Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Kel had net een ERROR effect... Donderdag 17 mei heb ik krampen gehad, toen dacht ik ja Kel doe niet zo maf... Dat is toch niks... Dat zou wel heeeeeeeeeeel vroeg zijn... Nu zegt FF dat ik CD 9 dat is dus die dag een eisprong heb gehad.. Ik mocht geen ovu testen meer doen deze maanden, dus weet niet of die iets uit zou hebben gewezen, maare dan hebben ze dus CD 10 niks gezien... Eisprong kunnen ze maar 12 uur daarna zien...

Ga dit wel aankaarten zaterdag en neem beide tempkaartjes mee... Als ik CD 9 een eisprong heb gehad dan zal ik vrijdag 1 juni moet gaan menstrueren bij een LF van 14 dagen...

2. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Cindii, ik zal voor je duimen dat het raak is.

Kelly, dan zou je wel erg vroeg een eisprong hebben gehad. Ben benieuwd wat ze zeggen. Overigens zijn bij mij de eitjes ook nog erg klein op dag 10. Misschien moeten ze nog groeien en heb je een latere eisprong? Is je temperatuur flink gestegen, of is het twijfelachtig? Je zou ook een wat hogere temperatuur kunnen hebben door het warmere weer.

Lin, hopelijk kun je toch nog starten met de behandeling voor je op vakantie gaat. Anders zit je straks ook nog met de vakantie van de gyn die vlak na jou gaat.

Ik was in maart al een jaar gestopt met de pil. Het is gewoon zo moeilijk als iedereen om je heen supersnel zwanger wordt en je zelf iedere maand gewoon weer ongesteld wordt:(

3. Infantem Amor

Ukkie, het ligt bij mij niet aan het weer ;) Mijn temp stijgt zoals hij iedere maand stijgt, heel geleidelijk aan... FF en BB geven het aan.. Vind wel jammer dat ik nu geen ovu testen mocht doen... Want vorige maand gaf die dezelfde dag aan als mijn temp lijst...
    Nou ja zaterdag terug naar gyn voor echo... Ik neem mijn kaartjes mee en dan moet zij maar kijken wat ze er mee doet...

En dat is zeker moeilijk... Ze schieten als paddenstoelen uit de grond en wij moeten zo lang wachten... Jij nog langer als wij... En Liz geloof ik ook nog langer... Nou ja ik hoop dat snel lukt voor ons allen...

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, dan ben ik eens benieuwd zeg.... misschien dat je idd een vroege eisprong hebt gehad... maar kaart het idd zaterdag maar aan... ben wel benieuwd wat de gyn zegt... erg spannend meid!

Ukkie... het is idd vervelend dat je zo lang moet wachten. En dat je elke maand ongesteld wordt... ik vergelijk mijzelf met kel... wazige cyclus van onregelmatigheid, rare ovu testjes... lang wachten... en idd... net zoals de rest... dat het net lijkt alsof iedereen snel zwanger is en jezelf lang moet wachten. Overigens is het bij mij nog sneller gelukt als bij jullie ( maar ik heb ook echt wel mazzel gehad met mijn HA ).... Dus helaas gaat het niet bij iedereen snel en makkelijk ;) Ik hoop in ieder geval dat je snel meer duidelijkheid krijgt... ook w.b. de MRI scan.

Cindi, al getest??????????????????? En??????????

5. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Sjezus, wat is er hier veel gekletst.

Lin, net als ikke zegt een vakantie kan veel goeds doen. Mijn broer en schoonzus waren al 4 jaar bezig, waarvan 3 jaar MM, 9 IUI en 3 ICSI verder. Ze gingen op vakantie, waren met iets anders bezig en schoonzus kwam zwanger terug :D

Kel, mooie dikte van je BMS! Eisprong op cyclusdag 9 volgens FF en BB, dat zou wel heel vroeg zijn, maar die steekjes geven ook weer een teken dat het zou kan zijn geweest. Hebben jullie wel geklust? Zodat het toch weleens raak zou kunnen zijn.

Liz, hoe is het met jou?

