Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Hey Ukkie, veel succes met de IUI vandaag! Hoop dat je die pijn in je billen inderdaad maar 1x hoeft te hebben, we duimen voor je!

2. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukkie succes met iui! Hopelijk Idd laatste keer die spuit!

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Ukkie,

Hoe is je IUI gegaan, hoop dat je een mooie plak beeb gaat krijgen :D

4. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe Ukkie, heel veel succes met je IUI! Hopelijk in één keer raak :D

5. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Thanx allemaal:D De IUI zelf viel gelukkig mee, alleen hebben we bijna een uur moeten wachten nadat we het zaad weer hadden opgehaald:( Ik heb nu wel wat kramp in mijn buik, maar verder nergens last van. Vanavond even lekker met zijn 2en weg, we gaan naar The Little Mermaid:)

6. Infantem Amor

Hoe was de musical?
    Ik ben benieuwd hoe het met je gaat?!

Denk dat ik morgen vroeg nogmaals test op zwangerschap. Had vandaag namelijk iets raars. Bij het afvegen slijmerig bloed. Ik weet dat ik dinsdag en woensdag flink bloed heb verloren, maar ja wie weet, ik voel me heel anders :( Denk dat hij gewoon negatief is, maar dan heb ik die zekerheid...

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, gelukkig is de IUI goed gegaan. Dan heb je wel lang moeten wachten zeg nadat je het zaad had.. een uur??? Hopelijk krijg je een mooie plakbeeb...
    Hoe was de musical??

Ia, en heb je getest? Gek he dat je je nu anders voelt? Kan ook komen door de Clomid... En misschien is het bloed nog een restje van je vmk?? Kan ook he? In ieder geval hoop ik dat er een heel mooi eitje groeit dat uitmond in een ukkie pukkie :)
    Knuffel voor jou!

Hier de badkamer en wc al gepoetst. Halverwege de badkamer merkte ik dat wel hoor.. nu dus maar weer rustig aan doen. Laat ik vl vnvd maar stofzuigen... en dan kan ik morgen boodschappen doen en woensdag stoffen en dweilen.. is dat ook weer gedaan.
    En dan woensdag ook nog een echo :D Hopelijk is alles goed met die 2 kleintjes.. denk het wel..voel ze vaak bewegen gelukkig. En dan staat de teller ook al op 29 weken... gaat snel!

8. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke veel plezier morgen bij de echo! Geniet ervan en rustig aan hè:)

9. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ukkie, hopelijk wordt het een mooi baby'tje! Spannend hoor .. Enne, succes met de pijnlijke billen ;)

Kelly, wat zei de test? Klachten kunnen inderdaad ook door de Clomid komen.

Ikke, geniet je al wel een beetje van je verlof? :) En heel veel plezier met de echo morgen!

Ik heb vanmorgen - of eigenlijk gisteren - onze echo gehad en ons hummeltje doet het goed. Was mooi gegroeid en er was weer een mooi kloppend hartje te zien. Liet tijdens de echo zelfs even zijn moves zien ;)
    Afijn, omdat we nu twee goede echo's hebben gehad ons nieuws in de openbaarheid gebracht, waar we een hele dag zoet mee zijn geweest.
    Verder voel ik me redelijk op het moment, alleen wil het slapen niet zo lukken :(

10. Infantem Amor

He meiden,

Ik heb verder geen test meer gedaan en zie wel even hoe het gaat. Voel me nog altijd niet optimaal, ben ook erg benieuwd hoe deze ronde gaat lopen. Ga waarschijnlijk starten met acupunctuur ;)

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linda, thanx :)

Linlala, ook jij dankjewel :) Ik geniet met volle teugen van mijn verlof. Merk ook wel dat ik er aan toe was. Elke week wordt zwaarder.... maar ja.. is ook niet zo gek he. Ben heel benieuwd naar ons wondertjes hoe ze het doen en of ze wel echt goed gegroeid zijn. Dan weet ik ook dat het rusten helpt ;) Wat leuk dat je het nieuws hebt verteld. Hoe reageerden ze?? heel leuk neem ik aan? :D
    En nu lekker genieten dat iedereen het weet! Super dat de echo goed was. Heb je foto??? Hihi... En heb je berichtje ontvangen.. je bent geaccepteerd ;)

Ia, je hebt dus niet meer getest? Ik ben ook echt heel benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat lopen. Ik duim zo hard met je mee. Je verdiend het echt meid. En accupunctuur kan zeker helpen. Mijn moeder heeft dat gedaan om te stoppen met roken. Hierdoor is ze in 1x gestopt. Nu al zo'n 7 jaar geleden als ik niet verkeerd gok. Allang in ieder geval. Dus wie weet :D

12. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Kelly, je maakt het wel spannend zo ;) Maar met acupunctuur kun je inderdaad heel verassende resultaten boeken, ben heel benieuwd!

