Kel, wat k*t dat dat door de pil kan gebeuren, maar het kan verholpen worden, want mijn schoonzusje had ook dun baarmoederslijmvlies en die kreeg daar iets voor, weet alleen niet meer wat. Ik vind het af en toe heel lullig om te reageren, omdat ik ook wel snap dat het vreselijk moet steken bij jullie. Ik wil dat jullie kunnen kletsen met elkaar zonder iedere keer die steken te voelen. Dus voor Kel, Liz, Kiekske, Linlala, Ukkie en Cindii (en waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten) hoop ik dat jullie hier verder willen komen kletsen. Ik ga een "zwangerclub omgeving Eindhoven" aanmaken en hoop jullie ook snel daar te zien. En natuurlijk kom ik ook nog af en toe spieken hier om te kijken hoe het met jullie is.
Ja dat klopt ik krijg primolut en dat moet mijn baarmoederslijmvlies weer beter aan maken en een menstruatie veroorzaken, dus over 7 dagen word ik als het goed is ongi en dan gaan ze kijken hoe het gaat lopen met mijn cyclus op CD 10 Maar heb het gewoon even helemaal gehad en dat ligt niet aan jullie... Mogen wij straks ons aansluiten bij jou forum dan?
Is niet mijn forum Kel? Is voor alle meiden uit de buurt van Eindhoven. En ja natuurlijk mag jij erbij als je zwanger bent, hopelijk is dat al heel heel heel snel! En verder zie ik je natuurlijk nog regelmatig op FB. Ik merk dat hier steeds meer meiden wegblijven en denk dat dit is omdat al die zwangeren hier rond hangen. Meid, doe het rustig aan en hoop dat de primolut haar werk doet!
Hey dames, Ook ik ben al ff niet meer geweest... Kel, wat fijn dat je nu primolut krijgt. hopelijk krijg je snel je menstruatie zodat je verder kunt met de cyclus analyse. Mo, van harte gefeliciteerd! Super leuk zeg. Ukkie, heel veel succes met de verdere dingen die je nog te wachten staan... ben wel benieuwd hoe en wat er nu gaat volgen. Cin, fijn dat je weer thuis bent! Jackey, ik zal het forum eens op gaan zoeke... heb geen idee waar ik dat moet vinden, maar ik doe mijn best Dames, ik hoop echt diegene die nog niet zwanger zijn, snel zwanger zullen worden. Ik begrijp Jackey volkomen dat ze een ander forum aanmaakt voor de zwangere. Ik weet hoe het is om in die onzekerheid te zitten, en dan te horen te krijgen dat iemand anders zwanger is. Maar nu ben ik zelf ook zwanger en ik ben daar super blij mee. Vind het ook leuk om dingen met jullie te delen, maar ook heel moeilijk. Ik kom hier evengoed kijken hoor En idd... de meeste van jullie heb ik ook op FB, al zit ik daar niet zo heel veel op... haha... Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hey meiden, vind het toch wel jammer dat het groepje een beetje uit elkaar valt. De zwangere dames zorgden er een beetj! voor dat ik hoop houdt dat het goed komt. Het ging niet bij iedereen vanzelf en had vaak ook wel iets aan de verhalen en tips. En hoe waardevol kan een hart onder de riem zijn? Uiteindelijk zitten we hier allemaal met hetzelfde doel; een klein spruitje op de wereld zetten Maar ik snap de opmerkingen van Kelly ook goed, het is niet altijd even gemakkelijk en soms steekt het blijde nieuws van een zwangerschap wel eens. Vooral op de wat moeilijkere dagen. Hoop evengoed jullie hier nog gewoon tegen te komen. Verder - jawel - een update! Vandaag eindelijk bericht gehad van het MMC. 24 mei staat er een afspraak met de gynaecoloog gepland waarbij de uitslagen besproken gaan worden van de onderzoeken die ik nog krijg. Aanstaande maandag moet ik al een echo laten maken en ik zou op CD 3 bloed moeten laten prikken. Hoe ik dit voor elkaar krijg, ik weet het niet. De kans is relatief klein dat ik CD 3 'haal' vóór dat de afspraak met de gynaecoloog gepland staat. Maandag bij het maken van de echo eens informeren hoe ik dit het beste kan doen. Afspraak met gynaecoloog verzetten of gewoon bloed laten prikken op een willekeurige dag? Verder was ik vanmiddag opgelucht dat er eindelijk iets gepland is, maar vond het ook wel confronterend. Ik denk dat ik nu wel kan concluderen dat ook ik in de MMM ben beland. Hopelijk is het voor korte duur!
