Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

#1261 Marieke1983, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2012
    Laat maar, ik ben niet bezig met zwanger worden ;)

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Marieke,

Ik ook niet, maar ik klets hier toch mee, werl zo gezellig e ze vonden het hier niet erg haha. Dus van mij ben je welkom.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, jee zeg... ik hoop dat je nu wat meer weet maar een operatie is niet fijn. Heel veel sterkte!

Lin, oooow gaaf zeg! Je 1e clomid tabletje. Hopelijk slaat het aan..

Kel, jij ongi geworden???? Super zeg!!! Vrijdag beginnen met clomid. Heeeeeeeeeeel veel succes! Hopelijk slaat het voor jou ook aan.

mamavanjordy, zo zeg... knap van je meisje! En voor je kereltje zal het vast en zeker goed komen.

Hier een update van vandaag... Ik had het al op hyves gezet maar zal het hier ook ff doen. De 20 weken was helemaal super! 3 kwartier naar onze ukkies kunnen kijken :D Ukkie 1 is helemaal goed gekeurd en ukkie 2 ook wel, alleen lag ukkie helemaal tegen de placenta aan, dus ze konden het hartje niet heel goed zien. Wel zo goed als het normaal is, maar omdat we hier extra controle op krijgen mogen we over 2 weken terug komen om nog een keer naar onze kids te kijken. Maar we kunnen er van uit gaan dat alles goed is... Hij wilde graag nog 1 ding bekijken en kon het niet helemaal duidelijk zien, dus alle vertrouwen in.... Wel liggen ze beide onder het gemiddelde.... maar dat had ik wel verwacht. Zelf ben ik klein en ook met de geboorte, en vriendlief is / was ook niet echt groot. Dus het kan niet dat er grote uks uitkomen natuurlijk. Wel groeien ze zowat gelijk op...en beide kindjes hebben laten zien welke geslachten ze hebben... Maar voor jullie blijft dat nog een verrassing :) Het is het geheimpje van onze ukkies, vriendlief en mij... hihi.. Sorry dames!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha, geslachten, ik ben benieuwd, ik heb wel een idee ;)
    Fijn dat de echo goed was... Ben eigenlijk wel benieuwd naar je echo hoe groot ze nu zijn...

Marieke, welkom

Haha ja ongi geworden met primolut het!! En vrijdag idd beginnen met clomid, ben zo benieuwd...

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, oow vertel... wat voor vermoeden heb je??? hihi.. Vind dat wel leuk om te weten!
    En ik heb 2 foto's meegekregen. Kindje 1 is goed te zien maar kindje 2 niet. Allebei wegen de kindjes iets minder dan 250 gram dus zijn iets onder het gemiddelde.... ongeveer 20 cm nu denk ik... ik heb er nog geen foto's van gemaakt. Als ik er meer heb over 2 weken lukt me dat denk ik beter... zal dan eens iets plaatsen..

6. Infantem Amor

Haha dat is goed... Ik heb heel sterk het gevoel dat jij van beide geslachten een kindje krijgt ;) Dus ben er benieuwd over 20 weken ;)

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ik vind het wel leuk als mensen raden wat we krijgen. Over 20 weken ongeveer ( of eerder ) zul je het weten.... :) En dan kan je zien of je gelijk had...

8. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ooh Ikke, nu maak je me wel heel nieuwsgierig! Ik gok overigens op twee kleine dames :D

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Flauw he dat ik iedereen zo nieuwschierig maak.... :D
    Lin, bedankt voor je gokje! Ook jij zult waarschijnlijk in oktober weten of je gelijk hebt.... hihi... Ik merk wel dat ik nu echt goed op moet letten dat ik me niet verspreek..haha... dat is het allermoeilijkste.. Maar komt goed :)

10. Infantem Amor

Hihi, vriendin van me kreeg ook een 2ling en noemde ze express utje en frutje, zo dat ze zich niet zou verspreken...

Ik en erg benieuwd...

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D Hier is het uk 1 of A en uk 2 of B...haha... zo zeggen ze het in het ziekenhuis ook. Onze ukkies :) Vind het nu wel echt super leuk dat we kunnen gaan shoppen! Bijna op de helft zijn we nu... haha..

