Linda wat een vervelend nieuws zeg! hopelijk niks ernstigs aan je schildklieren dan hopelijk idd volgende maand beginnen voor jullie wondertje. HAPPY BIRTHDAY KEL!!! Ik ga nu slapen. Ben moe.. hihi.. Weltrusten..en Kel.. feest ze nog!
Linda wat vervelend. Hopen dat je volgende maand meteen door kunt.. Ikke, pssst stil jij Dank je wel Hadden niet zo'n laat feestje zit nu heerlijk met manlief bij de vuurkorf... En dan straks nog van elkaar genieten, gister of vandaag mijn eisprong
Haha kel! enne.. was ht wel een leuk feestje? Nu die 2 vervelende wachtweken... pff... dat is altijd zo slopend vind ik... maar ja.. die horen er nu eenmaal bij. Ik duim keihard voor je mee!!!
Ik geloof dat je er moe van wordt. Ik was tijdens de wachtweken op vakantie en moest daarna nog minder dan een week thuis wachten.. maar dat is slopend. Ze zeiden tegen mij dat ik dinsdags pas een test moest doen...dan was het 3 weken ongeveer na eisprong. Dus dat had ik in mijn hoofd, maar dan zou ik dus langer als een week moeten wachten. Vrijdags was ik het zo zat... 2 dagen na NOD en heb ik toch een test gedaan... hihi... ik kon echt niet langer meer wachten en had zoiets van... 2 dagen later kan toch wel?? Dus ik hoop dat die weken voorbij vliegen voor je en je een positieve test in handen hebt. Hier gaat het wel goed. We gaan gewoon maar door he... al denk ik dat ik over 2 weken echt niet veel meer kan.. haha.. was uit de wasmachine halen is wordt al erg lastig
Hihi je hebt ook een behoorlijke toeter Ja echt dat wachten is een ramp en ik werk maar halve dagen en om de week op maandag en dinsdag niet... Dus dan zit ik echt te denken, wat kan ik doen... Ben nu maar weer heel mijn huis aan het poetsen, heb zaterdag middag alles al helemaal gepoetst, maar het is maar dat ik bezig ben
Enne.. het huis weer schoon?? Hier niet.. kan echt voortaan weinig. Ukkie... je bent allang niet meer geweest hier. Alles goed met je?? Hopelijk wel. En hoe is het met de andere dames? Hier vandaag behoorlijk slecht. Vannacht weinig tot niets geslapen en zo'n ongelofelijke rugpijn... nu nog steeds. Het straalt ook echt uit naar mijn buik. Kent iemand zo'n gevoel van.. wat moet ik met mezelf??? Zo'n gevoel de hele nacht gehad en nu nog steeds. Vind het echt geen lolletje... maar ja... vanmorgen heeft vl me al gemasseerd maar mocht niet baten. Ben al in bad geweest maar hielp ook niks. Toen maar even de was gedaan en nu op de bank.. Nog steeds veel pijn. En ben zooooooo ontzettend moe, maar slapen gaat niet... Hoop me snel weer wat fitter te voelen.
Hahah ja dat huis is wel schoon Nu de donkere was nog en klaar Kijk wel uit he meid, je rug is zo belangrijk... Balen dat je er op eens zo'n last van hebt. Doe je iets van zwangerschapsgym of yoga? Meestal hebben ze daar ook wel trucjes
Dan hoef je je huis de komende weken niet meer te poetsen.. hihi... En met die was komt het wel goed. Nee ik doen niet aan gym of yoga.. vind dat niks voor mij. Ik zou me zo stom voelen daar. Ik vraag het donderdag ff aan de gyn of hij iets weet. Ik moet zeggen..als ik zit gaat het een stukkie beter, maar zodra ik lig kan ik wel door de grond zakken van de pijn. Net nog even proberen te slapen op de bank. Ik denk dat dat 5 minuten is gelukt. Weer zoveel pijn..maar ja... nu zit ik al enige tijd rechtop en krijg wel steken in mijn zij richting rug maar is nog te verdragen. Zometeen moet ik alweer gaan. Ik doe wel echt rustig aan....
Ikke: kijk je wel uit meid. Zijn het geen rugweeen? Anders toch maar even bellen voor de zekerheid? Ik heb het van de week nog meegemaakt met de zus van de kraamvrouw waar ik nu werk. Had een beetje buikpijn s'avonds, zondag wat meer en nu dus zondag 5 weken te vroeg bevallen. Bleken toch weeen te zijn.
