Ff heel snel een update. ik blijf voorlopig in t zh.echo was niet zo goed.kids groeien zo goed als niks.het is afwachten hoe en wat.voor nu nog meer controles en echos en hopen dat die goed blijven.en wij moeten elke dag in onzekerheid leven wat de artsen besluiten.in ieder geval moeten ze nog blijven zitten totdat t echt niet meer kan.woensdag 34 weken...op naar de 35..hopelijk gaat dat lukken. kel heb je nog geen duidelijkheid??balen zeg. en hoorde hier iets van een meisje???klopt dat?wat leuk en gefeliciteerd. hoe gaat t met jackey??die zal de kleine ook bijna op de wereld zetten of niet? hoe is t met de rest?de zwangere en de hopelijk bijna zwangere??
Ikke, ik denk iedere dag aan je meid... Ik ga deze week even plannen langs te komen. Vind zo vervelend voor je Hoop dat de ukjes nu wel wat gaan groeien... Hier vanmorgen weer een heeeeeeeeeeeeeel lichte test afgelopen zaterdag ook al, maar durf nog niet te zeggen dat ik zwanger ben. Kreeg vandaag wel 2x op school de vraag want ik heb twinkel ogen en ik straal blijkbaar En dat terwijl ik doodmoe ben!! Als ik woensdag nog niet menstrueer en mijn testen niet donkerder worden dan moet ik naar de gyn komen voor bloedtest en echo Ben zo bang nu voor negatieve testen enz...
Verdorie Ikke, wat balen dat je ukkies niet groeien! Maar meer dan rust nemen en goed voor jezelf (en je kinderen) zorgen kun je niet doen .. Ik begrijp dat het erg lastig is voor jou en je vriend. Hopelijk krijgen ze op kort termijn alsnog een kleine 'spurt'. Alle beetjes zijn meegenomen, lijkt me. En inderdaad, ik krijg een meisje. Geslachtsbepaling in Lommel gehad en zij was hier 100% van overtuigd. Ik geloof het graag Kelly, tjee, wat rete spannend is dit! Maar een heel licht streepje is ook een streepje .. Misschien dat je wat minder HCG aanmaakt dan andere vrouwen, is heel goed mogelijk. Afijn, ik ben ook heel benieuwd wat er uit een eventuele bloedtest komt. Het is je zo gegund meid! Straks intake bij de VK. I.v.m eerdere ziekenhuisbezoekjes wat laat, maar hey, beter dan nooit
hallo dames, Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Op dit moment zijn wij nog niet heel hard bezig voor een kleintje (aangezien ik eerst goedkeuring van een arts moet hebben) maar we houden het ook niet heel erg tegen.... Ik woon niet in Eindhoven maar in Tilburg maar werk wel in Eindhoven. We hebben tot januari van dit jaar wel actief geprobeerd een kindje te krijgen en dat is tot op heden niet gelukt. Hebben in totaal 6 iui's gehad en in IVF poging wat uitliep op een IUI...
Hoi Marjolines! Welkom Jij hebt ook al heel wat achter de rug .. Maar goedkeuring van de arts in de vorm van? Vergeef me mijn nieuwsgierigheid Hopelijk is het ook jou snel gegund!
ik heb in maart een gastric bypass gekregen en dan mag je in principe het eerste jaar niet zwanger worden. Nu ben ik bijna op gewicht en zou het kunnen zijn dat ze wel toestemming geven om het te gaan proberen!
Marjolinos, welkom... Balen meid. Hopen dat je snel mag beginnen... Linlala, ik ben erg benieuwd inderdaad... Zal wel goed komen...
Kel wat spannend meid,hoop dat die testen snel donkerder worden. Ik duim voor je! Lin, wat leuk een meisje!!! Marjolinos, welkom! Wat knap dat je al zoveel kilo's kwijt bent, lijkt me heel heftig zo'n gastric bypass. Ikke, meid wat een spanning, hoop echt dat jullie kindjes nog wat zullen groeien voordat ze ter wereld komen. Heel veel succes de laatste loodjes, voordat jullie kids er zijn. Hier is maandagavond een gezonde zoon geboren, degenen die me op facebook hebben hadden dat al gezien. Hij heet D.ietz en was 3660gr. Vandaag komt de verloskundige kijken.
Kel jeetje wat maak jij het spannend! Toch vast een voorzichtige proficiat vanuit hier hoor! Marjolinos welkom hier en het mag toch ook wel aan jullie zijn hoor, wat een weg hebben jullie al bewandeld zeg! Ontzettend knap van je dat je zoveel bent afgevallen! Ikke wat een onzekerheid voor jullie zeg! Ik hoop dat ze nog even mogen blijven zitten en dat ze toch nog wat gaan groeien Jeetje mv 4 gefeliciteerd met jullie zoon en idd leuke naam! Geniet van je gezin..
Dames hier gaat het nu echt beginnen.. dinsdag fm en dan eind volgende week IUI 1! Zo spannend dat het nu eindelijk gaat gebeuren!
Jacky, je hebt een pracht zoon op de wereld gezet Had hem inderdaad al via facebook gezien. Heb stiekem even fotootje door gewhatsappt naar Ikke, want die was wel erg benieuwd Ook zij vind het een mooi manneke... Via facebook had ik je al van ons beide gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals gefeliciteerd!!! En ja hier, vanmiddag moet ik naar de gyn toe, want ben nog altijd niet ongi en durf gewoon niet meer te testen... Ben zo bang voor vals negatief en zo bang dat gewoon mijn eisprong niet is geweest... Dit was de eerste cyclus met clomid zonder begeleiding van echo's en met alleen ovulatie testen... Nou geef mij maar die echo's, dan maar stoeien met wanneer ik kan... Maar dit maakt me zo onzeker!!
Linda, goed zeg, helemaal super... Of ja liever natuurlijk al maanden geleden, maar wel super dat je nu dan eindelijk naar de IUI 1 uit kan gaan kijken... Spannend meid
Hee ja ik zal zo eens ff op schrijven waar ik allemaal iets achter moet laten. Want schrijf in meerdere topic's mee en krijg nu heeeel veeeeeeeeeel prive berichten hoe het allemaal gaat... Maar stuur jullie zeker wat er uit komt...
Jeetje: gefeliciteerd met je zoon. Geniet van je kraamtijd! IA: veel succes vanmiddag. Ik duim voor je dat er iets te zien is. Balen die onzekerheid zeg. Knuffie.
Zo vandaag naar de gyn geweest. Ik moet weer aan de primolut... En dan de ECHTE clomid... Want nu had ik een B merk gekregen en daar is het hoogst waarschijnlijk mee fout gegaan... Dus gaan ze mijn menstruatie weer opwekken en dan weer verder met clomid, mag wel 150mg nu en dan weer cyclus analyse zodat ze zeker weten dat ik een eisprong krijg, moet mee testen voor als deze nieuw ronde aan slaat, maar er geen zwangerschap komt en ik weer alleen mag dat ik duidelijker zie wat ik moet zien Heb weer hoop vitamines gekregen, dus moet er nu 12 slikken en dan nu 5 dagen primolut en vanaf cd 3 t/m 7 moet ik aan de clomid... Pfff rot lichaam!!!
Och meisje toch ik had z`on goede hoop voor je... Wat zeiden ze van je lichtpositieve testjes dan?? Ik hoop dat het dan deze ronde ook echt jullie ronde mag gaan worden!! Dikke knuffel