Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laten we inderdaad hopen dat mijn ei snel komt. Vanavond even lekker uiteten, even mijn gedachten op wat anders. Vanavond dus een uurtje eerder testen voor een smiley, zal toch geen kwaad kunnen???

2. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Ikke, leuke foto's, India lijkt me prachtig! Wat betreft het werk, dat lijkt me echt een uitdaging, heb wel al op zulke groepen ingevallen als uitzendkracht of lid van invalpool. Misschien als de kids wat groter zijn, nu werk ik op nog geen 5 min fietsen van mijn huis, dus dat is ook wel heel fijn.
    Die ongelooflijke reacties van mensen, bah, gisteren nog... van die reacties tegen mijn broertje(29) van "jij bent zeker nog niet klaar voor een kindje, want hoor jou er nooit over" , ondertussen zijn hun al 3,5 jaar bezig en al dik 2 jaar in de MMM, doet hem zoveel pijn, maar hij wil ook niet dat iedereen weet waar ze mee bezig zijn.
    Ik krijg op zijn beurt weer andere reacties, "je zal nu toch wel klaar zijn of niet?", "pfff 4, je zal het maar hebben", na de 2e was het bij ons volgens de meeste mensen al klaar, want ik had een koningskoppel(jongen en meisje) en dat was toch hetgeen wat iedereen wenste.
    Mensen zijn zo tactloos!!!

Siesi, leven is niet eerlijk, je ziet het al bij mijn gezin, ik word al zwanger als manlief me aankijkt(zo ongeveer dan ;) ) en mijn broer en schoonzus hebben al bijna de hele MMM gehad (4 IUI, 3 ICSI) en geen resultaat.
    Maar je mag absoluut niet opgeven hoor, misschien is het deze ronde wel raak!

Wat betreft het testen, die heb ik via internet besteld, dus vandaag of morgen verwacht ik ze wel, wilde expres later testen, omdat ik voor mijn laatste zwangerschap een miskraam heb gehad op 4w3d. Daar ben ik nu al overheen, dus hoop dat het nu (als het raak is) maar eens gewoon de 1e keer mag blijven plakken.

Groetjes Jeetje

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jeetje : Het is idd een erg mooie reis geweest. Maar idd...die reacties van mensen. Soms wil je het wel van de daken schreeuwen dat ze hun mond moeten houden en dat we al enige tijd bezig zijn, maar van de andere kant vind ik het ook wel fijn dat niemand dat weet ivm reacties. Mochten we zwanger zijn, horen ze dan wel hoe het allemaal is gelopen....
    Sommige mensen hebben het geluk meteen zwanger te zijn en sommige zijn wat langer bezig. Het is ook leuk een jongen en een meisje...maar als je nog meer kinderen wilt is dat altijd leuk...ik zou er het liefst 3 willen...mijn vriend 2...eerst maar eens 1 kindje kunnen krijgen.........anders loop ik erg vooruit.
    Ik vind het leuk dat jullie voor de 5e gaan al zou ik zoveel kinderen op dit moment niet willen.maar dat is ieders eigen keuze.

@Kooten : eet smakelijk voor vanavond.
    Ik ben over half uurtje weg want moet dan gaan werken.

4. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Ikke, wij wilden altijd al een groot gezin, in principe hebben we altijd gedacht aan 4, maar het kriebelt nog steeds, voelt nog niet compleet!

Hier: vandaag testen binnen, morgenochtend testen met ochtendurine. Bij mijn zoontje testte ik pas 8 dagen na NOD positief met ochtendurine, dus we wachten nog wel even, voordat ze alle 6 op zijn en dan alsnog ongi wordt. ;)

Vanavond een drukke avond, dus kom pas morgenochtend weer spieken, hopelijk met goed nieuws!

Groetjes Jacky

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ Siesi: ik snap wel hoe je je voelt hoor. Bij sommige stellen gaat het zo vanzelf en dan is iedere maand die jij langer bezig bent moeilijk. Logisch als je iets heel graag wil, toch?

@Jeetje: ben erg benieuwd naar je test. Spannend!!!

@ Kooten: smakelijk vanavond! Ik volg je voorbeeld, ga lekker met een vriendin een hapje eten!!

@ Ikke: je gaat idd de mmm in en dat is niet leuk. Maar... gelukkig is ie er wel en kunnen ze je helpen!! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt hoor!