En Cindii, spannend meid, heb je al getest?

Hier al 3 weken niet lekker, hoest als een oude zeehond en voel me ellendig! Hoop echt dat de antibiotica gaat werken, die ik gisteren eindelijk heb gekregen, want kreeg niet de allerbeste voor deze hoest(waarschijnlijk kinkhoest volgens huisarts, maar volgens assistente waarschijnlijk geen kinkhoest --> zeg maar wat ik nu moet denken), omdat ik deze nu niet mag ivm zwangerschap. Dus nu moet ik het doen met amoxicilline, waar ik licht allergisch voor ben(jeuk en uitslag), maar alles beter als deze vreselijke hoest.
    Sorry voor mijn gezeur, maar dit houdt mij de laatste 3 weken dus bezig!

6. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Cindi, hoe gaat het met je?

Kelly, ben benieuwd wat de gyn zaterdag zegt:)

Jacky, hopelijk ben je snel van die hoest af. Ik heb het idee dat veel mensen nu erg moeten hoesten. Op het werk hoor ik het ook regelmatig.

Ikke, hoe gaat het met je ukkies?

Liz, alweer terug van vakantie?

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Kel, succes vandaag!!!!

Cindi, hoe gaat het met je? Heb je getest? Je bent hier al ff niet meer geweest. Ben erg benieuwd...

Jackey, en helpt de AB? Is idd wel een pittig kuurtje dat je hebt. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ukkie, Hier gaat alles prima. Ook met de ukkies. Heb afgelopen donderdag een echo gehad en alles was goed met de ukkies! Echt zoow lief. Heb er 2 op FB staan...

8. Infantem Amor

Jacky, gaat het wat beter?

Ikke, ja echt super die foto's op fb ;)

Ukkie en Ikke, mijn cyclus analyse geeft niet zoveel duidelijkheid... Dus moet ik dinsdag weer terug komen, gaan ze weer een echo maken en komt daar geen duidelijkheid uit moet ik 2 weken later bij mij eigen gyn terug komen... om plannen te maken :(

9. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Dames, even heel snel een update, ben nog steeds helemaal niet fit. Antibiotica lijkt weinig tot niets te doen, dus morgen of overmorgen maar weer naar de huisarts. Wordt er zo moe van. Kom hopelijk snel weer uitgebreid reageren.

Kel, succes dinsdag, hoop dat je eindelijk wat meer duidelijkheid krijgt!

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, succes vandaag! wat vervelend dat je dan nog eens zolang moet wachten op je eigen gyn. Hopelijk vandaag meer duidelijkheid.

jackey, beterschap

11. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kelly, succes vandaag. Hopelijk na de echo meer duidelijkheid!

12. Infantem Amor

Jacky beterschap!!

Jacky, Lin en Ikke, Dank jullie wel...
    Ik ben alleen niet heel veel wijzer geworden, ja dat het vermoedde PCOS steeds groter word.. Moet nu 8 juni terug naar de gyn... Moest eigenlijk wachten tot 1 juli want hij stond helemaal vol... Toen werd ik best boos, denk hallo moet meer dan een maand wachten dan... Nou dan kon ik op een reserve plaatsje 20 juni... Dat vond ik nog behoorlijk ver weg... Uiteindelijk kon ik dan toch 8 juni... Ik nog even snel op het werk geregeld dat ik deze ochtend vrij was...

Hoe gaat het hier met iedereen...

13. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Kelly, jammer dat je nu nog niets weet. Gelukkig kan je nu toch snel terecht. Dat wachten duurt bij ons ook vaak lang, zelfs voor uitslagen. Erg frustrerend inderdaad.

Jacky, hoe voel je je nu? Beterschap de komende dagen.

14. Infantem Amor

Ja dat klopt duurt ook ontzettend lang allemaal die wacht tijden... Was vanmorgen al prikkelbaar, werd wakker van een smsje.. In dat smsje stond dat de ouders van mijn oppaskindjes tijdelijk uit elkaar zijn en dat dit ook voor definitie kan zijn... Mijn oppaskindjes zijn 12, 11 en 11 dus ze kunnen het zelf gelukkig redelijk behapstukken, maar is toch even schrikken... De oudste was erg opstandig vandaag, de andere 2 waren relatief rustig alleen hun zoon begon te huilen toen ik er samen met hun mama over sprak... De jongste dochter is heel nuchter, als het zo beter is voor papa en mama is het toch goed, slik :$...

