Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Wat lief Kelly, dankjewel!!! En ja, ik zit in de startblokken ;) Mijn man moest helaas nog een paar uur werken, maar is hopelijk net na de lunch thuis. En wat goed van je bms! Nu de eitjes nog ;) Mijn BMS was bij de laatste echo 1,1 cm en volgens FF heb ik van de week een eisprong gehad.. Dus wie weet kom ik over een paar weken inderdaad zwanger aan op - jawel - Duitse bodem. Zoniet, is het ook prima, gaan we vrolijk door.

Ukkie, hoe gaat het met je scriptie? En Ikke, wat fijn om te lezen dat het met de beebs zo goed gaat! En nog maar 14 keer werken.. Dat is inderdaad een fijn vooruitzicht. Kan me goed voorstellen dat het zwanger zijn van je beebs veel energie kost.

Meiden, ik spreek jullie over een paar weekjes weer!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, heel veel plezieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer op vakantie :D
    En idd.... dat je maar zwanger terug komt. Tot over een paar weekjes!

Kel, ik ben echt benieuwd maandag. En wat grappig dat die kleine meid mee wil. Hopelijk over een hele korte tijd dat je zwanger bent. Zou echt super zijn.
    En wat fijn dat je maar ff hoeft te werken. Scheelt idd weer...en dan vooral met dit weer.
    Hier is het echt warm... bij jullie ook?

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes kel!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He thanks, ben vanmorgen begonnen met provera, was nog niet veel soeps. Dus daarna maar een hogere dosis clomid...
    Hoe gaat het met jou?

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Kel,
    Fijn dat je weer bent begonnen met Provera. Hopelijk heel snel ongesteld.... Wel jammer dat het niet veel soeps was, maar hopelijk met 100 mg meer geluk :)

Met mij gaat alles prima... heb vandaag ontzettend veel gedaan en ben dan ook bek af. Dadelijk koken en dan doe ik echt niks meer... misschien ff met vl over de kermis lopen ofzo... hij heeft storingsdienst dus kan niet veel... ben er eigenlijk nog niet geweest.. hihi..
    Ik merk wel dat het huishouden steeds vermoeiender wordt. Misschien toch eens vragen of vl wilt stofzuigen voortaan zodat ik de rest doe. Badkamer poetsen enzo gaat nog wel. Net zoals dweilen, stoffen en de was... maar stofzuigen vind ik echt vervelend als ik met dat ding moet sjouwen.. Vind ik echt zwaar.
    Dweil emmer valt mee... gewoon niet te vol maken.. hihi

6. Infantem Amor

Haha ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar je buikje nu...

Haha ja ik hoop snel ongi te zijn, maar hoef nu maar 5 ipv 10 dagen pilletjes te slikken om op te wekken... Clomid 100 moet het worden, hjaha ik ga der voor

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ik ga d'r ook voor! dat het aanslaat bij jou... hihi...
    Eeje... die vriendin van jou he... met dat dochtertje dmv IVF... zit die ook hier op het forum??
    Alleen dan in een ander onderwerp?
    Er kletst namelijk iemand mee met een ander topic-> vanuit hier zeg maar het zwangere clubje... met een dochtertje die zo heet en dmv IVF is ontstaan.. is nu 2 maanden...

8. Infantem Amor

Denk dat dat mijn beste vriendin dan is ;)
    Zal zo eens spieken :p

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaa dat is ze... haha...
    Heb het gevraagd en ze noemde jou meteen.
    Wel leuk zeg!

10. Infantem Amor

Haha had het haar gevraagd ze zegt ja daar zit ik mee in een topic ;)
    Maar we kijken niet bij elkaar in de topic's want we spreken elkaar op msn en in het echt, dus kunnen alles aan elkaar kwijt...
    Ben soms alleen bang haar te kwetsen...

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, komt allemaal goed.... gewoon elkaar in het echt spreken en dit topic blijft gewoon jullie apart ding ;)

12. Infantem Amor

Haha ja dat is zeker zo.
    Maar met haar kwetsen bedoel ik, ik zeg soms dat ze dingen beter anders kan doen... Soms denk ik Kel zij is haar mama, maar anderzijds tja ik weet (te) veel er over...
    Soms ben ik een beetje bang haar in de weg te staan bij haar mama zijn... Ik hoop natuurlijk van niet :)

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wist wat je bedoelde maar dacht... schrijf het maar niet op ;) Het is allemaal terug te lezen vandaar... Ik heb dat ook wel eens dat ik dat denk over andere mensen die ik ken... zo van... zo zou ik dat echt niet doen.. maar goed.. daar ga je niks van zeggen.. want die goedbedoelde adviezen werken alleen maar averechts... Het is idd haar mama...en iedereen doet het op een andere manier ;)

14. Infantem Amor

Hihi ja het is meer dat ik de adviezen van de wijk enz soms erg stom vind... En die krijgt ze dan opgelegd door hun en dan denk ik jemig hoe kunnen ze dat doen...

