Lin, ow haha... ook erg leuk dat een vriendin trouwt! En jij pas getrouwd? Leuk zeg! Wij gaan niet trouwen. Kel, speciaal voor jou een foto...haha..
Dank je wel dat ik hier ook welkom ben. Wij hebben al 3 kids en ik zou nog wel tig keer zwanger willen zijn, maar 3x is goed zo en we zijn zo blij met onze gezonde kids. Dus ook al worden we hier niet meer zwanger hopelijk ben ik dan toch welkom? Ik was op zoek naar meiden die net als ik uit brabant komen en dit kwam ik als eerste tegen haha. Niet helemaal mijn richting maar ik ben zelf kraamverzorgende dus alles met beebs, zwangerschap en bevalling steelt mijn hart als ik dus mee mag kletsen dan kom ik verder reageren op jullie.
Linlala, spannende tijd dus weer. Ik zal voor je duimen. Kel, veel succes vrijdag! Ikke, mooi buikje al Gaat inderdaad hard met 2 ukkies. MamavanJordy, natuurlijk mag je gewoon mee kletsen. Gezellig @all, mijn vriend zijn amandelen worden morgen verwijderd. Op zich dus niet ernstig maar wel een vervelende operatie op latere leeftijd. En hij moet er al om half 7 zijn:x MRI ging wel goed, had er alleen geen rekening mee gehouden dat ze een vloeistof in moesten spuiten. Dat is mij ook niet verteld Was dus weer even drama, zeker aangezien de verpleegkundige nogal lastig deed. Ik mocht niet gillen (wat ik dus automatisch doe) want dan schrikt ze en dan gaat het mis Nou, toen had ik dus helemaal geen vertrouwen meer in haar. Maar was in ieder geval blij dat mijn vriend toch is meegegaan. Heb de 19e de uitslag in ieder geval.
Van mij mag je zeker mee kletsen.. Ik ben momenteel met een opleiding verzorgende bezig en wil ook naar de kraamzorg, liefst kraamverpleegkundige Ikke, lief!! En een hele mooie buik... Pff begin er steeds meer moeite mee te krijgen, hoppa weer een 12 weken echo op fb Word lichtelijk depri... Vind het daarin tegen wel fijn hier te kletsen (Ook met de zwangere dames), met jullie heb ik een goede band opgebouwd Ben erg benieuwd vrijdag...
Thanks meiden dat ik toch welkom ben hier haha. Ikke: wat een mooie buik. Ukkie: ai amandelen verwijderd. Mijn middelste heeft een paar jaar geleden zijn keelamandelen laten verwijderen, zo zielig. Veel sterkte voor morgen en veel ijsjes laten eten (als het zijn keel is). Die trubbel in het ziekenhuis he. Kayleigh: idd moeilijk al die echo's die voorbij komen en je zelf zo graag wilt. Ik hoop voor je dat er binnenkort ook een klein wondertje in je buikkie mag groeien. Ik duim voor vrijdag. Kraamverpleegkundige lijkt me ook erg leuk. Alleen de ziekenhuistijden lijken me dan weer erg moeilijk aan te sluiten bij oppas enzo want ze beginnen daar vaak al om 7.00 uur. In het elkerliek gaan ze kraamsuites opzetten. Dan zullen ze waarschijnlijk weer meer mensen nodig hebben daarvoor. Waar volg je de opleiding tot verzorgende? Ikke: wat spannend de 20 weken echo en dan ook nog een tweeling, wat gaaf zeg. Willen jullie het geslacht weten van beide kids?
Hmm keelamandelen is balen!!! Sterkte voor hem... Veel waterijsjes eten... Hoe latere leeftijd hoe pijnlijkere, zeggen ze...
