Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik zou hebben gezegd, wil je mijn 2ling dragen dan, dan zeg je wel iets anders... Jemig wat een trut zeg. Die had bij mij niet lang staan kijken... Balen dat je band dan klapt... Zal wel heel komisch zijn geweest...

Ja en ik maar zwaaien en zwaaien... Je zusje keek me echt aan, van wat is dat voor een mafkees :p En je vriend dacht ik loop snel door ;) Dacht dan sms ik der maar ff... Zag jullie terug komen toen ik in de chinese tuin was dus ik snel terug en toen wilde hun bij pakistan binnen, dus toen zei ik al ik ga wel ff kletsen, gaan jullie maar weer spulletjes snuffelen... En je zusje was niet echt zacht handig met de rolstoel inderdaad...

2. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke, ik mag zaterdag testen:) Denk alleen dat ik woensdag al ongi word als ik uitga van een LF van 10 dagen. Ben er alleen weer veel te veel mee bezig, vandaar dat ik even wat minder reageer. Ben weer overal iets achter aan het zoeken terwijl dat de laatste maanden juist minder was.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie wacht het eventjes af... het is heel spannend die wachtweken, en dan ben je er zeker veel mee bezig ( had ik ook ) de test datum komt dan steeds dichterbij. Ik hoop dat je ongesteldheid achterwege blijft.

Ia, hahha ja die keek idd zo van..wie is dat nou weer.. Die zegt... kijk die daar zwaaien.. ken je die? En ik kijken... ik zo.. nee... maar die lijkt wel heel veel op Kel... toen we stukje verder waren en bij India naar binnen gingen, zei ik... ik denk echt dat dat Kel was... pak mijn telefoon is... en ja hoor... hihi... wij terug naar yemen.. maar je was weg.. toen idd maar terug gesmst.. hihi.. en mijn zusje vond dat ze best rustig aandeed met die rolstoel.. maar goed..zo is ze nou eenmaal. Mijn moeder zei al...ga maar niet met de kinderwagen wandelen als de kids erzijn, want die waggelen door de hele wagenbak.. hihi.. af en toe... ze probeert voorzichtig te zijn, maar ik voel dat steeds in mijn buik..dus vandaar dat het natuurlijk nog lomper aanvoelt ;)
    Ja die vrouw..echt een trut.. ik had die band om dus ze zal het wel gezien hebben dat ik er 2 in heb zitten ;) Maar evengoed zo'n domme doos. Het leuke was dat ik heel veel leuke reacties heb gehad. Sommige spraken me ook echt aan van...zitten er echt 2 in???? Neej...eigenlijk is dat een grapje.. hihi... tuurlijk zitten er 2 in :D En daar zijn we heeeeeeel blij mee..

4. Infantem Amor

Haha net alsof je die band voor de gein om doet... Ja dat is waar dat had ze moeten kunnen zien.. Enne je zusje is wel een schatje ;)

5. Infantem Amor

Ukkie, ik hoop dat je gewoon niet gaat menstrueren, pas over meer dan 9 maanden...

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx Kel.. haha...

Ukkie hoe gaat het met je? Je ongi nog niet gekomen? Ik hoop het niet voor je. Hoe gaat het met de rest van de dames? Het is hier een beetje stil!

Hier gaat het wel goed. Gister de 30 weekjes gehaald. Wat vind ik dat een fijn gevoel..maar er moeten er nog zeker een aantal bij :)

7. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke, fijn dat het zo goed gaat. Worden de ukken eerder gehaald of is het gewoon afwachten tot ze komen?

Kel, hoe is het nu met jou?

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar de IUI is zaterdag pas 2 weken geleden. Misschien dat mijn LF nu inderdaad langer is door de hormonen.

En ik mag afstuderen:D

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ukkie, wat fijn dat je nog niet ongi bent.. hopelijk blijft dat ook echt achterwege! En wat fijn dat je mag afstuderen. Je hebt er ook echt hard je best voor gedaan. You go girl!

Onze kids worden pas gehaald als ik 38 weken zwanger ben. Dus wel eerder dan normaal... maar... stel dat ze dan nog zee van ruimte hebben en ze doen het goed en de placenta etc doen het ook nog goed... kan het zijn dat ze langer blijven zitten. Maar ik met mijn kleine lichaampje.. ik denk echt niet dat ik langer dan 38 weken door zal lopen. Ik hoop dat de kids zich rond de 37-38 weken aankondigen..maar zoals ik er nu over denk zal het wel een ks worden, aangezien ze beide in stuit liggen. Ze moeten beide een hoop fratsen uit gaan halen om goed te gaan liggen. Maar ik voel vanalles dus het is fijn als ze dat gaan doen.. haha.. we zullen zien, maar is afwachten. Donderdag weer echo... Kijken hoe ze dan liggen.

