Ook hier nog een keer gefeliciteerd Jacky Kel, hopelijk heb je de komende ronde een echte positieve test! Ik wist niet eens dat er ook Clomid van een ander merk was. Linda, veel succes met de IUI!
Ja ik ook niet en ook niet op gelet eerlijk gezegd... De officiële clomid zit in een bijna 4kant doosje en de namaak in een langwerpig doosje... Maar heb nu de goede!!!
@infantem amor, spannende tijd voor jullie dan de komende tijd! Hoop dat het raak mag zijn deze ronde! @hier, ik ben vandaag op controle geweest en we hebben groen licht gekregen!!! vanaf deze maand (of ja eigenlijk volgende maand want moet ongi worden deze week) mogen we weer gaan proberen zwanger te worden!!! Ben helemaal blij!
Hé verdorie Kelly, dat is balen! Hoe komen ze er in hemelsnaam bij om jou de namaak Clomid te geven? :x Maar goed, vol goede moed op naar de volgende ronde. Ik weet stiekem zeker dat het voor jou ook niet lang meer duurt Marjolinos, wat een fijn nieuws! Dat het maar heel snel raak mag zijn Hier alles in orde. Ik begin echt te groeien Morgen maar eens op zoek naar een positiebroek. Verder gisteren intake bij de VK gehad, tevens uitslag bloedonderzoek etc. terug gekregen. Alles helemaal in orde! Nu op naar 2 nov., staat de 20 weken echo gepland. Spannend! Ukkie, hoe is het met jou?
Marjolinos gelukkig ook nog goed nieuws vandaag.. Heel veel succes de komende ronde en laat die duivels nu maar snel doorkomen he Moeten jullie nu eerst gewoon zo gaan proberen of meteen de mmm in?? Linlala fijn dat alles in orde was... Lijkt me zo leuk om jezelf zo te zien groeien alleen die positiebroeken zijn vaak niet zo heel hip maar wel comfortabel haha.. Geniet ervan meid en 2 nov is nu zo hier!!
He meiden, Ik ga "PROBEREN" een stapje terug te doen! Heb het gevoel er veel te erg mee bezig te zijn. Moet zeggen zit ook veel op ZP de laatste tijd. Dus ga denk een maandtje heel weinig op ZP komen. Ben het nu zo zat. Heb super lieve gyn en die wilde ook dat ik zo snel mogelijk ongi werd, dus heb ipv 10x 1 gewoon 5x 2 tabletten gekregen en dan weer aan de clomid... Maar toch zit het mij hoog, denk ook wel in combinatie met school en werk. Vanavond een sollicitatie gesprek, maar denk dat het verstandig is even rust te pakken tot september, maar kom er snel genoeg achter Heb al een aanbod gekregen om extra uren te werken in de gastouder opvang, dus dat kan ik ook nog gaan doen.. Ik hou jullie wel in de gaten, dus zal wel eens reageren, maar niet meer zo veel als nu... xxxx
@linda, eigenlijk is dat wel een goede vraag! zou het ziekenhuis eens moeten bellen maar omdat ik al 2 jaar geen behandeling heb gehad en ik 10 maanden anticonceptie heb gebruikt denk ik dat ik toch een jaartje zo moet gaan proberen. @infantem amore, succes met je sollicitatiegesprek!
Veel sterkte meid en ik hoop echt voor je dat als je hier weer terug komt dat je dan heel goed nieuws komt brengen!! Dikke knuffel en veel succes met je sollicitatie!!
Kel, jammer dat je je even terug trekt. Hopelijk kom je met goed nieuws terug. Linlala, bij mij is nog niets te zien. En behalve dat ik erg moe ben heb ik eigenlijk nergens last van. Vanmiddag de echo, ben nu al zenuwachtig
Ukkie: hopelijk heb je genoten van je echo en zag je een kloppend hartje! IA: hopelijk kom je snel terug met heel goed nieuws.
hallo meiden! Heeft iedereen een goed weekend gehad? Ik ben afgelopen zondag ongi geworden... Nu kan het echt beginnen! Was mijn eerste ronde zonder nuvaring. En rond eisprong hadden we condooms gebruikt... Vind het wel spannend hoor!
Heel veel succes marjolinos.. Ik hoop voor je dat het snel raak is nu je hebt er lang genoeg op moeten wachten!! Vandaag fm gehad en er zat links een follikel van 19 mm dus over een kwartier zet mijn man de pregnyl-spuit en dan donderdagmiddag IUI 1! Begint nu toch wel spannend te worden nu het zo dichtbij komt..
spannend Linda! Vond je het eng om de pregnyl te zetten? Ik werd er altijd direct daarna een beetje raar van maar verder weinig last van gehad! overigens deed ik de spuit wel zelf zetten!
Mijn man heeft de spuit gezet ik houd niet zo van naalden.. Vond het een gemene prik deed wel pijn vond ik maar daarna nergens last van.. Beetje raar gevoel toen ik in bed lag maar lekker kunnen slapen en vandaag weer alles normaal.. Morgenmiddag gaat het gewoon echt gebeuren, 1 van onze eerste kansen om misschien wel echt papa en mama te worden.. Ik ga er gewoon vanuit dat het gaat lukken en als het dan toch niet lukt vegen we de brokstukken wel weer bij elkaar.. Voor nu wil ik er gewoon echt in geloven dat het gaat lukken!!
Marjolinos en Linda, beide heel veel succes, de komende weken en vandaag. Erg spannend allemaal! Ukkie, was het een mooie echo? Hier niet zo heel veel bijzonderheden. De 16 weken gepasseerd .. Pas geen enkele broek meer, dus ben officieel overgegaan op positiekleding. Zijn verder druk met ons huis op orde krijgen voordat ons meisje arriveert. Gelukkig hebben we nog even