Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Hier ben ik weer. Net ff alles terug gelezen maar sjonge jonge...wat een kletskousen zijn jullie....hihi.
    Vanmiddag in het ziekenhuis geweest en de zaadjes van vriendje lief ingeleverd. Hij moest naar "het" bekende kamertje. Ik was zo nieuwschierig dat ik toch ff hebt gespiekt hoe het eruit zag...best een luxe ding..haha. Daarna heb ik hem maar gauw met rust gelaten.
    Nu wachten op de uitslagen maar die krijgen we pas als we teruggaan 25 januari.

bij mij weet eigenlijk niemand dat we bezig zijn voor een kindje. er zijn veel mensen die het wel vermoeden maar ik zeg niks....alleen mijn nicht weet het en daar kan ik alles tegen zeggen..

@Gizzy : 25 januari krijgen we dus de uitslagen. Enne...thanx voor het aanvullen van mijn leeftijd aan het lijstje. mijn nod weet ik niet wanneer die is dus die vul ik maar niet in.

@siesi : Wat leuk zeg! een neefje...ik ben sinds kort peettante van een nicht van mij en dat vind ik ook echt super. Heb hem net nog gezien...

@Lia : Wat gaaf van je man zeg...zo'n spierbundel...cool... De mijne is een hele smalle...

@Kiekske : Wat spannend die punctie zeg. Heel veel succes van het weekend. Wel fijn dat je zo'n goede pijnstilling krijgt.

@Liz : ik moet zeggen dat ik het niet heel fijn vind om een foto hier ergens neer te zetten...Als ik een keer zwanger zou zijn vind ik dat geen probleem om hem ergens neer te zetten...Ik heb vriendinnen die ook graag kinderen willen maar er nog niet mee bezig zijn...ik weet dat het misschien ver gezocht is, maar stel dat ze mijn foto hier ergens zien...haha...
    Over de ovulatie testen...ik heb de dipstick gebruikt. Ik vind ze wel fijn als er een ei bij mij komt....heb hem namelijk maar 1x echt gespot...haha..

@Paparo : welkom bij het praatgroepje. Voor jou breekt er dus ook een spannende tijd aan. Hopelijk ben je snel zwanger of ben je het al...

2. kooten3

kooten3 Actief lid

Dec 22, 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liz82, ik weet mijn NOD nog niet, zodra ik een smiley krijg dan weet ik ongeveer wanneer mijn NOD is. Zal over een paar dagen waarschijnlijk wel een smiley krijgen. Ik hou jullie op de hoogte!

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    @ikke,
    Ik zou ook meteen even in zon kamertje gluren, ben daar veels te nieuwschierig voor hahaha :D.
    En ik duim voor je, voor goed nieuws de 25ste!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lia: Ja ik was ook zo nieuwschierig. Ik denk...nu krijg ik de kans en dan pak ik hem met beide handen aan...haha... thanx dat je mee doet duimen. Ik heb echt geen idee wat er allemaal uitkomt. Deze 2 weken wachten gaan denk ik langzaam voorbij...daarom de komende tijd als ik niet hoef te werken flink met jullie kletsen ;) Gaat de tijd ook zo voorbij :D

@Kooten : spannend zeg wanneer je eitje springt...we horen het wel :)

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Ikke, daarom kunnen ze bij mij alleen kijken in mijn album als ze bevriend met mij zijn... Vind het ook niet fijn om heb hier gewoon neer te plempen...

En kamertje gluren zou ik ook doen ;)

@ kooten, hoop dat je snel je ei vind...

6. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    djeez wat een berichten weer :D
    Even avondje cursus en weer een paar pagina's erbij haha

@Kooten, hopelijk vind je inderdaad snel je ei

Van mij weet eigenlijk alleen mijn beste vriendin en haar man ervan (ze is net een maandje geleden bevallen van een prachtig meisje) en de broer van mijn vriend met zijn vrouw. Zij is nu dus zwanger en had nog een stuk of 30 ovulatietestjes liggen die ik meteen mee kreeg. Heel handig ;) Verder vertel ik het aan niemand, niks mee te maken en ook leuk om mensen te verrassen als het zover is ;)

7. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Pff aan mijn huiswerk bezig... Dacht even afleiding maar zo makkelijk werkt dat dus niet hihi...
    Morgen werken en dan gesprek met mijn praktijkbegeleidster, deze heeft alleen echt een hekel aan mij, zij probeert me al maanden uit de organisatie te trappen... Dit lukt haar alleen niet!! Ben wel ondertussen aan het solliciteren, want voelt er niet meer zo goed... Of ik zou van opleiding over kunnen stappen dan wil ik er wel blijven... Bijt nu nog even door want wil natuurlijk wel mijn opleiding halen...