Ikke, het is logisch dat het met de week zwaarder wordt. Het is ook niet niks, twee van die hummeltjes bij je dragen :) Neem lekker volop de tijd om te rusten en om je voor te bereiden op je twee handenbindertjes!

En de reacties waren leuk, maar ook wel wat overweldigend. Ik heb het nieuws gisteravond ook 'online' gezet, omdat mijn schoonbroertjes hun 'mijn oom is mijn beste vriend' slabber al hadden geüpload op FB :)

En een fotootje.. Vooruit ;)

Pluisje.jpg

13. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die goede echo's! Zo mooi om te zien en o wat verlang ik naar ook z'on echo!! Vandaag 1 dag voor nod met 26 dagen... voel nog niks wat op ongv lijkt af en toe beetje steken onderin mijn buik maar dat is het.. en voor de eerste keer nog geen testdrang :) als er zaterdag nog geen duivels zijn gaan we testen.. hoe gaaf zou het zijn als we volgende week in de kliniek kunnen zeggen dat het alsnog zelfstandig gelukt is...

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linda spannend zeg!

linlala mooie echo:D

Bij ons was de echo ook goed.kindje 2 weegt 1025gr en kindje 1 weegt 817gr maar de gyn denkt dat dat niet klopt.de groei gaat goed vooruit en alles ligt rond t gemiddelde.rust doet dus goed.hij denkt dat kindje 1 een stukje zwaarder is..kan wel kloppen want we hadden weer die muts...

15. Infantem Amor

Linda spannend...

Lin, mooie echo van je beebje (stiekem wel jaloers ;))

Ikke, haha ja waarschijnlijk zal kindje 1 wel wat groter zijn, maar goed er kan verschil in zitten... Komt wel weer goed... Lekker rustig aan :D

16. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas gister toch de duivels op bezoek gekregen en daar ook eens lekker een potje om gehuild! Het kwam toch wel even heel hard binnen dat het niet op via de natuurlijke weg gaat lukken bij ons.. Nu komende donderdag uitslag en hopelijk snel behandeling..

17. Infantem Amor

Linda, balen zeg... dikke knuff

Ikke, hihi kwam je tegen bij de Floriade, hoe grappig is dat iemand van hier daar tegen komen.

Hoe gaat het met de rest?

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linda, meid..een dikke knuf voor jou. Is nooit leuk als het niet op de normale manier lukt, maar er zijn gelukkig genoeg behandelingen waarbij het wel kan lukken... en ik snap dat je er lekker een potje om gehuilt hebt... zal wel opluchten.. hihi.. komt goed meid. Laat je niet uit het veld slaan. Laat je ons donderdag weten hoe en wat?

Jaaaaaaaaaa hoe leuk was dat Kel... hihi.. echt zo grappig om jou daar tegen te komen :D En hoe toevallig ook dat we op dezelfde dag gingen en het was best druk daar he... hoe was de kermis gister nog? Nog laat gemaakt? Ik sliep zo... pff wat was ik moe. En dan ben ik nog wel gereden.. hihi... Iedereen last van de voeten.. ikke niet ;) Maar ja...wel last van heupen, banden en rug...

Ukkie, hoe is het met jou? Wanneer kun jij eigenlijk testen???

19. Infantem Amor

Haha nee ik was kapot, dus we zijn er overheen gewandeld en weer terug...
    Ja het was inderdaad best druk, vond het daarom dan ook erg speciaal je meer dan 1x tegen te komen haha. Alleen heb je mij niet alle keren gezien ;)
    Was wel gezellig gister :D

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi, neej idd... in totaal 2x gezien...1e keer heel erg getwijfeld..maar dacht wel dat jij het was..daarna ff gekletst :)
    Ik was ook echt bezig met mijn zusje en de rolstoel. Nondeju...die is echt lomp ( wist ik natuurlijk al, maar ja ) kijkt niet echt uit bij hobbels en opstapjes... laatste stuk heeft vl mij maar rondgevaren..ging toch een heeeeeeel stuk fijner.. hihi... maar ach... we hebben het overleefd :D

Ow ja... ook nog een klapband gehad met de rolstoel. Zomaar ineens hoorde we een keiharde knal. Was dat de rolstoelband :) gewoon onder het wandelen. Geen steentje of iets te zien... zo maf.. wij lagen natuurlijk helemaal in een deuk. Komt er zo'n vrouw naar me toe...ze heeft mijn blik en commentaar goed gehoord..die durfde alleen nog maar op een afstand te kijken. Zegt ze zo : ja, je bent gewoon veel te zwaar voor zo'n rolstoel... :$ :( Nou..dan heb je aan mij toch echt een verkeerde. Ben best lief toch??? :p hihi.. maar zo'n opmerking moet je niet maken...vind mijn zwaarte toch nog redelijk meevallen.. en ik zei iets van.. nou zeg... wat een commentaar.. bedankt he.. toen was ze zo weg.. hihi.. Mijn zusje keek haar ook nog ff een blik na.. :D
    Dat moest ik toch nog ff kwijt.. hihi...

Deel Deze Pagina