Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, ben erg benieuwd wat het is. Zoals Kel zegt kan het idd zo zijn dat je een innesteling hebt gehad. In ieder geval kan het dan hevig bloeden. Ikzelf heb er geen ervaring mee. In ieder geval hoop ik het voor je en dan moeten we dus nog eventjes een weekje afwachten. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?

Kel, Ik zit nu al met mijn hoofd bij vrijdag voor jou. Het stelt idd echt niks voor, het is alleen niet fijn dat je naar het ziekenhuis moet daarvoor. In ieder geval is het voor een goed doel he meid. Ben erg benieuwd vrijdag. Hoelaat moet je? 's Morgens of 's middags?

Liz hoe gaat het met jou? Hoe was het in de dierentuin geweest afgelopen zaterdag? Heb niet bij de rotonde gestaan.... hihi... :)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ikke, hihi goed lezen in mijn onder tekst :p
    Nee geintje, ik moet er om 15.45 zijn :( Gelukkig moet ik de ochtend en avond werken... Kan ik mijn gedachten even verzetten...

Hoe gaat het nu met jou?

Lin, *duim, duim, duim*

3. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Lin, wat spannend, hoop zo voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ik duim voor je!

Kel, veel succes vrijdag! Goed van je gynaecoloog dat die zei dat je niet mag stoppen, niet opgeven meid! En al helemaal niet als in principe alles er goed uit ziet, behalve je baarmoederslijm... daar kunnen ze vast iets aan doen.

Ukkie, meid, hoe is het?

Liz, gaat het met jou weer een beetje? Begint het slechte nieuws al een beetje een plekje te krijgen, wat zal het moeilijk zijn.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahaha kel, ja goed van mij he. Heb het onderschrift van jou wel gelezen maar eigenlijk niet naar de tijd gekeken :) In ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes!!!!
    Met mij gaat het wel goed. Merk alleen dat ik nu 's avonds weer wat last van hoofdpijn te krijgen maar goed. Ik heb over 2 weken een afspraak staan bij de bedrijfsarts. Eerder kon niet. En eigenlijk had ik voor vrijdag een afspraak met de manager maar die heeft nu opeens een week vrij. Dus dan maar voor de week erna...hihi... In ieder geval kijk ik ff hoelang ik het volhou om 2 dagen in de week te werken. Komt goed!

5. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kelly, succes vandaag! Hopelijk valt het je mee en hopelijk heb je na vanmiddag mee duidelijkheid!

Ikke, ik kan vrijdag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.
    Voor mijn gevoel duurt dit nog te lang, vooral omdat ik nog steeds aan het bloeden ben (dag 2). Dit i.c.m met mijn lage(re) temperatuur maakt me gruwelijk onzeker. Ben ook zo emo als het maar zijn kan :( Heb zonet een onderwerp geopend in de hoop dat iemand mijn verhaal herkent.

6. Infantem Amor

Jacky, dat is zeker ook wel goed... Want mijn moed is op dit moment even verweg... Ik weet wel dat het goed komt, maar pff...

Ikke, ik hoop dat je lekker rustig aan mag gaan doen van de bedrijfsarts... Let goed op je zelf he...

Lin, ik moet vrijdag naar de gyn ;) Maar alvast dank je wel... Zal zo je topic eens lezen... In je onder schrift (handtekening) staat dat je 8 okt 2012 stopt met de pil :p

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, ik heb je verhaal gelezen... wat een verhaal zeg en ik hoop dat je vrijdag meer weet.

Kel, het is al bijna vrijdag. Ik blijf er maar aan denken. Echt super spannend.

Vandaag hebben we geshopt voor de babyspullen. Echt ontzettend lang in de babydump geweest. Maar wel erg leuk.

En nog iets... gister zijn we naar het diagnostisch centrum geweest in Eindhoven voor een voorlichting over erfelijkheids onderzoek. dit vond de arts nodig vanwege de achtergrond van mijn vriend. Ik heb bloed moeten prikken om te kijken of er niks mis is met de chromosomen. Erg spannend allemaal. Als er echt iets ernstigs mis is, worden we gebeld en anders moeten we 19 juni langs komen voor de uitslag. Ook worden allerlei medische gegevens van familie leden nagetrokken voor erfelijkheid. We worden nu wel echt ondersteboven gekeerd...pff.... En ik wilde geen extra onderzoeken, alleen de echo's... maar ja... als ze het nodig vinden zullen we er maar aan mee werken he... pff...

