Eindhoven e.o

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Siesi, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

Jan 7, 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Ikke, zo dat zal schrikken zijn geweest. In het ziekenhuis lig je wel op de juiste plek, hoop dat de ukkies nog een tijdje zullen blijven zitten en nog een gflink groeispurtje zullen maken. Veel succes en een hele dikke knuf meid!

2. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Ikke, ik weet niet of je dit nog leest voordat je het ZH in gaat, maar wilde je op de dag zelf ook nog even succes wensen. Bij deze!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames!
    net 2u ctg gehad.deze was goed.ik krijg nu elke dat een ctg en over een week een echo.nu rust houden..echt niet veel doen.komt goed!

jacky ik ben super benieuwd wanneer jou dag is...zal wel rond de 38 weken zijn denk ik...tot snel dames!

4. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke heel veel sterkte en de duimen draaien hier op volle toeren! Hoop dat de baby's nog een paar weken blijven zitten en dat het goed eindigd.. succes!

5. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Ikke, hoe gaat het nu met de ukkies? Heb je internet in het ziekenhuis?

6. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe Ikke, hopelijk gaat alles goed met je twee wondertjes :)

Kelly, hoe is het met jou? Wanneer mag je testen?

7. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Lin,

Met mij gaat het redelijk... Heb even wat afstand genomen van dit topic, heb er nu op eens heel veel moeite mee (in het algemeen)... Heb het gevoel ook deze ronde weer niet zwanger te zijn en dat is gewoon een rot gevoel :(
    Zondag kan ik testen, maar ik verwacht er niet veel van... Heb wel allerlei dingetjes maar ben bang dat dit gewoon trucjes van mijn lichaam zijn en daarom probeer ik ze te negeren...

Sorry van mijn ego berichtje :(

8. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly hier staan de duimen op voor je hoor.. Ik hoop echt dat je lichaam je nu eens niet voor de gek aan het houden is hoor... Laat je hier iets weten meid??

Morgen krijgen we de uitslag van de punctie van de bult in mijn schildklier en als dat goed nieuws is kunnen we ook weer verder met de behandeling in geertgen.. Gaat bij ons ook IUI worden dus ik hoop op goed nieuws maandag!!

9. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Begrijpelijk dat je het moeilijk vind, Kel. Ik denk in ieder geval aan je :) Hoop op goed nieuws dadelijk!

Linda, wel spannend hoor! Hopelijk komt dat hartstikke goed morgen en kun je verder met waar je gebleven was.

10. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

Feb 12, 2012
    454
    12
    18
    Kel, hoe gaat het nu met je? Ik duim dat je nu twee streepjes hebt!

Linda, hopelijk mogen jullie nu starten met IUI. Heb je IUI met hormonen of in eigen cyclus?

11. Infantem Amor

Mijn test was negatief... Nou wacht ik deze week nog af als ik niet ga menstrueren, want woensdag heb ik ongelooflijke steken gehad... Misschien heb ik nog een kans maar durf dat niet te dromen!!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames,ff snel een berichtje..
    placenta werkt goed...nu is t wachten op de groei echo van vrijdag..
    ik blijf bedrust houden en afwachten...
    kel wat balen van je test.het kan nog alle kanten op he.ik duim voor je!
    tot snel weer!!

13. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukkie de IUI zal zonder hormonen en in mijn eigen cyclus gebeuren.. Heb wat dat betreft een ideale cyclus maar de zwemmers van manlief hebben een beetje hulp nodig.. Hopelijk morgen goed nieuws van de internist zodat we verder kunnen waar we gebleven waren..

Kel duimen blijven hier opstaan hoor.. zolang er geen bloed komt mag je moed houden dus..

Ikke houd maar goed bedrust en dan hopelijk de groeiecho goed vrijdag en dan die kleintjes nog mooi een paar weken bij je houden en over een tijdje lekker knuffelen met je kanjers..

14. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAAAAAAA vandaag goed nieuws van de internist gekregen!! Er zijn geen kwaadaardige cellen gevonden in het afgenomen weefsel en kunnen nu dus echt uitgaan van een goedaardig gezwel in mijn schildklier.. Nu afwachten tot de duivels komen en dan wordt IUI 1 een feit!! Ik heb er echt zin in en ben er helemaal klaar voor..

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Linda: wat een goed nieuws! Op naar de 1ste IUI. Ik duim. Moet je ongi nu opgewekt worden? Of wanneer verwacht je die?

Ikke: goed aan de rust houden nu. Hopelijk kan je het zo nog een paar weken uithouden. Willen ze ook eerder inleiden als ze bij bijv. 37 weken er ook nog niet zijn?

Kel: balen van die nega test. Hoe is het nu?

16. Infantem Amor

Linda, spannend je eerste IUI...

MvJ, ik menstrueer nog altijd niet en ik blijf maar moe en moe... Was dit weekend heel erg ziek... Overgeven, niks kunnen eten, duizelig, hoofdpijn, keelpijn etc... Nu is dit allemaal weg. Heb wel telkens gevoel dat er iets loopt en ik ongi word, maar blijkt dan slijm en/of wittige vloed te zijn... Ben erg benieuwd. Als ik morgen nog niet ongi ben in de ochtend dan ga ik nieuwe testen halen na mijn werk en die doen... Voel me zo raar nu... Jank om letterlijk alles...

Zit net een berichtje aan mijn vriendin voor te lezen aan mijn moeder en de tranen rolde gewoon over mijn wangen. Nu is het ook niet makkelijk de situatie waar mijn vriendin in zit, maar dat ik nou zo hard zit te huilen is niet normaal voor mij, want ben normaal heel nuchter en ik weet dat zij gewoon in haar recht staat, dus dat ze de rechtzaak wel moet winnen...

17. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht de duivels binnen nu en 3 dagen dus dat houd ik nog wel vol haha ben echt zo blij dat het nu eindelijk vooruit gaat..

18. Linlala

Linlala Actief lid

Feb 27, 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen dames, hoe is het hier? Kelly, nog steeds op het wachtbankje.. Denk nog steeds elke dag aan je :) En Linda, fijn nieuws zeg! Hopelijk wordt je snel ongesteld. Ikke, fijn dat het allemaal redelijk gaat. Nog steeds het vooruitzicht dat je in het ziekenhuis moet blijven?

Hier gaat het prima, al ben ik wel snotverkouden. Maar gisteren een super fijne echo gehad; krijg een dochtertje :)

19. Infantem Amor

Lin, aaaaaah super leuk meid...!!! (als het een jongen was ook hoor :p)

Ik moet wachten tot woensdag, dan nog geen ongi en geen positieve test moet ik weer de MMM in... Word lichtelijk gek!! Heb heel veel zwangerschapssyptomen en de gyn denkt nu dat ik vorige week woensdag pas mijn innesteling heb gehad. Als dit zo is, heb ik dus al een aantal keren TE vroeg getest... Het blijft dus heel erg spannend...

20. linda109

linda109 Actief lid

Aug 14, 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    linlala superleuk een meisje.. lekker genieten nu meid!!

kel jij houdt het ook spannend zeg.. Ik hoop voor je dat het nu een positief eind heeft.. Duimen draaien hier op volle toeren voor je!!

Share This Page