Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Kel, Succes met de echo!!

2. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas, progesteron was te laag om te kunnen spreken van een goede eisprong. I.o. met de gynaecologe vandaag ook bloed laten prikken als zijnde het cd 3 onderzoek. Zou nu op cd 4 van een nieuwe cyclus (kunnen) zitten. 1 juni krijg ik hier de uitslag van en zal er ook een 'plan van aanpak' gemaakt worden om een goed ei te laten springen en dus zwanger te worden. Ben nu in ieder geval wel opgelucht omdat ik in ieder geval iets weet. En daar drink ik vanavond een borrel op ;)

3. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Linlala, fijn dat je al wat meer weet. Hopelijk kunnen ze je snel helpen zodat je een goede eisprong krijgt. En wie weet was het deze maand gewoon pech hebben en heb je komende maand een goede eisprong en ben je zwanger:)

Cindi, wat vreemd. Ben benieuwd wat de gyn en huisarts zeggen.

Meiden, sorry als ik wat weinig en kort reageer. Het schiet gewoon niet op met m'n scriptie. Ik krijg soms gewoon geen woord op papier:(

4. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Nou heb de huisarts gebelt, zei gaf aan dat het idd innestelings bloeding was en kon zijn.. En dat ik volgende week even moest testen.. En ze wenste me heel veel succes! Nou toch een beetje goede hoop alleen wel bang dat het valse hoop wordt :( zal wel tijd worden na 9 maande en dan ook nog is het probleem met me eierstokken.. En zou het een hele mooie verrassing zijn..

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cindi, ben erg benieuwd en hoop voor je dat het idd een innestelingsbloeding is geweest. Heel veel succes met testen volgende week!

Ukkie, oow die rot scriptie. Vervelend zijn die dingen he. Hopelijk heb je toch nog wat op papier kunnen krijgen. Moet je nog veell doen aan je scriptie?

lin, Jammer dat je geen goede eisprong hebt gehad. Hopelijk is het volgende maand raak. Ben erg benieuwd naar het plan van aanpak wat eruit zal komen!

Kel, ik heb echt de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag aan je gedacht meid. Hoe is het gegaan??? Hopelijk is het meegevallen en ben je iets wijzer geworden... wanneer moet je weer terug? Wat een vragen he meid.

Liz, waar ben je meid??? Hopelijk laat je snel weer iets horen!

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik reageer straks even op jullie allemaal...

Ben niet veel wijzer... Ja zij denkt toch ook PCO, heb blijkbaar heeeeel veel kleine eitjes (ik zag niks :p) en mijn BMS is nu wel dik genoeg :(
    Moet maandag vroeg terug komen...

7. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Succes maandag dan kel!!

8. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    En ikke,

bedankt, ik ben ook heel benieuwd!
    Ben ook echt nerveus nu..
    Maar ja 11e ei sprong gehad betekend 10 dagen later testen dus denk dat het dinsdag al wordt.

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ben benieuwd a.s. maandag. En wat raar dat je bms nu wel dik genoeg is? Als je pco hebt, kunnen ze er veel aan doen. Kijk maar naar mij. Heb je de kleine eitjes niet gezien? Dat is jammer. Dat ziet er echt uit als allemaal luchtbellen. Wel heel interesant om te zien vind ik. Bij mij lagen er echt heeeeeeel veel. Ik hoop dat je maandag meer krijgt te horen, en ook over de behandeling mocht dat van toepassing zijn. Als je pco hebt zul je wel eerst je menstruatie moeten opwekken en daarna met clomid starten...dat is meestal wat ze doen. Ben echt benieuwd.. maar meid... je gaat de moed echt niet opgeven he!

Cindi, spannend zeg. Ik zal voor je duimen. Laat je wel iets weten als je hebt getest? Ik zou niet al te vroeg testen....

10. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ikke,

Natuurlijk laat ik het weten als ik getest heb.
    Ik zou het liefste nu al testen maar ik ga uit van me 29 dagen cyclus dus dan zou ik maandag 4 voor nod zitten, dus denk dat ik dinsdag of woensdag ga testen, moet het wel stiekem doen voor vried lief hahaha, want wil hem dan gaan verrassen. dus even kijken wanneer ik de kans krijg.

Had gister wel steeds wat steekjesen krampen in me buik, netzoals menstruatie pijnen alleen dan veeeel minder.. en beetje opgeblazen gevoel. en ook gevoelige borsten sinds gister avond, maar dat had ik af gelopen 2 maanden ook, alleen was het eerder begonnen als deze maand. dus ben beetje bang dat het bruin slijm een beetje een voorbode was van me menstruatie :( pff

Maar ja ben bang dat ik me gewoon gek aan het maken ben.

11. Infantem Amor

Ikke, uhm ja ze was ook best lomp, heb nog nooit pijn gehad tijdens die onderzoeken, maar voelde nu wel heel naar/pijnlijk aan... Zat letterlijk te wroeten met dat ding, dacht hallo ook daar zitten zenuwen... Maar ze vond sowieso al dat ik met zo'n lange cyclus geen analyse nodig had, gewoon meteen clomid geen gezeur... Dacht ja, ik wil eerst toch eens weten wat er aan de hand is... En vooral omdat mijn BMS nu wel dik genoeg was... Ik weet niet hoeveel eitjes te veel is... Ik kan er stuk of 5 a 6 tellen aan iedere kant en meer niet, dus daarom ik zag ze niet die vele eitjes... Of is dat al erg veel :( Ze was heel onduidelijk... En het was duidelijk te merken dat ze vond dat het nergens voor nodig was dat ik een analyse kreeg... Maandag weer terug en ben benieuwd wat muts dan te vertellen heeft... Nu denk ik geef me die clomid maar dan kan ik weer naar mijn gyn terug :p Maar zo wil ik niet denken, want op dit moment denk ik soms ook laat het maar zitten het is wel even goed zo... Ik zit in twijfel, pauze, geen pauze... pfff...

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cindy, Heel veel succes aankomende dagen!

Kel, jemig wat vervelend dat het zo is gegaan bij jou. Nou... mijn eitjes bij mijn eierstokken kon ik echt niet tellen. Het zat zo vol. Ik denk aan iedere kant wel meer dan 25 eitjes ofzo. Ik zag alleen maar eitjes en geen eierstokken....
    Ik ben erg benieuwd wat ze maandag zegt. En ik kan me voorstellen dat je je helemaal niet prettig voelt en zo in dubio zit van wat moet ik nu doen. Ikzelf heb geen cyclus analyse gehad. Na de echo en bloed onderzoeken heeft de gyn mij meteen clomid 50 mg voorgeschreven. Ik zal je zeggen meid.... Ik was zo blij dat er een middel was om ons te helpen. Op het moment dat je de bevestiging krijgt dat je zwanger bent.......dat is niet te omschrijven. Dat dat lukt met een aantal tabletjes. Jij wilt zo graag een kindje meid. Ik vind dat je de kans met clomid verdient. Ik heb altijd gezegd... ik heb er alles voor over om een kindje te krijgen. En ben blij dat het met enkele hormoon tabletjes is gelukt. Hoe denkt je man erover? Je moet er samen voor gaan meid! Als er iets is of je wilt iets weten... je weet me te vinden. Ik gun het jou zo erg! En anders vraag je maandag ff als je met clomid kunt beginnen hoe het in elkaar steekt? Ik kreeg eerst tabletjes ( duphaston om mijn menstruatie op te wekken ) Misschien dat jij dan weer primolut krijgt? Ik kan niet voor jou spreken lieve kel, maar ik zou het gewoon proberen. Stel dat de clomid aanslaat... is er evengoed een kans dat het niet lukt... sommige hebben 3 kuurtjes nodig om zwanger te raken, maar het is echt niet onmogelijk. Ik denk dat je een hele goede kans maakt om met clomid zwanger te raken. Je bent immers al een keer zwanger geweest. GO FOR IT GIRL!!! Hele dikke knuffel meid! Speciaal voor jou ;)

