Kel hoe gaat t met je beestje?hopelijk weer een stuk opgeknapt? die pillen kunnen idd je stemming flink omdraaien..gelukkig heb ik daar niet zoveel last van gehad.. hebben jullie ook t ek gekeken?jammer dat ze zo slecht hebben gevoetbald....geen 1 kans benut...och ja..dat is nederland! nu ga ik slapen.ben net terug van t stappen..weltrusten!!!!
Goedemorgen dames! Vanuit mijn werk even een inhaalslag Ikke, wat een prachtige buik heb je! Ziet eruit als een comfortabel huisje voor je beebs. Inmiddels wat van de schrik bekomen na het overgeven? Maar je bent dus niet van plan om ooit te trouwen? Voor mij was het een voorwaarde om aan kinderen te willen beginnen. Ukkie, wat een oenen, bij het ziekenhuis. Wel fijn dat de MRI goed is gegaan. En hoe is het met je vriend? Jacky, wat een mooie echo! En het wordt een jongentje, wat leuk Gefeliciteerd! Heb je dat blijde nieuws ook al met familie gedeeld? Kelly, klinkt goed! Samen aan de Chlomid, wie weet ook samen zwanger binnen nu en niet al te lange tijd En ook ik ga voor een éénling, hihi. En een Leguaan als huisdier? Wow, das stoer! Ik hoop dat het snel beter gaat met hem! MamavanJordy, altijd fijn om er dames bij te hebben die het klappen van de spreekwoordelijke zweep kennen! Hier gaat het prima hoor. Erg drukke weken gehad en nog een aantal drukke weken voor de boeg voordat we met vakantie gaan. Mijn temperatuur is aan het stijgen dus ik verwacht dat ik voor mijn vakantie nog kan starten met Chlomid (mits de echo in orde is, natuurlijk). Ik zou het toch wel fantastisch vinden om zwanger te raken tijdens onze vakantie in Thailand! Hoewel het daar wel erg warm is om te klussen Maar ik snap ook dat we wel héél veel geluk moeten hebben wil de Chlomid direct aanslaan. En dat Nederland gisteren .. Hopelijk doen ze het tegen Duitsland beter
Lin,ik ben weer helemaal van de schrik bekomen!ik hoop dat we morgen de angelsound binnen krijgen en dan hoop ik dat we de hartjes kunnen horen.alleen weet ik dus niet als we er kunnen horen of t er 1 of 2 zijn aangezien de navelstreng ook noger tussen zit.als we al iets horen is t evengoed een geruststelling. dus je hebt drukke weken gehad?wie weet raak je in thailand zwanger.bij mij is de clomid ook in 1x aangeslagen en onze kindjes zijn ook verwekt in t buitenland Werk ze vandaag! iedereen een fijne zondag!
Lin er zijn toch wel veel mensen waar het de eerste keer lukt Vooral op vakantie, he ikke Zou wel leuk zijn. Ik krijg ongeveer over 10 dagen menstruatie ongeveer dus over 13 dagen starten met clomid.. Over 20 dagen echo of de climod aanheeft geslagen (ongeveer zoals het gaat lopen), dus ben erg benieuwd.. Ook bij jou Ikke, helaas is Iggie gisternacht overleden... Heb gister heel mijn werkroute lopen janken tussen de zorgvrager door...
Lin, laten we hopen dat de clomid meteen aanslaat en Thailand heeft vast heel vruchtbare grond Het is daar in ieder geval prachtig, geniet van je vakantie! Kel, vreselijk van Iggy, hoe gaat het nu met de andere, hoop alweer wat beter! Ikke, angelsounds werkt super goed, maar heb het natuurlijk alleen maar met 1 beebje uitgeprobeerd. Hier: nog steeds op een grote blauwe wolk, ik wist zo zeker dat dit een meisje zou worden en natuurlijk zou dat ook helemaal super zijn geweest, maar toch was het na de echo een extra cadeautje toen het een kereltje bleek te zijn! De belangrijke mensen om ons heen weten het nu, maar ga het nog niet op facebook zetten, zijn er nog een paar die ik het toch nog graag zelf wil vertellen.