Hoe bevalt het bij jou weer op school Kel???

9. Infantem Amor

Ikke, op school wel goed, maar werk niet... Ze doen er alles aan dat ik mijn school niet af kan maken... Zorgvrager die bij mij in gepland staan gewoon bij een andere leerling zetten want zij moet voor aug volgend jaar der opdrachten af hebben (ja en ik binnen 7 weken) en gister kreeg ik een tirade over een fout van mijn collega's die had ik 2 weken geleden al op moeten lossen, ja hallo ik had vakantie en het is niet mijn fout!! Kortom ze willen me er gewoon uit hebben... Dus ben maar weer op zoek naar iets anders.. Ik heb mijn niv 2 diploma dus ja het moet lukken om daar naar niv 2 te gaan op mijn eigen locatie... En dan solliciteren...

10. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ik ben zwanger, er stonden zojuist 2 streepjes op de test :$:D

En liever nog niets op Facebook;)

11. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe Ukkie, wat gaaf! Hartstikke gefeliciteerd! :D

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ia, jeeje wat heftig meid dat ze nu nog steeds zo doen. Ik hoop dat je snel iets anders vind want dit verdien je echt niet. Vind het echt zo rot dat ze zo doen!

Ukkie, wat????????????????????? Woooooooooooow gefeliciteerd!!!!!!!!!! Cool zeg! Nu heb je dus 1 dag voor NOD getest?? Super gaaf! En nu hopen dat dit ukkie blijft zitten... ik zou het zo spannend vinden om voor NOD te testen... ik heb 2 dagen erna getest.. hihi.. Maar echt super gaaf! Nu Kel nog :D

Kel wanneer is jou NOD??????????????

13. Infantem Amor

Ikke, ja ik baal der ook van, word der ook niet goed van... Mijn NOD is als het goed is op 24 september...

Ukkie, wat goed!! Gefeliciteerd!!!

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan moet je nog eventjes wachten. Dat wachten duurt altijd zo lang he. Ik hoop echt dat het bij jou ook gelukt is! Ik duim voor je!

Ukkie, hoe voel je je nu? gek gevoel he als je dat streepje ziet staan? Zo onwerkelijk en zo leuk!

15. Infantem Amor

Heb als het goed is morgen mijn eisprong, dus ben erg benieuwd... Ik hoop het, maar de hoop zakt soms wel in mijn schoenen hoor :(
    Ach ja komt wel goed...

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ukkie: wauw van harte meid. Hopelijk is dit een plakbeeb!

17. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Wauw Ukkie, wat een super nieuws! Gëfeliciteerd meid, we duimen dat ie blijft plakken.

Kel, wat vervelend meid dat ze zo raar doen, hopelijk komt er snel verandering of vind je een leuke nieuwe baan. Dikke knuf.

Hier alles oké, bekken doet aardig wat ik wil met mijn bekkenband. Dinsdag bij de gyn geweest en heb al een datum gekregen wanneer ze hoogstwaarschijnlijk gaan beginnen met de inleiding, we kunnen nu echt gaan aftellen. Alles staat klaar, kleertjes gewassen en de nesteldrang is zwaar toegeslagen, dus nu wachten tot het ventje komt.

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel, geef de moed niet op meid!

Jackey, wow nu al een datum van inleiden?? Spannend zeg. Ben heel benieuwd! Succes met de laatste loodjes en geniet er nog ff van ook al voel je vanalles....Komt goed meid!

19. Infantem Amor

Jacky, hmm dat is vroeg om te weten wanneer ze je gaan inleiden. Heeft toch geen erge reden?! Hoop ik. Succes met de laatste loodjes..

Ikke, die moed begint me echt weg te raken... Maar ja komt goed...

20. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw ukkie gefeliciteerd meid.. Ik duim voor een plakker maar geniet nu maar lekker van die knaltesten!!

Hier deze week te horen gekregen dat het IUI gaat worden.. Moeten helaas voorlopig nog wel wachten omdat er een knobbel in mijn schildklier zit die in eerste instantie goedaardig leek te zijn maar nu bij de controle-echo gegroeid bleek te zijn dus moeten nu wachten op toestemming van de internist.. Komende donderdag krijg ik weer een punctie en dan 25 sept de uitslag.. Zit dan ook rond NOD dus hopelijk kunnen we volgende maand gewoon door met onze toekomst...

Share This Page