Hoe gaat het verder met jou?

15. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Wat vervelend voor je oppaskindjes, maar als de ouders vaak ruzie hebben dan is het voor de kinderen ook beter als ze uit elkaar gaan. Vaak blijven ouders vanwege de kinderen bij elkaar, maar kinderen merken toch dat het niet goed gaat.

Hier is alles rustig. Ik hoop dat ik niet voor volgende week woensdag ongesteld ben, want dan heb ik de MRI. Ga vantevoren wel even een test doen want we hebben vorige week zondag op dag 12 geklust:) Verwacht er niets van want ik heb nooit zo vroeg een eisprong, maar gewoon voor de zekerheid.

16. Infantem Amor

Ja dat geloof ik.. Ik hoop dat alles goed gaat met de MRI...

Nou hun hadden (bijna) nooit ruzie... Ze zijn gewoon uit elkaar gegroeid, hij werkt veel, zij is veel bij de kinderen en bijna geen tijd samen.. Dus ja dat werkt ook niet... Ik hoop dat het nog goed komt, want het zijn leuke mensen, ook samen...

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, jammer dat je nog niks weet. Gelukkig heb je met de vuist op tafel geslagen en kun je 8 juni terecht. Ben erg benieuwd hoe wat verder.
    En wat balen van het nieuws van de ouders van je oppaskindjes. Hopelijk is het niet voor altijd en komen ze er samen uit.

Ukkie, ik hoop ook niet dat je snel ongesteld wordt en dat je de MRI gewoon kunt ondergaan. Is al bijna he....

Hier gaat voor de rest alles prima. Heb van het weekend mijn oog beschadigd met mijn telefoon. Heel stom, maar na 3 ziekenhuis bezoekjes gaat het nu steeds beter met mijn oog en is het bijna over...

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke, je oog beschadigd met je telefoon? Hoe doe je dat? in ieder geval fijn dat het bijna beter is:)
    Ik denk wel dat ik niet snel ongesteld wordt, had vandaag vruchtbare afscheiding. Waarschijnlijk dus weer een lange cyclus. Kan de MRI mooi doorgaan, al had hij wel wat later mogen zijn als ik inderdaad mijn eisprong nog niet gehad heb. Maar ja, dat kun je toch nooit goed doen als je cyclus ergens tussen de 25 en 35 dagen zit.

19. Infantem Amor

Hoe heb je je oog beschadigd met je telefoon?
    Goed dat het beter gaat nu...

Ukkie, klinkt stom maar ben blij voor je dat je nog niet gaat menstrueren voorlopig ;)

20. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Ukkie, hopelijk ben je nog niet ongi als de MRI is, veel succes! Ik hoop zo dat je meer duidelijkheid krijgt.

Ikke, hoe krijg je het voor elkaar om je telefoon in je oog te laten vallen? Fijn dat het nu bijna over is.

Kel, super dat je 8 juni al terecht kan, is toch belachelijk dat ze je zo lang wilden laten wachten.

Linlala, hoe is het met jou?

Hier, nog steeds geen verbetering, heb nu ook nog een flinke allergische reactie door de antibiotica, krijg opeens een soort krampen in mijn handen en gezicht. En vanmorgen stond ik opeens op met een linkergezicht dat helemaal dik was en beurs, zou bijna denken dat manlief me vannacht in elkaar heeft geslagen. Verder wat positief nieuws, beeb in de buik doet het goed, voel hem/haar de laatste 3 weken al dagelijks, wat is dat toch weer een onbeschrijflijk zalig gevoel.
    Volgende week vrijdag 20-weken-echo... jippie! Mogen we ons kleintje eindelijk weer bewonderen en natuurlijk hopen dat alles in orde is!

Share This Page