Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paparo

paparo Lid

Jan 8, 2012
    61
    0
    0
    Oh ja, er staat in mijn banner twee dagen over tijd...., maar helaas nog geen positieve test..?? Ik denk dat mijn cyclus een beetje van slag is.... heb ik al vaker gehad.... mmm..... maar ja... we zien het wel!!!

Als je een foto van mij en mijn meisje wil zien laat het maar weten ..... stuur ik een pb!!!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Dat zou ik wel leuk vinden ;)

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Kayleigh: als we jou toch niet hadden... Je houdt het rijtje goed bij!

@ Liz: ik hou het ook allemaal niet zo heel goed bij, maar dat komt vanzelf lijkt me. We zijn net bezig!
    Thanks voor het compliment trouwens. Ik heb mijn jurk op een paspop staan en ik vind hem iedere dag nog steeds geweldig!!!
    Ik had altijd deze ovulatietesten, werkten perfect:
    Extra Voordeelpakket Ovulatietesten (49 stuks) - Cassette Testen

@paparo: spannend! Ik hoop zo vor je dat je niet van slag, maar gewoon zwanger bent! Een vriendin van mij heeft bij beide zwangerschappen pas na ruim een week positief getest. Wie weet...

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Ook ik zou graag een foto van jou en je meisje zien Paparo:)Zou je mij een foto kunnen sturen via pb??

@Ikke..ik las dat je ook als verpleegkundige werkt maar dan in de psychiatrie..mag ik vragen waar je werkt en wat je precies doet?Bij het RcGGz ofzo op een opnameafdeling??Ben gewoon effe nieuwschierig;)

liz

5. paparo

paparo Lid

Jan 8, 2012
    61
    0
    0
    @Lia Thanks, we zijn echt gevallen voor deze wijk!!!

@ liz: Nee gebruik ik niet, alle zwangerschapstesten door nieuwsgierigheid zijn al duur genoeg en ik denk dat manlief het wel fijn vindt dat ik het niet precies weet.... heeft ie twee weken lang regelmatig prijs....haha

@ Kayleigh komt eraan

@ Kiekske, tja zou zomaar kunnen .... even afwachten!!

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

paparo en Liz, ik wil jullie ook wel zien :) Stuur maar op!

7. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Hier ook, kom maar op met die foto's!

Kijk nu al uit naar een gezellige ontmoeting hihi :D

8. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Wat een gezelligheid hier, kan het bijna niet bijhouden.

Lia, mooie foto's van jou en je gezinnetje, wat een schattige hondjes en een mooie rooie kat.

Kiekske, wat snel gaat het, heel veel succes zaterdag of zondag. Mooie foto, is jouw jurk van Rembo Styling? Heeft wel dezelfde stijl als mijn trouwjurk en dat was een jurk van Rembo Styling. Een toller is gaaf, stond ook op mijn favorieten lijstje... hebben nu een engelse cocker spaniel en net als jullie een ruwharige teckel.

Kayleigh, ik zal je toevoegen als vriendin, want zie ook je fotoalbum niet. Fijn dat je een lijstje bijhoudt, is een stuk overzichtelijker, thanks!!!

Siesi, wat een mooie hond hebben jullie, en wat een leuke foto van jullie samen in Parijs.

Liz, ik gebruik geen ovulatietesten, omdat ik mijn eisprong meestal voel, dus kan je helaas niet helpen.

Ikke, hoe was het in het ziekenhuis?

Paparo, welkom!

Net als de anderen ben ik zeer benieuwd naar jullie, leuk al die foto's! Ik zal ook een foto van mij en mijn kids in mijn fotoalbum zetten, volgens mij heb ik jullie allemaal uitgenodigd als vriend, maar misschien ben ik wel iemand vergeten :eek:)

9. paparo

paparo Lid

Jan 8, 2012
    61
    0
    0
    mmm... ben een foto album aan het maken, maar hij load ze niet up.... om het maar plat uit te drukken..... dan kun je ze namelijk zien als je mijn ´vriend´ wordt..... ik probeer straks nog even verder!!!

10. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai

Ik zal ook wat vertellen over mezelf, ik ben 27 jaar en woon al bijna 4 jaar samen met mijn vriend van 30 jaar, en onze duitse herder in Boxtel. We zitten nu in ronde drie en druk bezig met ovulatietesten. Onze familie weet helemaal niet dat we er mee bezig zijn en denken gewoon nog dat ik aan de pil ben. Mijn moeder stuurt er wel vaak op aan omdat ze graag oma wil worden. Mijn moeder werd heel snel zwanger steeds en hoop dat het voor mij ook is weggelegd. Maar we zitten inmiddels toch alweer in ronde 3 en met cyclussen van 30 en 42 weet ik dus begod niet wanneer ik mijn ei kan verwachten. Dus druk aan het testen met de clearblue digitaal. Mijn streepjes worden wel steeds duidelijker dus hopelijk snel een smiley. Zijn er meerdere hier die ook naar de streepjes kijken bij clearblue digitaal? En weet de familie van iedereen hier dat jullie bezig zijn?
    Ik ga er snel van door, even sporten.

11. Infantem Amor

Mijn familie weet het niet... Mijn moeder stuurt er ook op aan en mijn schoonvader ook.. Mijn schoonzus zit nu op 24 weken...

Ik vertel niks ivm trubbels met de andere schoonzus...
    Alleen mijn beste vriendin die zelf 26 weken zwanger is en mijn oudste oppaskindje van 12 weten het... ;) Hoezo zijn ze op die leeftijd nieuwsgierig...

12. Infantem Amor

Ons Lijstje

Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje
    Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje
    Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje
    Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje
    Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje
    Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje
    Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje
    Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (5w5d)!
    Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan

Heb hem op leeftijd volgorde gezet, dan zie ik dat ik hier de jongste ben... :)
    Ik heb ook mijn NOD (Niet Ongesteld Dag) toegevoegd, als jullie dat leuk vinden kunnen jullie dat ook doen...

13. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Jaaa het is me zowaar nog gelukt ook, heb mijn NOD er ook bij gezet...alleen aangezien mijn cyclus niet erg regelmatig is, heb ik maar het gemiddelde genomen van de laatste drie cyclici.

Groetjes liz

14. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje - NOD 9 jan (dat was dus eergisteren)
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Jeetje: het is idd een jurk van Rembo Styling. Ik had hem online al gezien, het was de 1e jurk die ik aan trok en hij was het helemaal! Vond hem echt geweldig! Heb jij een foto van die van jou?
    En wat grippig dat je ook een ruwhaartje hebt en een toller op je wensenlijstje! Jonas (Toller) is nu 1,3 jr en Dieter (teckel) wordt as vrijdag een half jaar. Beide geweldige beestjes! Mijn hubbie wilde geen teckel ('ik ga toch niet met een teckel over straat'), maar ik heb hem in sept voor mijn 30e verjaardag gekregen. Helemaal super!

16. Infantem Amor

Ons Lijstje

Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje NOD 9 jan (dat was dus eergisteren)
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje NOD 2 febr

Hihi Leuk ons lijstje word vol met gegevens ;)

17. Infantem Amor

Ik ben er vanuit gegaan dat ik gewoon weer een 28 dagen cyclus heb...

18. Cintsa

Cintsa Actief lid

Dec 8, 2011
    295
    0
    0
    Ik heb ook een paar foto's in mijn fotoalbum gezet..heb m wel op prive gezet dus als je ze wil zien mag je me toevoegen als "vriend"...

Trouwens er zijn bij ons ook niet zoveel die weten dat wij bezig zijn. Mijn mam weet het, mijn twee beste vriendinnen en een collega..

Verder heb ik het niet verteld..anders krijg je steeds vragen van en nog niks??Ik verwachtte al dat het bij ons niet snel raak zou zijn en we waarschijnlijk de medische molen in moeten...Ik vind het best moeilijk om steeds die vraag te krijgen en dan weer nee te moeten zeggen...Al krijg ik die vraag nu ook weleens..meer omdat we nu bijna een jaar geleden zijn getrouwd en wij al heel lang een grote kinderwens hebben..

Groetjes liz

19. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Ik kan op't lijstje met NOD 6 feb ;)

20. Infantem Amor

Ons Lijstje

Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 6 febr
    Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje -NOD 9 jan (dat was dus eergisteren)
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 2 febr

Share This Page