Jacky, ik had helemaal gemist dat je een jongetje zou krijgen haha.. Super leuk, beide geslachten overigens... Dragon heeft er veel moeite mee, doet dingen die hij anders niet doet. Is om een of andere reden heeeeeel kwaad op mijn man... Die slaat en krabt hij. Mij doet hij niks, maar ben als de dood voor zijn staart want is net een zweep... Smorgens als hij wakker word is hij heel donker van kleur en gaat hij Iggie zoeken, dan komt hij Baze tegen en laat even weten dat hij getolereerd word, maar dat Dragon wel de baas is... Komend weekend toch maar even kijken of we een nieuwe partner voor hem kunnen vinden, want ander hongert hij zich uit en hebben we alleen Baze nog
Kel, oow wat erg dat Iggy is overleden. Is echt niet fijn om een huisdier te moeten missen. Ook erg verdrietig voor de andere beestjes.. Sterkte meid! Jackey, Fijn he om te weten dat alles goed is Ik moet nog even wachten en hoop zooooooooooooo erg dat vandaag die angelsound binnen komt. En anders denk ik morgen, maar dan ben ik werken...dus dan maar woensdag.... maar dan heb ik ook vanalles. Ik zie het wel... Maar ik heb wel het idee dat het nog een drukke bedoeling is daarbinnen.... gister leek het alsof ik vanalles voelde. Net zo'n gevoel als je uitgaat en je staat bij de boxen, dat je de boxen binnenin je buik voelt bonken... zo'n gevoel had ik gister 2-3 keer een aantal seconden. Daarna was het weer over. Ik denk dat dat de kids zijn. Maar evengoed moeten we nog iets langer dan een week wachten totdat we zekerheid hebben.... En de clomid... tja... op vakantie kan het heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed werken hihi.... Hopelijk voor jullie beide kel en lin!
Hallo dames, Mag ik me hier bij jullie aansluiten? Ik kom ook uit de buurt van Eindhoven en heb een heeel schattige meid van bijna 11maanden
Snaps, welkom!! Ikke, hier gaat het weer rustig, onze andere is heeeeel agressief naar mijn man nu... Tegen mij doet hij wel lief... Zondag gaan we kijken voor eentje er bij want anders ben ik bang dat hij zo gemeen blijft... Hoe gaat het met iedereen?
Hoi meiden, Ik ben hier inmiddels alweer enige weken niet meer geweest, ik moet zeggen het bevalt me goed..dat ik er niet zoveel meer mee bezig ben... We zijn gisteren bij de Geertgenkliniek geweest en ze gaan proberen ons te helpen dus dat is fijn.Er zijn ook geen wachttijden dus mijn volgende cyclus gaan ze eerst iui doen 1 keer, al verwachten ze niet dat dit een kans van slagen heeft..Ze doen dat volgens protocol standaard 1 keer.Daaruit zal komen dat we toch voor ICSI moeten gaan(verwacht de gynaecoloog en ik zelf ook).. Ik praat nog af en toe met sommigen hier van de groep die er vanaf het begin bij waren..en dat vind ik eigenlijk wel goed.Ik zal hier niet meer komen..de andere medien spreek ik nl zo ook.. Dit komt dus niet door de nieuwe he,,begrijp me aub niet verkeerd, maar ik wil zelf graag meer afstand nemen..Misschien dat ik me wel aanmeld bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen..weet ik nog niet.. Ik wens iedereen alle goed en hopelik gauw het grootste wonder dat er bestaat!! Liefs Liz
Liz, jammer dat je hier niet meer komt. Maar ik begrijp het wel. Hopelijk zie ik snel een berichtje op FB dat je zwanger bent, ik zal in ieder geval duimen Welkom Snaps, wil je nog meer kinderen? Ik ben vandaag weer ongesteld geworden en ben dus ziek naar huis gegaan. Vanmiddag de Tramadol genomen en dat gaat een stuk beter dan Ibuprofen. Ben wel wat duizelig, maar alles beter dan boven de wc hangen. Heb ook besloten dat ik de kijkoperatie niet uit ga stellen tot september als het ook eerder kan. Nu ben ik ook iedere maand een aantal dagen uit de running, dus het zal in dat opzicht geen invloed hebben op mijn scriptie. En verder kan ik na een aantal dagen rustig wat thuis aan mijn scriptie werken zonder dat ik vrije dagen hoef in te leveren Mijn cyclus was overigens 36 dagen deze keer en lijkt dus langer te worden
Ukkie, balen dat je je zo zoek voelt. Wanneer krijg je de datum te horen?? Volgende week toch? Of heb ik dat fout. Hoe gaat het met je vriend? Weer helemaal hersteld van de operatie?? Liz, ik spreek je idd zo nog via fb en heb gister aan je moeten denken. Fijn dat ze je willen helpen.. hopelijk snel een mooi, lief wondertje dat echt van jullie is en wat niet wordt afgepakt! Ik zal voor je duimen meid! Kel, menstruatie al bijna in zicht? Balen dat je andere beestje zo vervelend doet tegen je man. Hopelijk is dat snel opgelost als er een ander bij wordt gezet. Snaps, welkom bij dit topic! Leuk dat je al een kleintje hebt. Zou je er nog meer willen idd?
Kleine 'douchedeur valt ineens uit zijn voegen' crisis hier, dus ik hou het even bij een korte update. Ik ben vandaag ongesteld geworden en heb voor a.s woensdagochtend een afspraak staan voor een echo. Hopelijk kan ik daarna direct beginnen met de clomid.
