Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Welkom Lovieyou en Lizzie:D

Hier gaat alles goed. Vandaag is de babykamer geschilderd en over twee weken komen de meubeltjes. Dan kan ik eindelijk gaan inrichten en kijken wat we nog missen. Maar volgens mij heb ik het meeste al:) Volgende week ook de groeiecho, ben benieuwd want bij de 20-weken echo was ze wat aan de kleine kant. Gelukkig wel binnen de lijntjes:)

2. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kel, hoe gaat het nu met jou? Valt het spuiten een beetje mee?

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lijkt me zo leuk omdat kamertje completer te zien worden. Hopelijk mogen wij dat ook snel.. Wij hadden al meubeltjes besteld bij 12 weken. :(
    Heel veel succes met de echo! en hopelijk is de kleine goed gegroeid!

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Thans iedereen die me welkom heeft geheten :D

Lizzie: wat erg! Een mk is niet niks.. Hoop dat je snel zwanger bent!

Ukkie: leeeeuk! Lijkt me zo leuk, dan word het allemaal veel "echter". Hoop op een goede echo!

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Lizzie, welkom, vervelend van je MK, hoe ver was je? Sterkte...

Ukkie, jij bent zelf ook niet de grootste, dus denk ook niet dat heel erg is wel?!

Follikels, uhm ja niet veel gegroeid, dus maandag terug en dan kijken of ik meer moet gaan spuiten...

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Even snel kort berichtje moet om 5 opstaan. Maar was 14 weken. Dag er voor nog hartje gehoort bij vk. :(

7. Pearl Amor

Poeh dat is niet niks. Weet helaas hoe je, je voelt. Zie mijn handtekening... Werkze, ik moet morgen ook weer 2 diensten...

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik zag het ja. En idd helaas niet niks. Al ben ik er wel heel nuchter onder. Was er bij jullie en rede dat het fout ging.
    Bij ons niks kunnen vinden. Dikke pech. :(

9. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Welkom aan Lovieyou en Lizzie :) Erg naar, die miskraam.. Hopelijk snel een 'plakbeeb'.

Ukkie, wow, jij bent ook al weer over de helft! Wat gaat dat snel hé :D Hoe is het verder? En Kel, hopelijk maandag een groeisport voor je eitjes. Gaat 't spuiten verder wel goed?

Hier beginnen de laatste loodjes langzaam te wegen. Morgen over twee weken voorlopig mijn laatste werkdag! Verder doet ons dametje zelf het goed, maar net als bij Ukkie wat aan de kleine kant. Vooralsnog niet zorgelijk, gelukkig :)

10. Pearl Amor

Driemaal is scheepsrecht zeggen ze. Telkens valt mijn internet uit.
    Ik ben door de pil heen zwanger geraakt destijds. Ik werd wel vaker net ongesteld ook met pil, maar nooit 2 keer achter elkaar niet. Uiteindelijk dus met 8 a 9 weken wist ik dat ik zwanger was. Heb dus in de eerste weken een medicijn gehad wat niet goed is als je zwanger bent. Maar ze weten het gewoon niet zeker. Mijn moeder heeft tussen mij en mijn zusje 2 miskramen gehad, van 13 en 14 weken. Dus ik hou er eigenlijk rekening mee dat nog keer zal gebeuren. Denk ook als ik weer zwanger mag raken dat ik tot de 20 weken echo in die angst zal leven of het wel goed gaat.

Linlala, het spuiten op zich gaat wel goed. Alleen is mijn buik beurs dus begin het prikken steeds beter te voelen. Maar ja komt goed. Op naar maandag.

11. lovieyou

Hee meide, hoe is t? Heeft er iemand al hoopvolle symptomen? Ik heb zelf wel wat "vreemde" symptomen en ik weet niet of dat eigenlijk al kan.

Ik voel me grieperig, ben echt hartstikke dood moe, heb trek maar nergens zin in, wit vloed, niet super misselijk maar de hele tijd t gevoel alsof me maag leeg is, lichte hoofdpijn.. Ik rook af en toe, maar heb totaaaaal geen zin in een sigaret als ik ze zie.

Wat denken jullie?

12. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kel, ik vind het knap dat jij zelf kan spuiten, zou het zelf echt niet kunnen. Ik ga duimen dat het maar 1 ronde nodig is!

Lovieyou, het zou kunnen als je een vroege eisprong hebt gehad. Hopelijk word je niet ziek. Ik had de ronde dat ik zwanger was ook erg veel afscheiding na de eisprong (en nog steeds:)), maar ik had ook Pregnyl gespoten en dacht dat al mijn kwaaltjes daardoor kwamen.

Verder gaat hier op het moment alles mis:x De schilder is dus vrijdag geweest en gister zagen we allemaal strepen op 1 muur (buitenmuur) lopen. De verf was daar kletsnat terwijl hij vrijdagavond droog was. Waarschijnlijk heeft er dus nog vocht in het stucwerk gezeten wat er nu uit komt. Die muur moet dus opnieuw geschilderd worden, maar dat doen we nu vlak voor het kamertje komt omdat de muur al meer dan 2! weken geleden gestuct is. En ieder moment dat wij thuis waren heeft daar een straalkacheltje van 3000 watt aangestaan. Nu dus maar zo lang mogelijk laten drogen en goed de verwarming aan.