Uhm, ik had ook gezet dat hun helemaal niet hoefde te gaan... IK neem gewoon even afstand van ZP en dat bevalt me goed... Ja ik vind het soms moeilijk als er weer iemand zwanger is... Maar zoals ik al vaker had gezegd, vond ook ik het fijn om van hen tips en trucs te horen... Dus SORRY...
Oeps Kelly, dat bedoel ik ook niet, ik weet dat jij dat niet hebt gezegd. Mij lijkt het dan ook allerminst nodig om sorry te zeggen? Wat ik hierboven zei is meer wat het voor mij betekent, in zijn algemeenheid. Het is prima om wat meer afstand te nemen. Merk dat ik hier op moeilijke dagen ook minder ben, al is dat niet altijd van te voren gemaakte, bewuste keuze. Eigenlijk is het dat nooit Vind het in ieder geval knap als je die keuze wel bewust kan maken. En nogmaals Kelly, ik snap goed wat je bedoeld. Ik weet het. Het is al laat, slaap lekker!
Het is inderdaad wat Kelly zegt, het is moeilijk om te horen als er weer iemand zwanger is. Maar zij hoeven niet weg, ik kom gewoon zelf wat minder langs. Verder wordt ik er op mijn werk toch wel aan herinnerd met al die zwangeren. Welke gyn heb je Linlala? Ik heb mijn MRI 24 mei, ga even bellen of dat wel goed is want hij moet in week 4 van de cyclus plaatsvinden en denk dat ik weer ongesteld ben geworden Dat zou dus betekenen dat 24 mei nog in week 3 is. Verder even navragen of we deze maand even over moeten slaan, want in week 4 weet je natuurlijk niet of je al zwanger bent. Van anderen hoorde ik dat zij het advies hadden gekregen om de maand van de MRI niet zwanger te worden.
Ukkie, de afspraak eind mei staat gepland met Mw. Dr. Koks. Zojuist heb ik een echo gehad en er was een prachtig ei(blaasje) zichtbaar. 21 mm groot. Ben naar huis gegaan met het advies vandaag te klussen, ei springt als het goed is vandaag of morgen. Donderdag weer een echo waarbij zal worden gecheckt of hij daadwerkelijk gesprongen is. Nu duimen dat mijn lijf me niet in de steek laat. Spannend! Ukkie, wat is er uit het telefoontje gekomen??
Hey meiden, ik dacht ik kom ff spieken hier. Lin, wat goed van je eitje zeg! Idd flink gaan klussen, want kan ieder moment springen. Echt super... Ukkie, heel veel succes met je MRI. Jij moet ook veel ondergaan zeg. Maar het is allemaal voor een goed doel he! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik ga nu ff ontbijten... hihi...
hey! Ook weer eens een berichtje van mijn kant uit.. @Lin..wat fijn van je eitje...flink klussen dus de komende dagen! @Ukkie..Ik lees dat je een MRI moet krijgen..succes meid.. @Ikke..alles goeeeeeeeeeeed met de ukkies??? Ik moet vanmiddag weer nar de gynaecoloog.We krijgen vandaag de utislag van mijn cyclusanalyse en van de proefopwerking UIU...Dan wordt er besproken of en hoe ze ons kunnen gaan helpen. Daty zal iig niet in dit ziekenhuis kunnen(streekziekenhuis) Hier doen ze geen Ivf, icsi..dus moeten we gaan kijken welk ziekenhuis we dan naartoe gaan. Heb al even gezocht en mij spreken het Catharina Ziekenhuis en de Geertgenkliniek het meeste aan.. Pffffffffff ik ben zooooooooo zenuwachtig voor vanmiddag...ik weet dat we waarschijnlijk toch te horen krijgen dat het ivf of icsi wordt, maar als je het dan echt hoort en het concreet is, is dat toch weer een slag in je gezicht.. Kortom zenuwen hiero.. Groetjes Liz
Ik heb de eerste afspraak ook dr. Koks gehad, heb nu dr. Maas. Heb verder nog niet gebeld, ongi heeft nog steeds niet echt doorgezet. Veel klusplezier Linlala Liz, hoe is het vanmiddag gegaan?
