Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja geeft idd weer hoop voor iemand. Hopelijk lukt het ukkie om zwanger te worden. Het liefst al eerder natuurlijk.. haha..

En jaaaaaaaaaaaaa dan komt die datum steeds dichterbij idd. Ik ben zo benieuwd meid! Ik duim voor je. Wachten duurt lang he :) Vind ik tenminste altijd..

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja inderdaad wachten duurt lang. Vooral als er mensen zijn die je vertellen dat de klachten die je hebt wel op zwangerschapsklachten lijken...

En probeer ik juist zelf nergens aan te denken en ik denk dat het daar te vroeg voor is, al zegt me gyn van niet :(
    Lust op eens geen brie en koffie meer, ben erg moe.. En heb veel behoefte aan melk..

3. Infantem Amor

Haha ben overal mijn nichtje Jaylin aan het promoten :p
    Ze staat met 2 punten voor sprong op 1ste plaats bij baby van de maand :D

4. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    #1404 Jeetje mv 4, Aug 9, 2012
    Last edited: Aug 9, 2012
    Kel, super nieuws dat je follikel gesprongen is, hopelijk is het raak! Ben benieuwd! Ik heb op Jaylin gestemd, is ook zo'n mooie foto van die cutie!

Ikke, snap dat het zwaarder begint te worden, lijkt me echt zwaar om een tweeling te dragen. Fijn dat je over 2 weken al met verlof mag, ben je potdorie nog eerder als ik met verlof :D

Ukkie, fijn dat je weer halve dagen ka gaan werken, lekker rustig aan doen hè en op tijd je rust nemen als het niet gaat.

Lin, spannend die 1e echo de 28e, voor je het weet is het zo ver! Vervelend dat je zo moe bent, maar dat is een goed teken. En wat betreft MvM... plassen, plassen en nog eens plassen, die potten moeten vol ;)

Hier gaat alles zijn gangetje, het begint op te schieten en word heel nieuwsgierig naar ons manneke. Ben zo benieuwd of hij lijkt op zijn broer en zusjes. Ben niet meer zoveel op het zwangerschapstopic te vinden, omdat ik daar niet meer mijn draai vind, maar hoop nu weer regelmatiger hier mee te komen kletsen. Had weinig tijd ivm mijn project "maxi-cosi bekleden"... maar die is nu af! :D

Attached Files:

5. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke en Kel, ik ga er ook niet vanuit dat ik in november daadwerkelijk positief test. Maar het zou wel leuk zijn;) Na 1,5 jaar zit ik ook niet meer zo in spanning aan het eind van de maand, ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Deze maand ga ik sowieso weer ongesteld worden want mijn eisprong is denk ik geweest. Heb mijn temperatuur deze maand niet bijgehouden, maar vanmorgen was hij 37,2 (normaal na eisprong meestal 37,0/37,1) Sinds de laparoscopie hebben we niet meer geklust, dus ik kan onmogelijk zwanger zijn;) Kel, jouw eitje is trouwens gewoon goed gesprongen hoor. Dat moet gewoon.

Jacky, wat een leuke maxicosi:D

6. Infantem Amor

Jacky, wow die is mooi!!

Ukkie, nee dat is dan praktisch onmogelijk ;)
    Ik hoop dat mijn eisprong goed was... Ben nu wel erg zenuwachtig...

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jackey, wooooooow wat mooi gedaan zeg! Mag je zeker trots op zijn. Zou leuk zijn als je weer wat vaker mee komt schrijven. Ik heb je wel gemist hier hoor.. haha..
    Ja, dan ben ik idd eerder met verlof! Eigenlijk eerst ziektewet maar goed.... vanaf 34 weken officieel verlof. Komt goed.. ook jij mag binnenkort lekker stoppen met werken..

Ukkie, neej dan kun je idd niet zwanger zijn. Misschien idd in november. Ben benieuwd.

Ia, wat goed dat ze voorstaat!!! Ik moet volgens mij nog steeds stemmen. Zal dat ook eens doen morgen. Ik heb nog tijd toch?

8. Infantem Amor

Haha ik weet eigenlijk niet wanneer het sluit. Staan nu 3 stemmen voor :D

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb gestemd!!

10. Infantem Amor

11. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Wij gaan starten met IUI, dus Kel, die kans op twee meisjes wordt al wat groter;) Krijg straks ook Clomid (100mg) vanwege mijn prikangst. Werkt dat niet voldoende dan gaan we toch Puregon spuiten. Verder dan alleen een injectie Pregnyl, die dus niet leverbaar is;) Ga dus maar even apotheken afbellen en anders toch maar het alternatief dat een hoge eigen bijdrage heeft. Nu dus hopen dat ik snel ongesteld word.

12. Infantem Amor

Ja dan zou het dus nog best wel eens uit kunnen komen, wanneer begin je met IUI meteen de ronde na je ongi?
    Spannend meid...

13. Infantem Amor

Ikke, haha we staan nu 9 stemmen voor. Echt super zeg...

Word echt stapel gek van me zelf!!
    Gelukkig hoef ik alleen vanavond nog en hoef ik morgen vroeg niet te werken...

14. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ja, we gaan meteen de volgende ronde beginnen. Hoe eerder zwanger, hoe beter. Want een maand wachten betekent ook weer een paar dagen ziek. Ik wil gewoon iedere kans aangrijpen nu want die endo wordt niet minder.

15. Infantem Amor

Ja dat geloof ik helemaal...

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie wat een nieuws zeg! Heel veel succes!!! Ik hoop zo voor je dat het lukt. Ik vind het wel grappig... ik ben eigenlijk in november uitgerekend van een tweeling.. zou ik misschien ook 2 meisjes in mijn buik hebben zitten???????????? haha... succes meid! Hopelijk ben je snel ongesteld!

Kel, doe rustig aan meid. Maandag prikken..ben benieuwd wat de uitslag zegt. Ik hoop echt dat je een goede uitslag hebt en volgend weekend positief test. Ik duim voor je!

Wat goed dat Jaylinn bovenaan staat :D

17. Infantem Amor

Stoute Ikke, zo maak je me wel heel nieuwsgierig!!!

Ik hoef morgen niet te werken alleen vanavond nog en dan vakantie haha
    Komt wel goed:D

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha...flauw ben ik he kel. Over 3 maandjes weet je het!
    En ik had het idd gelezen op je fb..super fijn zeg. Je hebt nu gewoon lekker vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan :D Heb je echt VET verdiend!

19. Infantem Amor

Haha, ben er vooral aan toen...

3 LANGE maanden...

20. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Fijne vakantie Kel:D

Ikke, ook alweer bijna verlof. Hopelijk heb ik over 8 maanden ook verlof.

Ben vandaag alweer ongesteld geworden. Een week eerder dan waarop ik gerekend had. Had verder ook helemaal geen bruinverlies wat de laatste maanden vijf dagen voor mijn ongi al begon. Heb nu dus wel weer kramp, maar mij hoor je nu niet klagen. Zwanger kon ik toch niet zijn, dus dan kan ik er maar het beste zo snel mogelijk weer vanaf zijn;) Morgen dus het ziekenhuis bellen en dinsdag beginnen met de Clomid.

Share This Page