Kel, hoe was je 1e clomid tabletje? Of neem je hem straks pas in?

Lin, wanneer mag jij terug voor de fm? woensdag ofzo???

12. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
  13. Infantem Amor

Ikke, haha ja shoppen is leuk, maar ik ga straks neutraal shoppen ;)

En ik heb al zoveel verhalen gehoord over de bijwerkingen, Kelly neemt hem in net voor ze gaat slapen ;)
    Kreeg van die primolut al behoorlijke opvliegers :p
    Me moeder grapte al, ben je in de overgang en klasgenootjes die zich af vroegen of het wel helemaal goed met me ging...

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin spannend zeg donderdag.ben benieuwd....

kel je kunt er idd behoorlijk last van krijgen.ik nam ze ‘s morgens is en heb er gelukkig geen last van gehad.ook bij jou ben ik erg benieuwd.

gisteravond hebben vriendlief en ik nog geshopt bij prenatal...zo leuk!de 1e dingen voor de kids zijn nu echt binnen.hihi..

15. Infantem Amor

Ikke, ik heb er eigenlijk geen last van op het moment gelukkig...

16. Infantem Amor

Lieve Dames,

Ik merk van me zelf dat ik er weer te veel mee bezig ben, dus ik ga weer even mij zelf wat terug trekken van ZP..

Sorry, maar dat voelt voor mij even wat beter... Mijn hoofd tolt gewoon omdat ik te veel zoek achter alles :(

Lieverd ik hoop snel weer terug te zijn ;)

xxx

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tot snel lieve kel!we horen wel hoe de 1e fm was he:)

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    @Kelly, heb je veel last van de Clomid? Hopelijk slaat het aan en is het deze maand gewoon raak en ben je snel weer terug!

@Ikke, ik denk ook dat jullie een jongen en een meisje krijgen:D

@Linlala, hoe gaat het met jou?

Ik mag dinsdag weer terug naar de anesthesist. Blijkbaar krijg je hier alleen een gesprek met een assistent die ook even je bloeddruk opneemt. Verder neemt ze de vragenlijst door die je hebt ingevuld. Heb duidelijk mijn angst voor het infuus aangegeven, maar ik ben volwassen dus moet me er maar overheen zetten. Het was zelfs niet mogelijk om te infuus op de kamer te zetten zodat mijn vriend erbij kan zijn:x Was dus behoorlijk overstuur na afloop van het gesprek en heb de volgende dag gebeld dat ik een afspraak met de anesthesist zelf wil. Vaak hoor ik nu dat het verstandig is om wat aan mijn angst te gaan doen, maar ik geloof er niet echt in dat een psycholoog of wat dan ook mij van mijn angst afhelpt en ik heb ook geen zin om nu maar alles op de lange baan te schuiven vanwege zo'n stom infuus:) Daarnaast gaat bloedprikken ook al vrij goed met een beetje aanpassingen. En dat heb ik wel mooi bereikt door zelf een afspraak te maken op de speciale poli voor prikangst. Maar blijkbaar is het gek dat ik mijn vriend erbij wil hebben zodat ik niet helemaal alleen daar op die OK ben als ze het infuus zetten.

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    ukkie, goed van je dat je actie onderneemt. Mensen moeten niet zo snel oordelen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ben benieuwd wat de anethesist zegt.... En ik vind het echt niet gek dat je je vriend bij het infuus prikken erbij wilt hebben....groot gelijk.
    Thanx voor je gokje van de kids :)

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie hoe was het gesprek gister met de anesthesist? Ben je een beetje wijzer geworden?

Vandaag naar zh geweest en de gyn zei dat ik met 28 weken helemaal moest stoppen met werken. Ik mag niet langer doorgaan. Ben benieuwd wat ze op het werk zeggen.... Verder was alles goed. Over 4 weken een groei echo maar dinsdag nog een keer een herhaalde 20 weken echo :) En de keren dat ik daarna naar het zh moet, krijg ik elke keer een groeiecho... best fijn dat ik zo goed in de gaten wordt gehouden samen met mijn ukkies :D

Lin en kel, succes morgen!

Deel Deze Pagina