Ukkie succes voor je vriend!is idd geen pretje op latere leeftijd zeggen ze. Gelukkig is de mri goed gegaan.stom dat ze je dat niet hebben vertelt!misschien om stress te voorkomen aangezien je fobie voor naalden.. Kraam verpleegkundige,wil ik ook doen!er was een interne vacature en die heb ik gekregen om te solliciteren...een moeder van de vriendin van een vriend van mijn vriend werkf daar.die had gezegd dat ik dat graag wildd tegen haar leiding gevende.ze was aan t wachten op mijn telefoontje maar niet gebeld want toen werden we zwanger!laatst nog met die moeder gepraat en ze snapte mijn keuze.heb wel gezegd dat ik toch nog een x wil solliciteren.dat vond ze leuk! Kel ik snap dat t moeilijk is.ben blij dat je t van mij kan hebben...hopelijk krijg je dezelfde behandeling als mij en krijg je een positieve test in handen. mamavanjordy, leuk dat je mee kletst.dus je hebt 3 kids?leuk zeg.welke leeftijd? en ik ben idd zwanger van een tweeling!dankzij de artsen hopen we onze wondertjes eind oktober te mogen verwelkomen.dan zijn we 37-38 weken zwanger! en ja...we willen weten wat we in mijn buik hebben zitten al blijft g voor de rest geheim..sorry!dus een verassing voor jullie!
Ikke: De oudste is 6,5 en de middelste is in maart 4 geworden, allebei boys. Onsze jongste is een meid en is 2,5 jaar. Maar zij is de vinnigste van het stel hoor haha. Spannend dan voor jou. Mag je vaginaal bevallen, weet je dat al? Of toch een keizersnede?
Ikke, als ze het inderdaad niet hadden verteld om stress te voorkomen dan hadden ze het wel anders aangepakt denk ik. Ik zei dat in eerste instantie ook tegen mijn vriend, maar die zei dat ze dan wel voor assistentie hadden gezorgd. Verder is het dan ook niet handig dat ik er achter moet komen terwijl ze met die naald voor me staan Toen ging het dus fout en was ik blij dat mijn vriend in de wachtruimte zat. Die heeft ze er toen maar bij gehaald toen ik dat vroeg. En volgens mij had ze ook niet echt ervaring met mensen met prikangst, want ze deed ongeveer alles om mij nog banger te maken. Verder ligt mijn vriend nu op de OK, begin ik te huilen terwijl hij naar binnen wordt gereden. Het is maar goed dat hij er geen moeite mee heeft, ik zou hem moeten steunen en niet andersom. Maar het zal wel komen doordat ik er weer meteen aan werd herinnerd dat ik binnenkort ook aan de beurt ben. Ga dan overigens wel meteen vragen of mijn vriend mee mag als ik onder narcose ga. Ik mocht net namelijk niet mee (had het anders overigens ook niet gedaan) en aangezien ik nog steeds kan lopen denk ik dat ik anders hard die OK weer uit ren.
Ukkie, ik was ook bang voor naalden en mij hebben ze eerst met kapje onder narcose gebracht... Mijn moeder mocht bij mijn OK zijn tot ik weg was, die mocht zelfs kijken tijdens de OK als ze wou. Ik vind het niet netjes dat je er later achter moest komen dat ze die vloeistof in gingen spuiten. En dan ook nog eens met iemand die daar niet mee om kan gaan... Succes!
Ukkie, wat vervelend hoe het met de MRI is gegaan, hopelijk een goede uitslag. Hoop ook dat alles goed is gegaan met je vriend, is inderdaad niet leuk om dit op latere leeftijd te moeten doen. Nu veel ijsjes eten. Kel, veel succes morgen! @de rest: morgen reageer ik uïtgebreider op allemaal.
Mamavanjordy, ik weet niet hoe mijn bevalling eruit zal zien. Ik wil er eerlijk gezegd ook nog niet over nadenken...haha.... we zien het wel.. Ukkie, neej idd... dan zullen ze het niet bewust hebben achtergehouden van die vloeistof. Idd niet netjes dat ze jou dat niet hebben veteld. En wat een domme muts die je dan nog banger maakt. Hoe gaat het met je vriend? Hier ff een stress momentje omdat ik heb moeten overgeven langs de snelweg. Ik zat in de auto op weg naar huis. Nu maak ik me een beetje zorgen maar dat hoef ik niet te doen denk ik. Nog 2 weken wachten tot de echo en vind dat verschrikkelijk lang duren... pff... wat een ellende.... mijn buik doet raar nu maar zal wel komen omdat ik niks meer in mijn maag heb zitten ofzo... pruimen en boterham zijn er ook uit. Mijn braaksel was helemaal rood ( maar ik besefte dat dit waarschijnlijk de rode pruimen waren ) wel echt een schrik moment zeg!
