Hihi lijkt me heel leuk als je het beebje zo goed voelt... Balen dat je, je zo voelt... Maar ik zou wel de Huisarts bellen als je zo'n last van die AB-kuur hebt... En vooral als het dan niet minder word. Beterschap... Zelf ben ik ook helemaal niet lekker... Allemaal misselijk en hoofdpijn...
Kel, lekker vroeg naar bed vanavond met 2 paracetamol en hopelijk ben je dan snel van de misselijkheid en hoofdpijn af. Vervelend zeg! Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, de antibiotica is sinds maandag gestopt, dus daarmee kan ik niet meer stoppen. De huisarts wist geen oplossing meer, ja... volgende week prikken en dan wachten op de uitslag. En stel dat het kinkhoest is, dan kan hij niets voor me doen, als het iets anders is dan weet ik niet of hij wel iets kan. We wachten maar weer af en hopen dat het vanzelf over gaat binnen nu en korte tijd.
Jeetje, wat balen zeg! Bizar ook, dat het aanhoudt. Hopelijk voel je je snel beter en anders inderdaad bloed prikken. Hopelijk valt het mee. Wel leuk nieuws van de beeb! Op naar de echo, fotootje tegen die tijd?! Hier weinig nieuws. Morgen om 16:05 uur moet ik bij de gynaecologe zijn en krijg ik de uitslagen van de testen terug. Spannend, ben erg benieuwd.
Lin, veel succes straks! Jackey, ow jeej... nog steeds aan het sukkelen? Ben wel benieuwd wat je hebt want duurt nu wel erg lang zeg. Wat leuk dat je je kindje voelt bewegen. Ik dacht een paar dagen geleden dat ik ze ook voelde bewegen... of ja... een golfje door mijn buik.. hierna niks meer gevoeld dus dat zal het wel niet zijn geweest. In ieder geval hoop ik dat ik ze ook snel ga voelen... Lijkt me zo leuk! Telefoon, ja... hoe ik het voor elkaar krijg. In bed liggen, telefoon boven mijn hoofd en laten vallen in mijn oog Stom he... maar het gaat steeds beter gelukkig. Hopelijk hoef ik na het weekend niet meer te druppelen. Ik kan er al doorheen wrijven.... werd vannacht wakker toen ik door mijn oog aan het wrijven was.. gek....... hihi.. Kel, hopelijk voel je je snel beter meid!
Ik ben op weg naar een vrijgezellenfeest, dus hou het even bij een korte update. Uitslag van bloed prikken was in orde, alleen lijkt mijn eisprong dus weg te blijven. Volgens de gynaecologe zou dit met medicatie makkelijk verholpen kunnen worden dus ik moet mijn volgende cyclus gaan beginnen met chlomid. Althans, als de echo er op cd 2 goed uit gaat zien. Cd 11 zal er dan weer een echo gemaakt worden om te kijken of de chlomid zijn werk heeft gedaan. 6 juli gaan wij op vakantie, maar met een beetje geluk kunnen we dit alles nog doen voordat we vertrekken. Eerst 'even' ongesteld worden
Lin, hoe was het vrijgezellenfeest? Wat heb je gedaan? Atijd leuk he zo'n feestje. Wat fijn dat het bloed in orde was. Clomid kan idd de eisprong opwekken. Look at me Hopelijk slaat het aan en gaat er een eitje groeien ( of 2 ) hihi... maar idd... eerst je menstuatie afwachten. En als de echo op dag 2 goed is, kun je de volgende dag al beginnen met clomid. Echt spannend zeg. Kel, hoe is het met jou? Hopelijk krijg jij ook clomid en gaat er bij jou een eitje groeien.... wel echt gek eigenlijk he... we zitten hier met en aantal mensen omgeving Eindhoven en een aantal hebben dezelfde klachten en krijgen dezelfde behandeling... Ook wel fijn om te weten dat je niet de enige bent toch??? Hoe is het met de andere meiden?
Ikke, haha dat met je telefoon is zo herkenbaar... Heb ik ook wel eens gehad, maar niet in mijn oog. Wel dat ik dan mijn telefoon gewoon liet vallen omdat half in slaap viel ;0 Ik voel me nog niet lekker, lage pijn in mijn onderbuik, ter hoogte van schaambeen (branderig gevoel) en pijnlijke borsten Verder snotverkouden geweest, het trekt nu weer weg Denk dat het last was van de hooikoorts, want nu het regen weer is trekt het heeeeel snel weg...
Op een ander forum waar ik al heel lang mee schrijf heeft iemand van ons maandtopic vandaag te horen gekregen dat haar kindje een paar dagen geleden is overleden. Ze was ruim 37 weken zwanger Vind het toch moeilijk ondanks dat ik haar niet persoonlijk ken.