Pfff....net terug uit Gent. Het is altijd een lange rit en het kost veel tijd, maar we zijn wel weer wat wijzer. Er waren nog steeds 3 grote eitjes te zien en 5 kleinere. Ik kreeg een keuze: of voor die 3 grote gaan, met de kans dat nog 1 of 2 kleintjes meegroeien en bruikbaar zijn of tot maandag doorspuiten. Als ik tot maandag door zou spuiten, zouden de 3 grotere niet meer bruikbaar zijn, maar de kleintjes mogelijk wel. Het kon ook zo zijn dat de kleintjes niet meer groeien, door de ruimte die de grotere innemen. Dan was deze poging verloren. Ik heb voor de zekerheid gekozen en ga voor de grote eitjes! As zaterdag punctie!
    Ze hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan en dat er zo'n groot verschil in de grootte van de eitjes zou zitten. Mocht ik nog een poging nodig hebben, dan nemen ze een ander, langer traject. Nu maar hopen dat het niet nodig is. Ik heb maar 3, maximaal 5 eitjes, maar we hopen zo dat het toch voldoende is....!!

6. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!

Had ik net een heel verhaal getypt..valt mijn laptop ineens uit..grrrrrr:x

Zo weer een dagje werken er op zitten en jullie zijn alweer een paar agina;s verder gekletst:)Heb het ef bijgelezen..

@Siesie..ow heel herkenbaar dat gevoel.Ik heb het zelf ook heel erg.iedereen om mij heen lijkt wel zwanger te zijn of al een gezinnetje te hebben.het doet soms zo'n pijn als ze weer vragen en bij jullie nog niks?Jij hebt toch zo'n grote kinderwens en je bent al 29...Vind ik nooit leuk!!:(Maar ja laten we hopen dat we hier dit jaar in 2012 allemaal zwanger raken!!Ik probeer toch positief te blijven.

@jeetje..Ow hopelijk heb je een positieve test..ik denk niet dat ik zoveel geduld zou hebben;) Zou super zijn een broertje of zusje voor je andere kindjes...Heerlijk zo'n groot gezin lijkt me..ik zou het wel willen maar niet "durven"in deze recessie...Bedankt dat je de foto's leuk vindt..nee helaas is dat niet mijn eigen paard.was het maar waar.ik heb vanaf mijn 6de tot en met mijn 18e altijd paardgereden en ook een eigen pony gehad.Ik mis het paardrijden enorm..

@Ikke..Jij hebt echt leuk werk lijkt me!Wel zwaar denk ik af en toe maar dat maakt het juist ook een uitdaging..Wat moet ik me voorstellen bij jouw clientengroep?Persoonlijkheidsstoornissen of andere psychiatrische ziektebeelden?Lijkt mij ook erg leuk om te doen!Ben het bij ons op het werk momenteel nogal zat haha..maar ja heb totaal geen ervaring in de psychiatrie..behalve dan dat ik helaas zelf een angststoornis heb:)Ik kan er heel goed mee omgaan hoor..maar dat heeft wel heel wat jaartjes en een cognitieve gedragstherapie gekost;)Ik denk wel dat die mensen goed zou kunnen begrijpen en daardoor misschien ook wel goed zou kunnen begeleiden..Ik ga straks ef je foto's bekijken.Ik vind reizen ook geweldig.We hebben nu 1 verre reis gemaakt in Nov naar thaland enne het werkt helaas nogal verslavend.We hebben voor September een rondreis door Zuid Afrika in de planning..mitssssssssssssss.....;)

@Kooten..hopelijk komt je ei gauw..geniet er vanavond maar lekker van van het uit eten en idd even proberen je gedachten te verzetten..

@Kiekske..Oeh dus zaterdag de punctie..spannned.Ik denk dat als ik in jouw situatie zat ik ook had gekozen voor de grote eitjes..Ik moet zeggen dat ik gemist heb welke behandeling jullie nu precies ondergaan in Gent..icsi??Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet zo op de hoogte ben van de medische molen..welek behandeling er mogelijk zijn..of ja wel welke er mogelijk zijn maar niet precies wat wat inhoudt...Maar als wij ook in de mmm terechtkomen zal ik me er toch in moeten gaan verdiepen.Misschien is het struisvogelpolitiek..maar tot nu lees ik het bewust niet..Ik hoop echt dat het bij jullie gaat lukken!!Zal aan je denken Zaterdag!!Gaat nu allemaal snel he?

