Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Dat zeker, maar moet wel zeggen dat ik het slecht vind dat ik er zelf achter moest komen... Ik verging van de jeuk en iedere ronde clomid werd het erger :( Heb dit meermalen aan gekaart en er werd niks mee gedaan, ook de hoofdpijn en het slecht zien werd erger tot zelfs een oogontsteking afgelopen ronde en als het dan aan zou slaan dan kun je daar mee leven.

Heb vrijdag een gesprek aan gevraagd met mijn eigen gyn en gezegd dat ik er mee ging stoppen want dit voelde voor mij niet meer goed... Uiteindelijk toch besloten dat ik ga spuiten en mannetje moet zijn zaad inleveren (of ja ik woensdag want dan krijg ik spuit instructie en dan krijg in menstruatie opwekkers mee :()
    We zullen zien wat het ons gaat brengen...

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg meid! Dat je daar zelf idd achter moet komen.
    Ik wil je heel veel succes wensen met deze rondes en hoop echt dat het aan gaat slaan want een wondertje is jullie wel gegund.
    Als er iets is, je weet me te vinden he ;)

3. Pearl Amor

Ik weet je te vinden schat en sorry dat ik nog niet op kraam visite ben geweest. Wil niet jou kindjes ontwijken, maar heb verdomd weinig tijd op het moment :( Zou ze zo graag willen zien!!

Pff vriendin van mij die net iets langer bezig is heeft een MK gehad, ook daar zit ik even mee in mijn hoofd, want doet je toch iets. Ze wilde deze maand naar het ziekenhuis gaan als het niet gelukt was, waren december 2 jaar bezig. De slopende weken na de MK waren nog erger, dus ik heb zo met haar te doen... Zij is een vriendin die ik eens per 3 tot 6 maanden zie, maar met wie ik lief en leed deel en andersom...

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is helemaal niet erg hoor meid en ik snap dat je de dames niet ontwijkt. Je hoeft je niet schuldig te voelen.

Wat erg zeg voor je vriendin. Eindelijk gelukt en dan dit. Hopelijk is ze snel weer zwanger van een wondertje. Soms is het zooo oneerlijk he.. mensen die gewoon abortus doen alsof het niks is en andere moeten er zoveel moeite voor doen om iets te krijgen of helemaal niets. Ik hoop zo dat het bij jou ook lukt. Laat maar weten hoe en wat. Ben heel benieuwd en dan kan ik kaarsjes branden als je controles hebt

5. Pearl Amor

Dat is lief!! Ben sowieso iedereen die voor MvM plast dankbaar, want moet pregnyl gaan spuiten en dat word daar van gemaakt.

Ik zal laten weten hoe of wat. ;)

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je Kel?

En met de rest van de dames?

Hier prima. De dames doen het nog steeds super. Morgen naar het cb... krijgen ze de 3e keer spuitjes..

Met mams gaat ook alles prima. Flink aan het dieten om de kilo's die er nog aan zitten.. eraf te halen..

7. Pearl Amor

Mooi dat het goed gaat met de meiden. Ben erg benieuwd hoe ze er nu uit zijn :D...

Met mij gaat het op zich wel goed.. Er moe van de provera en wachtend op mijn ongi, wanneer die doorbreekt mag ik op CD 3 gaan spuiten... Hopend op minder bijwerking en meer goede werking ;)

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend! Ben heel benieuwd meid..

Dikke knuf

9. Pearl Amor

Mag komende zondag beginnen met spuiten, ben vandaag gaan menstrueren, ben heel erg benieuwd...

10. Pearl Amor

Spuiten, zal ik jullie iets geks vertellen... Ik stond vandaag op tijd op uit mijn bed, normaal doe ik tijd rekken En ben zwaar actief (was laatste tijd echt een lui, bankhang wijf geworden, sorry, maar was echt zo) en ik was de laatste tijd erg humeurig en depressief achtig. Het vreemde fenomeen is, ik heb gister avond rond 23.00 gespoten voor het eerst, ik ben van al mijn rare klachten af.
    Ben nu echt vrolijk, ook geen hoofdpijn meer

Het spuiten ging goed, wel wat klungelig de eerste keer, maar wel goed. Alleen bij het uithalen van de spuit werd ik op eens zeer misselijk, denk gewoon ontlading die er uit kwam, ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat maar denk wel goed...

