Wat fijn! Dus je hebt gebruik gemaakt van de dingen die je nodig hebt? Lekker liggen sexen.. haha.. ben zoooooooooooow benieuwd wat de echo uitwijst! Hopelijk is je eitje gesprongen, of gebeurd dat vandaag.... spannend!! Enne..succes ermee he.. Ik wacht af tot je terug bent..............of ben je al terug? hihi..
Kelly, succes met de echo! Ben super benieuwd Enne, wat een orginele naam! Hopelijk mag je hem snel eer aan doen Laat je straks even wat weten? Ik heb vanmorgen een echo gehad en alles is in orde! Er was een mooie, krachtige hartslag te zien. Wel lijk ik minder ver te zijn dan ik dacht. Baby'tje was vanmorgen 3.34 mm, zou volgens de vrouw die de echo maakte dus ong. 5+5 weken zijn. Ik heb over 3,5 week opnieuw een echo en wacht gewoon nog even af welk termijn daar uit komt rollen. Hou ik me daar wel aan
Hmm eitje was nog niet super goed gegroeid!! Ze vermoed dat mijn eisprong dit weekend of maandag komt. Dus moet (leuk hoe hun dat zeggen) in het weekend flink vrijen Doktersassistenten maakte ook een blunder en kreeg op der donder van de echoscopiste, ze had mijn dossier mee genomen en mijn bloeddruk werd opgenomen... Kreeg de opmerking u ziet er goed uit voor iemand die over de 24 weken zwanger is :x Meteen komt de echoscopiste binnen wat zij met mijn dossier moest en hoe ze zo'n blunder kon maken, omdat ik juist problemen had met mijn cyclus... Door de "schrik" was mijn bloeddruk veel hoger dan normaal... Alhoewel voor mijn gewicht het nog wel mee viel (zit trouwens altijd te laag normaal)
lb, zo noem ik je maar om het voor mezelf makkelijker te maken Jeetje wat een blunder zeg. Hoe belachelijk. Kunnen nog niet eens normaal een dossier lezen! Ik kan me voorstellen dat je bloeddruk daarvan flink omhoog schiet! Enne...24 weken zwanger. Dan ben je nog een slanke den Nou...je eitje is toch nog wel gegroeid. Idd niet veel, maar zeker genoeg! Clomid doet dus goed zijn werk. Lang leve clomid. Wanneer moet je nu weer terug? Na het weekend??Op maandag denk ik of niet.. Ik hoop dat je eitje flink groeit en zeker over 2 dagen springt... De 3e meting was bij mij 16mm en 15,5mm.. dus ongeveer hetzelfde als bij jou. Alleen was mijn meting toen op dinsdag. Dit omdat we de woensdag op vakantie gingen. Dus ik denk dat je idd je eisprong in het weekend hebt. Dus Kel... nog ff flink doorgaan met je mannetje... haha.. Spannend!!! Lin, Echt super dat bij jou de clomid ook heeft gewerkt! Zullen we Kel anders op vakantie sturen??? hihi... Ik hoop echt dat Kel ook zwanger wordt deze ronde. Ik heb er wel vertrouwen in. Maarre... ik denk echt dat jij verder bent dan 5,5 week, anders had je echt geen hartje kunnen zien kloppen. Begint meestal rond de 7 weken... Ik ga zo cupcakes maken. Maar een paar... binnenkort 2 taarten maken.. een meptaartje voor mijn peetkindje, en een grote taart voor het bezoek.. Vind ik altijd wel leuk om te doen..en een extra zakcentje is ook wel fijn hihi... Mijn nicht wilde graag zo'n taart, maar bij de bakker is dat kei duur... en ik maak ze een stukkie goedkoper. Ben benieuwd wat ze van de ontwerpen vind... Maar de taarten moeten nog 2 weken wachten..