Ukkie, snap helemaal hoe je je voelt, ik heb dit ook meegemaakt met een forumvriendin, zij verloor haar kindje met 38 weken. Zo vreselijk, je voelt zo met iemand mee, maar kunt helemaal niets. Kel, voel je je ook nog steeds zo ellendig, wat hoop ik voor je dat je je sne beter voelt. Lin, leuk vrijgezellenfeest gehad? Fijn dat bloed in orde was, maar geen eisprong is niet zo mooi, hoop dat ze je met clomid kunnen helpen. Ikke, oh... dat herken ik inderdaad ook wel... ik val wel eens in slaap met telefoon boven mijn gezicht, gelukkig nog nooit in mijn gezicht gevallen. Hier alweer op de helft, gespannen aan het aftellen naar vrijdag... is weer zo spannend! Kom vrijdag een update geven )
Ukkie, blergh dat lijkt me zo erg... En inderdaad dan leef je toch wel heel erg mee... Ik ken iemand die de dag voor uitgetelde naar ZKH ging omdat ze op eens de beeb niet meer voelde en voorheen heel heftig... Toen kreeg ze te horen, ach het zal wel rust zoeken voor de bevalling en die avond kreeg ze weeën tot de dag erna bijna de zelfde tijd en uit eindelijk is hun kindje dood geboren, blijkbaar de dag dat zij hem niet meer voelde de navelstreng als nog om het nekje en gestikt, kindje is ongeveer rond 20.30 overleden en zij was om 19.00 in het ZKH, ze hadden hem dus nog kunnen redden als ze naar haar moeder instinct geluisterd hadden Jacky, hoe gaat het met je hoesten? Ik moet vrijdag om 10.10 terug bij de gyn dus ook van mij dan een up-date Bevalt me wel om niet meer te veel op ZP te zijn... Ik ben snotterdesnot verkouden geweest en nu gaat het wel redelijk... Word alleen gek van mijn lijf, het laat me zo in de steek, ik kan gewoon niet zwanger zijn naar de cyclus analyse kijkend, maar heb wel symptomen, probeer ze te onderdrukken en niet over na te denken, maar is best lastig...
Pff wat een heavy verhalen. Ik ken niemand persoonlijk maar heb het hier in de buurt ook gehoord dat een kindje is overleden vlak voordat ze was uitgerekend...39 weken geloof ik. Verschrikkelijk. En dat verhaal van kel.... pff.... echt erg lijkt me dat. Hoop het nooit mee te maken zoiets! Cindi is ook opeens verdwenen of hoe heb ik dat??? Meiden, hier verder geen nieuws alleen dat mijn buik heel hard groeit...hihi... over 2 weken uitslag van het chromosomen onderzoek en wordt er verteld waar ze extra op gaan letten m.b.t. de 20 weken echo. Donderdag over 2 weken de 20 weken echo. Jackey, alvast heel veel succes vrijdag! Spannend zeg... En ook voor jou kel heel veel succes vrijdag. Ook voor jou is het spannend. Ben benieuwd wat je te horen krijgt en het zou hartstikke mooi zijn als je toch onverwachts in verwachting blijkt te zijn!
Jacky, heb je vrijdag weer een echo? Willen jullie weten wat het wordt? Kelly, balen dat je lijf je zo in de steek laat. Maar wie weet heeft het wel gelijk en ben je gewoon zwanger. Ikke, ik ben benieuwd hoe groot jouw buik is aan het einde van je zwangerschap Mijn nichtje had een kindje met Trisomie, die hebben de zwangerschap ook af moeten breken. Allemaal zo triest, dat gun je niemand. Zelf heb ik morgen de MRI-scan en ik ben nog niet ongesteld Heb alleen zelf zo'n vermoeden dat ik afgelopen weekend mijn eisprong pas heb gehad, dus dat is aan de late kant. Verder wordt vriendje donderdag geopereerd, we kunnen wel in het ziekenhuis gaan wonen.
He meiden, Mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben dan wel niet meer zwanger, maar kom ook uit de omgeving van Eindhoven (helmond).
Mamavanjordy, welkom... Ukkie, spannend allemaal zeg!! De operatie van je vriend is toch niet erg hoop ik... Succes deze week...
Oef, wat een horrorverhalen.. Laten we hopen dat ons allen zo'n lot bespaard blijft. Zoiets wens je je ergste vijand nog niet toe.. Kelly, toch nog een testje ertegenaan gooien? God weet hebben ze iets over het hoofd gezien Dat zou toch een prachtig wonder zijn zeg! Maar hoe dan ook, veel succes bij de gynaecoloog vrijdag. Ukkie, succes vandaag. En ook succes met je vriend, natuurlijk. Hopelijk is het niet al te ernstig? Beterschap voor hem, in ieder geval! Jacky, veel succes maar vooral ook plezier vrijdag a.s! Kom je ook een fotootje delen? Ikke, voor jou ook een spannende tijd.. Tot dan lekker genieten van je snel groeiende buik! Hier nog steeds in de wachtmodus Vrijgezellenfeest was overigens super, heerlijk om alles eens van me af te zetten. Volgende week de bruiloft en dat zal waarschijnlijk ook een top feestje worden!
Welkom mamavanjordy, Leuk dat je mee komt kletsen. En het is niet zo dat alle meiden hier zwanger zijn... integendeel. We zijn hier begonnen met kletsen toen niemand zwanger was.... dus enjoy de club. Lin, ga jij nou trouwen of iemand anders? Ukkie, spannend! Hoe ging je MRI? Wanneer kreeg je nou de uitslag? Ook ik ben wel benieuwd hoe mijn buik er op het einde uitziet... Mijn 20 weken echo is verschoven...is nu een dag eerder... dus op 20 juni. Precies over 2 weekjes! Ik wordt steeds meer zenuwachtiger zeg.... af en toe heb ik het idee dat ik de kids voel bewegen, maar weet het niet zeker. Hopelijk ga ik ze snel voelen... dan weet ik dat alles goed is met de kids. Hopelijk doen ze het goed daarbinnen. Over 2 weken zullen we het weten... ook of ze tot nu toe gezond zijn. Hopelijk wel! Jackey, heel veel succes vrijdag. Jullie willen het niet weten toch? Wat het wordt? echt super spannend! En hartstikke leuk... Kel, succes vrijdag! Ik zal aan je denken meid!