Ukkie, succes morgen! Ik zal aan je denken. Kel, ik ben echt benieuwd zeg. Wanneer moest je nu voor een echo?
Kom me ook weer even melden. Ik kan alleen nog niet zo heel lang zitten Heb gister een poging gedaan met de laptop op mijn buik, maar die staat precies op de wondjes... De operatie is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Heb ook geen hechtingen, maar hechtpleisters. Die hechtpleisters zijn doorzichtig, dus ik heb andere pleisters eroverheen gevraagd. Nu mag ik dus niet douchen en dat met dit weer Toen ik bijkwam uit de narcose was ik erg moe en heb nog een paar uur geslapen. Had ook niet echt pijn (m'n buik voelde alleen alsof ik de hele dag situps gedaan had, een soort spierpijn dus). Aan het eind van de middag heb ik wat gegeten en dat ging ook goed. Maar toen wilde ik dus gaan zitten om m'n eigen onderbroek weer aan te doen want had nu alleen een verband om. En toen voelde ik me dus hartstikke misselijk worden. Toch maar weer even gaan liggen en vervolgens in de rolstoel naar de wc, maar daar zijn we niet meer aangekomen want ik moest behoorlijk overgeven. Voelde me daarna weer een stuk beter dus weer naar de wc terug Heb me vervolgens aangekleed en toen mocht ik weer naar huis. 's Avonds nog een keer flink overgegeven, maar dat was de laatste keer. Nu heb ik eigenlijk alleen nog veel pijn aan het wondje in mijn navel, dus kan nog niet echt rechtop staan of zitten. De gyn is aan het eind van de dag nog even langs geweest en de endo zit eigenlijk alleen in m'n darmen. Ze heeft maar twee kleine plekjes weggebrand omdat alles er schoon uit zag. Zwanger worden zou dus eigenlijk geen probleem moeten zijn 10 augustus moeten we terug om te bespreken wat we nu gaan doen. Ik ga toch aangeven dat ik graag IUI wil en dat ze iets aan die korte LF gaan doen. Waarschijnlijk hebben we tot nu toe gewoon pech gehad, maar de endo in mijn darmen wordt ook iedere maand erger en dat ga ik niet nog een jaar trekken zo. Ik ga nu wel naar een andere gyn. Haar had ik de eerste afspraak en zij legde toen al meteen aan de hand van een plaatje uit wat ze allemaal gevoeld en gezien had. Hopelijk krijg ik van haar wat meer uitleg.
hee ukkie, Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, had op mijn telefoon wel heel je verhaal al gelezen... Fijn dat de operatie goed is gegaan... Vervelend van dat wondje in je navel... Hoop dat je dan nu eindelijk zwanger mag raken!!! Ik heb deze ronde clomid een groeiend eitje, dus hoop dat hij een beetje door is gegroeid morgen, maar denk het wel, jemig wat heb ik steken in mijn buik en vrijdag en gister zware stekende hoofdpijn gehad, tot dat ik er zelfs misselijk van werd en slechter zag... Nu is die hoofdpijn minimaal
Ukkie, wat fijn dat de operatie goed is verlopen. Goed dat je naar een andere gyn vraagt. Het is toch fijn als je je op je gemak voelt bij zo iemand. Hopelijk mag je snel zwanger raken. Ben benieuwd wat eruit komt 10 augustus... en dat IUI lukt... en dat ze je hiermee willen helpen. Hopelijk voel je je snel beter en kun je weer wat meer. Idd balen met zo'n weer dat je niet mag douchen. En ook dat je eigenlijk niet rechtop kunt zitten. Ik hoop dat je dat snel weer wel kunt. Kel, oooooooooooh ik ben zo benieuwd morgen! Ik hoop echt dat je eitje op springen staat Laat maar ff weten hoe het is geweest
Joehoe dames, de vakantie in Thailand zit er weer op! Vind het niet eens zo erg, al vind ik het wel jammer dat ik vandaag weer aan het werk moet. Ukkie, top dat de operatie goed is gegaan! En wat een fijn nieuws, dat het zwanger worden geen probleem zou moeten zijn. Knap snel op en hopelijk is het daarna snel raak Kelly, een groeiend ei! Bij de eerste echo waren mijn eitjes ook nog (te) klein, dus het kan ook voor jou nog alle kanten op Klachten die ik toen had komen overigens ook overeen met de jouwe. Ik duim in ieder geval voor je! Hier gaat het prima, al heb ik wel veel zogenaamde zwangerschapsklachten. Moe, misselijk, pijnlijke (en grote ) borsten en hoofdpijn. Ik probeer het allemaal maar te zien (en te voelen) als een goed teken. Vind het allemaal nog steeds erg spannend A.s donderdag heb ik al een echo, ik zou dan (volgens mijn eigen berekeningen) 6+3 weken zijn. Ik kijk er naar uit!
Linlala, hihi thanks... Begin het nu wel een beetje eng te vinden hoor!! Ben nog nooit zo ver gekomen sinds mei 2011 Enne ja je kent het beste je klachten zien als goed doel Dan heb je er ook het minste last van...
Lin, echt super leuk nieuws zeg. Je zit nu ook bij het zwangere topic, dus dan zullen we het daar maar meer over het zwanger worden gaan hebben he... hihi.. wel fijn dat je wat klachten hebt... meestal een heeeeeeeeeeel goed teken Kel, hoelaat moet je naar het zh voor je fm??? Ben zoow benieuwd!!!!!! Ik heb even teruggekeken... mijn 1e meting was er 1 eitje van 12mm en een heel kleintje....2e meting 1 van 13 en 1 van 13,4...dus die kleine is toen heel snel bij gaan groeien. Hopelijk jou eitje nu ook rond die koers.... Het kan allemaal Ik hoop echt dat je een super ei hebt!