Zij kan het niet vele dat ik voor mijn niveau al heel erg veel weet, zij kan mij niet heel veel meer bij leren...

8. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    *zucht* goedemorgen!
    Toch even delen, ik slaap me toch slecht!
    Als ik uberhaupt slaap droom ik vreselijk heftig, zooo vermoeiend en vooral als de volgende ochtend (nu dus) de kids alweer om 7 uur komen.
    En toen besloot jimmy net ook nog eens even de keuken onder te piesen omdat we niet snel genoeg naar buiten gingen.
    Oh en dan nog maar te zwijgen over mijn gevalletje van extra lucht, tis echt gewoon schandalig, ik lijk wel een vent!
    Word een vermoeiend dagje vandaag :(.

@kayleigh, kan me helemaal voorstellen dat je dan toch alvast ergens anders gaat solliciteren, groot gelijk als het je niet bevalt!

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Kayleigh: jeetje, wat een gedoe... Laat je niet gek maken!!!

@Lia: van zwangerschappen kan je blijkbaar heel raar gaan dromen... Mijn collega is tijdens haar zwangerschap bevallen van aliens, katten, echt vanalles. Is ook een leuk topic over. Heb dat eens zitten lezen en moest gewoon keihard lachen. Maar ja...als je slecht slaapt, is het natuurlijk minder grappig...

Ik ga naar Gent, luisteren wat ze daar te melden hebben! Fijne dag allemaal!

10. Boef12

Boef12 Bekend lid

Jan 6, 2012
    830
    702
    93
    Veel succes in Gent Kiekske!

11. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @lia, wat vervelend zeg, zo heftig dromen. En het hele vervelende is je kan er helemaal niks aan doen. Alleen doodsmoe wakker worden. Ik droom ook wel eens heel raar en heftig, maar dat is dan 1x in de week ofzo. Kan me niet voorstellen als dat lang aanhoudt.

@kiekse, Succes in Gent!! Laat ons weten hoe het is gegaan!!

@kayleigh, laat je niet kisten door een rare begeleidster. Kies voor jezelf en hou de eer ook aan jezelf. Geef haar geen reden om je buiten te werken.

Eindelijk begint m'n ongi wat minder te worden. Het is bij mij altijd een ontzettend bloedbad (sorry hiervoor), gepaard met buikpijn (de aleve feminax helpt super goed!). Dat het maar snel voorbij is kunnen we weer een hopelijk goede ronde in :p

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    @ Kiekske : heel veel succes vandaag in Gent. laat je weten hoe het was?

@Lia : ik heb idd ook gehoord dat als je zwanger bent heel raar kan dromen. Ook hele vervelende dromen...Komt goed...haha. Maar zeker vervelend als je dag erna niet zo fit bent en dat je niet ff wat langer had kunnen slapen. En dan de hond...tja...vervelend zeg. Jammer dat hij niet kan zeggen dat hij heeeeeeeeeeeel erg snel naar buiten moet.

@Kayleigh : Ik zal het ook eens proberen van die foto dan.
    Ik moet ff zoeken hoe ik dat moet doen dan. Ik heb eigenlijk niet zo'n leuke foto's..haha...Maar zal het gaan proberen.
    Wat voor opleiding ben je aan het doen dan? Echt super vervelend als ze zo moeilijk doen. En je zegt iets van overstappen van opleidng...wat zou je dan willen gaan doen?

iemand vroeg nog waar ik precies werkte. Was jij dat Liz? Nou het is eigenlijk de psychiatrie voor mensen met een beperking ( hoog niveau ) die dus niet in de maatschappij kunnen wonen....
    Af en toe best heftig...Je maakt vanalles mee.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    siesi vervelend dat je zo'n heftige menstruatie hebt zeg. Ik heb eigenlijk bijna niks...Meestal 2-3 dagen, soms 4 maar dat kun je in totaal misschien net 2 dagen noemen. Toen ik de pil gebruikte was ik echt lang....zeker 5-6 dagen...pff

14. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    #134 Jeetje mv 4, Jan 12, 2012
    Last edited: Jan 12, 2012
    Kayleigh, niet aantrekken van zo'n begeleidster, je zou toch denken dat het juist gemakkelijk is als ze je niet zoveel meer hoeven te leren, toch?! Gewoon je best doen en hopelijk snel een andere stageplek met een begeleidster die je wel op juiste manier waardeert.

Liz, mooie foto's... wat een prachtige lab is Senna! En is dat jouw paard?