Uhm ik ben mijn oude ik weer na 9,5 maand!! Zo'n raar gevoel om niet meer down te zijn van de medicijnen... Deze medicatie maken me weer zoals ik was, de altijd vrolijke meid, voor de hormoonbehandelingen... Raar wat medicatie met je kan doen..

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel hoe spannend zeg! goed gedaan meid.. en wat fijn dat je weer jezelf bent. en hoelang moet je nu eigenlijk spuiten en wanneer moet je allemaal terug naar het ziekenhuis voor controles? Dan kan ik kaarsjes branden voor je.

medicatie kan echt rommel zijn. Ik heb eigenlijk geen last gehad van de clomid.. maar jij echt veel he.. Nou mijn duimen draaien nu al volop en zullen de komende tijd overuren maken ( maar goed dat ik nog ff verlof heb ) haha

12. Pearl Amor

Haha ja hoorde dat je deze maand nog verlof had?

Ik moet maandag met carnaval om 11.50 voor de eerst FM... Tot die tijd moet ik sowieso spuiten... Dan kijken ze hoe het gaat en hoe lang ik nog moet spuiten en wanneer hen de pregnyl gaan spuiten, dus ben erg benieuwd...

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb idd nog verlof... ik had er nog 6 weken achteraan geplakt.

Dus over iets korter dan een weekje. Spannend zeg! Dan ben ik thuis die maandag dus kaarsjes zullen branden. En hopelijk kunnen ze groeiende eitjes zien. I hope so :D

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    enne??? hoe staat t met je eitjes?

15. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Mag ik me ook hier melden.. Ik kom dichter uit de buurt bij Helmond.. Telt dat ook? ;)

16. Pearl Amor

Haha ik woon tussen Helmond en Eindhoven in, dus ik vind dat dat ook telt :p

Welkom, het is de laatste tijd wel stilletjes hier ;)

Ikke, je hebt al een whatsapp van me gehad :p

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik kom uit Helmond, dus ja kom maar erbij haha.

Ik heb dan wel geen kinderwens meer, maar ben bij toeval hier beland enige tijd geleden.

Hoe is het idd met de eitjes?

Verder nog nieuws dames?

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey mag ik me hier ook melden.
    Ik woon nu in Eindhoven.
    Ben 26 en woon nu 3 jaar samen met mijn vriend.
    Helaas heb ik een miskraam gehad in januari maar zit nu weer een paar dagen voor mij nod. Waarschijnlijk is die volgende week donderdag. Beetje een gokje na de mk maar denk op 7-2 mijn eisprong te hebben gehad.
    Ik ga even een beetje terug lezen. :D

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Welkom Lizzie: sterkte nog met je mk, flink balen zeg (op zijn zachts gezegt). Spannend. Wat voor gevoel heb je?

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Klopt was flink balen maar ik heb het allemaal al wel een plaatsje kunnen geven.
    Kindje was waarschijnlijk niet helemaal gezond en daarom is het mis gegaan.

Maar ik voel me gewoon normaal. Wel meer last van afscheiding maar ja.. Mijn gevoel zegt dat we nog heel lang moeten gaan wachten tot ik een keer zwanger ben.
    Ik ben nog nooit zo bezig geweest met zwanger worden.
    Vorige zwangerschap was een beetje een verrassing.
    Maar denk wel zeker teweten dat ik de eisprong had op 7-2. Had erg veel rekbaarslijm toen. En ook steken gehad in mijn zij die middag.
    Wel dag van te voren geklust maar voor mijn gevoel niet raak..
    Beetje veel info ;)

Deel Deze Pagina