Groetjes liz

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

oooowww.... hou op over reizen! Ik wil ook weer...!
    Ik ben in mijn 'reiscarrière' 3 maanden naar aruba (stage), 7 mnd naar Ecuador, 4 weken naar Namibië en 4 weken naar Costa Rica geweest. Voor de rest allemaal minder verre dingen, gewone vakanties. We willen nu heel graag naar Maleisië/ Borneo, maar kunnen niks plannen. Daarnaast zou ik eind feb met een vriendin naar New York gaan, maar op aanraden van Gent heb ik dat af moeten blazen. Maar...NY gaat dit jaar zeker nog gebeuren. Maleisië waarschijnlijk niet, maar de Azoren staan ook nog hoog op het lijstje. Dichterbij en wat veiliger ivm mogelijk zwangerschap. Verder gaat mijn lijstje nog veeeeeeeeeel verder door. Ik hoop het nog allemaal waar te maken. Argentinië, pategonië, Australië, Nieuw Zeeland, Cuba, Chili, Zuid-Afrika, Japan, Antartica, ..... zucht....;)

@ Liz: wij doen inderdaad ICSI in Gent. En het gaat zeker snel nu. Erg spannend!!

8. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @kiekske, wat ontzettend spannend!!! Duim zo hard voor jullie!!

9. kooten3

kooten3 Actief lid

22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoera ik heb een smiley!!! Net voordat we uit eten gingen getest! Dus op dag 16! Super netjes dus mijn NOD kan ik het lijstje zal dus ongeveer 27 of 28 januari zijn! Toch mooi een cyclus van 31 a 32 dagen! Ben zo blij, eergister nog geklust dus dat is mooi en nou de komende dagen weer, om te beginnen bij vanavond hahahaha!~Ben blij dat ik eindelijk mijn ei gevonden heb, omdat ik hem vorige maand schijnbaar gemist had.

10. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Dat is spannend zaterdag!!!! Ik hoop op een goede afloop!!!

Jeetje.... spannend morgenvroeg.... ik ben benieuwd....

Kooten... veel plezier vanavond hihi:)

En alle andere dames..... kop op.... ook met lastige ´bazen´ en dromen etc......

Ik ben vanochtend zwaar ongesteld geworden:x..... dus op naar een volgende ronde!!!

Heb vandaag ook bijna niet gekeken.... Niet zo´n leuke dag gehad... Mijn dochter gleed van de bank en toen viel ze met haar mond tegen de vensterbank..... tand door de lip en een gaatje (streepje) onder haar mond.... bloeden en huilen.... dokter gebeld... meteen langs geweest.... De dokter heeft het gelijmd en dat was echt verschrikkelijk.... die lijm prikt namelijk heel erg dus ik moest haar in de houtgreep houden en krijsen.... ooh verschrikkelijk ik heb naderhand nog een uur zitten rillen en heel de dag mijn meisje geknuffeld.... Nuchter gezien weet je dat ze bijna niet zonder ´kleerscheuren´ 18 worden.... maar als het gebeurd....:x Ben de hele dag van slag geweest.... gelukkig kan ik relativeren en bedenken dat er vele ergere dingen kunnen gebeuren en dat het wel meevalt.... Het geneest nu heel snel en is al redelijk mooi dicht.... als het korstje droog is ga ik met littekencreme smeren zodat het zo mooi mogelijk geneest..... gelukkig is de snee kleiner dan een cm en mooi recht... dus ik hoop dat je het straks niet meer zo goed ziet...... bah bah.... Weet nu wat mijn moeder vroeger met mij moest doorstaan.... Ik was een brokkenpiloot eersteklas... vaker naar de EHBO gemoeten.... en nu achteraf hoor ik dat mijn moeder dan ook bijna flauwviel.... nou dat had ik dus vandaag ook!!!!

11. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    YEY!!! Hop aan de klus ;) Fijn dat je ei gelokaliseerd is.

