Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ik leef nog hoor meiden:D
    Ben nog druk bezig met m'n scriptie. Krijg er dinsdag commentaar op en ben nu met de conclusie bezig. Die wilde ik eigenlijk dit weekend af hebben. Maar dat gaat niet lukken:x Lig alweer de hele dag met kramp op de bank, heb wel wat bloedverlies maar ongi kan ik het niet noemen. De pijn wordt dus echt steeds erger, want normaal begint de echte pijn pas als het echt heeft doorgezet. Operatie is nu definitief de 25e. Voor die tijd wil ik m'n scriptie dus afhebben. Alleen de aanpassingen aan de conclusie zal wel niet lukken, want de conclusie moet ook nog beoordeeld worden. Maar hopelijk over een paar weekjes dus weer meer tijd om mee te kletsen:D

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, ik wens je alvast heel veel succes met je operatie en ik hoop dat je je scriptie snel af hebt.... dat je een goede beoordeling krijgt en dat kun laten rusten. Ook heel veel beterschap meid! Ik heb de 25e weer een echo, dus die datum zal ik heel goed onthouden.

Kel, ik snap idd de keuzes die mensen maken. Een kindje met het syndroom van down kan heel heftig zijn. Er zijn ook echt hele lieve kindjes met dat syndroom, maar je moet ze goed in het gareel houden. Ik zou de keuze maken als het kindje echt geen leven heeft zoals een kasplantje of iets... ik hoop dat ik die keuze nooit hoef te maken!

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Nee sowieso hoop ik dat niemand die keuze hoeft te maken, maar helaas is het soms niet anders...

Ik heb trouwens een groene BABY leguaan genaamd Lilly ;)
    Kan ik even mijn gedachten verzetten en ze is zo lief!!!

Ukkie, hoop dat je een mooi scriptie punt krijgt en dat je daarna rust kunt nemen om de operatie te ondergaan... Heel veel succes!!!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, oh wat lief!!! En doet ze het goed??? Je leguaan?
    ff uitwijken van dit onderwerp:
    Je krijgt een mail he als er iets is geschreven hier....
    Komt mooi uit... ik zit nu op fb... hihi...
    Heb je al een bericht terug gestuurd.

5. Infantem Amor

Haha ja ik krijg mail als er op ZP iets gezegd word :D
    Hihi het groene monstertje doet het heel goed... Ze zit nu in het oude terrarium van Dragon en Baze, zodat ze eerst flink kan groeien, want ja onze Dragon is voortaan zo'n dikke grote leguaan dat hij het kleintje anders verplettert...

6. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi! Zoals jullie weten zit in in Thailand, dus hou het verder even bij een update. Als ik weer thuis ben doe ik even op mijn gemak bijlezen en reageren
    :)
    Afgelopen week op Phuket gezeten waar ik elke avond rond negen uitgeput op bed lag en het zelfs heb gepresteerd om na het ontbijt mijn maag in de tuin van het hotel te legen.. Ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten zijn geworden, maar verloor enkel wat gelig slijm gisterochtend. Wel regelmatig krampjes ,steekjes, hoofdpijn en met vlagen wat misselijk. Vandaag in Koh Lanta aangekomen en onder het mom 'geen bloed houdt moed' een zwangerschapstest gekocht. Deze gedaan met een middagplasje en - jawel hoor - een prachtig tweede streepje! Voor de zekerheid straks of morgenvroeg een nieuwe test, maar ik ben al voorzichtig blij.

En dat met één keer Clomid.. Nu maar hopen dat 'ie blijft plakken!

7. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Linlala gefeliciteerd:D

Wat apart Kel, een leguaan als huisdier. Ik hou het wel bij mijn katten;)

Ik kruip weer even onder mijn steen:) Ben gisternacht eindelijk ongi geworden, verga van de krampen, moet nog veel aanpassen aan mijn scriptie en zie het eigenlijk niet meer zitten om voor september af te studeren. Maar elke maand extra kost me 400 euro:$ Ga voor volgende week maandag en dinsdag dus maar vrij vragen op mijn werk en dan zien we wel waar het schip strandt.

Ben ook bang voor de uitslag van de laparoscopie, eigenlijk nog wel meer dan voor de operatie zelf. Kan het niet alvast september zijn.

Hopelijk kom ik volgende keer met wat positiever nieuws, want zie het allemaal even niet meer zitten.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lin, wooooooooooooooow je zit gewoon op internet op Thailand.... en wat een geweldig nieuws! Ik was al aan het denken... het is nu dus al 3 dagen geleden dat je ongi had moeten worden. Wat fijn dat je daar zwangerschapstesten kunt kopen, en vooral fijn dat hij positief is!!! :D Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd! Ik hoop zeker voor je dat ie blijft plakken. En wat zei ik je!!!! Clomid en vakantie??????? Heeft bij mij ook gewerkt ;):D Ruig zeg! Hopelijk is de 2e zwangerschapstest nog veel duidelijker! Spannend zeg! Nog heel veel plezier in Thailand... kots die tuinen maar onder ;) Tot snel weer!

