in me buik weer(heb de menstruatie weer) en ook 3 dagen misselijk blehhh. Ik heb ook een hoop tabletten mee gekregen, moet er smorgens om 8 uur 6 in nemen pfff.. maar ja we doen het maar het is heel belangrijk! iedereen verder nog bedankt, En idd aan die gevolgen hier van wil je niet denken, maar doe je toch wel
Kelly, succes vandaag! Hopelijk ben je na vandaag heel wat wijzer, en wij samen met jou Laat je straks wat weten?
Lieve dames, Ik heb primolut 5mg voor 10 dagen mee gekregen om mijn menstruatie op te wekken en daarna krijg ik een cyclus analyse... Moet op dag 1 van de menstruatie bellen voor een afspraak op dag 10 van mijn cyclus... De eerste primolut is net naar binnen, ik ben benieuwd..
Kel, hopelijk ben je snel ongesteld. Hoe gek het ook klinkt... Ik krijg binnenkort eerst een MRI-scan om te kijken of er geen grote afwijkingen zijn. Aan de hand daarvan wordt dan bepaald of ik een kijkoperatie of een grotere operatie ga krijgen. Voor de pijn bij de menstruatie wilde hij de pil voorschrijven Ga nu eerst een andere pijnstiller proberen, hopelijk werkt het.
Cindii, gelukkig ben je weer thuis. Zo... wat een berg pillen, maar als het helpt! Hoop zo voor je dat het allemaal mee gaat vallen. Kel, net als Ukkie hoop ik dat je menstruatie er nu snel is. Hoop echt dat je snel meer inzicht hebt in je cyclus! Ukkie, aan de pil??? Die dokter weet dat je graag zwanger wilt worden en adviseert de pil??? Vreemder wordt het vast niet! Succes met de MRI en hoop dat het allemaal zal meevallen. All, buikfoto, zal ik binnenkort weer eentje maken, eerst dinsdag naar de verloskundige hartje luisteren. Verder weer een paar rotdagen gehad, een cliënt van me(die ik alweer 14 jaar ken) is vrij onverwacht overleden afgelopen woensdag. Dus voor de 7e keer in 1 jaar en 3 maanden tijd dat ik afscheid moet nemen van een voor mij dierbaar persoon. Vanmiddag afscheid van hem nemen en de crematie dinsdag sla ik over, heb genoeg verdriet meegemaakt de afgelopen jaren, heb er even genoeg van.
Lieve meiden, Ik heb lang niks van me laten horen om bewust wat meer afstand te nemen. Maar wilde jullie toch laten weten dat ik sinds vanmorgen weet dat ik zwanger ben. Ik hoop dat ik hier niemand mee voor het hoofd stoot. Ik weet namelijk zelf hoe moeilijk ik het vond als ik weer eens las dat iemand zwanger was. Ik had nog een ovulatie test over van deze periode en dacht voor de grap laat ik die eens vanmorgen doen. (mijn nod is pas 1 mei) en zowaar een smiley. Dus ik dacht dan doe ik er ook nog maar een kruidvat testje tegenaan en daar was als snel een duidelijke streep te zien. Toen nog een clearblue test (zonder indicator) en daar verscheen naar 30 sec al zwanger op. Dus ja het kan niet missen. Meestal heb ik een lf van 16 ongeveer maar waarschijnlijk deze maand iets korter. Ik ben nog niet bijgelezen ........maar ook nu neem ik even wat afstand maar zal jullie blijven volgen op het forum. Hopelijk lees ik snel dat iedereen zwanger is!!!!!
Jacky, door de pil voor te schrijven wordt de endometriose niet erger en gaan mijn pijnklachten dus weg. Het is dus een optie om de tijd tot de kijkoperatie door te komen en dan te bepalen wat we gaan doen. Voor zover ik weet wordt de pil ook vaak voorgeschreven bij IVF behandelingen zodat je eigen cyclus helemaal stilgelegd wordt, dus mocht de endo erg zijn kan het goed zijn dat ik alsnog aan de pil moet. Maar die paar maanden pijn kan ik er dan ook nog wel bij hebben tot ik weet wat het behandelplan gaat worden. Misschien is een operatie dan wel niet nodig en als ik nu de pil ga slikken wordt ik zeker niet zwanger. Kooten, gefeliciteerd
Mo, wat gaaf! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ukkie, heb nog nooit in de MMM gezeten, dus weet niet precies hoe dat gaat. In elk geval succes ermee, hoop dat het allemaal meevalt en de pijnstillers werken.
Mo, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ukkie, pff meis toch, hoop dat je met deze pijnstillers minder pijn hebt...
Lieve dames, Ik ga denk ik wel iets meer afstand doen van ZP, want er komen steeds meer zwangeren bij en dat steekt me... Dat wil ik niet, ben echt super blij voor hen, maar vind het soms wel erg moeilijk... Sorry... Dus kom nog wel ff kijken, maar weet niet zeker of ik nog wel altijd mee klets... Wens in ieder geval iedereen toe snel zwanger te zijn!!! En Mo dat is niet op jou persoonlijk bedoelt!!
Kelly, dat heb ik dus ook. Ik schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn er al 12 van de 16 zwanger. En dat zijn dan septemberstoppers waar ik me bij aangesloten heb. Had in die maand mijn eerste echo al Het wordt dan ook steeds moeilijker om op al die zwangeren te reageren.
Ik ben echt blij voor ze, maar inderdaad word het dan steeds moeilijker... En dat is niet om hun, maar puur omdat mijn lijf me in de steek laat. 22 mei ben ik al weer 12 maanden verder... En jij volgens mij nog langer, dus dat geeft even een dip voor me... Ik kom af en toe wel even lezen, maar ga even wat rust voor mij zelf nemen...
Dames, het lijkt mij het beste als wij als zwangeren eventueel een zwangerclubje aanmaken. En dat jullie hier kunnen blijven kletsen! Dit is een "zwanger worden clubje". Ik wens de dames veel succes en spreek de meesten van jullie nog wel op facebook! Kel, ik heb trouwens jouw luiertrein als voorbeeld gebruikt voor de luiertrein voor de dochter van een vriend van ons. Foto van resultaat, zie hieronder.
Hihi hij is gaaf..!! Dat hoeft niet joh... Sowieso het feit ZP is voor mij nu even lastig... Is toch een klap om te horen dat je baarmoederslijmvlies te dun is door de pil... Dan denk je was ik dat *** ding maar nooit gaan slikken... Ik heb gewoon even tijd voor mij zelf nodig..