@paparo, beterschap voor je kleine meisje, wat moet je geschrokken zijn zeg. Gelukkig goed afgelopen. *knuff*

12. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ons Lijstje

Siesi (Veldhoven) - 31 jaar - wens voor 1e kindje
    Jeetje mv 4 (omg. Helmond) - 31 jaar - wens voor 5e kindje NOD 9 jan (dat was dus eergisteren)
    Kiekske (Oostelbeers) - 30 jaar - wens voor 1e kindje
    Paparo (Helmond) - 30 jaar - wens voor 2de kindje
    Liz82 (Weert) - 29 jaar - wens voor 1e kindje NOD 2 febr
    Gizzie1983 (Veldhoven) - 28 jaar - wens voor 1e kindje
    Kooten3 (Boxtel) - 27 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 27/28 jan
    Ikke175 (MMM Eindhoven) - 26 jaar - wens voor 1e kindje
    Lia1986 (Someren) - 25 jaar - zwanger van 1e kindje (5w5d)!
    Kayleigh87 (Geldrop) - 24 jaar - wens voor 1e kindje - NOD 18 jan

Zo heb eerst een uur zitten lezen ;)

Siesi, ik stond versteld! Ze was poeslief vandaag.

Ikke, ik doe de opleiding verzorgende IG, anders wil ik meteen de kraam gaan doen. Wil na verzorgende IG, kraamverpleegkundige gaan doen ;)

Jeetje, volgens mij snapt ze eindelijk hoe ik in elkaar zit, vandaag was alles op eens goed!
    En ik zou morgen gewoon testen op VRIJDAG de 13de :p

Kiekske, jemig wat een reizen, gaaf! Ik duim zaterdag voor je met hoop op goed resultaat natuurlijk!!

Kooten, staat genoteerd ;)

Paparo, pff snap dat helemaal, ik heb dat bij mijn 3 oppaskinderen van 11, 11 en 12jaar al. Laat staan je eigen kindje!!

Hoop dat ik me minder misselijk ga voelen want gaat lekker vandaag :(
    En ben klaar wakker nu en dan vanavond weer dromen :$
    Snap je niks van en dan 18 jan weer gewoon ongi worden natuurlijk... Zie nu al op tegen woensdag, want ik ben ook altijd heeeeeeeel erg ongi...

13. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Aah ook nog wakker.... Ik ga zo slapen.
    Ben jij ook altijd misselijk de week voordat je ongesteld moet worden dan???

14. Infantem Amor

Um nee ik ben normaal nooit misselijk in mijn cyclus als alleen in de week dat ik ongi ben... Ben zo zwaar ongi dat ik gewoon kokhals neigingen heb.. en knallende hoofdpijn, heb daar nooit pijnstillers voor gepakt omdat ik fel tegen med ben (omdat mijn overleden oma med verslaafd is geweest). Maar nu kreeg ik het van de gyn voortaan verplicht, omdat ik anders gewoon zeker 2 dagen ziek ben!

Maar zit nu week voor ongi dus normaal zou ik dan niet zo misselijk zijn... Lichaam is toch een raar iets...

Denk dat het nare dromen ook met mijn vriendin te maken kan hebben... Die meid heeft niks anders als trubbels... Nu heeft ze weer nierstuwingen, houdt het pesten door haar lichaam dan nooit op... Hoop dat de laatste 3 maanden wat beter gaan nu... Ben zo bang dat ze het kindje nog verliest :(

15. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Vervelend dat dit zo heftig is!!! pff.... gelukkig heb ik dat niet zooo heftig.... vanochtend wel verschrikkelijke buikkrampen gehad... maar dat duurt maar drie uurtjes... Ik heb juist een beetje PMS ... met niet zo lekker voelen in de week voor de menstruatie en ook emotioneel iets heftiger reageren!!!!
    Ik hoop dat het met je vriendin snel beter gaat... hoe ver is ze??

16. Infantem Amor

Vriendin zit op week 26 nu...
    Ja dat is ook vervelend... Belemmerd me wel eens met werken... Soms moet ik echt ff gaan zitten...
    Weltrusten... Ik ga proberen te slapen... En hoop mijn rommelbuikje niet te veel te horen ;)

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@ paparo: hoe is het met je kleine meisje? Ik zou ook echt schrikken hoor, lijkt me heel normaal!

@ Kayleigh: fijn dat je een goede dag hebt gehad! En misselijk tijdens je cyclus... Ik heb dat iedere maand. Vanaf een paar dagen na de eisprong tot aan mijn menstruatie. Helaas nooit met een mooi gevolg, schijnt er bij mij gewoon bij te horen. Ik hoop dat het voor jou een andere reden heeft. Gebruik je ook nooit Aleve Feminax? Dat werkt echt super!

@ all: bedankt voor de lieve berichtjes. Nog maar 1 nachtje slapen! We moeten ons al om 7 uur melden morgenvroeg en om 8 uur lig ik al heerlijk aan een infuus.. :$

18. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Nou weer even bijgelezen en daar gaan we

@Siesie, Jouw dag komt ook nog, dat weet ik zeker!