Lin, kijk aan.. positief nieuws! Hier : morgen 20 weken echo. Mijn bloed en chromosomen zijn in orde dus waarschijnlijk hebben de kindjes ook niks... wel hebben ze 2-3% kans op een grote hartafwijking vanwege vriendlief. Is zo weinig dat we hopen dat alles goed is. Ook hopen we dat de kindjes hun geslacht laten zien.. spannend!!! Tot zover... Hoe is het met de andere dames???
Lin, hopelijk doet de Clomid zijn werk en ben je snel zwanger! Ikke, spannend. Laat je ons weten of je jongens/meisjes krijgt? Ik krijg een kijkoperatie Er zit veel endometriose in mijn darmen, dat kunnen ze alleen weghalen door middel van een grote operatie, maar waarschijnlijk is dat voor een zwangerschap niet nodig. Bij de kijkoperatie kijken ze of er ook verklevingen aan mijn eileiders en eierstokken zitten en hoe ze een eventueel grotere operatie gaan doen als dat nodig is om zwanger te worden. Na de kijkoperatie weet ik dan wat de verdere plannen zijn. Hij wilde nu geen IUI/IVF doen omdat hij eerst zeker wil weten dat dat wel kans van slagen heeft en er geen afwijkingen aan mijn eileiders of eierstokken zijn. Morgen moet ik naar de anesthesist en dan weet ik waarschijnlijk ook wanneer ik geopereerd word
Ukkie: jeetje zeg dat komt je dan ook rauw op je dak vallen of niet? Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat je gauw zwanger bent van jullie wondertje. Ikke: spannend zeg. Wil je het hier laten weten als je het geslacht weet van beide kindjes? Lin: hopelijk slaat het allemaal snel aan. Hier trots op ons meisje. Ze was vannacht voor de 1ste keer zonder luier, ze trok ze steeds uit namelijk sinds afgelopen vrijdag. Ze was vanochtend helemaal droog en had al een plas gedaan op de pot! Trotse mama dus hier. Nu verwacht ik wel dat het nog een paar keer mis zal gaan maar dit vind ik al kei goed van haar. Net rapportbespreking gehad van de boys en beide waren goed en vooruitgang zichtbaar. De middelste doet nog een jaartje groep 1, die is pas net in komen stromen (maart 2012). De oudste gaat over naar groep 3 maar wel met kanttekeningen want hij moet beter zijn best gaan doen. Ze verwachten wel ook veel van hem vind ik maar goed. Hij is nogal snel afgeleid en let niet altijd op. Maar er waren al best wel vooruitgangen zichtbaar ten opzichte van de vorige keer dus dat was wel posi.
Mama van jordy, super zeg... En leuk dat je meisje, zelf eigenlijk dit initiatief neemt Knap hoor... Ukkie, balen die operatie, hopen dat ze je kunnen helpen... Lin, hopen dat je aan de clomid verder mag.. Ikke, spannend!! Hier: moet vanavond of morgen ongi worden als ik op de bijsluiter en mijn vorige menstruatie opwekking af moet gaan... Ik ben al 2 dagen heel flauw en de opvliegers worden steeds erger... Zelfs mijn klasgenoten zeiden vandaag en gister, wat heb jij rode wangen op eens... woeps Als ik ga menstrueren moet ik op CD 3 met clomid beginnen... Van de gyn moest ik toch weer ovu testen bestellen, dus dit had ik gedaan... Heb alleen 1 mazzeltje ik heb 61 ovu testen en 12 zw testen gekregen voor de prijs van 30 ovu en 6 zw testen, fout van het bedrijf... Ik had netjes een mail gestuurd maar hun vinden dat ze zelf de fout hebben gemaakt en ik ze dus mag houden, mede ook omdat ik zo eerlijk was/ben...
Ik ben heel erg benieuwd, moet vandaag werken dus heb maar even snel een tampon in gedaan en extra maandverband... Gister avond nog seks gehad en vanmorgen kwam der "sorry" nog wat van zijn zooitje naar beneden en dat was roze van kleur... Dus ik denk dat ik in de loop van de dag echt ga menstrueren, ook aan de buikpijn te merken.. Dus heb even in mijn handtekening staan CD43 of 1, ben benieuwd als het vandaag doorzet mag ik vrijdag beginnen met clomid en volgende week zaterdag echo...
Grote kans dat het inderdaad doorzet vandaag, Kelly. Spannend hoor! Mijn echo vanmorgen was in orde, heb zojuist mijn eerste tablet ingenomen.
Pff mijn menstruatie is er... Niet te missen, ook de buikpijn niet... Ik moet vrijdag starten met clomid... Lopen we een beetje gelijk op Fijn dat je nu mag beginnen..