Haha weekendje weg ook goed? Ga zaterdag avond na mijn dienst naar Luxemburg, blijf daar nachtje slapen bij mijn ouders in het vakantie huisje en we nemen vervolgens zondag mijn zusje en der vriend mee terug naar Nederland Ik heb er met die kleine eitjes iets minder vertrouwen in Enne het kan op zich wel kloppen, want als je een sterke beeb hebt kan je het hartje al vanaf de 5 weken horen, maar dat is niet bij iedere beeb zo Ik stuur je ff een PB Ikke175
Infantem manor: jammer je eitje nog niet zo gegroeid. Het komend weekend maar flink benutten dan haha. Ik las dat je naar luxemburg gaat. Ben je daar wat bekend? We zijn al wat aan het orienteren voor de vakantie van volgend jaar en luxemburg lijkt ons heel mooi. Heb je wat leuke tips voor daar en wat vakantieadresjes? We zijn met 3 kids dus het liefst moet er wel wat veel te doen zijn voor hun. Lin: super dat de clomid heeft gewerkt. Jammer dat je wat minder ver was, maar dat maakt die krachtige hartslag dan weer meer dan goed. Ik dacht ook dat het hartje altijd rond de 6 weekjes begon met kloppen. Ikke: leuk cupcakes maken, heb je wat foto's van de taarten die je gemaakt heb? Doe je het ook voor vreemden haha? Wij hebben 2 nieuwe huisgenootjes, 2 nijntjes. Ze heten knabbel en babbel haha. Zoonlief heeft de namen verzonnen. Ze zijn nu 6,5 week oud. Ze komen zo voer uit je hand eten. Lief! Verder nu in mijn laatste vakantiedagen, zondag weer de wacht in. Hopen dat er veel beebs geboren worden want heb weer zin om te gaan werken haha.
lb, ik heb je pb'tje ontvangen en teruggestuurd Maar wat leuk zeg! Lekker naar Luxemburg. Veel plezier! Als de auto te zwaar beladen is, ben ik er stiekem ingekropen Mamavanjordy, ja de cupcakes waren wel lekker.. had een andere toping en die vonden we wat minder. Was caramel topping maar die is echt niet lekker... cupcakes met fondant is leuker om te maken.. En taarten is ook wat leuker... dat doe ik wel met creme en fondant.. Tot nu toe doe ik het meer voor bekenden, maar als je een keer wat wilt... roept u maar! Ik vind het hartstikke leuk om te maken... Ik zal eens kijken of ik wat foto's heb op de computer. Wel op mijn telefoon maar op 1 of andere manier krijg ik die niet op de computer... Ik heb nog wel de taart die ik vorig jaar met kerst heb gemaakt voor vrienden... Dit was mijn 1e echte officiele taart... hierna nog wel meer gemaakt
Ikke: wauw, mooi hoor. Ik doe het je niet na haha. Wat voor vulling had je hier? En wat kan je allemaal maken voor taarten (afbeelding van en welke vulling allemaal?) En wat vraag je voor een taart? Veel vragen haha. Oja, waar kom je precies vandaan? Mag ook per pb als je liever wilt hoor.
Ikke, thanks voor je PB... Enne je mag wel mee hoor Dan moet je alleen op de bank slapen Is maar voor 6 mensen slaap plek Je taarten zijn super mooi meid!! MvJordy, Ik kom al vanaf mijn 2 in Luxemburg... Het is ook een beetje waar je van hout om te doen Met mijn schoonouders is het hangen op de camping en was ik altijd blij soms mijn schoonmoeder mee te krijgen naar een stadje. En dat we gelukkig een eigen auto bij hadden Met mijn ouders gaan we altijd van alles bezichtigen, maar dat ligt ook weer aan de leeftijd... Wat zijn de leeftijden van je kindjes?
Thanx dames! MamavanJordy, ik heb je een pb'tje gestuurd. lb, Met z'n 3e op de bank... hmm... denk niet dat mijn rug dat leuk vind.. haha.. De kids schoppen me van de bank af denk ik Veel plezier in ieder geval, maar dat komt vast wel goed! Ik zou ook vanalles willen zien ook al zit ik op een camping. Als de kids er zijn, willen we denk ik ook gaan kamperen, en misschien dat we dan kijken voor een appartement in een warm land met vliegtuig.. of gewoon met de auto naar Frankrijk, Italië ofzo op een camping in een chalet... lijkt me zo leuk!
