Ukkie, oke... Ja ik mag het ook in de buik laten zetten door manlief... Dus dat is wel fijn, zit genoeg vet
Hey meiden, hier al lang niet meer meegeschreven.. ondertussen begint voor ons iui 6 en wat er daarna komt is nog even afwachten.. heb weinig vertrouwen meer in de iui door alle mislukte behandelingen tot nu toe.. pregnyl moet ik ook elke maand spuiten en doe het nu zelf... 1ste maand heeft manlief gezet maar deed echt veel meer zeer dan nu ik het zelf zet.. ben er nog steeds geen held in maar doe het wel en vind dat echt superstoer van mezelf Volgende week dinsdag weer de 1ste fm van iui 6 dus dan zijn we weer officieel vertrokken.. merk wel dat ik het elke maand zwaarder vind worden en dat vooral de wachtweken me elke ronde zwaarder vallen.. stiekem hoop ik nog een klein beetje dat het toch nog lukt die laatste keer maar eigenlijk geloof ik er totaal niet meer in.. allemaal veel succes nog met of de laatste loodjes zwangerschap, laatste tijd wachtweken of met spuiten.. hopelijk snel allemaal zwanger!!
Ik las het al in het NOD topic idd Misschien dat ik pregnyl ook zelf spuit, menopur spuit ik ook zelf... Toch wel spannend... Ik hoop dat je iui deze keer gewoon werkt...
Haha Kel goed he... zo lang.. Knap dat je alles zelf spuit. Ukkie haha... pijnlijk lijkt me dat zeg.. ik heb longrijping gehad in mijn been.. gewoon niet gekeken.. was de 1e keer dat ik spuiten kreeg in mijn been... dus ja... ik ben niet bang voor spuiten maar dacht.. toch ff niet kijken.. hihi Lovieyou, ik ben niet zwanger he Net bevallen van de meiden.. en gaan ook niet voor een 3e wondertje... denk dat je verkeerd hebt gelezen.. maar ik wil wel ooit een 3e wondertje en hopelijk wil mijn vriend dat ook nog een keer. Ik hoop dat je snel zwanger bent... ik had ook geen klachten maar gelukkig heb ik 2 gezonde dochters gekregen. Linda heel veel succes zeg! Ik hoop echt dat het nu eens lukt.
hier alles goed hoor.. hebben gisteren een hele goede iui gehad met voor ons een recordaantal zaadcellen (3,5 milj, normaal 1,5 milj) en een superei van 26x17 mm dus helemaal top.. vandaag ook voor het eerst bij accupunctuur geweest en heb er weer een heel goed gevoel bij dus duimpjes op voor ons en dan hopelijk binnen 2 weken eindelijk goed nieuws.. hoe gaat het met jou en de meiden??
Hey meid, Wat top dat de IUI goed ging. Nu maar hopen dat jullie positief testen. Zou fijn zijn he Nog ff in spanning.. een weekje.. Hier alles goed. Met de meiden ook. Zaterdag moet ik weer beginnen met werken en daar heb ik geen zin in.. maar komt goed. De meiden genieten nu echt van hun fruithapje. Dat vinden ze super lekker. Groente niet echt.. haha.. Hoe is het met de rest van de meiden?
Spannend! Ik duim mee de komende tijd Kelly, hoe is het met jou? En de anderen? In 't noorden des lands zouden ze nu zeggen: het is stil aan de overkant
Nou ik zit op CD 35 en heb eindelijk een follikel van 13 mm links, maar ook rechts... Nu hopen dat er een doorgroeit... Maar dan is mijn gevoel wel goed geweest en voel ik volgens de gyn dus mijn eitje groeien!! Heb al 2 dagen krampjes en dergelijke... Mijn afscheiding begint nu ook anders en meer te worden en mijn zin in "klussen" begint weer toe te nemen... Komt helemaal goed. Misschien als ze mooi door groeien mag ik maandag mijn pregnyl spuit zetten!
oh ik zit hier helemaal verkeerd. Ik wil helemaal niet zwanger worden. Ik dacht dat dit een topic was voor meiden uit de de omgeving 040. oeps
Ik zit hier ook hoor amaranta en onze kinderwens is al helemaal klaar. Maar ik zit hier voor de support van de andere meiden en vond het wel gezellig een groepje rond eindhoven (ik kom uit helmond) Wat mij betreft ben je welkom hier hoor.
Kelly, dat klinkt goed meid! Dat wordt heerlijk aan de klus Ben benieuwd of je maandag al mag spuiten; zal in ieder geval een berg positieve energie jouw kant op sturen! En ja Ikke, ik fladder gezellig van topic naar topic
Lol haha thnx dames. Ik zocht via de zoekfunctie op topics uit/rondom Eindhoven. En kwam deze tegen. En had dus niet gezien dat hij in het subforum zwanger worden stond. Maargoed. Veel succes natuurlijk aan de meiden die hier wel zitten om zwanger te raken. Hopelijk wordt deze wens snel vervuld!
Amaranta wat mij betreft ben je ook welkom. Kel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed van je eitjes! Spannend zeg morgen! De kaarsjes gaan weer branden voor je. En hopelijk springt er minimaal 1.. 2 is ook heel leuk... als ze dan ook nog bevrucht worden Lin, haha.. is leuk toch. Mamavanjordy, hoe is het met jou en de kids? Hier zijn de dames vandaag 5 maandjes.. En heb gister en vandaag mijn 1e werkweekend gehad... viel gelukkig allemaal mee en was alsof ik niet weg ben geweest
Ik heb het er nu al benauwd door.. Zou dol gelukkig zijn met een tweeling, maar ik zou ook wel erg moeten wennen... Ik hoop dat er 1 doorgroeit en bevrucht word Dat is wel fijn dat het mee viel
Oh meiden ik ben zo blij... Rechts is mijn follikel uitgegroeid tot een grote van 15mm, maar links is hij uitgegroeid tot een grote van 19mm... Vanavond ipv de menopur spuiten, de pregnyl zetten en dan morgen en overmorgen voor duracell konijntje spelen... Ik vind het zo spannend ben echt zwaar hyper!!