Ukkie, oow wat balen zeg. Probeer rustig aan te doen met die krampen want is niet niks he....
    Enne... ga voor dat scriptie... 400 euro is niet niks zeg... kost een hoop geld. Enne.. wanneer krijg je nu ook alweer de uitslag?

Ik doe ff waven voor mezelf....23 weekjes alweer :)

Kel, leuke huisdieren ;) hihi

9. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke, wow wat gaat dat hard:D Ik weet nog niet wanneer ik de uitslag krijg. Dat krijg ik na de laparoscopie te horen, dan maken ze meteen een afspraak voor de uitslag.

Scriptie is gewoon balen. Wat ik heb ziet er goed uit, maar ik moet het nog een stuk uitbreiden. Had zo gehoopt dat ik op wat kleine aanpassingen klaar was. Maar ja, ik ga zo lekker in bad liggen, morgen nog even werken en dan vijf dagen lang alleen maar aan die scriptie werken.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, ow wat balen zeg van je scriptie. Hopelijk heb je hem snel helemaal af en goed! Ik duim voor je mee. Hopelijk niet te veel last meer van je ongi.

11. Infantem Amor

Lin, Gefeliciteerd! Mooi verjaardagscadeau...

Vanavond mag ik eindelijk mijn nieuwe ronde clomid gaan slikken. Hoop dat deze ronde aanslaat... Anders voor mij voorlopig geen baby's dan ga ik pauzeren en pas weer na mijn studie beginnen met baby's ;)

12. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Zo, vandaag weer een stuk opgeschoten met mijn scriptie. Probeer hem maandag af te hebben zodat ik eventueel een uitloop heb naar dinsdag mocht het nodig zijn. En anders kan ik nog ff wat poetsen, want het huis is een grote puinhoop:)

Kel, ik wist niet dat jij pendelde. Kan iedereen dat of moet je dan een of andere gave hebben? Hoop dat de clomid deze maand aanslaat en dat jij over een paar weken een mooi bevrucht eitje hebt! Hoelang gaat je studie duren?

13. Infantem Amor

Mijn studie kan variëren tussen 8 maanden tot 1,5 jaar, ligt er aan of ik verder kan en mag van mijn praktijkopleidster... Als ik zwanger raak, kan ik wel mijn opleiding afmaken ;) Vriendinnetje van mij heeft dat ook gedaan, die is nu net bevallen en vanaf sept moet ze nog 2 maandjes, omdat ze die heeft gemist...

Eigenlijk zou iedereen kunnen pendelen als hij/zij het wil leren ;) Moet wel zeggen dat ik sowieso er geïnteresseerd ben in edelstenen enz Ben nu ook aan het oefenen met tarot :D
    Kan je maandag wel mee nemen :) met pendelen ;)

14. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    1,5 jaar is nog wel te doen. Ik dacht al dat je een studie van 4 jaar ging doen;) Als je voor mij zou pendelen dan zou dat wel leuk zijn, ben benieuwd:) Weet ik meteen of ik na de operatie meteen weer aan de slag moet:p

15. Infantem Amor

Haha stuur me maar een PB'tje ;)

Enne ja op zich is dat nog wel te doen, maar daarna wil ik nog verder leren ;)

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    ff up!
    Genieten jullie ook zo van het lekkere weer?
    Ikke wel... haha...

Ukkie, is geen weer om een scriptie te maken he! Hopelijk heb je hem klaar???

17. Infantem Amor

Hihi, ik heb er gelukkig niet zo heel veel last van, hoef morgen alleen nog de badkamer te poetsen en boven stofzuigen... Moet wel veel werken deze week... Dus heb al zoveel mogelijk gedaan vandaag...

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Pfff, ik moet me morgen om 9.45 melden in het ziekenhuis:(

19. Infantem Amor

Ja nu komt het steeds dichterbij... Ik ga voor je duimen... Komt vast wel goed... Minder alleen dat je met dat warme weer die laparoscopie moet laten doen :(

Succes!!!

Ik weet in ieder geval nog niet wat ik heb, vorige ronde werd ik niet goed van de clomid en de opvliegers... Nu heb ik het alleen 's nachts wat warmer dan normaal (maar ja buiten is het ook warmer als normaal) en ik ben constant bezig, poetsen enz... Mijn huis glimt nog net niet...

20. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Even snel reageren:

Lin, super... GEFELICITEERD!!!!

Ukkie, veel succes morgen! En ook nog met je scriptie!

Share This Page