Ook heeft mijn laptop het gister begeven. Dus kon ik weer een nieuwe kopen. Was het toch al van plan want hij was bijna 5 jaar oud, maar wilde eigenlijk wachten tot de zomer. Gelukkig heeft mijn vriend veel verstand van computers en heeft hij alles van mijn harde schijf kunnen halen, want ik had natuurlijk nog geen backup gemaakt:)

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lovieyou en Lizzie, Welkom.
    Ik kom uit Limburg dus helemaal stukkie verder weg.. Ik schrijf hier mee omdat we in Eindhoven in de mmm zaten.. dus zodoende.
    Niet bezig voor een 3e wondertje want de 1e 2 zijn er net :)

Wat vervelend van die miskraam zeg. Lijkt me wel zwaar.

Kel, goodluck morgen! Mijn duimen draaien voor je maar dat weet je he ;)
    Als je zwanger wordt hoop ik dat je er echt van kunt genieten ondanks de angst voor een miskraam. Ook ik heb altijd in onzekerheid gezeten maar heb ook wel genoten. Met 18 weken dacht ik iets te voelen maar daarna niete meer.... Onzekerheid... daarna pas met iets in de 20 weken voelde ik de dames af en toe.. andere voelde hun kindje al veeeeeeeel eerder en heel vaak... dus daar was mijn onzekerheid weer. Toen ik eenmaal in het zh lag, was ik toch wel iets zekerder.. 2x pd CTG enz... alleen vond ik de echo's altijd heel spannend. Maar alles is goed gekomen.

Lin, jee nog maar ff werken en dan heb je verlof :D lekker genieten dan want de tijd vliegt.

Ukkie, Haha jij met je naalden... jij en jezelf spuiten zie ik ook idd niet voor me.. maar ik weet zeker.. ook jij hebt/had alles over voor jullie wondertje... de operatie en de naalden... bloedprikken enz.. :D

Lovieyou spannend zeg. Ik hoop dat het een goed teken is. Ik had eigenlijk helemaal nergens last van. Ik heb ook geen bijwerkingen gehad van de Clomid of iets... Dus heb echt geen idee.. maar mijn cyclus was ook heel raar dus kon nergens geen pijl op trekken.

Lin en Ukkie, Dat van die kleine dames komt allemaal goed. Als je zelf ook niet groot bent is het ook niet echt gek als ze wat kleiner zijn. Onze dames waren inimini en alles is goed gekomen ;) Mama is ook niet errug groot he.. hihi

14. Pearl Amor

Haha Ukkie, ik hoef het niet zelf te doen, want manlief durft het ook, maar doe het liever zelf... Niet dat hij niet goed prikt, want de Pregnyl heb ik verplicht dat hij dat doet... Dat weet jij misschien, ze zeggen dat Pregnyl heel erg prikt, zo ja mag hij prikken, ben bang dat ik dan terug trek namelijk... Al voel ik de menopur ook wel eens en spuit ik gewoon door...

Ikke, pff ben er bang voor. Krijg ook steeds meer dip dagen, idee dat het toch niet gaat lukken... Zo stom eigenlijk...

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kel ik snap het wel hoor en het is ook niet niks. Je hebt al zoveel te verduren gehad. Maar ik heb nog steeds hoop voor je en dat blijf ik ook houden. Heb je wel eens voor jezelf gependeld? En wat zegt die pendel dan?

16. Pearl Amor

#1696 Pearl Amor, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2013
    Ja dat heb ik wel eens en die zegt dat ik eind maart begin april positief test.

Dankjewel schat

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Kel!

Ik hoop echt dat het zo is want dalijk heb ik geen duimen meer over ;) Maar ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes wensen vandaag... als je niet al bent geweest.. maar mijn duimen draaien op volle toeren...

Hoe doe je dat pendelen eigenlijk?
    Kan dat ook voor de langere termijn? Haha...
    Wil ooit nog wel een 3e maar moet eers vl maar overtuigen over een jaar of 2,5 - 3 ... haha

18. Pearl Amor

Haha dat is wel heel lange termijn hahahaha...

Ik ben al geweest, was niet gegroeid, dus moet nu ipv 75 ie naar 112,5 ie... Word grappig, mag ik 1 ampul vloeistof met 3 potjes menopur mengen en dan de spuit maar half in spuiten en de andere helft morgen...

19. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Kel, zelf mijn vriend zou het bij mij niet voor elkaar krijgen:) Ik heb inderdaad ook Pregnyl gehad, in het ziekenhuis gezet. Mocht kiezen: in mijn bovenbeen of bil. Had dus gekozen voor mijn bovenbeen, maar dat lukte niet want trok iedere keer mijn been weg. Uiteindelijk dus toch mijn bil geworden en heb drie dagen niet kunnen zitten. De Pregnyl brandt behoorlijk en ik had een flinke blauwe plek. En da is niet fijn op een plek waar je de hele dag op zit;) Overigens is hij bij mij dus in een spier gezet en dat schijnt meer pijn te doen.

20. lovieyou

ukkie27- Ik ben niet ziek geworden gelukkig! Wel lag ik vannacht in bed op m'n zij.. en kreeg ik opeens 3 felle steken rechts net boven me schaambot. M'n hart ging er gewoon sneller van kloppen.. Zou dat een innesteling geweest kunnen zijn? Afscheiding heb ik eigenlijk niet zoveel meer.. maar meer vocht lijkt 't wel??

Ikke175- soms zijn geen bijwerkingen ook een goed teken.. vorig jaar voelde ik elke maand m'n ei en 1 maand voelde ik niets, helemaal niets, geen ei, geen kwaaltjes, niets.. en ik was zwanger.. alleen helaas een MK geworden :( deze maand heb ik ook m'n ei niet gevoeld, geen pijnlijke borsten.. wel word de kring om mijn tepel donkerder lijkt wel? hoe voel je je nu?

Hoe gaat het met de andere meide? :D

Deel Deze Pagina