Liz, ow wat spannend zeg! En wat hebben ze gezegd? Het is idd dan ff slikken, maar ik kan zeggen dat het catharina ziekenhuis echt wel goed is. Ze zijn erg vriendelijk en leggen je alles goed uit. Ik kan erover meepraten, want ik ben vaak genoeg op de IVF afdeling geweest Met de ukkies gaat het wel goed denk ik... heb ze al 2 weken niet meer gezien Woensdag mogen we weer op controle maar helaas geen echo. Alleen het werken valt me steeds zwaarder. Wil echt minder gaan werken. De helft van mijn uren. Ik groei behoorlijk en heb na het werk veel last van migraine en buikkrampen. Heb de manager al een mail gestuurd hierover en zo ook mijn nieuwe werk op de hoogte gebracht. Ben net terug van het werk, en ben blij dat ik het er weer op heb zitten. Niet fijn werken zo maar ja.... In ieder geval wil ik eigenlijk vanaf volgende week stoppen met het nieuwe werk, en 2 dagen ( 7u per keer ) werken op mijn eigen werk achter de computer. Daar kan ik achterover leunen als ik last krijg, en dat kan ik nu bij de clienten niet.... Meid, ben echt benieuwd wat je te horen hebt gekregen! Dikke knuffel voor jou. Kel, hoe is het met jou. Ook voor jou een dikke knuf, want je hebt het echt niet altijd even makkelijk met alles. Als er iets is, roept u maar Ik zal je wel ff een pep talk geven Komt allemaal goed!
Liz, hoe is je gesprek gegaan? Ik heb nu al sinds vrijdagochtend heel erg licht bloedverlies in de ochtend en de rest van de dag niets. Het mag nu wel eens doorzetten zodat ik de MRI kan verzetten die in week 4 moet plaatsvinden.
Dat vloeien is inderdaad niets, hopelijk zet het snel alsnog door. Kun je weer verder. Maar de MRI gaat dus wel verzet worden? Ikke, wat vervelend voor je, dat het werk je tegenvalt. Het is ook niet niets, twee beebs in je buik. Hopelijk wordt ook dit snel opgelost! Vergeet intussen niet te genieten van je wondertjes Hier nog geen verhoging van mijn temperatuur gezien, dus weet nog steeds niet of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Ik hoop dat hij morgenvroeg is gestegen, maar zoniet geeft de echo morgenmiddag in ieder geval duidelijkheid. Zou het wel super zuur vinden als er nu geen eisprong plaats heeft gevonden. Heb namelijk voor het eerst het gevoel dat ik deze maand een redelijke kans maak..
Linlala, voor de zekerheid gewoon doorklussen en hopen dat dat ei goed wordt benut! Ukkie, hoop dat het bloedverlies doorzet, zodat je die MRI kan verzetten. Liz, spannend, ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Ik snap dat het een klap in je gezicht is als je te horen krijgt dat het met IVF/ICSI moet gebeuren, maar dan weet je wel waar jullie aan toe zijn. Kel, hoop dat je toch nog af en toe hier komt spieken! Het is mijn schuld... ik heb dat andere groepje aangemaakt, omdat het me prettiger leek voor degenen die niet zwanger waren om dan gewoon, zonder elke keer een steek te voelen, te kunnen kletsen over waar jullie allemaal tegen aan lopen. En voelde mezelf ook telkens weer schuldig om met die "zwanger"verhalen te komen, terwijl jullie zo graag willen. Sorry!!!