Ow Ikke, dat is inderdaad schrikken. Misschien weer iets kleins proberen te eten? Mijn vriend is inmiddels weer thuis gelukkig. Hij had gister een bloeding en is dus gisteravond nog een keer geopereerd. Was blij dat hij nog daar was. Kel, hoe was het bij de gyn?
Joehoe, met de beeb alles in orde!!! Blijft bijzonder om al die piepkleine ledematen en orgaantjes te zien werken. Gelukkig was alles goed, het echte genieten kan beginnen! Oh ja en het wordt geen verrassing, ons knulletje lag met de benen wijd! Onderaan de foto van ons beebje. Ikke, maak je geen zorgen, pruimen zijn vaak nogal zurig, waardoor je maagzuur omhoog komt, denk dat dat de reden is dat je gebraakt hebt en nu nog een raar gevoel in je maag hebt. Ik zou zeggen water drinken, dit neutraliseert een beetje. Ukkie, dat is schrikken, maar gelukkig hebben ze het gisterenavond nog in orde kunnen maken. Kel, thanks. Hoe was het bij de gyn geweest? MamavanJordy, welkom! Leuk dat je hier meekomt kletsen, ben ik niet de enigste meer die al mama is. Ook wel fijn om een kraamverzorgende in ons midden te hebben, vooral als we vragen hebben. Leuk 2 jongens en 1 meid, de meiden hier zijn ook een stuk vinniger als onze zoon. Lin, hoe is het met jou?
Ukkie, gelukkig is je vriend weer thuis... Ikke, ik denk inderdaad het zelfde als Jacky, pruimen zijn zuur vaak en ik weet niet hoe warm het was, want dat kon ook nog een rol spelen... Komt wel goed meid... Jacky, wow mooie beeb!! Hier: Ik moet 10 dagen primolut gaan slikken, in de 3 dagen er na krijg ik ergens mijn menstruatie. Dan moet ik op 3de dag van mijn menstruatie clomid gaan slikken tot 7de dag en dan op 10de dag echo om te kijken of het aan gaat slaan...
Jackey, mooie echo! Fijn dat alles goed was met de beeb Ukkie, fijn dat je vriend weer thuis is. Nu nog helemaal herstellen... Kel, Fijn zeg! Eindelijk actie! Ik hoop dat je net als mij mooie eitjes ziet rijpen! Zou echt ontzettend fijn zijn. Ik duim met je mee dat het aanslaat. Hier, het gaat het wel weer. Heb weer wat gegeten. Ook voor de onzekere dagen een angelsound besteld.... hopelijk kan ik de hartjes vinden met dat ding..en anders toch maar wachten op de afspraken in het ziekenhuis.....
Ik hoop alleen niet dat ik een tweeling ga krijgen Ik hoop natuurlijk dat ik uberhaupt zwanger raak, maar lijkt me best heftig... Fijn dat je je beter voelt... En met zo'n dobbler kun je ze heel goed volgen, mijn vriendin heeft hem mee gekregen van het ziekenhuis toen ze naar turkey gingen toen ze al een aardig eind zwanger was...
Haha kel, neej als je echt geen tweeling wilt, dan lijkt me ook niet zo fijn om dat te krijgen. Ik moet zeggen dat ik er echt hartstikke blij mee ben. Ik zou deze zwangerschap niks anders willen dan dat ze gezond ter wereld komen...en natuurlijk pas na de 36 weken... Ik hoop dat er een heel mooi eitje gaat groeien die bevrucht wordt en uitgroeit tot een heeeeeeeeeeeeeeel mooi kindje. Spannend meid! Ben benieuwd naar dat ding wat ik heb besteld. Hoop dat ik beide hartjes hoor en dan ben ik weer helemaal happy. Och ja... nog ff wachten en dan de 20 weken echo. Ben al blij dat hij 1 dag naar voren is gezet... hihi...
Haha ja dat lijkt me wel heel apart de 20 weken echo. Hoop dat je met de dobbler de kindje al goed hoort, is wel leuk. Ben door die pillen alleen meteen heel erg emotioneel en dat hebben we net dan ook even gemerkt... Mijn leguaantje is plotseling heeeeeeeel erg ziek, zijn er mee naar de dierenarts geweest... En ze heeft nu een injectie gehad die binnen 24 uur moet gaan werken, heeft een acute bloedvergiftiging, acherm... Hoop dat ze morgen meer leven vertoont als nu...