Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, ik blijf voor je duimen! Ik had dat ook dat ik dacht.. ohooooow ik voel wat, maar was ook slijm... gedsie.. vies is dat he.. haha.. heb ht nu nog steeds :) Moet zeggen op sommige momenten wat erger als de andere... maar kan dus heeeeeel goed van de zwangerschap komen... ik snap dat je het vertrouwen een beetje kwijt raakt. Er zijn ook vrouwen die al maanden in verwachting zijn...een test doen en dat hij negatief uitslaat terwijl er echt wel een kindje groeit.. Dus geen bloed... houd moed.. en dat druppeltje bloed kan ook komen omdat je ongeveer rond deze periode ongi moet worden, dat je lichaam nog niet genoeg doorheeft dat dat nu niet zo moet zijn, dus daarom dat je een druppeltje hebt verloren.. en een druppel is nog niks tegenover echte ongi he... dus meid.. ben benieuwd wat de test morgen zegt... my fingers crossed!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja ik ben zelf ook erg benieuwd... Ergens hoop ik inderdaad dat er nog een sprankje hoop is ergens...

3. Infantem Amor

Ik ben net naar de gyn geweest omdat ik ongelofelijk bloeden, binnen 2 uur 9 a 10 superplus tampons en 2 nachtmaandverbanden... Deze heeft alles onderzocht... Ik heb waarschijnlijk een VMK gehad, maar hij zei wel dat het nu waarschijnlijk wel helemaal schoon werd...

4. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Jee Kelly, dat is even schrikken. Wat vervelend meis. Knuffel voor jou en doe het lekker rustig aan!

5. Infantem Amor

Nou het stomme is, ik heb een medium naar mijn foto laten kijken en die zegt je krijgt een flinke bloeding als ik klaar ben met je foto... En dat klopt...

Maar sinds haar reading voel ik mij veel fitter... Veel beter... Dus hoop ergens dat het mag helpen... Donderdag weer beginnen met de clomid.. Zou eigenlijk pauzeren, maar doe het nog een ronde...

6. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Pffff heftig Kel, hoop dat alles inderdaad goed schoon wordt en dan met goede moed op naar de volgende ronde. Bizar zo'n medium, heeft ze ook iets gezegd over het vervolg na deze ronde?

7. Infantem Amor

Ja heel bizar, maar tot nu klopt alles wat ze zegt. Ze zegt verder dan mijn PCOS geen blokkades te zien en degene waarbij ze dit heeft gedaan werden eerst heel heftig ongesteld en waren de ronde erna zwanger... Dus ergens hoop ik dat ze gelijk heeft en ik komende ronde weer zwanger mag zijn...

8. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kel:( Hopelijk heb je de volgende ronde gewoon een plakkertje.

Ik heb vandaag een echo gehad en heb 1 eitje van 13mm en 3 iets kleinere. Van de kleinere kon ze nog niet zeggen of ze verder gingen groeien. Hopelijk doen ze dat niet alle 3 want dan moeten we deze ronde overslaan. De Clomid heeft in ieder geval goed zijn werk gedaan want normaal was er op dag 10 nog niets te zien. Donderdag heb ik weer een echo.

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ia: jeetje meid dus toch een vmk waarschijnlijk. Dikke knuf. Ik duim voor je dat de medium gelijk krijgt. Heeft ze het heel vaak goed gehad? Zou toch wat zijn, erg bijzonder dan.

Ukkie: ik duim voor je dat ze niet allemaal door groeien dan.

10. Infantem Amor

Uhm ja tot nu toe wel, dus ben echt heel erg benieuwd...

Ukkie spannend je eitje, ja anders heb je kans op een 4 ling, dat zou wel heel leuk zijn ;) Dan is mijn pendel zeker fout :p

11. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ia: ik las trouwens dat je tarot legt. Wat kan je allemaal met die kaarten "voorspellen"? Ik heb eigenlijk wat vraagjes over mijn zoontje, zou jij daar kaarten voor kunnen leggen? Gaat over school.

Ben daar helemaal niet in thuis haha.

12. Infantem Amor

Haha ik kan kaarten leggen hoe je tot een doel komt... Dus bijv, hoe komt mijn zoontje tot ...???

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Mmm dan denk ik niet dat je mij kunt helpen haha.

Ik vroeg me wat dingen af vanwege zijn gehoor en wat de beste keus voor ons mannetje zal zijn.