@Jeetje, Al een keer getest of heb je je nog in kunnen houden? Ik zou dat echt niet kunnen laten hihi :)

@kooten3, Woehoeoe een ei! nou duimen dat alles goed gaat!

@paparo, wat zul je geschrokken zijn! En jammer dat je ongesteld bent geworden. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Kayleigh87, Aaaah arme jij, lekker met een kruikje op de bank dan maar *knuf*. en wat heftig van je vriendin!

@kiekske, Waaaaaaaaah spannend!!!!

@allemaal, Pffffffff ik moet me toch piesen de hele tijd! Kword er niet goed van! Gisteravond gelukkig wel redelijk geslapen en morgen lekker weekend dus heeeerlijk uitslapen. Wel aan het einde van de avond een flinke darmenbuik pfff, maar wel alweer 6 weken Woehoeoeoe!!

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ik ben er weer na gister een hele lange en vermoeiende werkdag te hebben gehad. Ik heb weer ff bijgelezen en heb maar een blaadje gepakt om dingen op te schrijven want kan het anders niet onthouden...hihi.

@Jeetje : En heb je al getest???????????? Ik ben zo benieuwd en hoop voor je dat je zwanger bent van je 5e wondertje. Laat je het ons snel weten?

@Kiekske : Je hebt groot gelijk meid. Ik zou ook gekozen hebben voor die grotere eitjes. Stel dat de kleintjes echt niet zouden groeien, heb je je hele poging weggegooid om het zo maar te zeggen. En morgen al de punctie....spannend zeg. Ik zal aan je denken. Wat vervelend dat je je altijd zo misselijk voelt na je eisprong. Het scheelt dat je weet dat je dat altijd hebt en er medicijnen voor in kunt nemen, maar het lijkt me echt niet fijn..
    Ben je al zenuwachtig voor morgen?
    Jij hebt ook mooie reizen gemaakt lijkt me. Ik zou ook nog zoveel willen zien, maar een kindje gaat nu echt voor... :)

@Liz: Mijn clienten hebben ook last van angststoornissen, autisme, stemmen, psychotisch en noem het maar op. Heb met mensen gewerkt die Schizofreen waren, borderline hebben...heel wisselend maar wel heel leuk. En soms...zoals een dag als gister......erg vermoeiend en politie agentje moeten spelen...Maar na intensieve begeleiding en consequenties geven is het allemaal goed gekomen... Wat vervelend dat je last hebt van angsten. Heel veel mensen hebben hier last van en gelukkig bestaan er goede therapieen voor. Knap van je dat je er mee hebt leren omgaan. Wat voor angststoornis had/heb je?

@Kooten "En heb je lekker gegeten gister? Wat super dat je ei in aantocht is. Nu idd flink klussen en hopelijk heb je over ongeveer 2 weken een positieve test in handen.

Papero : Wat jammer dat je ongesteld bent geworden en wat zielig voor je kleine meisje dat ze is gevallen. Hoe gaat het nu met haar? Ik kan me voorstellen hoe erg je schrikt. Het is je kleine meisje die valt....:(

@Kayleigh: Je vriendin heeft heel wat te verduren zeg...erg man..ik hoop echt dat ze over minimaal 10 weken een gezond kindje op de wereld mag zetten.
    En je bent dus aan het leren voor IG. Goed zeg. Heb ik ook gedaan. En kraamverpleegkundige? Daar ben ik ook voor aan het kijken om dat een keer te gaan doen. Soms denk ik echt wat anders te willen maar dan denk ik ook weer...stel dat ik toch zwanger raak, dan zit ik met een nieuwe baan, en dat is ook niet alles, maar waar ik nu werk mag je ook niet werken als je zwanger bent. Dan moet je tijdelijk weg omdat het anders te gevaarlijk is. Als de clienten weten dat je zwanger bent gaan ze bewust ( als ze zich niet goed in hun vel voelen zitten ) tegen je buik trappen op hoop dat het mis gaat...en dat moeten we niet hebben he.

@Lia : 6 weken alweer! Goed zeg. Nog ff en dan kun je jullie kindje op de echo zien...en nog raar gedroomd vannacht?

20. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Jaaaaah, ik had echt zon vreemde droom.
    Ik was aan het bevallen en er kwam een heel klein poppenkindje uit :(

Deel Deze Pagina