Blergh rot medicatie!! Zit babyboom te kijken en te janken :(

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ja het bureau zegt idd vaak andere dingen dat dat in werkelijkheid is. Mijn nicht vraagt ook altijd aan mij of het klopt wat ze zeggen... haha... Volgens hun moet een baby van 6 maanden al kunnen praten... gaat wel beetje snel of niet.. hihi.. Ik weet dat ik gewoon mijn eigen ding ga volgen... en kijk naar de kindjes.

Babyboom is soms ook wel verdrietig, maar de meeste verdrietige stukjes heb ik in vorige afleveringen gezien. Sommige niet hoor, maar ze laten veel hetzelfde zien nu. En je weet hoe het afloopt. Dat scheelt weer voor mijn tranen.. haha.. opzich heb ik gelukkig ( ook niet door mijn hormomen ) niet zo'n last van huilbuien ofzo...

16. Infantem Amor

Ik normaal ook niet maar nu wel zo stom... Uhm ja die Han en Suzanne dat zijn vrienden van mijn achterneef ;)

Ja idd, maar niet alleen bij mom2be, maar ook bij mijn schoonzus zeggen ze dingen dat ik denk ja daag... Dat het kindje nu al zelfstandig zou moeten kunnen draaien, hoe is het kindje is net 3 maanden en 1 week :(

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zielig zeg als ze zeggen dat kindjes dat moeten kunnen of dat ze dat willen. Ik ga mijn kindjes echt niet pushen... ieder heeft zijn eigen tempo.. oke... je kunt ze stimuleren, maar willen ze niet.. dan niet... en draaien komt vanzelf wel. Zo rond de 4 maanden meestal naar 1 kant... sommige zijn wat eerder. tegenwoordig zeggen ze idd met 3 maanden al draaien, maar dat is absurd. Ik zag in mijn groeiboekje dat ik met 3,5 maand 1 kant op draaide en dat was toen echt vroeg... en met 4,5 maand beide kanten... Is wel snel als ik dit zo lees, maar meestal draaien kindjes beide kanten op rond de 6 maanden... Laat ze maar kletsen... komen er vanzelf achter als de kindjes echt niks willen omdat ze zo worden gepusht... echt wel zielig vind ik.

Zijn die vrienden van je achterneef? Lijkt me wel gek om die dan op tv te zien. Ik vind die vrouw wel echt super veel afgevallen zeg... vind haar er niet meer zo fijn uitzien.. zal wel van de stress komen. Komt toch veel op hun af he..

18. Infantem Amor

Mij lijkt het heel moeilijk als je een ziek kindje hebt waarvan je weet dat het ieder moment zijn laatste adempje kan zijn. En je zet dan nog een gezond kind op de wereld waar je wel mee in de toekomst kan kijken, je kunt dat bij je eerste kindje dan niet dat lijkt me heel moeilijk. Maar ik zou ook bang zijn dat ik toch meer aandacht zou geven aan dat eerste kindje omdat het ziek is. Maar ook de reacties van buiten af. Hun hebben gezegd de zwangerschap te onderbreken als die kleine het zelfde als zijn broer had en veel vrienden snapte dat niet, want je moest blij zijn zwanger te zijn...

En ja de wijk geeft zo'n stomme dingen weer.. Ik was overal heel snel in maar bij 3 maanden naar beide kanten draaien deed ik ook niet.

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind die uitspraak die ze hebben gedaan best logisch... ik zou dat mijn kindjes ook niet aan willen doen dat ze zo'n ziekte krijgen. En wetende dat je dan alle 2 je kindjes gaat verliezen. Ik vind het knap hoe ze met hun 1e kindje omgaan... zal toch wel heel veel energie kosten denk ik zo. Maar goed..... ze hebben nog een gezond kindje, en hopelijk wordt die oudste nog wel een stuk ouder. Hij doet het volgens mij best goed als ik dat zo zag....

Hoe gaat het met de andere meiden? Beetje stil hier....
    Ik ga volgende week een wip wap ophalen... haha... heb ik gekocht via marktplaats voor mijn peetkindje zijn verjaardag. Hij wordt dan 1 :) Mijn nicht zei dat ik maar voor sommige dingen op marktplaats moest kijken, omdat het in de winkel allemaal zo duur is. Ik heb er 1 gekocht van little tikes.... best dure dingen. Heb ik gekocht nu voor 12 euro... ben benieuwd of dat ding er nog een beetje uitziet.. anders laat ik hem staan. Ik kan het niet maken om zo'n ding te doen voor zijn verjaardag als het helemaal onder de schrammen zit... op de foto ziet hij er nog wel goed uit. En nu kan ik er tenminste nog een kado bij doen... heb via mp ook geboden op een glijbaan.. we zien wel, anders gewoon nog keertje naar de winkel. Ik ga zo'n dingen denk ik ook via mp kopen als onze kids wat ouder zijn...

Ukkie, hoe gaat het met je scriptie??? Helemaal af? En ingeleverd en gepresenteerd???

20. Infantem Amor

Ja ik vind dat heel terecht. Om eerlijk te zijn als ik een kindje zou krijgen met het syndroom van down zou ik het ook niet laten komen, puur omdat ik zo'n kindje niks kan bieden. Ja die 2de doet het erg goed als ik het zo hoor. Ik vind het heel erg knap.

Hihi die wipwap is wel heel erg leuk :D

Deel Deze Pagina