Infantem amor: de leeftijd van onze kiddo's zijn 6,5 4 en bijna 3 jaar (oktober). We zijn nu ook aan het kijken alvast voor duitsland. Oostenrijk vinden we ook erg mooi, maar weet niet of de kids al zo lang in de auto kunnen blivjen zitten en hoe het gaat daar in de bergen. Het zijn nogal wat waaghalzen haha. De middelste en de jongste dan. Ikke: heb je een pbtje weer terug gestuurd
Ikke, hihi, dan moet je het vriendje van mijn zusje maar de bank op jagen MvJordy, zal zo mijn boekje eens door kijken voor je!! Pff fijn ik ben niet zwanger, maar kan nu al niet meer tegen caffeïne Willen jullie op mijn lieve nichtje JAYLIN stemmen? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand
Misschien een goed teken kel????????????? De 1e symptomen??? Oooooooooooh ik hoop het zo. En op de bank.. nee lijkt me niet zo'n goed idee.. Gister naar de kermis geweest en heb zooon ontiegelijke pijn in mijn buik gehad gister. Gewoon teveel gedaan. Vanmorgen en vanmiddag ook nog last van. Wordt gek van mijn moeder. Die denkt al meteen dat ik weeen heb en op moet letten. Nou... het is echt van het teveel doen neem ik aan. Maar wat kan iemand je onzeker maken. Dat zijn dingen die ik niet wil horen van weeen of iets dergelijks. Ik ben pas 25 weken en moet nog een hele tijd. Ik kan daar zo kwaad om worden.. nu doe ik rustig aan en het trekt langzaam weg. Af en toe voel ik nog wel een wat stekende/trekkende pijn, maar vind ik ook niet gek met die banden die uit worden gerekt... Ik heb het er met vl over gehad en we hebben zoiets van... we gaan het zh niet bellen. Ik weet dat ik teveel heb gedaan gister. Als ik dat niet had gedaan, hadden we wel gebeld... maar op internet staat ook overal dat als je teveel doet of je druk maakt, je veel last van bandenpijn kunt krijgen. Wat denken jullie? Zal wel goed zijn toch?
Ikke: kan idd van je banden zijn. Je zegt zelf al dat je teveel gedaan hebt en je draagt er ook nog eens 2 mee he. Dus die banden van jou moeten hard werken. Heb je bloedverlies? Je zegt dat het niet aanhoud he die buikpijn? Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen. Daar zijn ze tenslotte ook voor. Of je kijkt vandaag nog even af en als het morgen nog zo is bel je even?
MamavanJordy, thanx voor je reactie. Het is nu al heel wat weggezakt. Met opstaan en lopen merk ik het nog wel... Neej..heb geen bloedverlies, anders had ik allang gebeld. Gelukkig maar! Hopen dat dat nog lang niet komt.. hihi... en ik denk ook dat het gewoon van gister komt. Urenlang achter elkaar gestaan en gelopen... en gehangen... dus niet echt comfortabel.. Komt goed! Vnvd onszelf maar verwennen met een ijsje.. hihi.. Heb hier al zin in sinds donderdag..en nog steeds geen gehad. Kids voel ik ook nog goed bewegen dus alles zal wel in orde zijn! Maandag bereik ik de officiele 100 dagen te gaan! En dan woensdag 26 weken... weer een week voorbij. Hopelijk zonder al te veel buikpijn...en dus wat rustiger aandoen voortaan!
Ikke: hoe is het nu met je buik? Is de pijn minder of weg? Ik zit in de wacht, wachten op beebs haha. !ste dag nu weer na mijn vakantie. Zal wel wennen zijn weer. Hier nieuwe douche geplaatst. Andere was lek gegaan helaas. We zitten wel ion een huurhuis maar willen toch kijken voor een wasbakmeubel en kasten voor aan de muur. Nu is het een rommeltje een beetje, alles open en bloot.
Ik kort je ff af naar mvJ, Hier gaat het wel weer. Nog een klein beetje last af en toe maar niet meer zo hoe dat het was gelukkig. En de kids al op?? Haha.. zal idd wel wennen zijn na zo'n vakantie. En wat balen dat de douche lekt... en kasten enzo zijn toch fijner he. Had ik ook in mijn huurhuisje... Ik heb het allemaal daarna meegenomen.. want ik had het zelf betaald. Dus dat zou je nog altijd kunnen overwegen mocht je ooit naar koop gaan..
Ikke, haha dat zouden wel HELE VROEGE symptomen zijn, al blijf ik ze wel houden... En het klussen vanmorgen deed wat pijn Om 15.40 mag ik gaan kijken of mijn follikel gesprongen is. Had gister bij het afvegen heel licht roze en verder niks meer En wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van te veel doen, lekker rustig aan dan!! MvJ, wat voor werk doe jij? Iets op een baby afdeling? Omdat je moet wachten op beebs? Want dat ging geloof ik niet over je eigen kindjes of toch wel? En zoals Ikke zegt, straks kun je die kastjes weer gewoon mee nemen Als je ergens naar toe gaat. Of als ooit de nieuwe bewoners ze willen, dan zijn ze verplicht het over te kopen Hier: Verbrand zonder het te merken gister in Luxemburg en ik sta op eens helemaal onder de muggen bulten... Ben heel erg zenuwachtig voor vanmiddag die follikelmeting... Vooral omdat ik van alles heb, wat niet kan want zou dan rond dit weekend zwanger zijn geraakt... Word een beetje gek van me zelf!! Ben zo bang dat het als nog fout gaat