Pff was het dagje wel hier... Eerst word ik om 3 uur wakker van de kou en dat ik moet plassen. Daarna word ik om 5 uur wakker van 8 sirenes door elkaar, 5 brandweerwagens en 3 politie wagens... Blijkt er een zolder in lichter laaien te staan, jawel een heuse hennepkwekkerij (vlakbij ons)... En en uur voor ik eruit moest om een extra dienst te draaien word ik wakker gemaakt of ik mijn man zijn baas kon bellen, want hij had zo'n aambeien dat hij niets eens kan zitten (germ)... Ben helemaal op... En vervolgens hoor ik een super harde klap en zie onze audi naar voren schieten, net niet tegen mijn auto aan die er voor stond... Maar was nog bezorgder om mijn buurmeisje... Die was met haar voet van de koppeling geschoten en stond helemaal in shock naast der vriend zijn auto... Gelukkig had Koen de trekhaak (die kun je bij de Audi A3 er op en af klikken als je de aanhanger wilt gebruiken) er nog niet afgehaald... Hij vergeet dat altijd en nu dus maar goed, hadden nu alleen een krasje omdat het nummer bord van hun auto helemaal om de trek haak was gebogen... En mij FM was goed vandaag Eitje was nu tussen de 1.3 en 1.5cm dus dat is goed.. Ik moet donderdag weer terug komen..
Kel wat een dagje zeg. Gelukkig is het allemaal goed gekomen????? Woow wat goed zeg van je eitje! Dat hij nog maar een stukkie groter groeit.. spannend donderdag! Hopelijk staat ie dan op knappen Echt een super goed teken... Deze ronde slaat de Clomid dus wel aan... tenminste... voor hoe het er nu uitziet wel. Hopelijk donderdag alweer goed nieuws! Ik duim voor je meid! Ik ga nu snel verder met werken!
Wie ben jij nou weer??????? hahha.. tuurlijk weten we wie je bent! Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent... Morgen weet je meer!!!!!!! Ik vind het ook wel erg spannend voor jou.. ben zo benieuwd! Succes morgen kel! Ik ga zo ff naar het zh..ff op bezoek bij vriendinnetje. Heeft een darm operatie gehad. Van beide darmen een stukje weg laten halen ivm ontstekingen -> ziekte van chron...
Beterschap voor je vriendinnetje, is een hele operatie... En ja die zenuwen Nu vanavond mijn mannetje nog verleiden Vanmorgen niet gelukt
Gewoon er boven op springen Hij moet er ook wat voor over hebben toch? Haha.. komt goed meid! Als je eitje net zo hard groeit als die van mij toen...heb je vandaag je eisprong. Dus sexen maar!!!!!!!!!!!!!! En thanx... ja het kan heel heftig zijn die operatie. Ze voelt zich gelukkig goed. Over half uurtje moet ik aanrijden...
Gelukkig dat ze zich goed voelt. Krijgt ze ook een stoma? Haha ja dat gebeurt straks ook wel... Hij is alleen wat ziekjes En (sorry) aan het rekbaarslijm te merken is vandaag mijn eisprong inderdaad... Heb geen ovu test of tempen meer gedaan dus verder zou ik het niet weten...
Was je je andere naam zat Veel sexplezier vanavond, zal wel lekker warm zijn Ikke, beterschap voor je vriendinnetje. Ik ga vanavond eindelijk weer de deur uit, we gaan bbqen bij mijn schoonmoeder Mijn eisprong zal ook binnen nu en een week zijn, maar ik denk dat we deze ronde maar even overslaan.
Uhm Ukkie, ja op zich ook wel... Maar mijn "ex" beste vriendin stalkte mij ontzettend... Haar zus is zwanger en ze had mij dus terug gevonden via mijn naam... Dus dan maar aangepast... Werd gesmst waarom ik haar niet liet weten dat we met kindjes bezig waren... Heb niet voor niks met der gebroken... Haha... Fijn dat je er weer even uit kan.. En tja dat is hoe je je zelf voelt of je wel of niet overslaat
Ow dat is balen zeg dat je mannetje ziek is... Ben je niet bang dat ze jou nu nog vind? Ze zal wel weten of welk forum je mee kletst of niet. Echt ziekelijk eigenlijk als iemand je zo gaat stalken/volgen. Heeft zij toch niks mee te maken? Erg hoor. Maar ik snap idd waarom je je naam hebt veranderd. Ukkie, veel plezier vnvd! enne... een ronde overslaan...doe waar jij je goed bij voelt. Je kunt het altijd proberen rond je eisprong.. of mag je nu niet meteen zwanger raken? Nieuwe naam... haha.. kan hem nog niet onthouden. Ze krijgt geen stoma. Maar ik ga dus ook niet op bezoek. Ze voelt zich vandaag erg slecht..dus laat haar maar lekker met rust. Ze kan niet eens een sms sturen.. klopt niks van.. dus hopelijk voelt ze zich snel beter..
Ikke, oh dat is wel heel erg vervelend, hopen dat ze snel opknapt... Het betekend trouwens Liefdesbaby op zijn latijns Nee want kreeg gister een sms, "he als ik jou naam in typ kan ik je niet meer vinden..." Die andere naam is de naam die mijn moeder mij altijd geeft en dat wist zij...
Wat een leuke benaming. Was me al aan het afvragen wat het betekende... en fijn dat ze jou niet meer kan vinden Hoeft ook niet he... Ik zou niks terug sturen. Nieuwschierig ding!
Ben blij dat ze me niet meer kan vinden... Haha je ik denk liefdesbaby, maar dat vond ik zo saai... Dus heb ik even gezocht en kwam op het latijns uit