Hij loopt bij het audiologisch centrum. Heeft een spraak en taal achterstand. Buisjes heeft hij gekregen toen hij 2,5 was maar helaas niet het gewenste resultaat. Nu is hij gewoon op de basisschool hier in de buurt (waar zijn grote broer ook op zit) begonnen. Die moeten nu een plan van aanpak maken. Eind september wordt hij dan weer getest en als het niet genoeg verbeterd is (in 6 maanden tijd) dan krijgt hij een indicatie voor speciaal onderwijs. Dat kan in de vorm van extra begeleiding op school (is iemand van het speciaal onderwijs die dat komt doen) of meteen naar het speciaal onderwijs.

We vinden dit zo moeilijk wat moeten we doen. Wat het beste is voor ons kereltje. Hij hangt erg aan zijn grote broer, is zeer gevoelig voor veranderingen (nu bijv. weer bijna elke morgen zeggen ik wil niet naar school omdat hij andere juf heeft, 1ste week na grote vakantie was er ook nog eens een wisseling van juffen omdat zijn eigen juf ziek was kind helemaal van de wap, andere klas die hij niet kent en een groot deel nieuwe kinderen in de klas. En we moeten natuurlijk snel na de uitspraak een keuze maken i.v.m. aanmelding enzo.

Maar hier kan je denk ik niet veel mee of wel?

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ia, :( Volgende ronde is het raak!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het echt zo erg voor je!! Nog een keer een dikke knuf!

Ukkie, wat goed dat je al een eitje hebt zeg..en idd hoop ik ook niet dat alle 3 de kleintjes door gaan groeien. 1 of 2 erbij is nog te doen..een tweeling is super gaaf, maar weet niet of ik zo blij zou zijn met een drie ling.. haha... Good luck girl!

Jackey, waar ben je in het andere topic????????????? Kom daar ook eens kletsen :p

MamavanJordy, wat vervelend zeg van je zoontje. Als ik jou verhaal lees over je zoontje, krijg ik toch een beetje de indruk dat het een leergierig mannetje is, maar dat hij heel veel baat zou hebben bij een goede begeleiding van een kleinere klas. Aan je verhaal op te maken lijkt ie een beetje weg te hebben bij goede structuur, net zoals bij mensen met autisme... Als hij niet goed tegen veranderingen kan, zou het misschien een optie zijn om hem wel op de gewone basisschool te laten, met wat extra hulp en voorspelbaarheid...en anders denk ik dat speciaal onderwijs toch niet zo slecht is. Met een goede aanpak, kan hij er heel veel baat bij hebben en misschien daarna wel naar een gewone school gaan... Het lijkt me idd een moeilijke keuze...doe waar jullie je goed bij voelen en waar je zoontje het beste resultaat heeft... praat met de school/juffen en laat ze dingen voorstellen...

15. Infantem Amor

Dat weet ik niet zal heel moeilijk zijn... Maare als ik eerlijk mag zijn, zou ik voor een andere school kiezen. Juist omdat hij erg aan zijn broer hangt en op zo'n school hebben ze minder veranderingen dan op een normale basisschool en ze kunnen daar meer aandacht besteden aan hem... Maar hoe dan ook blijft het een moeilijke keuze...

Succes

16. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik zou hier ook graag meeschrijven.. kom uit een klein dorpje meer bij helmond maar toch regio eindhoven :) ik ben 27 jaar jong en bijna 1 jaar gelukkig getrouwd.. helaas wil het bij ons ook allemaal niet zo lukken.. zitten momenteel in ronde 14 en zijn deze cyclus begonnen met oriënterend fertiliteitsonderzoek.. hebben afgelopen donderdag te horen gekregen dat mijn man zijn zwemmers niet optimaal zijn dus daar ligt waarschijnlijk het probleem... groetjes linda

17. Infantem Amor

Welkom... Hihi dan woon je ergens bij mij in de buurt denk ik... ;)
    Vervelend dat je de MMM in moet... Hopend dat ze een passend traject vinden.

18. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ook wel vervelend maar ben na 13 teleurstellingen wel toe aan hulp.. hoop Idd op een passend traject en dat het nu niet lang meer gaat duren voor onze grootste wens in vervulling gaat.. jij hebt er ook al een lange weg op zitten zo te zien... misschien kennen we elkaar wel ;)

19. Infantem Amor

Haha wie weet... Ik kom uit Geldrop ;)

Wij zijn morgen 15 maanden bezig, dus nu gaan we ronde 9 in, waarvan de 5de in de MMM :(
    Toevallig vandaag een VMK gehad...

20. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan denk ik niet dat we elkaar kennen ik kom uit beek en donk ;)

Jeetje ook al echt een lange rit en dan nog een vmk... dikke knuffel en hopelijk snel een plakken babytje...

Deel Deze Pagina