Ik ben er nog hoor De afgelopen dagen veel weg geweest en ik ben erg moe. Ben normaal ook altijd erg moe (slaap vaak om 21.00 uur al), maar nu is het nog veel erger. Verder nergens last van, alleen brood krijg ik echt niet meer weg. Dus even kijken wat ik op mijn werk ga eten, denk dat ik maar crackers meeneem. Verder weten mijn schoonmoeder en mijn ouders het inmiddels. Zij wisten van de IUI, dus we moesten het wel zeggen want ik had geen zin om te liegen dat het mislukt was. Zwangerschapstest gaf gister 2-3 weken aan en het streepje op de KVtest was ook veel donkerder dan vrijdag Volgende week woensdag komt MvM. Vond dat ik het niet kan maken om daar niet aan mee te doen nu ik het zelf nodig heb gehad. En 5 oktober heb ik de eerste echo. Ik krijg de eerste 2 echo's in het ziekenhuis en als dan alles goed is mag ik zelf een verloskundige uitzoeken. Kel, hopelijk ben jij ook snel zwanger. Ik had ook weinig hoop, helemaal nadat we een uur moesten wachten met de zaadjes in een buisje. Krijg jij nu alleen Clomid?
Kel, ja ik doe ook rustig aan. Moet goed komen! MamavanJordy, ik moet zeggen dat ik dat vanmiddag ook even dacht... hopelijk zijn het geen rugweeën.... in de auto was het erger en nu ik zit gaat het prima. Voel het nog wel hoor.. Ook last van mijn stuitje. Donderdag moet ik naar het zh voor een echo. Als het goed is kunnen ze dan ook zien hoe en wat he... en dan geef ik ook wel aan dat ik van heel veel dingen last heb.. Misschien krijg ik dan wel een ctg ofzo?? Dan kunnen ze dat registreren maar ik ga niet uit van weeën... komt goed! positief blijven.. haha.. Ukkie, wat fijn dat de testjes beter worden! Echt super leuk. En idd.. daar kun je niet over liegen dat het mislukt is... zou niet eerlijk zijn.. ook niet tegenover jullie zelf en jullie kleine uk. Spannend zeg die 1e echo! Nog eventjes wachten.. hihi...Fijn dat je je verder goed voelt.
Ukkie, ja ik heb op dit moment alleen de clomid. Voel me wel erg raar deze cyclus... Ben erg benieuwd. Heb er niet veel vertrouwen in. Voel wel van alles, maar dan denk ik ja zoek het toch uit lijf!! Heerlijk zo'n duidelijke test
Ikke, zorg je goed voor jezelf? Volop rust nemen! En Kelly, ik ben super benieuwd! Ik duim voor je mee nu Ukkie, het moe zijn is heel herkenbaar voor mij Moet zeggen dat het nu iets beter wordt. Nu op naar de echo's, spannend hoor! Hier vandaag de termijnecho gehad en ik ben twee dagen teruggezet. Ben nu 12+1 zwanger. Was verder een goede echo, hummeltje was volop aan het bewegen.
Ik kom eventjes mijn verhaaltje doen. Ik weet niet hoevaak ik hier nog zal komen, aangezien ik niet weet hoe het zit met internet. Vandaag had ik een afspraak in het zh... de echo was niet zo goed als gehoopt. Kindjes lopen erg achter in groei en wordt steeds meer. Buigen echt af van de onderste lijn. Morgen vroeg wordt ik opgenomen en waarschijnlijk kom ik ook niet meer thuis... hoogstens voor een dagje of weekend mits het goed gaat, maar daar moesten we niet vanuit gaan... Een hele domper maar ja... wat beter is voor de kids dat moet gebeuren...
Ow jeetje, in welk ziekenhuis kom je te liggen Ikke? Hopelijk gaan de kleintjes toch nog genoeg groeien, ik zal duimen!
Ukkie, thanx... ik ga naar het catharina in Eindhoven... Lief dat je duimt. Hopelijk groeien de kids goed. Ik probeer jullie op de hoogte te houden..
Ikke: jeetje wat schrikken. Hopelijk blijven de ukkies nog even zitten en gaan ze weer wat groeien. Hebben ze al iets gezegt over het vervolgtraject nu? Is het alleen maar bedrust? Of ook longrijping? enz?