Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden.. Het is vandaag goed gegaan met de IUI.. Helaas waren het nog minder zaadcellen dan de vorige keer maar wel meer beweeglijkheid dus dat zou ook goed kunnen zijn.. Mijn ei was in elk geval net vertrokken dus ze moeten elkaar tegen kunnen komen... Ik hoop het zo ontzettend!!

Linlala succes met het huis maar dat komt vast allemaal goed en geniet ondertussen maar lekker van jullie kleine meid in je buik want voor je het weet is ze er al...

2. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Fijn dat alles goed is gegaan Linda:) Maken ze bij jullie dan nog een echo voor de IUI? Ik vond de Pregnyl ook pijnlijk, heb 3 dagen een zere kont gehad:)

Linlala, het was erg mooi om te zien. Maar vond de kwaliteit van de echo wat minder. Maar normaal gebruiken ze die ook vooral om je eitjes op te meten, en dan is de kwaliteit natuurlijk niet zo belangrijk.

3. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben idd nog een echo gemaakt daarna en of dit altijd gebruikelijk is weet ik niet want dit was onze eerste keer.. Ik hoop nu over 5 weken weer een echo met een mooie garnaal en knipperend hartje :)

Hoe gaat het met jou zwangerschap ukkie?? Veel klachten of valt het mee?

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoe is het met iedereen hier?
    ik ben 1 dag overtijd maar dat betekent nog niks denk ik...
    denk nl al dagen dat ik ongi moet worden!

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Spannend Marjolinos. Het kan zo maar hoor. Nog geen drang om te testen?

Linda: hoe gaat het met je? Alles nog goed daar in het buikkie?

6. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas iui 1 mislukt.. zitten nu alweer in poging 2.. vandaag zelf nog een lh test doen en als die positief is morgen iui 2 en anders morgen nogmaals een fm.. zit er zelf best een beetje doorheen momenteel dus heb moeite met hopen..

Marjolinos spannend meid wanneer ga je testen?

7. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Linda: jeetje meid, ik had zo anders voor je gehoopt. Knuffie.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Wat is het hier rustig zeg. hoe gaat het met iedereen? Marjolinos hoe gaat het met jou? Heb je nog getest?

Linda wat balen dat het mislukt is. Hopelijk deze poging meer geluk. Weet je al meer?

Ik ben al even niet meer hier geweest. Maar ik ben 10 oktober bevallen van 2 mooie dames. Het gaat goed hier en we zijn sinds ongeveer 2 weken thuis. Ze hebben 4 weken in het zh moeten blijven dus het was een drukke periode. Ze zijn met 35 weken geboren dmv een keizersnede. Vanaf het begin hebben ze het goed gedaan. Met mijzelf gaat het ook prima. Heb een ontstoken wond gehad maar die is inmiddels gelukkig weer dicht.

9. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ikke: gefeliciteerd. Mogen wij ween hoe ze heten? En hoe zwaar waren ze bij de geboorte? Ben kwijt of je dat al hebt verteld? Hoe kwam het een keizersnede? Of was hij gepland? Jammer dat ze 4 weken moesten blijven in het ziekenhuis. Maar nu lekker thuis en fijn dat het meteen goed ging met ze.

Geef je borst of fles? Heb je nog uitgestelde kraamzorg gekregen of couveuse nazorg?

Balen van je ontstoken wond maar gelukkig is hij nu weer dicht. Fijn dat het met jou verder ook goed gaat.

10. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ikke, ook hier nog een keer gefeliciteerd!

Het is hier inderdaad rustig, ben net terug van een paar daagjes Spanje. Nu kon het nog ;)

11. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke gefeliciteerd meid!! Ben ook wel heel erg benieuwd naar de namen van jullie meiden..

Hier is ook iui 2 helaas mislukt maar had eigenlijk niet anders verwacht.. Gaan nu nog 1 ronde door maar deze keer zeggen we tegen iedereen dat we rust nemen nu behalve ouders en broer en zus weten dat we doorgaan.. Ik voel me gelukkig geestelijk weer beter dus heb er nu goede hoop op.. Moet komende vrijdag weer voor eerste fm dus weer spannend!!

12. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Linda: ik weet niet goed wat te zeggen, alleen een dikke knuf. Ik hoop dat 2013 jullie jaar wordt!

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de felicitaties dames.

Linda, wat ontzettend balen meid. Hopelijk is deze ronde wel raak. Is zo frustrerend lijkt me als het allemaal niet aanslaat. Dikke knuf!

Ukkie hoe was het in spanje? Lekker genoten? Nu kan het idd nog... wel echt ontzettend leuk!

Onze dames zijn idd gehaald met de keizersnede. Deze was gepland. Omdat ze niet echt groeide wilde ze niet langer wachten dan 35 weken. Met de geboorte woog de 1e 1640 gram en de 2e woog 1775 gram. Hebben jullie fb? Ik wil namelijk niet de namen hier neerzetten omdat deze zo apart zijn dat ik deze niet bekend wil maken. De namen hoor je hier in nederland eigenlijk nooit. Ook niet in andere landen... haha... en ik zou het niet leuk vinden dat dalijk onze namen zovaak worden gegeven dat ze in de namen top staan... we hebben niet voor niets zo'n aparte namen gegeven he... ;) Dat hebben we gedaan omdat niemand die heeft... hihi

14. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ikke: ik heb fb. Stuur me maar een pb dan geef ik je mijn naam

15. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavanjordy thanks voor de knuffel! Het was eigenlijk wel goed zo.. klinkt heel raar als je zwanger wilt worden maar afgelopen ronde wilde ik dat eigenlijk niet.. voelde me nog zo depri van de teleurstelling van poging 1 en nu ben ik er helemaal klaar voor!! Laat die baby maar komen!!

Ikke ik heb ook fb stuur je ook pb..

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames ik zal jullie snel een keer toevoegen..

Linda, kom maar op met die zwangerschap.. ik duim voor je mee!

17. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag iui 3 gehad.. Voelt goed en ik ben positief! Hopelijk over ruim 2 weken heel goed nieuws en dan wordt het een hele mooie kerst..

18. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Hee Dames,

Ik ben een hele lange tijd niet meer hier geweest, was me even te zwaar. Heb mijn account wegens omstandigheden moeten verwijderen (Infantem Amor) en onder deze naam verder gegaan...

Deze ronde eindelijk weer een eisprong gehad, dus heel spannend... Mijn NOD ligt rond 25 a 26 dec, mag van gyn 24dec al testen... Maar heb er zelf geen goed gevoel over... Ergens raar want dit had ik ook over een eisprong krijgen en die heb ik eindelijk wel een gehad...

Linda, spannend meid... Hoop dat we een mooie kerst gaan krijgen ;)

19. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Linda: hoe is het meid??

PA: welkom terug. Het valt ook allemaal niet mee he meid. Ik duim voor je. Hopelijk zit je gevoel bij het verkeerde eind. Knuffie.

20. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

MvJ, dat hoop ik ergens wel, maar denk dat ik weer een ronde clomid mag en dat doe ik echt niet meer... Word zo gek van dat spul...

Deel Deze Pagina