13. Infantem Amor

Ikke, hihi ik weet het nog niet hoor... Mijn man is net als ik, niet via de normale weg, dan geen kindjes... Ik wil absoluut geen IVF of IUI (snap overigens wel heel goed dat andere dit wel willen en zou als ik ooit zwanger raak ook voor MvM plassen), clomid zou ik nog wel doen, maar daarna houd het voor mij toch wel op met de MMM...

Dus vandaar ik weet het nog niet en die gyn en echoscopiste zijn niet gelijk aan wat ze mij vertellen en dat maakt me verward en die muts is ook nog eens zo onvriendelijk... Geef mij mijn gyn maar daar kan ik wat mee, die wil echt weten waarom ik zo'n cyclussen heb...

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, knap van jullie dat jullie er zo over denken. Ik wens je in ieder geval heel veel succes vandaag! En hoop dat je toch wat wijzer wordt!

15. Infantem Amor

Moet zaterdag terug, mijn BMS is van 0.3 (veel te dun) naar 0.8 (perfect) gegaan... Nog steeds stuk of 6 kleine eitjes te zien... Krijg zaterdag gyn die me waarschijnlijk medicatie voor mag/kan schrijven...

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, wat goed :D:D:D:D Je bms is idd flink gegroeid. Ik had bij de laatste controle toen 7 mm dus 8 is echt hartstikke perfect! Hopelijk krijg je zaterdag clomid of iets... dat je dan eindelijk een wondertje ( of 2 ) mag krijgen die lekker lang bij je blijft zitten en gezond en wel ter wereld komt! Ik duim voor je meid! Maar ik vind dit wel echt super nieuws... alleen de kleine eitjes zijn jammer, maar dit past helemaal bij PCO!

17. Infantem Amor

Ja dat is ook zeker netjes... Ben heel erg benieuwd wat ze zaterdag doet... We zullen zien...

18. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kelly, klinkt goed! Als het inderdaad PCO is is het in ieder geval goed te behandelen. Hopelijk kan de gynaecoloog je zaterdag meer duidelijkheid verschaffen.

Hier weinig nieuws. Ben 'officieel' met een nieuwe ronde begonnen en zal 1 juni pas meer duidelijkheid krijgen over wat er wel of niet met mij aan de hand is. Gezien de vakantie die wij op 6 juli hebben gepland verwacht ik dat er pas na mijn vakantie eventueel actie wordt ondernomen.. Duurt me eigenlijk te lang. De 'magische' grens van één jaar komt dan ook steeds dichterbij :(

19. Infantem Amor

Lin, ja die grens is wel moeilijk... Morgen zit ik op een jaar en heb het gevoel niet veel opgeschoten te zijn... Ik hoop dat ze nog voor je vakantie stappen ondernemen en je net als ikke zwanger terug komt...

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, hou ons op de hoogte ( maar dat doe je toch al ;) )

Lin, de vakantie kan wonderen verrichten... Wij gingen op vakantie en komen zwanger terug ( mede dankzij ziekenhuis maar toch ;) )
    Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt meid.
    En idd... ik snap dat het steeds moeilijker wordt richting het jaar.
    Bijna een jaar geleden zijn wij gestopt... mede dankzij de HA die mij meteen serieus nam, nu zwanger!

Dames, ik hoop dat dat bij jullie ook snel mag gebeuren! Soms denk ik... ga maar naar mijn HA, dan komt er schot in de zaak. Helaas gebeurd dat niet bij iedereen terwijl ik het iedereen zo erg gun!!!

Deel Deze Pagina