Siesi, ik heb ook van die heftige menstruaties, echt mega-buikpijn en héél véél bloedverlies. Dat is inderdaad geen pretje.

Ikke, interessante baan heb je! Lijkt me erg leuk werk, dat veel voldoening geeft. Ik werk zelf ook met verstandelijk beperkten, maar dan met laag niveau.

Kiekske, succes in Gent, ben benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen, het schiet nu echt op hè! Spannend!

Lia, dat slechte slapen is normaal in je zwangerschap, het dromen herken ik helaas heel erg uit de vorige zwangerschappen, niet prettig! Hopelijk wordt het snel beter meid!

Paparo, nog niet gelukt met de foto's in je profiel?

Kooten, hopelijk snel een dikke smiley op je ovulatietest!

Hier nog steeds geen ongi en ook nog steeds geen testen, als ik ze vandaag binnen heb, ga ik morgenochtend testen(vrijdag de 13e) of zal ik maar een dagje wachten :eek:)

Groetjes Jeetje

15. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @OMG Jeetje, ik had al lang getest!! haha...met 4 dagen overtijd kun je echt wel gaan testen hoor. Mijn handen zouden jeuken als ik zolang overtijd was...Hup naar de kruidvat lopen en die 2v5 halen hihi....:D

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jeetje : Het is heel uitdagend werk...het zijn mensen die ernstige gedragsproblemen hebben. Het geeft veel voldoening als ze de dag "normaal" zijn doorgekomen maar het is niet altijd leuk om te gaan werken...haha..ik moet dalijk ook gaan werken tot vanavond. Maar het heeft ook hele leuke kanten hoor :D
    Ook ik zou allang getest hebben. Nu ga ik helemaal niet meer testen want ik zou nu dus al een aantal weken over tijd zijn. Weet toch dat het bij niks uithaalt. Maar als ik een normale cyclus zou hebben wist ik het wel hoor...hihi.

@ Siesie : Die testen heb ik ook een keer gehaald idd.

@All : voor diegene die mijn foto's willen zien....die moeten vrienden met me worden..Heb foto's geupload en staan prive..

17. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Leuke fotos Ikke!! Echt een reiziger zie ik *beetje jaloers* ;)

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx siesi...dat reizen valt opzich wel mee. Heb wel verschillende landen gehad idd...maar zou nog veel meer willen zien...vorig jaar huisje laten bouwen dus echt verre reizen zaten er niet in...en nu willen we eerst een kindje...hihi...Al gaan we wel weer bijna op vakantie...

19. Siesi

Siesi Actief lid

Jan 1, 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Oh trouwens wilde nog iets kwijt, maar ik was te druk bezig jullie posts te lezen :D

Ik doe vrijwilligerswerk en heb daar een collega die 2 zoontjes heeft (ik geloof 5 en 7 ofzoiets) en zij woont met haar man en zoontjes in een super klein flatje. Derde kind was dus niet gewenst, maar nu BAM! zwanger...per ongeluk...aaaarrrggghhh...ik weet ik ben pas in de 2e ronde bezig, maar toch voelde ik diep van binnen jaloezie...vond mezelf meteen stom en overdreven, maar ik wilde degene zijn die iedereen verteld dat je zwanger bent...nou ja wilde het even van me af schrijven...

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Siesi ik begrijp je gevoel. Ik ken wel mensen die er een stukje langer over hebben gedaan maar die zijn dan ook rond de 33 en voor hun 1e kind. De rest van de meiden die ik heel goed ken...ook binnen 3 tot 5 maanden zwanger. En de meeste zijn een aantal jaren ouder dan mij. En dan krijg je steeds de vraag....wanneer komen er bij jullie nou kinderen? Ik had wel verwacht dat jullie allang zwanger zouden zijn ( ondertussen ben je al 7 maanden bezig ) Ook meiden die zeggen als iemand zwanger is...die hebben er lang over gedaan zeg, en dat blijkt dan een half jaar te zijn zie ik mezelf al kijken....... wat moeten ze dan wel niet van mij denken??? Met nieuwjaar had ik het er nog met een meisje over die een vriendin heeft die in de mmm zit...verschrikkelijk dat iemand dat mee moet maken zei ze. En dan denk ik...wij gaan ook dat schuitje in. En dan zeg ik maar....er zijn best veel mensen die daarin komen en het lijkt me idd ook neit echt leuk... dan krijg je weer de vraag of wij er nog niet klaar voor zijn voor kinderen...dan zeg je maar.... alles op z'n tijd...en ga je maar door in een ander onderwerp...pff............
    Soms is het leven niet altijd eerlijk.

Share This Page