Ukkie, hopelijk zet je ongi snel door zodat je verder kunt. Is zo vervelend he die onzekerheid! Lin, idd gewoon doorklussen. Wie weet heb je wel een eisprong gehad maar is je temp gewoon wat normaler gebleven. In ieder geval heel veel succes met de echo vandaag en ben erg benieuwd wat ze zien. W.b. werk... ik heb me nu ziek gemeld en iedereen staat achter mij gelukkig. Kon het echt niet meer en idd... ik moet vooral aan die 2 ukkies denken. In ieder geval groeien ze goed. Gister een onverwachte echo gehad in het ziekenhuis. Had wel een afspraak staan, maar ze voelde geen baarmoeder.... dus dan maar een echo... ja de ukkies zaten er met een flinke krachtige en regelmatige hartslag. Dus wij weer super blij dat we ze toch weer hebben gezien! Jackey, je moet je niet schuldig voelen ook al heb je dat andere groepje aangemaakt. We blijven hier evengoed kletsen en de dames een hart onder de riem steken zodat ze toch de kracht blijven vinden om door te gaan. Liz, ben erg benieuwd wat eruit is gekomen. Met icsi en ivf heb je nog heel veel kansen, dus ik zal elke keer voor je duimen. Laat je snel iets weten meid?
Lieve Lieve Jacky, Zoals Ikke al zegt, JIJ hoeft je helemaal niet schuldig te voelen... Niemand hier... Was voor mij even de druppel die de emmer over deed lopen toen Mo vertelde dat ze zwanger was... Ook niet haar schuld, maar mijn emmer zat en zit vol... Ik heb het gewoon ff zwaar en gehad... Ben ook van plan mijn cyclus analyse te doen en daarna te stoppen... Wil nog wel weten of ik een eisprong heb en of mijn BMS nu wel dik genoeg is en daarna wil ik even stoppen met het stukje baby... Ben gewoon op... Heb primolut 10 dagen geslikt en ben doormiddel daarvan gister gaan menstrueren... Nou ik zou geen/dun BMS hebben, ik weet niet wat er dan uit komt, maar moest iedere 20 min mijn SUPER PLUS tampon en NACHTmaandverband vervangen ... Als ik mijn route aan het lopen ben, ben ik bang door te lekken... Nu hoeft het al iets minder, maar zeker om de 45min... Dus gaat voor mij even van helemaal niet naar heeeeeeeeeeeeeel erg menstrueren... Al met al ben ik kapot, reageer misschien wat geƬrriteerd en daar moet ik jullie niet mee lastig vallen, vandaar dat ik niet meer hier kom... En weet alsjeblieft dat het niet of jou of ikke of Mo der schuld is dat ik deze reactie gaf, maar mijn kinderwens is na 2010 nog stekker als ooit er voor en als het dan niet lukt doet dat erg pijn... Ik zei ook al jullie moeten niet weggaan uit dit topic... Dit topic heeft jullie nodig Succes allemaal en ik meld me wel weer als ik niet meer zo'n kattekop ben
Hey kel, Toch reageer ik op je berichtje ( ik hoop dat je dit toch nog stiekem leest )... Ik snap dat je kinderwens na je mk veel sterker is geworden. Wat vervelend dat je nu zo erg menstrueerd, maar misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleine geruststelling.... dit is eigenlijk altijd als je je menstruatie opwekt met medicatie. Dit heb ik ook gehad, alleen heb ik duphaston gekregen. Net weer een ander medicijn. Ik zou zeggen... geef de moed niet op. Ben wel erg benieuwd of je een eisprong hebt. Zo ja, hoop ik echt dat je snel een kindje mag verwachten in je buik. En ik trek de reactie niet persoonlijk op mij... ik weet wat je bedoeld. Als er iets is meid.... kun je altijd bij mij terecht. Weet dat je altijd dingen mag vragen of je frustraties eruit mag gooien bij mij. Dikke knuf meid!!!! En heeeeeeeeeel veel sterkte!