8. Infantem Amor

He ikke, erg lastig maar ze zullen neem ik aan een hele goede reden hebben je zo strak in de gaten te houden... Hoop dat je 19 juni pas de uitslag krijgt... ;)

9. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hallo dames,

sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.
    Maar zat er een beetje door heen.

Vanaf dat ik thuis ben gekomen heb ik 8 dagen de menstratie gehad, normaal was dit 4 dagen, beetje bang dat me cyclus nu erg over hoop ligt.

Waarschijnlijk maar weet ik niet zeker omdat ik deze maand geen ovu testen heb gebruikt.. heb ik 11 mei me eisprong gehad, en sinds vandaag beetje bruin slijm verlies.

vandaag ook bij de gyn geweest en ben niet veel wijzer geworden als dat mijn infectie waarde goed was, ook geen inwendige echo gehad wat ik wel dacht te krijgen, moet nu me cyclus goed opschrijven van afgelopen maand en deze maand, en moet 18 juni weer terug komen bij de gyn.

10. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ikke, dat is nog even spannend! Hopelijk komt er gewoon goed nieuws in juni. Aan de ene kant wel fijn dat zo'n onderzoek überhaupt mogelijk is, maar wel apart dat je blijkbaar niet zelf kan aangeven of je het nodig vindt ja of nee.

Oeps Kelly, sorry, ben er niet helemaal bij met mijn gedachten..

Hier weinig nieuws. Dacht gisteren laat in de middag dat het bloeden was gestopt, maar vanmorgen bleek al snel dat dit niet zo is. Innesteling geloof ik niet meer zo in, temperatuur wil ook maar niet stijgen. Had vandaag daarom graag, na toestemming ziekenhuis, bloed willen laten prikken maar had er even geen rekening mee gehouden dat het vandaag hemelvaart is. Nu morgen het ziekenhuis maar bellen.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    kel, ja er zijn idd wel goede redenen voor... alleen ligt het aan de kant van vriendjelief... en chromosomen omdat er autisme voorkomt in de familie... ook bij ons... maar goed... dat hoeft niks te betekenen natuurlijk, al vind ik het wel spannend. Ik hoop idd ook dat ik niet eerder wat krijg te horen dan 19 juni....

Cindi, dan heb je wel een lange menstruatie gehad zeg. Maar in ieder geval wordt je cyclus nu wel gecontroleerd... helaas zonder echo's maar het is een begin toch? Iedereen hanteert andere richtlijnen, hoe jammer dat ook is. Hopelijk wordt je hierna snel verder geholpen.

Lin, Ik ben echt super benieuwd wat er bij jou uitkomt morgen. En je bloed wel lang zeg... is het geen doorbraak bloeding? Dat heb ik ook wel eens gehad namelijk. Schiet me nu opeens te binnen. Maar bij mij was het niet zo veel en ook geen dagen achter elkaar. Wel heel vreemd... Ja idd.. ze vroegen niet of ik bloed wilde laten prikken.. ik moest. Och ja... ergens vind ik het wel goed dat ik binnenste buiten wordt gekeerd. Er zijn toch wel wat erfelijke factoren blijkbaar in de familie van mijn vriend... zoals hartproblemen.. we zien het wel. Hopelijk hebben onze kindjes niks!!!

Kel, heeeeeeeel veeeeel succes morgen. Ik zal aan je denken.

Liz, hoe is het met jou? Weet je al iets meer over wat jullie nu gaan doen mbt zwangerschap? Welke behandeling? Of moest je nog wachten op een bepaalde datum? Ben een beetje de kluts kwijt geloof ik. Sorry als ik het fout heb ofzo!

12. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Krijg morgen alleen de uitslag van het prikken op progesteron terug, dit n.a.v. dat ei wat ze vorige week hebben gezien. Mocht hij niet gesprongen zijn vraag ik me wel af waar dat ei dan gebleven is.. Doorbraak bloeding lijkt me sterk, zou dan toch meer spotting moeten zijn. Wat hoeveelheid betreft lijkt het best wel op en menstruatie, alleen zit er ook oud bloed bij. Stom gedoe :(

13. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik heb even niet alles gelezen, ben druk bezig met mijn scriptie:)

Linlala, ik denk toch dat je ongesteld bent geworden omdat je temperatuur ook gedaald is. Hou je al langer je temperatuur bij of ben je daar vorige maand mee begonnen? Het zou ook kunnen dat je LF veel te kort is en dat kunnen ze makkelijk oplossen.

Ik heb ook nog steeds licht bloedverlies (spotting). Is 5 dagen voor mijn menstruatie begonnen en zit nu al op dag 9. Ben dus al 2 weken aan het bloeden;)

14. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Dit is de tweede maand dat ik temp. Had mijn vorige cyclus een LF van 12 dagen, kan dat dan een volgende cyclus ineens veel korter zijn? Hm, ik zou onderhand moeten weten dat - wanneer het om het vrouwelijk lichaam gaat - alles kan :) En Ukkie, wat een ellende, al twee weken aan het vloeien :( Zet het niet door?

15. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Normaal is je LF redelijk constant, dus dan is het inderdaad wel vreemd. Misschien is het dan toeval dat hij net nu korter is. De mijne is meestal 10 dagen, soms 8 of 9.

Ik ben vorige week woensdag al echt ongesteld geworden, dat heeft 3 dagen geduurd. De andere dagen kan ik gewoon met een inlegkruisje af, maar irritant is het wel. Het schijnt overigens wel een kwaaltje te zijn van endometriose, dus in dat opzicht is het niet erg vreemd. Vorige maand heeft het ook tot dag 11 geduurd ;)

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ja ik heb inderdaad een lange menstruatie gehad, werd er ook wel een beetje moe van!
    En inderdaad me cyclus word wel gecontroleerd, alleen is het maar met 1 maand, en zoals de gyn had gezegt toen die aan me bed stond zou ik een echo krijgen gister, maar uiteindelijk heeft hij dit niet gedaan na dat ik vertelde dat ik bruin slijm had, en me vermoedelijke eisprong gehad heb op 11 mei, maar ja even afwachten of ik het morgen nog heb, anders toch maar even de poli bellen, ze zien me weer aan komen hahaha, maar ja ben gewoon echt onzeker nu.. :(

17. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kelly, succes met de echo vanmiddag! Hopelijk ziet alles er goed uit.

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, hopelijk is je bloed snel weg... weet niet hoe ik het moet noemen dus dan maar zo. Heb je de uitslag van het bloedonderzoek al gekregen? En heb je het ziekenhuis al gebeld over bloedprikken?
    Even over je eitje. Het kan zijn dat je eitje op springen staat maar gewoon verdwijnt. Dit kreeg ik namelijk te horen toen ik met Clomid bezig was. En als ik andere mensen zo hoor, gaan ze terug om te kijken of het eitje goed doorgroeit, en dan is het opeens weg en toch niet gesprongen. Het kan dus wel helaas. Ik heb PCO, en mijn eitjes groeien wel gewoon, alleen blijven ze zitten. Ze springen en verdwijnen niet. Dus dat kan ook nog eens... raar lichaam hebben we af en toe he...

Ukkie, ook jij nog aan het menstrueren??? Pff.. hopelijk is het bij jou ook snel over.

Cindi, dat is echt super vervelend dat je dan evengoed geen echo krijgt. Dan kun je toch net iets beter ontdekken of je eitje idd gesprongen is. Hopelijk weet je snel meer, want dit is ook niks he.

19. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kelly, veel succes met de echo vanmiddag.

20. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ja inderdaad, dan had ik ook geweten wat het was waar ik nu last van heb, durf gewoon niet te hopen dat het een innestelingsbloeding is, bang weer teleurgesteld te worden de 24ste heb net maar even de gyn en de huisarts gebelt, gyn belt maandag terug, en de huisarts moet ik na 3 uur even terug bellen.

dus ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Deel Deze Pagina